Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 09:09
MAUT
MAUT is offline
Hallo! Ik vind het beetje vreemd om dit via het internet allemaal uit te leggen maar ik geef het een kans omdat mijn omgeving niet echt staat te springen om me te helpen. Week terug werd ik gebeld, ik keek op me schermpje en zag Tho.Ble staan kortom: mijn "ex". Ik denk dat het nu iets meer dan een half jaar terug is. We zagen elkaar voor het eerst op een feestje, en dat was toen meteen dikke pret. Na die avond was ik helemaal in de wolken wat my oh my wat was hij tof/leuk/lekker etc. Daarna hielden we contact zagen elkaar niet regelmatig maar dat er iets was tussen ons was duidelijk. Hij woont niet om de hoek bij me dus zag ik hem veel met uitgaan en bij andere mensen thuis. Hij heeft toenertijd ook toegegeven dat hij helemaal weg van me was! Kortom maut was in de wolken. En wat er toen precies mis is gegaan beats me..maar op avond heb ik hem zien zoenen met een ander meisje. Ik ben toen als een mongool naar huis gegaan en voelde me zo ontzettend rot. Ik was natuurlijk boos en heb hem een volle laag gegeven. Ik kon allemaal gemene dingen naar hem toewerpen maar ik meende er geen zak van want diep van binnen wilde ik weer bij hem zijn. Het was zo'n type wat zo onbereikbaar was als de pest, maar de tijd dat ik bij hem was was super alleen zodra zijn vrienden weer om de hoek kwamen was ik niet meer belangrijk. Enfin, hij had toch wel spijt van zijn daden maar of het hem echt kon schelen dat ik er echt kapot van was durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik denk dat de schade aan zijn image ook een grote rol speelde. De mensen om mij heen kwamen natuurlijk met het advies van Maut laat hem, besteed geen aandacht aan hem..maar wie stond er met uitgaan weer bij hem..yep dat was ik. En natuurlijk waren mijn gevoelens nog steeds skyhigh en de zijne niet. Ik was een soort van speeltje voor hem, ik was leuk genoeg wanneer het hem uitkwam en wanneer ik doodging van verlangen was meneer gauw weg. De tijd vorderde...iedere keer als ie belde of smsje ( tussentijd van 3 weken was doodnormaal ) was ik weer helemaal gelukkig en had ik weer beetje hoop. Ik deed ook me best dat hij zou denken she is fine maar niks hielp blijkbaar. Op een gegeven moment krijg je dan dat je aan elkaar gaat bewijzen van ik ben zo over jou heen er kwamen weer andere scharreltjes, de zomervakantie zat er tussen je kent het wel. Toch heb ik heel lang alleen al bij zijn naam nog kriebels gehad. Nou het heeft heeeeel heeel heeel lang geduurd voordat ik echt kon zeggen : ik ben over jou heen. En dan overdrijf ik niet, nee echt te lang misschien wel. En dat het get-over-proces zo lang duurde kwam waarschijnlijk ook doordat we nog vaak met elkaar gingen tijdens uitgaan. Maar goed, hij kreeg nieuwe vriendinnentjes ik krijg nieuwe jongens in mijn leven. Maar nog steeds had ik het gevoel dat ik moest bewijzen aan hem: LOOK AT ME THIS IS WAT YOU MISSED YOU F*CKER! Maar toen kreeg ik sinds een tijdje een nieuw vriendje, en was hij volledig uit me gedachte. Soms nog wat vijandige