Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 16:14
Soullar
Soullar is offline
Hoe gemakkelijk geef jij je over aan je vleselijke lusten?

kijk gozers zijn daar niet al te moeilijk in maar ik mer de laatste tijd dat de dames er ook steeds minder moeilijk over doen...

het gaat hier dus om mogelijke one-night-stands, hoe gemakkelijk raak jij er in verzeild, en geef jij je dan gemakkelijk aan de ander?
en spelen hoeveelheden alcohol hierbij een grote rol, en het praatje van de ander, hoe zijn haar zit... alles? vertel en leg uit
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:19
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Niet
Maar ja, ik heb een (vaste) vriend, dus ik duik zowieso niet met iemand het bed in ( behalve met hem dan ) maar als ik hem niet zou hebben zou ik het ook niet doen denk ik.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:23
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Niet
Maar ja, ik heb een (vaste) vriend, dus ik duik zowieso niet met iemand het bed in ( behalve met hem dan ) maar als ik hem niet zou hebben zou ik het ook niet doen denk ik.
Idem, alleen die laatste 'denk ik' moet er voor mij wel af

__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:23
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Helemaal niet gemakkelijk!!! Ik moet eerst weten dat het echt iets is, dan pas wil ik erover na gaan denken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:24
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
ook niet .. nog nooit gedaan een one-night-stand en zal ik ook niet doen ... ik heb ten eerste een vaste vriend . daar duik i kalleen het bed bij in .. en als het uit zou gaan ( wat toch niet gaat ) dan zou ik het nog niet doen , want ik ga het niet met een wildvreemde doen ik doe het alleen met iemand als ik van diegene houdt en hij van mij en i kzeker weet dat we nog lanh bij elkaar blijven ..anders niet !
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:31
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
ligt er toch wel aan hoe lekker ze is.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:38
leontine
leontine is offline
Niet denk ik. Tenzij ik héél misschien:
- op vakantie ben, teveel cocktailtjes achterover heb geslagen en het me allemaal even niet meer kan boeien
- ik in zo'n wanhopige bui ben dat k gewoon ff zin heb in iemand aandacht en even lekker nergens meer over na wil denken
- het een onweerstaanbaar persoon is (maar die zijn er weinig hoor)

Maar vaak dénk k uberhaupt nog niets eens aan die mogelijkheid als k uit ben ofzo, k bedoel, k woon ook nog maar thuis, kan k moeilijk telkens zo'n joch meebrengen hè
K weet niet hoe t zou zijn als k op mezelf zou wonen, maar in principe alleen als k n vaste relatie heb!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:45
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Als ik geil ben heel vlug, anders niet...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 17:52
Soullar
Soullar is offline
denk zelf dat ik er wel voor in ben, als het een leuke meid is, eentje die initiatief neemt, zou ik er denk ik geen problemen mee hebben... najaw valt wel weer lekkr in me lang leve de lol principe...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 18:27
Verwijderd
Citaat:
girl4you schreef:
ook niet .. nog nooit gedaan een one-night-stand en zal ik ook niet doen ... ik heb ten eerste een vaste vriend . daar duik i kalleen het bed bij in .. en als het uit zou gaan ( wat toch niet gaat ) dan zou ik het nog niet doen , want ik ga het niet met een wildvreemde doen ik doe het alleen met iemand als ik van diegene houdt en hij van mij en i kzeker weet dat we nog lanh bij elkaar blijven ..anders niet !
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 18:29
Missy PC
Missy PC is offline
Ik ben op zich niet tegen one-night-stands, maar nu heb ik een vriend dus nu niet. Maar ik denk op zich dat als ik single zou zijn, het er weleens van zou kunnen komen...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 03:21
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Soullar schreef:

kijk gozers zijn daar niet al te moeilijk in maar ik mer de laatste tijd dat de dames er ook steeds minder moeilijk over doen...

Als jij zo bent betekend het niet dat iedere jongen zo is
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 09:38
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
drama schreef:
Als jij zo bent betekend het niet dat iedere jongen zo is
okok hij had er misschien 'over het algemeen' bij moeten zetten.. nou en.

Maar, zolang ik geen vriendin heb ben ik er niet echt moeilijk in. Mits veilig natuurlijk etc.
Antwoorden op deze vraag zullen denk ik aardig voorspel baar zijn: alles wat jong is en bezig met de eerste echte liefde zal over het algemeen zeggen dat ze er niet makkelijk in zijn en de mensen die wat ouder zijn zullen er (idem) wat makkelijker in zijn...


------------------
I never grew up, I was born grown and grew down..

