Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 12:57
A-man
A-man is offline
Heeft iemand ooit 's Salvia gedaan, ik was gister nl ff langs de smartshop om wat boodschapjes te doen en toen ging die gast achter de toonbank mij vertellen over dat ik dat echt eens moest proberen, maar hij vertelde ook zo van dat het soms weleens erg link kan zijn. Nou ben ik niet bang om het te proberen maar ik wil toch wel een beetje weten van mensen die het ooit gebruikt hebben wat ze er van vonden enzo, en daar is dit forum erg handig voor toch?
__________________
"""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨°º©//*-¯ ¤_([ ····Eye.see.åll···· ])_¤¯ -*\\©º°¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"""
Advertentie
Oud 24-02-2002, 13:44
FDL
FDL is offline
Ken wel mensen die t hebben gebruikt. Sommigen vinden t nix en anderen vinden t fantastisch. Je bent er ongeveer 20 min helemaal van de wereld van. Over bijwerkingen enzo weet ik niets. Mzzl
Oud 25-02-2002, 11:06
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
FDL schreef:
Ken wel mensen die t hebben gebruikt. Sommigen vinden t nix en anderen vinden t fantastisch. Je bent er ongeveer 20 min helemaal van de wereld van. Over bijwerkingen enzo weet ik niets. Mzzl
20 minuten?
klinkt meer als DMT. Salvia duurt volgens mij maar 3 tot 5 minuten.
Oud 25-02-2002, 13:19
FDL
FDL is offline
Smoked Salvia divinorum
Onset 20-60 seconds
Coming Up 1-2 minutes
Plateau 5-10 minutes
Coming Down 20-30 minutes
After Effects 15-20 minutes

Dis die x10 extract.
Oud 28-02-2002, 18:42
SuSaNnE
Ja, ik heb het zo'n 1 1/2 jaar geleden wel eens gehad. Ook ons werd gezegt dat het link spul was en net zoiets als lsd. Maar ik heb er dus echt nauwelijks wat van gemerkt. Ik werd een beetje lichtjes in mijn hoofd, maar dat was het eigenlijk ook. Die 2 vrienden waar ik het mee deed merkten er ook eigenlijk niets van...
Oud 14-03-2002, 23:48
Chris L
Chris L is offline
Salvia is gaaf, maar soms iets te intens. Ook kan het wel een beetje eng zijn. Je gaat er echt extreem hard van hallucineren bij hogere doses, heel vet.
Oud 17-03-2002, 15:47
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Wat ik had was dat het tijdens de 3e heis al werkte (je hebt dan ook meteen het hoogtepunt!), eerst kon ik niet opstaan (ik lag opeens op m'n buik....) en ik lag op zo'n tapijt met van die dikke draadjes (wormen!!!) en dat werd zo'n beetje de rode draad van de trip! Ook toen ik opstond zat het tapijt over m'n hele lichaam, en dat voelde heel irritant, het ging ook niet weg ofzo, maar achteraf wel grappig. De muren waren een beetje grofgestuct, en dat deed me denken aan zo'n oud Schevenings vissershuisje, dus daar was ik ook, en na een tijdje zelfs even op de boot! Je wordt heel erg sterk meegedragen door je associaties dus. Ik zat ook de hele tijd heel erg HARD te lachen (doe ik anders nooit), maar dat had ik zelf nouwelijks in de gaten. Na zo'n 5 a 7 minuten was het hoogtepunt weer voorbij, en wist ik weer een beetje wat me overkwam, toen had ik nog een zeeer sterke (na)trip van zo'n 10 a 15 minuten, en toen was het eigenlijk wel zo'n beetje over. Ik ben wel de komende uren erna nog aardig vaag geweest, maar wat had je dan verwacht

Ow ja, als je het gaat doen, wil ik er bij zijn (je gaat het toch wel doen!)
Oud 17-03-2002, 15:56
dopehead
dopehead is offline
haha jantje shit is gruwelijk dus.
Oud 23-03-2002, 02:53
A(fro)_Man
A(fro)_Man is offline
Hey Arian, onmin sukkel die je daar bent, je moet het op coke houden!
Zo verdien ik ook weer wat euro's.
grtz Ali !
__________________
2 persoonlijkheden
Oud 24-03-2002, 16:14
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ja. heb het wel es gerookt. t was zeker wel grappig. vooral als je na 5 minuten bedenkt hoe nuchter je in 1 keer bent geworden.

