Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2013, 19:59
Verwijderd
Deadlock naamzoek.
Advertentie
Oud 09-08-2013, 20:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga je meeten in een strakke driekwartbroek met daaronder pumps en dan mag je pas weer wat zeggen.
GMTA
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-08-2013, 20:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook driekwartbroeken hoor, ik zie de issue niet zo.

Ik vraag me bij hotpants altijd af of je dan verplicht bent je bovenbenen te scheren. Dat vind ik sowieso iets raars. Harsen vind ik dan weer niet raar, al heb ik mijn bovenbenen altijd met rust gelaten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook driekwartbroeken hoor, ik zie de issue niet zo.

Ik vraag me bij hotpants altijd af of je dan verplicht bent je bovenbenen te scheren. Dat vind ik sowieso iets raars. Harsen vind ik dan weer niet raar, al heb ik mijn bovenbenen altijd met rust gelaten.
reageer f op m'n appjes schwessi mit die grosse vagi.
Oud 09-08-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ga je meeten in een strakke driekwartbroek met daaronder pumps en dan mag je pas weer wat zeggen.
Voor vrouwen vind ik het ook minder crimineel eah!
Oud 09-08-2013, 20:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik voelde me al helemaal mislukt met mijn 3/4broeken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-08-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik voelde me al helemaal mislukt met mijn 3/4broeken
Vanwege wat malloten op intarwebs?
Oud 09-08-2013, 21:45
Verwijderd
ik heb geen driekwartbroeken want als ze voor mijn lengte gemaakt zijn eindigen ze precies op mijn ballonkuitjes en dan zie ik er stocky uit, en als ze niet voor mijn lengte gemaakt zijn, zijn ze dus te lang. Ik heb wel driekwartleggings trouwens, die allemaal te lang zijn, maar boeie. Leggings kun je bovenaan je bovenbenen, waar je rok overheen komt, meer of minder opsjorren om de lengte aan te passen.
Oud 09-08-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook driekwartbroeken hoor, ik zie de issue niet zo.

Ik vraag me bij hotpants altijd af of je dan verplicht bent je bovenbenen te scheren. Dat vind ik sowieso iets raars. Harsen vind ik dan weer niet raar, al heb ik mijn bovenbenen altijd met rust gelaten.
je bent sowieso nooit verplicht je bovenbenen te scheren!
Of het wenselijk is ligt denk ik aan hoe dik en donker je bovenbeenharen zijn.
Oud 09-08-2013, 21:47
Verwijderd
Legging onder rok?
Oud 09-08-2013, 21:48
Verwijderd
ja, ik heb een paar jurkjes waar anders mijn billen onder uit komen als ik buk, dat vind ik niet zo charmant. En het zorgt er ook voor dat je jurkjes kunt dragen als het koud is zonder vieze stinkpantys te hoven dragen!
Oud 09-08-2013, 21:49
Verwijderd
niet van die doorschijnende witte onder een vormloze spijkerrok
Oud 09-08-2013, 21:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vanwege wat malloten op intarwebs?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-08-2013, 22:09
Verwijderd
Ik heb twee driekwartbroeken voor mijn werk. Ik vind het over het algemeen maar lelijke dingen.
Oud 09-08-2013, 22:17
Verwijderd
ik reis nooit meer met die mensen. We hadden vertraging, treinuitval en alles. Wat doen zij, gaan ze reizen via een schema dat is uitgeprint van internet. Ja, ze wachten liever een half uur op de volgende trein die ze wilden nemen, dan in een trein stappen die via een iets andere richting, sneller naar de eindbestemming gaat. Je merkt gewoon dat sommige nooit met de trein gaan. Daardoor gaan ze ook nog zeuren dat ze te weinig slaap krijgen, omdat ze moeten werken morgen en te laat thuis zijn. Eigen schuld en volgende keer gewoon naar mij luisteren en een andere die die was.
Oud 09-08-2013, 22:24
Verwijderd
Blijkbaar ben ik ook al sinds Amsterdam niet meer naar de wc gegaan.
Oud 09-08-2013, 22:30
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik draag altijd leggings onder rokjes. Ik heb lelijke benen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-08-2013, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ik associeer 3/4 broeken en 7/8 broeken met 50+ vrouwen met een handtasrugzakje.
Citaat:
En Ecco-schoenen. Met een band over het midden van de voet van klittenband.
Citaat:
Meestal hebben ze ook een leuk, kort, pittig kapsel.
En een simpel te groot T-shirt in een effe kleur. En heel af en toe een afritsbroek, op de allerslechtste dagen.
Oud 09-08-2013, 23:50
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
'Effe kleur'. Eerst rood, maar dan opeens lolwit.
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2013, 23:52
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Of gewoon doorzichtig. Dat zou geweldig zijn.
__________________
Schmach.
Oud 10-08-2013, 00:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ahw, Neko* *aai*

Het is lange-broek-met-een-shirt-weer. Driekwartbroek kan ook.
Dank. <3 Dat is het ook geworden. Het was tijdens het fietsen wat warm, maar daarna was het perfect.


