Oud 09-02-2011, 18:53
LW
Avatar van LW
LW is offline
Goed, ik heb dus alles gekocht wat ik nodig had, en zal mijn ideetje even voorleggen.

Gisteren had mijn vriend een zwart laken over zijn deken en ik hoop dus dat dat zaterdag ook nog is ( wij vieren Valentijn zaterdag ). Mijn idee is om een hartje van rozenblaadjes op zijn deken te leggen. Ik heb ook een chocola gekocht met de tekst ik vind je lief en die leg ik op zijn kussen. Ook heb ik rozen geurkaarsjes gekocht, mijn bedoeling is om die als een hart op de grond te doen en vervolgens aan te steken. Ergens vind ik dat dood eng want ik ben erg bang dat er wat gebeurd. En vervolgens krijgt hij dus een heerlijke massage. Ook ben ik bezig om een lekker rustig achtergrond muziekje te downloaden en die af te draaien via telefoon. Ook wil ik nog een leuke tekst over ons 2 schrijven en die binnen in het rozenhart leggen. Ideetjes over deze tekst zijn meer als welkom, wat is voor hem leuk om te lezen etc? Vinden de mannen een brief misschien wat te klef of vind je het juist wel een prettig gevoel?

Kijk zoiets alleen heb ik roze rozenblaadjes en hoogst waarscheinlijk een zwarte deken.

En zoiets, maar dan roze waxinelichtjes met een rozenluchtje.

En het chocolade blokje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2011, 19:05
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
als je dat aansteekt (die rozen), dan moet er dus geen tapijt zijn (of zoiets als dat) en als het hout is mag er dus ook geen was op zitten want dat brand als een gek. persoonlijk zou ik het neit aansteken, maar als je het wilt reskeren dan moet je het zelf weten/of overleggen met je vriend. Verder vind ik het een heel lief/aardig en gezellig leuk idee!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:11
LW
Avatar van LW
LW is offline
Pff volgens mij heeft mijn vriend gewoon parket, geen idee of daar wax op zit ik zal hem eens pingen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:16
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
naja ik bedoel meer boenwas ofzoiets (want wij hebben parket en daar zit zo'n laagje op, maar ook parket waar niet zo'n laagje opzit), en het kan ook zijn dat het ingevet is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:32
LW
Avatar van LW
LW is offline
Hij zegt dat er niets op zit, maar ik twijfel nog of ik het aan zal steken. Ik blijf er bij dat ik het dood eng vind maar daarnaast is het natuurlijk veel mooier als ze aan zijn vooral als je de lampen uit hebt!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:37
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
dan steek je er 1tje aan (als test een paar dagen van te voren), als het hard vikt dan doof je het met een emmer water en heb je geluk dat het er maar 1tje was, zo niet dan heb je geluk en kun je het gewoon branden

of je legt gewoon een brandende washand/of een ander lapje op de vloer met een emmer water achter de hand
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:42
LW
Avatar van LW
LW is offline
Inderdaad ik neem gewoon een klamme handdoek mee naar boven. Of kan ik er misschien iets onder leggen?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 19:43
LW
Avatar van LW
LW is offline
Of wat ik ook kan doen is alle rommel van zijn kastje afhalen en daar de kaarsjes op doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 21:47
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Hou er rekening mee dat waxinelichtjes gloeiend heet worden, en dat je dus ook gewoon brandplekken achter kunt laten zonder dat de boel meteen affikt. Maar ook dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