maar ik ben niet zo'n voorstander voor puur roken...


ik doe btw niet meer aan drugs ( voorlopig)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 25-03-2002, 10:03
Anarchoi
Anarchoi is offline
Ik heb zelf enkele keren Salvia Divinorum geruikt; bij mij werkte het totaal niet.
Het schijnt dat zo'n 10% van de mensen ongevoelig is voor deze drug.
Anderen die ik ken hebben er wel zeer heftige ervaringen mee gehad...
__________________
It only takes five fingers to make a fist. Raise your voice, raise your fist!
Oud 26-03-2002, 17:30
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
he hoe kom je aan dit spul??
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Oud 27-03-2002, 21:38
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:
he hoe kom je aan dit spul??
Gewoon bij de smartshop.
Oud 28-03-2002, 07:37
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
S Stoned - Stoned is eigenlijk een verkeerde benaming, maar het heeft wel wat weg van een lichte marihuana buzz.
A Anders denkend - Gedachte patronen raken gestoord en veranderen. Geen hallucinaties, lachen kan voorkomen.
L Lsd-achtige effecten.
V Vliegend tapijt - Dit is wellicht het mooiste plateau dat met Salvia Divinorum te bereiken is. De gebruiker wordt in staat gesteld om naar diverse tijden of plaatsen af te reizen alsof je op een vliegend tapijt zit.
I Indentiteits verlies en versmelting met voorwerpen.
A Anastatia - De gebruiker verliest het bewustzijn en weet achteraf niets meer van de trip. Slaapwandelen is een veel voorkomend verschijnsel. Zorg dus dat er een sitter bij is, om eventuele ongelukken te helpen voorkomen.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Oud 28-03-2002, 08:56
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:
Gewoon bij de smartshop.
ja, het is nu nog legaal maar verschillende landen willen dit goedje ook gaan illegaliseren.

Oud 28-03-2002, 11:25
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ja, het is nu nog legaal maar verschillende landen willen dit goedje ook gaan illegaliseren.

Best wel terecht ook, het is echt absoluut geeen speelgoed, en ook geen recreatiedrug.

Oud 28-03-2002, 14:41
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:
Best wel terecht ook, het is echt absoluut geeen speelgoed, en ook geen recreatiedrug.

boeieh. de kans dat zo'n trip misgaat is nog altijd kleiner dan de kans dat je nu een dodeliojk auto-ongeluk krijgt. laten ze dan liever auto's verbieden ofzo.
Oud 29-03-2002, 00:39
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
ja man, idd

jimi 4 ever
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Ads door Google
Oud 29-03-2002, 20:10
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
boeieh. de kans dat zo'n trip misgaat is nog altijd kleiner dan de kans dat je nu een dodeliojk auto-ongeluk krijgt. laten ze dan liever auto's verbieden ofzo.
Dat nou weer net niet, dit is vele malen sterker dan paddo's en lsd (ALS het werkt ja)
en het heeft ook geen enkele entertainmentwaarde, waardoor het erg kil en serieus kan zijn.
Verbieden hoeft idd misschien nou ook weer niet nee, maar legaal is ook weer net niet "het".
de 3e dimensie is gewoon te beperkt voor mijn gedachtegoed
Oud 03-04-2002, 23:30
Copelanl)ia
Avatar van Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
hmm ik ben wel erg nieuwsgierig geworden
__________________
Is it tomorrow, or just the end of time?
Oud 04-04-2002, 01:24
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Mn broer rookt t wel es..