Citaat:
Om meerdere redenen vind ik dit een verbazingwekkende post
Ik ben dan ook een ernstig verbazingwekkend persoon.

Citaat:
Ik heb vandaag allemaal nieuwe strengen borduurgaren gehaald en nu kan ik weer iets nieuws borduren <3
Ik moet ook nieuwe borduurgaren halen, mijn project ligt al heel lang stil omdat ik twee kleurtjes niet meer heb. Wat ben jij aan het maken?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 02:28
Verwijderd
Dat was een goeie avond Eerst een superleuke avond op Boulevard met Martiño, en toen kwam ik in de trein m'n oudhuisgenoot/beste vriend tegen, die een kelder vol speciaalbiertjes bleek te hebben En Rembo & Rembo gekeken <3
Oud 10-08-2013, 02:29
Verwijderd
Citaat:
'Effe kleur'. Eerst rood, maar dan opeens lolwit.
oeps
Oud 10-08-2013, 03:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
'Effe kleur'. Eerst rood, maar dan opeens lolwit.
Ik houd van jou.
Oud 10-08-2013, 07:43
Verwijderd
Ik heb helemaal geen zin om naar het examenfeest te gaan die ik straks heb. maar een van de drie die het geven ken ik al mijn hele leven. maar de rest ken ik niet.
Oud 10-08-2013, 07:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dan maak je maar zin, met zo'n instelling wordt het zeker weten niet leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Dank. <3 Dat is het ook geworden. Het was tijdens het fietsen wat warm, maar daarna was het perfect.




Ik ben dan ook een ernstig verbazingwekkend persoon.



Ik moet ook nieuwe borduurgaren halen, mijn project ligt al heel lang stil omdat ik twee kleurtjes niet meer heb. Wat ben jij aan het maken?
Ik ga pioenrozen maken! Als je met dmc garen borduurt moet je even op het fok forum kijken, daar geven ze een email adres van iemand die ze voor 0.40 cent verkoopt ofzo!
Oud 10-08-2013, 08:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ga pioenrozen maken! Als je met dmc garen borduurt moet je even op het fok forum kijken, daar geven ze een email adres van iemand die ze voor 0.40 cent verkoopt ofzo!
Ah, leuk joh! En ja, de marktplaatsman! Ik heb al zoveel garen bij hem besteld, dat hij mij minstens voor een faillissement behoed heeft.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 08:54
Verwijderd
Ja, het is wel echt een ( voor mijn doen) gigantisch patroon
Oud 10-08-2013, 08:57
Verwijderd
Wat ben jij nu aan het maken dan ? Heb je er wel eens een foto van gepost? Ikwist helemaal niet dat je borduurde!
Oud 10-08-2013, 09:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben nog steeds bezig met twee katjes en ga straks beginnen aan een sneeuwpop/kerstachtig sfeerplaatje. Die is ook 50x50, dus ik vrees dat hij niet af is voor de kerst.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline


Deze is die met de katten. Ik heb volgens mij wel eens een update geplaatst, maar dat is wel al heel lang geleden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En borduren, ja. Ik ben eigenlijk net een oud omaatje. Ik borduur, brei, haak (eigenlijk alleen knuffels, mijn talent voor haken is niet zo groot) en zo af en toe doe ik ook nog wat maken met mijn gloednieuwe naaimachine.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zou best een oud omaatje willen zijn, trouwens. Waarom moet dat nog zo lang duren?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:20
Verwijderd
Omdat als het zover is je zucht over alles wat je had willen doen toen je jong was.
Oud 10-08-2013, 09:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat doe ik nu ook al, dus dat geeft niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:21
Verwijderd
Wel een beetje meewerken aan het systeem he.
Oud 10-08-2013, 09:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Plus dat ik dan een vet hip oud omaatje ben. In plaats van de hele dag boodschappen doen en in een favoriet handwerkwinkeltje hangen voor de perfecte garen voor het volgende project, kan ik thuis alles bestellen (want ik weet hoe een computer werkt!) en toch de hele dag miepen over mijn kleinkinderen, hoe de wereld vroeger allemaal beter was en met opaatje kaartjes leggen als een echte oma. Als ik niet bezig ben met alle hiervoor beschreven handwerkwerkzaamheden, natuurlijk.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Misschien zou ik een tijdspoelmachine moeten uitvinden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:40
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En met kaartje leggen bedoelen we natuurlijk Dominion. Of Café of Katan. Want gewone kaartspellen zijn niet hip, natuurlijk.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Volgens mij heb ik jullie afgeschrikt met mijn 'ik zou wel een omaatje willen zijn'-monoloog. Ik zal het maar bekennen; HET WAS EEN GRAPJE. ;d
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ok, toch niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 09:53
Verwijderd


Een hondje voor jullie, alsjeblieft!