[Dit bericht is aangepast door GiFkOnIJn (31-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 10:24
kastdeur
kastdeur is offline
ik heb wel es een one night stand gehad, maar wil ik echt lekkere seks hebben moet ik toch een vertrouwensband(jah jah hoezow clisjeej, maar zow werkt ut wel bij mij)met iemand hebben..dus ik ben niet zow iemand die van ut ene bed naar het andere hopt...als het voor iemand wle bevredigend is, moet je het vooral doen denk ik, maar als ik geil ben dan heb ik wle andere technieken om wat met die geilheid te doen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:03
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline

Ik denk niet makkelijk.....of ik moet ter plekke smoorverliefd worden

__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
crazzzy girl schreef:
Helemaal niet gemakkelijk!!! Ik moet eerst weten dat het echt iets is, dan pas wil ik erover na gaan denken
Same here.

Ik zou nooit zomaar iets met een meisje beginnen.

Althans, sex dan, dus.

Dingen als voorspel etc. zou ik wel doen, maar ik zou alleen echt met sex bezig gaan als er echt een relatie is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:46
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik doe er niet echt moeilijk over, als je beide weet dat het voor 1x is natuurlijk
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:36
chanel
chanel is offline
NIET makkelijk

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:31
-$-Battou-$-
Avatar van -$-Battou-$-
-$-Battou-$- is offline
idem as mysterygirl

als ik geen vriendin had, had ik geen sex zo simpel is het

want zei is alles wat ik wil
habbahabba
__________________
There is no fate but what we make...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 01:43
Adamh
Adamh is offline
Voordat ik met een meisje naar bed ga is echt helemaal niets nodig (schaam?) ik vind eigelijk achteraf dat ik wat beter moet nadenken, maar op het moment des onheils ben ik niet echt aan het denken of het wel verstandig is wat ik doe zeg maar...
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:08
Verwijderd
voordat ik met iemand naar bed ga moet ik het heel lang wat met hem hebben, hem 100% vertrouwen, me ongelooflijk sterk tot hem aangetroken voelen, en zeker weten dat ik nog voor lange tijd bij hem zal blijven.

Anders lijkt me er echt nix aan. Dan heb ik er ook geen behoefte aan ofzow.

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:36
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Jah ik ben vrij makkelijk mee te krijgen als k bezopen ben

Daar ben ik de volgende ochtend trouwes níet altijd meer blij mee..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 20:49
Verwijderd
vreemdgaan vind ik smerig en ik zie mezelf echt niet voor 1 keertje met iemand in bed, terwijl ik een vriend heb enzo..das echt te laag voor woorden.
ook als ik single zou zijn doe ik dat niet...kvind eht gewoon niks hebben..

en alcohol, doe ik niet zo aan..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 22:49
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Vrij gemakkelijk.

Als ik een leuke meid ontmoet tijdens het stappen en ze vraagt of ik mee ga, zeg ik geen nee.

Het leven is kort en je moet ervan genieten
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
voordat ik met iemand naar bed ga moet ik het heel lang wat met hem hebben, hem 100% vertrouwen, me ongelooflijk sterk tot hem aangetroken voelen, en zeker weten dat ik nog voor lange tijd bij hem zal blijven.

Anders lijkt me er echt nix aan. Dan heb ik er ook geen behoefte aan ofzow.

xxx

Alicia
Jah lijkt me ook niet echt super.. Kben het helemaal met je eens! (wanneer niet )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:32
Verwijderd
Hmz, met een jongen die ik al ken zou ik eigenlijk wel graag een one-night-stand hebben, maar ik kan dat er helaas niet op wagen.
Waar ik meestal uitga ben ik nl. veel te bekend en dankzij mijn allerliefste ex (die leuke verhaaltjes over me rondgestrooid heeft ) sta ik zo ongeveer al bekend als een slet. Als 'ze' achter zoiets kwamen, ben ik helemaal de lul...

Stomme vooroordelen, wat dat betreft was ik liever een jongen geweest, dan was het tenminste stoer om zulke dingen te doen...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
leontine schreef:
Niet denk ik. Tenzij ik héél misschien:
- op vakantie ben, teveel cocktailtjes achterover heb geslagen en het me allemaal even niet meer kan boeien
- ik in zo'n wanhopige bui ben dat k gewoon ff zin heb in iemand aandacht en even lekker nergens meer over na wil denken
- het een onweerstaanbaar persoon is (maar die zijn er weinig hoor)