T is vrij heftig. Je gaat trippen e.d.
Het duurt niet echt superlang ofzo..
niet teveel gebruiken.. en pijpje is t beste om t te roken ofcourse
__________________
yupyup.
Oud 09-04-2002, 21:18
Locke
Locke is offline
Tis wel lache maar niet zo heel heftig vind ik hoor zal wel aan mij liggen
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Oud 10-04-2002, 08:50
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Een ervaring van een gebruiker, niet van mezelf. Ik hou niet zo van eco drugs, mij te biologisch


Eindelijk heb ik mijn 10x extract Salvia Divinorum, niet dat de bestelling lang duurde. Het duurde zolang voordat ik het ging bestellen. Eindelijk kan ik als eerste gaan experimenteren met het 10x extract. Het was me de laatste paar dagen steeds duidelijker geworden dat niet iedereen even gevoelig is voor Salvinorin A. Gelukkig kan ik mijzelf tot de redelijk gevoelige mensen indelen. Het is dus niet alleen voor mijzelf dat ik een sterker rookmengsel wil hebben. Hoofdzakelijk is het omdat ik zo graag de werking van Salvia Divinorum aan iedereen wil laten mee maken.

Zelf ben ik zeker gegrepen door de bijzondere Salvia ervaring. In mijn ogen is het een van de mooiste plantleraren die ik ooit ben tegengekomen. Ik was dan ook zeer blij met mijn 10x extract. Natuurlijk kon ik haast niet wachten om het te testen, toch heb ik daar nog 2 dagen mee gewacht totdat ik het een goed moment vond. Mijn bestelling via e-mail was snel binnen. Op 13 juli (maandag), 4 minuten over 5 's middags, had ik de e-mail verstuurd. Diezelfde dag nog werd ik gebeld met de mededeling dat de bestelling binnen was en dat hij de volgende dag direct op de bus zou gaan. Na de gewone beleefdheids-zinnetjes; bedankt voor de grote bestelling enzo, hebben we nog wat zitten babbelen. Het leek me een aangename persoon aan de andere kant van de telefoon, ik zie er dus naar uit om hem binnenkort eens te ontmoeten. Zoals ik al zei, mijn bestelling was snel binnen, in ieder geval mijn complimenten aan Botanic-Art voor de snelle afhandeling. Maandagavond, zeg maar, besteld, dinsdag op de bus en woensdagochtend in mijn bezit.

Aangezien ik het zelf nog niet de juiste dag vond om op een diepe excursie in Salvia-land te gaan, heb ik, zoals ik al eerder noemde, 2 dagen gewacht. Het was dus vrijdagavond toen ik wel zin had in een klein reisje. Ik was net aan het neerdalen van 80mg pure MDMA, het was een prachtige avond geweest. Vol energie, leuke mensen en een heerlijk gevoel van de XTC. Toen ik thuis kwam hebben we eerst nog wat zitten eten. Daarna nog een uurtje naar een gave cd zitten luisteren. Een cd van de Love Parade in Berlijn, een feest wat ik nooit meer zal vergeten. Alleen al als ik de CD opzet voel ik me weer een beetje in Berlijn. Toen de CD uitgespeeld was heeft nog heel even de televisie aangestaan. Om de Salvia excursie niet te verstoren hebben we die uitgezet.

Daarna heb ik mijn waterpijp gevuld met 4 kleine schepjes met m'n salvia- v/h coke-lepeltje , dit is heel erg weinig, want nu, na ongeveer 35 schepjes, is er maar 0.1gr opgegaan. Ik voelde er dan ook niet erg veel van. Hoewel het wel duidelijk was dat het veel sterker zou zijn dan mijn eigen blad. Ook was het duidelijk sterker dan het 5x extract dat ik al een paar keer gebruikt had. Nog maar eens 6 schepjes in de pijp gedaan, nog een haal en inhouden die rook. Hoewel rook, er komt niet erg veel rook van zo'n kleine hoeveelheid blad. Ik denk dus dat ik nog steeds te weinig in de pijp heb zitten. Maar oke, dan maar even van een niet zo diepe Salvia reis genieten. Het is altijd een heerlijk helder en super rustig gevoel met je ogen dicht en een klein beetje Salvia op.