Ik hou van mijn vakantie, het is zo fijn tot nu toe
Oud 10-08-2013, 09:55
Verwijderd
Mooie katten Neko! Ik ben een beetje hetzelfde . Borduren, breien, quilten enzo , alhoewel ik dat alleen bij mijn ouders kan doen.
Oud 10-08-2013, 09:56
Verwijderd
Ik wil ook wel direct achter de geraniums.
Oud 10-08-2013, 10:00
Verwijderd
Ik heb een tijd terug een naaimachine gekregen van iemand maar ikmoet dat ding nog helemaal na laten kijken, want er was iets stuk aan ofzo....
Oud 10-08-2013, 10:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mooie katten Neko! Ik ben een beetje hetzelfde . Borduren, breien, quilten enzo , alhoewel ik dat alleen bij mijn ouders kan doen.
Quilten lijkt me ook wel gaaf, maar dat heb ik echt nog nooit gedaan. Een vriendin van mij is er ook helemaal gek van, en die heeft ook supermooie dingen al gemaakt. Heb jij ook dat je het ene moment echt alleen maar fan bent van breien, en dan na een maand of twee ineens alleen nog maar wilt borduren? Volgens mij is dat de reden dat ik nu 2 breiprojecten op de pennen heb staan, 2 borduurprojecten en een haakproject onafgemaakt heb. En nog garen voor 2 andere dingen.

Citaat:
Ik heb een tijd terug een naaimachine gekregen van iemand maar ikmoet dat ding nog helemaal na laten kijken, want er was iets stuk aan ofzo....
Ik had er een van mijn schoonmams geleend, maar die had ook een beetje kuren. Oud en nooit onderhouden en dergelijke. Dus toen kreeg ik van al mijn lieve lieve vriendjes met mijn verjaardag een nieuwe. En die werkt perfect. <3 Ik heb al mijn eerste project afgemaakt, en nu ben ik aan het verzinnen wat ik nu wil maken. Ik denk een tas, maar aangezien ik geen held ben in het zelf ontwerpen, moet ik eerst een fatsoenlijk patroon vinden wat me aanstaat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-08-2013, 10:15
Verwijderd
Jaa, inderdaad. Ik heb nu ook twee breiprojecten en op het moment dan in ieder geval geen borduurproject. Maar wel twee nieuwe die ik allebei nog niet ben begonnen, wat ongetwijfeld wel gaat gebeuren. En er ligt hier wel een niet-afgemaakt quiltproject. Maar dat is altijd samen met mijn moeder. Met quilten doen we niet zo heel veel speciaals hoor, meestal kleedjes voor de katten :').

Wat wel fijn is, is dat mijn moeder alle garen van mijn oma heeft overgenomen en dat zijn er echt veel . Allemaal dmc garen vanaf 300 tot 33nogwat ofzo. Meerdere strengen. En mijn moeder borduurt niet meer dus ik hoef alleen maar nieuwere kleuren zelf te halen.
Oud 10-08-2013, 10:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was een goeie avond Eerst een superleuke avond op Boulevard met Martiño, en toen kwam ik in de trein m'n oudhuisgenoot/beste vriend tegen, die een kelder vol speciaalbiertjes bleek te hebben En Rembo & Rembo gekeken <3


Toen ik thuiskwam moest ik echt vechten tegen de slaap, anders was ik voorover op de bank in slaap gevallen gelukkig nog net genoeg energie om mn wekker te zetten.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-08-2013, 10:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jaa, inderdaad. Ik heb nu ook twee breiprojecten en op het moment dan in ieder geval geen borduurproject. Maar wel twee nieuwe die ik allebei nog niet ben begonnen, wat ongetwijfeld wel gaat gebeuren. En er ligt hier wel een niet-afgemaakt quiltproject. Maar dat is altijd samen met mijn moeder. Met quilten doen we niet zo heel veel speciaals hoor, meestal kleedjes voor de katten :').

Wat wel fijn is, is dat mijn moeder alle garen van mijn oma heeft overgenomen en dat zijn er echt veel . Allemaal dmc garen vanaf 300 tot 33nogwat ofzo. Meerdere strengen. En mijn moeder borduurt niet meer dus ik hoef alleen maar nieuwere kleuren zelf te halen.
Kleedjes voor de katten is toch ook leuk! Dat is ook een van de redenen dat ik het wel zou willen doen. Maar in je eentje quilten is niet zo heel leuk, schijnt. Of voor een deken voor op de bank! En stiekem mag ik ook niet nog een handwerkhobby, want dan kom ik helemaal om in alle spullen en losliggende projecten.

En hier ongeveer hetzelfde, toen mijn oma overleed kreeg ik al haar borduurspullen en naaigaren. Dat had ze specifiek tegen mijn mams gezegd, wat best apart is, want toen deed ik nog helemaal niet zo veel met handwerken. Toen was ik vooral nog aan het tekenen en schilderen. En een klein beetje borduren.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.