Oud 20-08-2007, 13:35
Daevrem
Daevrem is offline
Tja, er zijn nu eenmaal verschillende meningen op die eilanden. Niet iedereen kan zijn of haar zin krijgen. Dat is ook democratie.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2007, 16:29
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Meh, gewoon referendum houden of ze lid willen blijven van het koninkrijk, ook als de geld- en voorrechtenkraan wordt dichtgedraaid.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 16:59
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-08-2007 @ 14:35 :
Tja, er zijn nu eenmaal verschillende meningen op die eilanden. Niet iedereen kan zijn of haar zin krijgen. Dat is ook democratie.
Ik weet niet hoe vaak jij de krant leest, maar met Curaçao is het grootste deel van de onderhandelingen voltooid. Blijf vooral luchtkastelen bouwen en in je eigen wereldje leven, binnen je eigen denkkader (stel je voor dat je op andere gedachten wordt gebracht...), maar lees dit ook even.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 17:00
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Joostje schreef op 20-08-2007 @ 17:29 :
Meh, gewoon referendum houden of ze lid willen blijven van het koninkrijk, ook als de geld- en voorrechtenkraan wordt dichtgedraaid.
En waarom doe je dat dan niet voor elke vierkante kilometer van Nederland?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:31
Daevrem
Daevrem is offline
Dat referendum is allang gehouden.


Nogmaals, Curaçao en Sint Maarten willen niet bij de staat Nederland, willen niet onafhankelijk worden maar willen wel financiele en allerhande steun van Nederland.



Ik zeg ook helemaal niet dat de Antillen per se verkocht moeten worden aan Venezuela. Ik zeg alleen dat het een optie moet zijn. Chavez heeft in iedergeval zijn interesse getoond.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:08
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MH schreef op 20-08-2007 @ 18:00 :
En waarom doe je dat dan niet voor elke vierkante kilometer van Nederland?
mij best hoor
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:09
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-08-2007 @ 22:31 :
Dat referendum is allang gehouden.


Nogmaals, Curaçao en Sint Maarten willen niet bij de staat Nederland, willen niet onafhankelijk worden maar willen wel financiele en allerhande steun van Nederland.
Ja, mooi is dat. Waarom zou Nederland er geld insteken?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:05
Daevrem
Daevrem is offline
Sint Maarten kun je trouwens aan Frankrijk verkopen. Kunnen ze dat eiland ook weer herenigen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
hm, onderdanen verkopen aan een ander land is misschien nie helemaal wat onder het recht van zelfbeschikking valt.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:29
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-08-2007 @ 12:13 :
hm, onderdanen verkopen aan een ander land is misschien nie helemaal wat onder het recht van zelfbeschikking valt.


Het is ook helemaal niet mogelijk onderdanen te verkopen. Dat is of slavernij of verbanning.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 21-08-2007 @ 12:13 :
hm, onderdanen verkopen aan een ander land is misschien nie helemaal wat onder het recht van zelfbeschikking valt.
De Surinamers waren het ook heus niet allemaal eens met de onafhankelijkheid in 1975.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 12:50
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 21-08-2007 @ 12:05 :
Sint Maarten kun je trouwens aan Frankrijk verkopen. Kunnen ze dat eiland ook weer herenigen.
De hartverscheurende taferelen staan me nog voor de geest. Al die families die door de kwade Fransen en Nederlanders met geweren uiteen werden gedreven. De muur van Philipsburg moet maar eens worden afgebroken...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 12:52
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 12:32 :
De Surinamers waren het ook heus niet allemaal eens met de onafhankelijkheid in 1975.
Dat klopt. Had Suriname eigenlijk wel in 1975 onafhankelijk moeten worden? En zouden ze welkom terug zijn in het Koninkrijk, als ze dat willen? Gaarne reacties zonder het woord referendum...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-08-2007 @ 12:13 :
hm, onderdanen verkopen aan een ander land is misschien nie helemaal wat onder het recht van zelfbeschikking valt.
Ook niet echt relevant. Nederland zit vast aan een verdrag dat het met zichzelf sloot in ik geloof eind 19e eeuw, waarin werd vastgelegd dat Nederland geen gebiedsdelen mag afstoten.

Dit was bedoeld om Nederlands-Indië te behouden, maar de Nederlandse Antillen vallen er ook onder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:50
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
MH schreef op 21-08-2007 @ 13:52 :
Dat klopt. Had Suriname eigenlijk wel in 1975 onafhankelijk moeten worden? En zouden ze welkom terug zijn in het Koninkrijk, als ze dat willen? Gaarne reacties zonder het woord referendum...

Je wilt Suriname weer terug 'veroveren'?



Misschien is hetzelfde wel mogelijk met Vlaanderen. Maar laten we daar ook maar geen referendum over houden.