Langzaam leg ik mijn lichaam in een comfortabele positie, en dan, met een enorme ruk, is de normale wereld veranderd. Niet verdwenen, maar veranderd. Duidelijk voel ik een sterke lichamelijke reactie op dit super kleine beetje rook. Mijn lichaam wordt in de bank gedrukt, als ik opkijk zie ik een indiaan voorover buigen, naar mij toe. Hij trekt een gezicht, alsof hij verschrikt is. Net zat hij nog rustig op de poster, als tekening en nu roep ik hem tot leven. Hij kijkt me streng aan met een blik alsof hij wil vragen, waarom doe je dat, waarom wek je mij tot leven? De indiaan was net zo verbaasd als ik. Het was een prachtig gezicht, duidelijk reikte hij met zijn hoofd naar mij toe. Hij kwam als een 3 dimensionaal beeld uit de poster kruipen. Toen ik mijn ogen dicht deed was er nog maar 1 ding wat door mijn hoofd ging. Het was een engelse zin, ik dacht in het engels en ik kon er geen enkele andere woorden voor vinden. "This is unbelievable, this is fucking unbelievable"! Ik voelde iets dat op mijn lichaam leek, maar ik wist absoluut niet meer of ik dacht of hardop sprak. Eigenlijk was ik er van overtuigd dat ik hardop praatte, maar dat bleek achteraf niet het geval. Het was onbeschrijflijk mooi en overweldigend. Zeker 5 minuten heb ik alleen maar kunnen denken: "this is unbelievable, this is fucking unbelievable". Lady Salvia, laat me zien wat ik nodig heb om te zien. Laat me dat zien wat ik nodig heb, om te groeien, leer me datgene wat ik moet leren. Ik was weer eens totaal overrompeld door de sterke werking die ik kreeg van dit Salvia Divinorum 10x extract.

Langzaam begon alles weer normaal te worden. En zelfs nu ik dit op zit te schrijven, alweer 2 dagen later, word ik er nog stil van. De indiaan zit weer rustig op zijn poster, maar het zal nog een tijdje duren voordat ik weer normaal naar die indianen-poster kan kijken. Nog steeds vraag ik me af of ik niet wat meer had kunnen vragen aan die indiaan. In ieder geval ben ik er van overtuigd dat hij gewoon antwoord zou hebben gegeven. Het was ook pas toen de wereld er weer normaal uitzag dat ik doorhad dat het de poster was die ik zo zag vervormen, dat die indiaan begon te leven. Nog nooit eerder heb ik met mijn LSD- en paddestoelenreizen zulke echt lijkende hallucinaties gehad.

Salvia Divinorum laat me weer achter met veel vragen. Pas las ik een mooi stukje van iemand die zei dat zijn visie op Salvia als leraar veranderde. Hij kwam tot de conclusie dat Salvia hem niets leert, Salvia leert hem iets af. Hij noemde Salvia Divinorum dan ook een unteacher, zij leert je verkeerde denkbeelden af door de dingen die je onder Salvia trance meemaakt. Dit vond ik een leuke zienswijze, alleen komt het bijna op het zelfde neer. Door de dingen die je ziet leer je dat je oude zienswijze fout is, je leert dus wel degelijk iets. Alleen is Salvia zo'n goede lerares dat zij je het idee geeft dat je alles zelf doet.

__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Oud 12-04-2002, 07:50
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik heb het geprobeert. Het was echt vage shit. HAhahahaha!

Je voelt je net alsof er iets met je hele lichaam gebeurt, echt heeeeel erg vaag. Ik kan het niet uitleggen. Verder heb ik geen echt rare dingen gezien, maar toch.......... alsof mijn hele lichaam uit elkaar getrokken werd en weer bijeenkwam later.

Trouwens, is er wat informatie over deze plant bekend uit objectieve bronnen? Of er schadelijke effecten aan zitten ofzo?
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Oud 12-04-2002, 18:48
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ik heb het geprobeert. Het was echt vage shit. HAhahahaha!

Je voelt je net alsof er iets met je hele lichaam gebeurt, echt heeeeel erg vaag. Ik kan het niet uitleggen. Verder heb ik geen echt rare dingen gezien, maar toch.......... alsof mijn hele lichaam uit elkaar getrokken werd en weer bijeenkwam later.