gesprekken via de chat etc maar hij deed me niks meer. Nou het gaat heel goed met mijn huidige vriendje en daar ben ik heel blij om! Maar toen Tho. belde laast..begon ie te vragen of ik zin had om weer is wat te gaan doen dat ie me zo misde en dat hij zon spijt had van toen en dat ie zoveel was veranderd en dat het nu anders zou zijn gelopen..en aan de ene kant raakte het me wel maar aan de andere kant heb ik zoiets van NEEEEEEEEEEE je voelt nu maar is hoe het is! Maar ik zit in tweestrijd omdat ik denk dat als ik bij hem ben ik al deze boze gevoelens vergeet en ik alleen maar weer het positieve in hem zie en dat gun ik hem niet maar mezelf al helemaal, misschien dat ik weer gevoelens krijg maar die wil ik niet meer voelen voor iemand die me zoveel pijn heeft gedaan. Daarbij er is iemand anders in me leven die me zo ontzettend dierbaar is. En toch wil ik hem laten zien wie ik nou echt ben, wat hij mist ik wil hem denk ik alleen maar pijnigen voor wat hij heeft gedaan..maar zucht is dat heel hypocriet? Of moet ik gewoon iets gaan doen onder het mom van: even goede vrienden. Laat je oordeel spreken ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik heb geen behoefte aan mensen die me gaan afzeiken voor de dingen die ik hier in heb verwerkt ik zoek steun..en ik ben niet uit op een giga diss okay?
__________________
WieHoe Maut :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2003, 09:18
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik denk dat ik er, als ik hetzelfde zou hebben, ook moeite mee zou hebben, maar.. ik zou hem vragen me met rust te laten.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 09:32
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik zou denk ik hetzelfde hebben als jou, dat ik hem zou willen laten zien wat hij nu mist. Maar echt volwassen is dat niet, ik zou lekker de eer aan jezelf houden, zeggen dat hij je met rust moet laten en genieten van je huidige vriendje. Als je wel contact met hem opneemt en weer eens afspreekt kan dat nog wel eens grote gevolgen hebben. Ondanks dat je nu echt wel inziet dat het een foute jongen is is de kans er toch nog dat als je met hem afspreekt dat hij je weet over te halen dingen met hem te doen waar je later spijt van krijgt. Je zult toch echt nog wel een zwak voor hem hebben, en zulk soort jongens zijn daar heel goed in. En in feite als je dat doet, doe je je huidige vriendje dezelfde verdriet aan als deze jongen jou vroeger heeft gedaan.. lekker negeren dus is mjin advies
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 09:42
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik herken mezelf in dat vriendje..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 09:57
lieve
lieve is offline
Hoe moeilijk het ook zou zijn, ik zou hem gewoon links laten liggen. Hem laten voelen hoe het voelt als iemand niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar/hem.
Hem laten zien dat de tijd dat je een 'speeltje' was voor hem voorbij is!!
Dat je ook zonder hem kan, en dat je dat nu bewijst met een nieuwe boyfriend is daar nog ies leuk bijgenomen!