Maar vaak dénk k uberhaupt nog niets eens aan die mogelijkheid als k uit ben ofzo, k bedoel, k woon ook nog maar thuis, kan k moeilijk telkens zo'n joch meebrengen hè
K weet niet hoe t zou zijn als k op mezelf zou wonen, maar in principe alleen als k n vaste relatie heb!
Ach, je hebt er vast wel struiken in de buurt
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik dook in het verleden té snel met iemand het bed in, ik gedroeg me als een sloerie eigenlijk... Of dat nu nog steeds zo is, weet ik niet omdat ik een vriendje heb. Maar ik denk helaas van wel, al zou ik nu sneller 'nee' kunnen zeggen (Heeft m'n schattie me geleerd)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:54
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Jah lijkt me ook niet echt super.. Kben het helemaal met je eens! (wanneer niet )


ouwe topic is dit trouwens.....dat heb ik echt lang geleden geschreven...maarjaaaaah

*knuffol aan jou*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:10
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah wel snel denk ik..ik heb nu vaste vriend maar met hem was het ook eerste nacht of iig als we wat bij ons hadden was het gelijk eerste nacht geweest
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik doe er niet zo moeilijk over, mits het veilig gebeurt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 13:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
hell, ik zou dat aan de ene kant wel snel doen (ik vinnet zooooooo lekker) en aan de andere kant helemaal niet omdat het wel iets speciaal blijft.. over aftrekken doe ik dan weer nie moeilijk dat boeit me bijster weinig eiglijk
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 14:00
Verwijderd
Ik geloof dak niet zo heel moeilijk ben aangezien met 2 van de 3 vriendjes het daarmee begonnen is zeg maar..

Maar ik heb nu al anderhalf jaar een vriend, en vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan en zou ik ook nooit doen omdat ik dat echt zo fout vind. Daardoor zou ik dus nu met niemand het bed in duiken zomaar.. Maar wanneer ik vrijgezel zou zijn sluit ik een one night stand niet uit

er zijn overigens nog wel plannen met een vriendin van me, maar ja plannen, oftewel gepland, oftewel niet spontaan
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 14:02
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Hoe gemakkelijk geef jij je over aan je vleselijke lusten?

kijk gozers zijn daar niet al te moeilijk in maar ik mer de laatste tijd dat de dames er ook steeds minder moeilijk over doen...

het gaat hier dus om mogelijke one-night-stands, hoe gemakkelijk raak jij er in verzeild, en geef jij je dan gemakkelijk aan de ander?
en spelen hoeveelheden alcohol hierbij een grote rol, en het praatje van de ander, hoe zijn haar zit... alles? vertel en leg uit

normaal vrij snel... boeide me niet echt..
met mijn vriendje ook al na een dag of 2/3
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 14:16
Moti_Rangarokum
Avatar van Moti_Rangarokum
Moti_Rangarokum is offline
Als ik vrijgezel ben vrij makkelijk, waarom niet? sex is lekker en als je allebei wilt..

Maar goed momenteel heb ik een vriendin en ik zou nooit vreemdgaan ofzow.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:05
Barbiegurl
Barbiegurl is offline
opzich best wel makkelijk...

voor mn huidige vriend had ik 2 jongens waar ik het af en toe wel mee deed als ik zin had....

t maakt me allemaal niet zoveel uit....als ik zin heb waarom niet? ik ben toch geen maagd meer dus wat maakt t uit....en als niet ieder1 t weet krijg je ook geen naam....
__________________
Kisses 2 Joost!!! :) ---> Luv Ya 4ever!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:35
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik zou het niet doen want:
-het kan echt zo'n freak zijn een keer je met hem in bed ligt
-wat als hij met geweld dingen doet die je niet wil?
-wat als ie soa's heeft?
-ik zou me er slecht bij voelen,ik zou al moeite hebben met kussen met een persoon die ik bijna niet ken...(tenzij hij echt heeeeel lekker is)

als ik een jongen was weet ik zeker dat ik er geen probleem in zou zien maar jah...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:52
Eddy E
Eddy E is offline
Citaat:
voordat ik met iemand naar bed ga moet ik het heel lang wat met hem hebben, hem 100% vertrouwen, me ongelooflijk sterk tot hem aangetroken voelen, en zeker weten dat ik nog voor lange tijd bij hem zal blijven.

Anders lijkt me er echt nix aan. Dan heb ik er ook geen behoefte aan ofzow.

xxx

Alicia
Ik kan me hier wel enigszins in vinden.

Citaat:
Vrij gemakkelijk.

Als ik een leuke meid ontmoet tijdens het stappen en ze vraagt of ik mee ga, zeg ik geen nee.