Trouwens, is er wat informatie over deze plant bekend uit objectieve bronnen? Of er schadelijke effecten aan zitten ofzo?
http://www.lycaeum.org/

staat erg veel over ALLES. ook veel tripreports
Advertentie
Oud 13-02-2004, 14:34
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Oke, weer ff een oud topic geopend
Vanavond ga ik het dan ook eindelijk proberen ik hoop dat het echt werkt want er zijn idd veel mensen die nix voelen en veel mensen die het super vinden, me broer heeft vanmiddag in nymwegen wat gehaald, was maar 3 euro per persoon dus ik vond het wel erg goedkoop majah ik zal vanavond wel zien.

We gaan het door de pitbull(een waterpijp) roken en als het niet werkt gaan we het nog een andere keer proberen te eten, weet iemand hoe je het pcies moet eten/klaarmaken...?
Maar ik zal me ervaring hier morgen of overmorgen neerschrijven later
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 13-02-2004, 14:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
veel plezier
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 13-02-2004, 14:46
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 13-02-2004 @ 15:34:
was maar 3 euro per persoon dus ik vond het wel erg goedkoop majah ik zal vanavond wel zien.
Hm, dan heb je waarschijnlijk Salvia zonder 5x (of hoger) extract. In de lokale smartshop hier verkopen ze ook van die 'basic' Salvia en die werkt echt voor geen meter. Ik zou als ik jou was de duurdere 10x-variant aanschaffen.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 13-02-2004, 15:42
Mir-idiotA
ik heb me ervarigen hier al ergens staan op het forum
ik bereikte level I: Indentiteits verlies en versmelting met voorwerpen.
geweldig spul...
vooral hoe het me stem vervormde toen ik half uit de trip kwam.
Oud 13-02-2004, 16:22
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 13-02-2004, 16:45
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Hmmm me broer komt net thuis en opzich valt het toch wel beetje tegen wat ik zie.Het is een zakje met een halve gram van 8x.Was volgens de verkoper genoeg.Normaal was het 20 euro maar we kregen dan 5 euro korting omdat we zo ''veel'' haalden Maar goed het is dus niet echt veel ik dacht eerst een halve gram pp maar nu dus 0,1.Hij zei dat we het door een pijpje moeten roken en niet door de waterpijp en dat zal ook wel moeten aangezien het door de waterpijp met 2 teugen op is.Magoed hopen dat het dus heel sterk is ofzo en we niet genaaid zijn
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 13-02-2004, 17:01
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb het eergister geprobeerd. Maar werd er alleen "stoned" van voor 5 minuten ofzo, alles ging beetje knipperen, vet vaag, maar neit echt geweldig. Volgende keer meer nemen misshcien
Oud 13-02-2004, 17:03
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 13-02-2004 @ 17:45:
Hmmm me broer komt net thuis en opzich valt het toch wel beetje tegen wat ik zie.Het is een zakje met een halve gram van 8x.Was volgens de verkoper genoeg.Normaal was het 20 euro maar we kregen dan 5 euro korting omdat we zo ''veel'' haalden Maar goed het is dus niet echt veel ik dacht eerst een halve gram pp maar nu dus 0,1.Hij zei dat we het door een pijpje moeten roken en niet door de waterpijp en dat zal ook wel moeten aangezien het door de waterpijp met 2 teugen op is.Magoed hopen dat het dus heel sterk is ofzo en we niet genaaid zijn
Wow! Wel door een waterpijp juist! en dan alles in 1 keer naar binnen, weet je waarom? Omdat je lichaam heel snel imuum word voor salvia. Dus je moet in 1 hijs zoveel mogenlijk naar binnenkrijgen. Makkelijkste is dat met een waterpijp, em goed vol zuigen, en dan alles in 1 keer naar binnen hijsen.
Oud 13-02-2004, 17:07
Verwijderd
http://www.salvia.drugsinfo.net/

