Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 16:51
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Hiermee bedoel ik dus eigenlijk of jullie voor alle vakken al zijn begonnen met examentrainingen/oefenopdrachten/......??

Wij niet bij alle vakken al.
Scheikunde - zijn we nu al zon 3 weken bezig met het maken van examens van vorig jaar (eerste & tweede tijdvlak hebben we nu gedaan )
Natuurkunde - hebben we net de normale lesstof afgerond en daarna een PO gedaan. Nu beginnen we ws met examentrainingen..
Wiskunde - Vandaag begonnen met examentrain's
Biologie - Sinds 2,5 week zijn we bezig met het maken van D-toetsen van elk hoofdstuk dat we hebben gehad..
Nederlands - Al dik een maand/1,5 maand opdrachten aan het maken uit onze Examenbundel
Engels - Nog nix gedaan qua examentraining, maar tis de laatste 3 weken ook uitgevallen
Duits - Nee. En zal waarschijnlijk ook niet direct gebeuren want we hebben een super chaotische, warrige leraar. Die heeft het er wel telkens over, maar doet het nooit
M&O - Dit laat ik vallen, maardannog...de rest (heerlijk om dat te zeggen ) heeft nog nix aan examentraining gedaan

Dus
Advertentie
Oud 25-03-2003, 16:54
Mmmmm
Avatar van Mmmmm
Mmmmm is offline
Ik heb nu toetsweek, daarna gaan we met examenstof beginnen.
__________________
I'm a loser baby so why don't you kill me? -BECK-
Oud 25-03-2003, 17:11
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Latijn: nog lang niet klaar, maar dat heb ik geloof ik al eens gezegd in een ander topic

Nederland: zijn we al een tijdje bezig met oefenen uit de examenbundel

Engels: zijn we sinds deze week echt begonnen met oefenen met teksten, daarvoor ook al af en toe, maar moesten we ook nog voorbereiden voor het SE

Wiskunde : nog een paar paragrafen te gaan

Scheikunde: Nog iets minder dan een hoofdstuk te doen

Natuurkunde: nog een paar paragrafen

Biologie: zijn we sinds deze week begonnen met herhalen en oeferen uit examenbundel

Economie: Zijn we al een hele tijd bezig met examenbundel oefenen, ook toen we nog niet alle stof af hadden

Dat waren wel zo'n beetje alle vakken denk ik
Omdat we net afgelopen week toetsweek hadden en we daarvoor voor de meeste vakken de laatste stof moetsten leren, gaan we nu ongeveer voor alle vakken herhalen en oefenen
Oud 25-03-2003, 17:42
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Bijna alles helemaal af, alleen met geschiedenis nog ene half boek. Met veel vakken zijn we de afgelopen maand al met toetsen van andere jaren begonnen dus nu op naar de examens
Oud 25-03-2003, 18:30
Verwijderd
met natuurkunde nog 2 hoofdstukken
met wiskunde hebben we het vandaag afgemaakt
met scheikunde zijn we 2 lessen examens aan het oefenen
met engels oefenen we een luistertoets voor over 3 weken
met nederlands zijn we vandaag met een examen begonnen
Oud 25-03-2003, 19:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Alleen scheikunde nog niet. We moeten nu nog ruim een heel hoofdstuk! En dat terwijl we het grootste deel niets gedaan hebben aan nieuwe stof.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-03-2003, 22:00
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
alle vakken nog lang niet klaar geloof ik
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 26-03-2003, 14:50
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Nog lange niet!
Maar voor tekenen, engels, frans zijn we al het hele jaar bezig met oefenexamens.
Bij geschiedenis is het helemaal erg. We zijn bij 1 boekje nog niet eens op de helft! En die zullen we ook niet uit krijgen, dat zei de leraar al aan het begin van het jaar. Moeten we dus helemaal zelf behandelen.
Oud 26-03-2003, 16:20
Verwijderd
Bij wiskunde, Nederlands en M&O zijn we al een poosje bezig. Bij Nederlands moet het tenminste, maar meestal doen we niks Engels zijn we nu met literatuur bezig, daarna examens oefenen. Biologie gaan we er volgende les aan beginnen, natuurkunde ook. Scheikunde moeten we nog 2 hoofdstukken, maar ik heb ze vast zelf uitgeprint, want de leraar wil ze nog niet geven
Oud 26-03-2003, 18:01
sunnevot
sunnevot is offline
Nee, nog niet, m&o en wiskunde nog niet afgerond
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Oud 26-03-2003, 19:52
@Moon
@Moon is offline
Wij zijn al eigenlijk klaar met de stof van alle vakken behalve geschiedenis. Wij zijn nu pas op de helft van de stof begonnen deze week pas met Nedeland van 1950 tot 1990, maar ja aangezien wij toch samenvattingen van de docent zullen krijgen is t eignelijk geen probleem.
Met alle vakken behalve geschiedenis dus zijn wij sinds vorige week begonnen met examentraining.