Het leven is kort en je moet ervan genieten
Maar wat six4eight hier zegt is op mij ook wel van toepassing, je leeft maar een keer, toch zou ik niet gelijk het bed in duiken met een meisje die ik bijvoorbeeld nog die avond heb leren kennen. Maar ik hoef niet eerst een hele hechte band met d'r te krijgen, op het moment dat ik haar iets beter ken na een paar dagen of weken zou ik het bed al wel met haar willen delen, ook al is het dan een one-night stand.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:24
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Alleen de meisjes die de moeite waard zijn. En dat zijn er niet superveel.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Hoe gemakkelijk geef jij je over aan je vleselijke lusten?

kijk gozers zijn daar niet al te moeilijk in maar ik mer de laatste tijd dat de dames er ook steeds minder moeilijk over doen...

het gaat hier dus om mogelijke one-night-stands, hoe gemakkelijk raak jij er in verzeild, en geef jij je dan gemakkelijk aan de ander?
en spelen hoeveelheden alcohol hierbij een grote rol, en het praatje van de ander, hoe zijn haar zit... alles? vertel en leg uit
*is uitzondering*

Ik ben nog maagd.
En dat mag de komende 10 jaar ofzo ook zo blijven; ik heb er geen behoefte aan. 10 jaar is ook niets, misschien ook wel voor altijd.

En nee, dat gaat dus NIET makkelijk. Voor een ONS krijg je mij ECHT nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
drama schreef:
Als jij zo bent betekend het niet dat iedere jongen zo is
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:06
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
sex zonder liefde is verwerpenlijk imho
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:20
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Zeer moeilijk!!!!
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:43
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Soullar schreef:
het gaat hier dus om mogelijke one-night-stands, hoe gemakkelijk raak jij er in verzeild, en geef jij je dan gemakkelijk aan de ander?
en spelen hoeveelheden alcohol hierbij een grote rol, en het praatje van de ander, hoe zijn haar zit... alles? vertel en leg uit
Ik heb nog nooit een one night stand gehad en ben zoiets ook nooit van plan!! Ik heb er een hekel aan.. Ik kan niet met een jongen zoenen of meer als ik niet verliefd op hem ben!! En ik vind het zo goedkoop en sletterig als je er zo makkelijk in verzeild raakt dat je elk weekend weer een nieuwe one night stand hebt ofzo.

Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
voordat ik met iemand naar bed ga moet ik het heel lang wat met hem hebben, hem 100% vertrouwen, me ongelooflijk sterk tot hem aangetroken voelen, en zeker weten dat ik nog voor lange tijd bij hem zal blijven.
Ik sluit me hier ook bij aan!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
sex zonder liefde is verwerpenlijk imho
Daar ben ik het niet mee eens, hoewel liefde het wel leuker maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:55
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik zou het eigenlijk niet weten.... T iz dat ik nog thuis woon enzow, dus jongens meenemen gaat sowieso al n beetje moeilijk ... maar misschien als ik op vakantie r zin in heb.. I dunno... zeggen is ook altijd nog wat anders dan doen...! Iig heb k r nie zo heel veel tegen, als je er maar zelf voor 100% achterstaat.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:04
John-17
John-17 is offline
Ik zou met ongeveer 85% van de meisjes van onder de 20 seks hebben, schat ik,
en met 75% van de vrouwen van 20 tot 40
moet kunnen,
ik ben daar vrij makkelijk in
een beetje gezamenlijke stimulatie en vrouwelijke schoonheid is een mooi genoeg vooruitzicht om toe te geven aan de lust
trouwens; het maakt niet uit of het desbetreffende meisje een vriend heeft, als ze aan hem niet genoeg heeft, mag ze bij mij komen
als ik zelf een vriendin had, zou ik nooit vreemdgaan
liefde vind ik zeker geen vereiste
seks kun je toch gewoon met iedereen hebben?!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:15
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Ik moet me echt bij iemand op m'n gemak voelen om met haar naar bed te gaan. Een one-night-stand zul je me niet snel zien doen dus.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:19
Eddy E
Eddy E is offline
<seks kun je toch gewoon met iedereen hebben?!>

Jij denkt d'r wel heel makkelijk over zeg. Seks is toch iets speciaals. Ik zou niet maar zomaar met iedereen seks willen hebben. Ik moet haar wel iets beter kennen en ze moet wel echt speciaal zijn voor mij.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:47
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn: momenteel ben ik op het punt dat ik bij wijze van spreken met zowat elke meid het bed in zou duiken, als ze zich aan zou bieden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Liefde & Relatie Ik wil jullie mening hierover weten graag
Verwijderd
34 24-02-2002 22:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.