Op deze site staan echt veel en te brute salvia ervaringen. Dan zie je maar hoe fucking sterk die trips zijn. Ook staan er goede tips bij en zo...
Oud 13-02-2004, 20:49
concito
Avatar van concito
concito is offline
nog een half uurtje
op die site staat dat 1/8 gram al genoeg is dus het zou moeten werken
__________________
AL jullie moeders.
Oud 14-02-2004, 01:05
Faery
Faery is offline
ja's dope
__________________
Genocidealisme.
Ads door Google
Oud 14-02-2004, 08:52
Mir-idiotA
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 13-02-2004 @ 17:45:
Hmmm me broer komt net thuis en opzich valt het toch wel beetje tegen wat ik zie.Het is een zakje met een halve gram van 8x.Was volgens de verkoper genoeg.Normaal was het 20 euro maar we kregen dan 5 euro korting omdat we zo ''veel'' haalden Maar goed het is dus niet echt veel ik dacht eerst een halve gram pp maar nu dus 0,1.Hij zei dat we het door een pijpje moeten roken en niet door de waterpijp en dat zal ook wel moeten aangezien het door de waterpijp met 2 teugen op is.Magoed hopen dat het dus heel sterk is ofzo en we niet genaaid zijn
wél de waterpijp!
1 á 2 hijsen is juist goed, door te verdelen over meer hijsen mis je het sterke effect en wordt je beetje stoned maybe
Oud 14-02-2004, 11:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Bij mij werkt het wel! Je moet uiteraard niet de aanbevolen dosering gebruiken, maar deze 10× overschrijden voor optimaal effect! Ikzelf vind het heftiger en leuker dan een paddo-triP.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-02-2004, 12:57
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-02-2004 @ 12:23:
Bij mij werkt het wel! Je moet uiteraard niet de aanbevolen dosering gebruiken, maar deze 10× overschrijden voor optimaal effect! Ikzelf vind het heftiger en leuker dan een paddo-triP.
Hell no! Anders geef je even onverantwoord advies. Zeker bij dit soort heftige psychedelica, moet je rustig de 'wereld' verkennen; niet gelijk in het exuberante diepe duiken. Fok zeg, wat dom.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 14-02-2004, 13:11
Mir-idiotA
ikzelf ben meteen met 10x begonnen en vond het juist helemaal top zo..
Oud 14-02-2004, 14:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 14-02-2004 @ 14:11:
ikzelf ben meteen met 10x begonnen en vond het juist helemaal top zo..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-02-2004, 14:11
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Oke gister aangekomen bij me vrienden waren ze allemaal al redelijk stoned.Dus ik gaf hun de salvia en we verdeelden het in 5 porties.Iedereen vond het wel een beetje ''eng'' om als 1e te beginnen dus hebben we kaarten geraden en degene die het goed raadde moest beginnen.Me broer dus hij nam een diepe teug en hielp hem behoorlijk lang in En ongever 15 seconden later kreeg hij een vette lachkick.En zei allemaal dingen als: De kamer heeft een hoek en dat hij het niet kon begrijpen.Nadat hij een minuut of 6-7 had getrpt begon hij weer rustig te worden en was hij alleen nog knetterstoned, en ging hij proberen uit te leggen wat hij had gezien.Hij zag dus dat de kamer een hele rare hoek had gehad en de jongen die voor hem zat werd helemaal opgeslokt in een grijs ding dat een weg leek.Daarna nam K een dike teug en bij hem sloeg het ook vrij snel in alleen minder heftig.Hij kreeg alleen een lachkick en verder een superlam gevoel.Toen nam ik 2 teugen.Ik nam ze niet heel goed want ik liet delucht toch tesnel er weer uit.Na de 1e teug voelde ik nix.Toen de 2e nog steeds nix dus ik d8 egt van kut.Tot dat ik rondkeek alles was normaal maar toch klopte er iets nietEn toen begon ik ineens tering hard te lachen want aan de gezichten van iedereen was iets raars.Nadat ik een aantal keer achterover rolde en weer omhoog kwam van het lachen zat keek ik naar een lamp en zat ik ineens vast in de lichtstralen.Dat duurde een aantal minuten en was wel errug kicke toen ik daar op een gegeven moment weer uiotkwam omdat ik me benen bewoog ofzo...had ik nog ff een lachkick en was het grootste deel jammergenoeg alweer voor alleen als ik me ogen dichtdeed zag ik allerlei rare vorem maar dat was het wel.TOen namen de laatse 2 vrienden nog 2 teugen.1 zag in zijn gedachte allerlei dingen en kreeg een lachkick , de ander kreeg alleen een lachkik en later toen mijn broer zich over hem heen boog schrok hij heel erg omdat hij mijn broer voor de ''dood'' aanzag, lekker wazig dus naja daarna nog veel geblowed en toen was iedeeeen wazig en om half 2 ofzo naar huis gefiets