ik heb vroeger een keer een waxinelichtje op de televisie gezet (een beeldbuis, toen kon dat nog!) en die aangestoken. Het hele bakje was in de televisie gesmolten. Zat er een ronde smeltplek in de tv van mijn ouders
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 10:10
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ja dat is dus niet helemaal de bedoeling inderdaad, als ik ze al aansteek is dat alleen op het moment dat mijn vriend binnenkomt en denkt wow.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 10:14
Verwijderd
Je weet toch zeker dat je vriend van dit soort zoetigheid gecharmeerd is?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 10:20
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Je weet toch zeker dat je vriend van dit soort zoetigheid gecharmeerd is?
Haha, zou jij heel moeilijk doen dan als je er een massage voor terugkrijgt? (Even ervan uit gaande dat de persoon die je de massage geeft ook echt kan masseren natuurlijk) Ja, het is wat zoetsappig, zelfs een beetje té voor mij, maar goed...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 11:11
LW
Avatar van LW
LW is offline
Masseren kan ik zeker want daar heb ik voor geleerd, hij krijgt niet zo vaak een massage omdat ik het eigenlijk meer zie als werk.
Tja het is inderdaad wel zoet, maar voor die ene keer in het jaar moet kunnen.
Daarbij laat ik de brief trouwens achterwege, hij weet wel hoe gek ik op hem ben en misschien maakt die brief het nou juist wat te klef.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Haha, zou jij heel moeilijk doen dan als je er een massage voor terugkrijgt? (Even ervan uit gaande dat de persoon die je de massage geeft ook echt kan masseren natuurlijk) Ja, het is wat zoetsappig, zelfs een beetje té voor mij, maar goed...
als ik eerst het bed moet ontdoen van rozeblaadjes, en mijn tv moet laten repareren vanwege een ingebrand waxinelichtje, dan zou die massage voor mij al niet meer leuk zijn

Maar even serieus: sla alles over, en masseer hem gewoon. Maar dat ben ik. Ik ben zo romantisch als een boomwortel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 12:38
LW
Avatar van LW
LW is offline
Nee ik ga het gewoon doen zoals in mijn openingspost, ik weet zeker dat hij dat waardeerd. De brief blijft wel weg!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:18
Verwijderd
Ik moet er zelf niet aan denken (vreselijk origineel zo'n hartje van rozenblaadjes en/of waxinelichtjes....), maar over het algemeen vinden mensen het al leuk als je ergens tijd in stopt...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:56
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Inderdaad ik neem gewoon een klamme handdoek mee naar boven. Of kan ik er misschien iets onder leggen?
ja een natte doek ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:53
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
wat een leuk en lief gebaar. succes!
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2011, 20:32
L-ianne84
Avatar van L-ianne84
L-ianne84 is offline
dat chocolade blokje heb ik ook van mn vriend gekregen toen we 10 maanden iets hadden
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 18:32
Verwijderd
En, vond-ie het leuk?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 19:07
LW
Avatar van LW
LW is offline
Nouja, het liep een beetje anders haha.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 22:16
Catch
Catch is offline
En hoe liep het dan? Je trof hem aan met een andere chick of wat?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 22:35
LW
Avatar van LW
LW is offline
Je bent nog geen minuut bezig met je massage, en meneer besluit dat hij een ander soort massage wil.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 11:33
Verwijderd
vertel.....
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 14:50
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik denk dat dat wel duidelijk is haha!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2011, 17:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Had je geen cd-speler kunnen regelen ofzo in plaats van muziek met je telefoon?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 15:42
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Ahhh superleuk! Hihi een vriend van me had ook een keer waxinelichtjes gedaan was het tapijt in de fik gevlogen! Hahaha Gelukkig konden zn ouders er wel om lachen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Valentijn tips?
EugenieB
3 14-02-2013 13:33
Liefde & Relatie Wat doe jij met valentijnsdag???
Chasin'
307 15-02-2007 21:09
Lifestyle Je valentijns-lifestyle
Verwijderd
120 06-03-2006 11:13
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #26
♪
499 23-02-2006 11:38
Liefde & Relatie Centraal topic: wat ga je doen met Valentijnsdag?
1nessie1
67 14-02-2005 17:00
Verhalen & Gedichten Schoolkrantstukje: is valentijnsdag leuk?
Vogelvrij
11 30-01-2004 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.