Citaat:
Alpha #1 schreef op 26-03-2003 @ 15:50:
Bij geschiedenis is het helemaal erg. We zijn bij 1 boekje nog niet eens op de helft! En die zullen we ook niet uit krijgen, dat zei de leraar al aan het begin van het jaar. Moeten we dus helemaal zelf behandelen.
Wat hebben jullie dan wel niet uitgespookt al die maanden?! Wat stom van die leraar zeg. Ik snap ook echt niet dat die docent van jou er zo lang over doet om die examenstof te behandelen. Om 1 boekje te behandelen heeft ons docent er denk ik 3 weken aan besteed incl. allemaal beeldmateriaal (3x per week les). Wij hebben nu pas 1 boekje behandeld, maar dat komt omdat wij daarvoor heel uitgebreid aandacht hebben besteed aan 11 september, echt helemaal tot in de puntjes behandeld, maar ja met de stof zal wel lukken. We hebben nog ongeveer 3 a 4 weken dus....
Oud 27-03-2003, 10:51
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Alle stof voor alle vakken behandeld, maar we hebben dan ook al geen lessen meer...

Trouwens, ff over geschiedenis, wij hebben ook 80% van de lessen besteed aan Rusland, en de overige tijd besteed aan Nederland 1950-1990 hoor, daar ben je echt zo door heen!
(enne, misschien idee als wij samenvattingen uitwisselen? )

Groetjes Moppie
Oud 28-03-2003, 11:36
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
@Moon schreef op 26-03-2003 @ 20:52:
Wat hebben jullie dan wel niet uitgespookt al die maanden?! Wat stom van die leraar zeg. Ik snap ook echt niet dat die docent van jou er zo lang over doet om die examenstof te behandelen. Om 1 boekje te behandelen heeft ons docent er denk ik 3 weken aan besteed incl. allemaal beeldmateriaal (3x per week les). Wij hebben nu pas 1 boekje behandeld, maar dat komt omdat wij daarvoor heel uitgebreid aandacht hebben besteed aan 11 september, echt helemaal tot in de puntjes behandeld, maar ja met de stof zal wel lukken. We hebben nog ongeveer 3 a 4 weken dus....
Voor de eerste toetsweek hadden we een toets uit het boek van de vierde. Voor de tweede toetsweek zijn we er pas mee begonnen. Maar toen moesten we ook een werkstuk maken en hadden we maar 1 uur les in de week van de examenstof. We horen trouwens 3 uur te hebben maar 1 uur is KWT dus geen les.
Als we veel doen, doen we in 1 les 1 hoofdstuk maar dat lukt vaak niet. Die leraar dwaalt altijd zo af. Je onthoudt het wel beter zo, dat is het niet, maar zo duurt het wel een eeuwigheid!
We hebben vandaag net hoofdstuk 5 afgemaakt (van de 8) Van 'Nederlanders en hun gezagsdragers 1950-1990'
Oud 28-03-2003, 12:31
m@rie
m@rie is offline
Frans, Duits en GLO - na de 2e toetsweek afgesloten
Engels- zijn we teksten aan het oefenen
Nederlands- na de toetsweek gaan we teksten oefenen
Economie,Geschiedenis,M&O, AK,Wiskunde- hebben we de hele examenstof gehad.
Ik zit nu midden in de toetsweek en na de toetsweek gaan we alleen nog bezig met het herhalen van de stof....
Oud 28-03-2003, 12:33
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik hoorde ineens dat ik van Frans 1 nog het vierde schoolexamen moet maken. Lekker geregeld weer.
Oud 28-03-2003, 12:39
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
ik moet alleen nog 1 hoofdstuk van M&O doen , bij alle andere vakken doen we examens
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 28-03-2003, 16:48
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
met alles klaar, nu die rotexamens oefenen
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 28-03-2003, 21:24
Verwijderd
Alle stof is behandeld... en idd nu aan het oefenen met examens!
Ads door Google
Oud 05-04-2003, 09:46
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
het enige wat nog niet afgerond is, is geschiedenis. We zitten volgens mij nu ook op de helft van het laatste boekje...
Oud 11-04-2003, 12:16
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
bijna
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 11-04-2003, 12:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Alleen met geschiedenis nog niet, de rest wel. Nu is het een kwestie van herhalen en herhalen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-04-2003, 14:10
Verwijderd
heej ja al 2 weke lang tis echt nie leuk meer en dat nog 2 weke we doen ech nix anders meer.
Maarja wat kun je er aan doen he
helaas helemaal nix.

groetjes Daniella
Oud 11-04-2003, 15:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hell, ik zat vorig jaar al sinds begin maart thuis!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 11-04-2003, 15:53
born2dance
born2dance is offline
we habben net SE week gehad .... echt kut...

nu gaan we bij ALLE vakken beginnen met examenopgaven
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.