Conclusie: was errug chill maar het werkt kort dus volgende keer meer en door een waterpijp en toch iedereen wel absoluut stil zijn want anders is het egt minder chill.Ik kan het ook echt iedereen aanraden
later
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 14-02-2004, 14:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 14-02-2004 @ 13:57:
Hell no! Anders geef je even onverantwoord advies. Zeker bij dit soort heftige psychedelica, moet je rustig de 'wereld' verkennen; niet gelijk in het exuberante diepe duiken. Fok zeg, wat dom.

Henk Mul !
Je hebt gelijk dat het pedagogisch niet geheel verantwoord is iemand aan te moedigen meer te nemen dan de aanbovolen hoeveelheid. Echter, mensen die zeuren dat het geen enkel effect heeft..... Sorry, anyway

Joyce Wolf !
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-02-2004, 15:31
concito
Avatar van concito
concito is offline
Was inderdaad een erg coole ervaring (ik ben de broer van $tr@ng3r, hij heeft ook per ongeluk onder mijn naam gepost in dit topic...zie ik net).
Het nadeel is alleen wel dat het zo snel voorbij is, zodra je het beseft is de trip eigenlijk al weer over, maar het was gewoon ook wel kicken, dikke lachkick en stoned gevoel later.
__________________
AL jullie moeders.
Oud 15-02-2004, 00:21
gna
Avatar van gna
gna is offline
ik heb ook laatst salvia geprobeerd, maar ik krijg dat spul nauwelijks binnen
prikkelt enorm in m'n keel, dus ik heb echt 5x opnieuw wat genomen, maar dan werkt het dus niet
Had wel wat rare ervaringen maar ik kon gewoon nog met de sitter praten dus echt ver was ik niet heen....
__________________
Het leven is een banaan
Oud 15-02-2004, 01:49
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Neem is salvia met wiet. Dan is de trip minder heftig, maar het duurt langer. En je kunt chiller hijsen enz.

*tip*

verkruimel de wiet (of hasj) en doe het in een (water)pijp. Gooi de salvia erboven op. Neem een paar goede hijsen en zanggggg
__________________
You lost...
Oud 15-02-2004, 19:19
Verwijderd
mmm ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig geworden, ik ga het denk ik binnekort een keertje halen.

Moet ik dan 5x of 10x extrac doen?
Oud 16-02-2004, 00:58
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
wij hadden 8x ik zou wel meteen 10 doen want bij ons duurde de trip wel heel erg kort.Maar je moet ff onthouden dat je het egt goed moet gebruiken anders werkt het niet.En als je een teug neemt en 10 min later weer 1 heeft dat geen zin.


http://www.salvia.drugsinfo.net/
Daar staat een goede ademtechniek op
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 16-02-2004, 07:18
Verwijderd
he bedankt voor die site, ik had alleen nog maar die tripreports gezien. binnekort eens een keer halen dan
Oud 16-02-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 16-02-2004 @ 01:58:
wij hadden 8x ik zou wel meteen 10 doen want bij ons duurde de trip wel heel erg kort.
Als je 10x extract doet, duurt de trip niet langer, maar is de trip vooral sterker.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Tripmiddelen-topic
Verwijderd
10 23-02-2009 19:13
Drugs & Alcohol Salvia Divinorum
SyneSiz
147 20-08-2003 18:59
Drugs & Alcohol Een overdosis van Salvia?
Mark87
10 14-05-2003 19:06
Drugs & Alcohol Ik wil graag Salvia-ervaringen.
Isa
4 09-08-2002 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.