Succes,
Lieve xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 10:06
Verwijderd
het zal denk ik wel heel erg moeilijk zijn er overheen te komen, maar ik zou denk ik die jongen gewoon negeren of hem vertellen dat je nu gelukkig bent enzo!want als je dan weer eens met hem gaat afspreken..dan ga je twijfelen en dan flikt ie het misschien wel weer en dan ben je alles weer kwijt (je huidige vriendje enz.) dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen! ik zou gewoon genieten van alles wat je nu hebt!! sterkte xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 10:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jij bent nog verliefd op de jongen die je dacht dat hij was, maar de jongen die hij echt is, breekt steeds je hart.

Wat je nu het beste kunt doen is accepteren dat hij niet de jongen is die hij dacht dat je was, en dat je dus al die tijd aan hem verspild hebt. Dat is best een harde dobber, toegeven dat je je in iemand vergist hebt.

Maar zodra je zover bent, is het over. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 12:33
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Laat hem zien dat je echt zonder hem kan, en dat je hem niet meer nodig hebt.
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 12:53
*run*
Avatar van *run*
*run* is offline
zeg : hoi hoi Oow heb ik je m'n nieuwe vriendje al laten zien
hij is zzzzzzzzo coool + lief en NIET plakkerig !!!


p.s het is niet raar om op internet je verhaal te vertellen !!
et iz handig ~!! nobody weet wie joe is en tog word je hoop ik geholpen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:07
Verwijderd
ik zou het zelf niet doen, want misschien komen de gevoelens weer terug, en dan begint alles op nieuw. En ik zou het niet kunnen. Het gevoel van'kijk wat je mist' snap ik heel goed, heb dat ook welleens gehad, maar vaak merken ze dat zelf nieteens, of win je ze er toch niet mee.

kortom, ik zou het niet doen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
hmmz
stel dattie t niet doet, omdattie 1 of andere weddenschap heeft lopen met zn vrienden.. :

dan nog: hij heeft je als grof vuil behandeld....en daar zal hij voor boeten en jou vriendje is super! en die zal jou nooit zoiets aan hebben gedaan dusssss forget the wrong boy! ookal zijn onbereikbare types zoooo leuk ze zijn vreselijk als je ze eenmaal hebt vaak.....(players)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:14
dreamster
dreamster is offline
Hey Maut!!

Dit verhaal klinkt me wel heel bekend in mijn oren! Ook ik heb een tijd lopen moeilijk doen met een jongen, of dat ging heel goed en dat ging heeeel slecht! Het is nu bijna een jaar geleden en ben vry ver over hem heen, maar als ik hem nog zie dan blijf ik altijd nog wel gevoelig voor hem en hij als tíe enigzins zijn best doet kan hij nog steeds er voor zorgen dat ik iemand anders laat gaan voor hem. (het is lomp ik weet het ) Dus als ik jouw was zou ik uit zn buurt blyven zodat tíe niet kan verpesten wat jij nu met je vriend hebt! Dat zijn zulke jongens gewoon niet waard !!!!!!!
Succes ermee !!!

liefs
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 09:17
MAUT
MAUT is offline
Hallo allemaal!! Ik wil de gene die hebben gereageerd op mijn verhaal echt zo ontzettend bedanken! Toen ik jullie reacties las gingen al mijn twijfels over wat ik moest doen meteen weg, en wist ik zeker dat ik hem moest laten gaan net zoals hij gekomen was out of the blue. Daarbij wil ik ook nog graag vertellen hoe het is afgelopen: gisteravond kreeg ik weer is een sms alsof er geen f*ck aan de hand was, ik wilde in eerst instantie niet reageren maar ik wilde het eigelijk ook meteen op een nette manier afronden voor mezelf. Ik vroeg hem wat voor intenties hij bij me had, en waarom hij me opeens weer zag staan ik kreeg het antwoord wat ik had kunnen verwachten zo typisch Tho. Het komt er op neer dat ik hem heb verteld dat ik heel gelukkig nu ben en ik al een geruime tijd een vriend heb en ik geen behoefte heb aan iemand die mij toch alleen maar pijn zal doen, en ik geen bart smit speelgoed in de uitverkoop ben. Oei...dat had hij niet in zijn plannentje in gecalculeerd, hij werd boos en was gekwetst. En ik heb altijd gedacht dat ik "satisfaction" zou krijgen wanneer ik hem sort of had terug gepakt..maar die bleef weg, ik was alleen maar opgelucht en besefde nogmaals dat ik gewoon over hem heen was en hij niets anders voor me is dan een jongen die me ooit dierbaar was. Daarbij ben ik er ook achter gekomen dat het een soort van deal was die hij had gesloten met een vriend van hem..Ik heb hiermee aan mezelf bewezen dat ik er boven sta en zijn verleiding kon weerstaan. Echt ontzettend bedankt!! Anytime ben ik er ook voor jullie problemen dit forum is great!
__________________
WieHoe Maut :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jagen
Luego
14 16-11-2007 15:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Broertje licht autistisch?
Verwijderd
21 21-08-2003 18:56
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
ARTistiek [verhaal] Tijd
TyZZel
11 15-07-2002 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.