En misschien kan Nederland wel weer bij Duitsland. Ook maar overwegen zonder ons af te vragen wat de Nederlanders daar zelf van vinden?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:54
MH
Avatar van MH
MH is offline
Welkom terug verwijst bij mij niet naar veroveren. Een Nederlandse invasie in Paramaribo vanuit Willemstad vind ik net zo verwerpelijk als een Venezolaanse invasie op de Antillen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:08
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
MH schreef op 21-08-2007 @ 13:50 :
De hartverscheurende taferelen staan me nog voor de geest. Al die families die door de kwade Fransen en Nederlanders met geweren uiteen werden gedreven. De muur van Philipsburg moet maar eens worden afgebroken...
__________________
This is all I need to feel alive <3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:14
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-08-2007 @ 16:43 :
Ook niet echt relevant. Nederland zit vast aan een verdrag dat het met zichzelf sloot in ik geloof eind 19e eeuw, waarin werd vastgelegd dat Nederland geen gebiedsdelen mag afstoten.

Dit was bedoeld om Nederlands-Indië te behouden, maar de Nederlandse Antillen vallen er ook onder.
Met wie is dat verdrag gesloten dan? En me lijkt dat zelfbeschikkingsrecht wel wat zwaarder weegt.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 21-08-2007 @ 12:29 :
Het is ook helemaal niet mogelijk onderdanen te verkopen. Dat is of slavernij of verbanning.
Nouja, je vraagt geld aan een ander land zodat dat land macht kan uitoefenen over de bevolking (en het land)....
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:46
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
MH schreef op 21-08-2007 @ 17:54 :
Welkom terug verwijst bij mij niet naar veroveren. Een Nederlandse invasie in Paramaribo vanuit Willemstad vind ik net zo verwerpelijk als een Venezolaanse invasie op de Antillen.

Maar toch wil je voorbij gaan aan de wil van de bevolking van Suriname?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:18
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Go Chavez.

Nationale grenzen geven de machtsverhoudingen van een bepaalde periode aan. Wanneer met de loop der tijd het ene land wat machtiger wordt dan het andere land, zit er niks anders op dan de grenzen aan te passen. Had je al die tijd maar niet op je luie flikker moeten zitten...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 21:18 :
Go Chavez.

Nationale grenzen geven de machtsverhoudingen van een bepaalde periode aan. Wanneer met de loop der tijd het ene land wat machtiger wordt dan het andere land, zit er niks anders op dan de grenzen aan te passen. Had je al die tijd maar niet op je luie flikker moeten zitten...
Dit slaat als een afzuigkap op een concertboekje.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:28
Verwijderd
En dan maar boos worden als de Amerikanen het midden oosten binnen vallen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:31
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 21:26 :
Dit slaat als een afzuigkap op een concertboekje.
Hoe overtuigend. Applausje voor jezelf.

Kenjirro:
Citaat:
En dan maar boos worden als de Amerikanen het midden oosten binnen vallen.
Nee hoor. Ik vind het alleen jammer dat ze met valse voorwendselen andere landen binnenvallen, maar ook dat is ergens begrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 21:18 :
Go Chavez.

Nationale grenzen geven de machtsverhoudingen van een bepaalde periode aan. Wanneer met de loop der tijd het ene land wat machtiger wordt dan het andere land, zit er niks anders op dan de grenzen aan te passen. Had je al die tijd maar niet op je luie flikker moeten zitten...
Dat moet ik eens gaan doorvertellen aan Israel....
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:53
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
MH schreef op 21-08-2007 @ 17:54 :
Welkom terug verwijst bij mij niet naar veroveren. Een Nederlandse invasie in Paramaribo vanuit Willemstad vind ik net zo verwerpelijk als een Venezolaanse invasie op de Antillen.
In 1986 had het anders niet veel gescheeld of er waren een paar honderd mariniers naar Suriname gestuurd om een einde aan het bewind van Bouterse te maken.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:54
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 21-08-2007 @ 21:43 :
Dat moet ik eens gaan doorvertellen aan Israel....
Je kan het beter doorvertellen aan de Palestijnen, krijgen ze tenminste een leefbaar bestaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 21:54 :
Je kan het beter doorvertellen aan de Palestijnen, krijgen ze tenminste een leefbaar bestaan.
ja in Israel is het leven van een Palestijn inderdaad humaner dan in omringende landen of in hun eigen gebieden

Klopt inderdaad.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:10
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 21-08-2007 @ 21:57 :
ja in Israel is het leven van een Palestijn inderdaad humaner dan in omringende landen of in hun eigen gebieden

Klopt inderdaad.
Met zulke droge (=rationalistische) analyses komt de Groot-Israel droom wel erg dichtbij, hè.

Wat dat betreft zijn de Palestijnen de redders van de niet-Joodse wereldbevolking. De toorn des Heerens valt nu eventjes niet op ons neer. Eigenlijk zouden wij dit heldhaftige(, maar ook domme) volk dankbaar moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 21:18 :
Nationale grenzen geven de machtsverhoudingen van een bepaalde periode aan. Wanneer met de loop der tijd het ene land wat machtiger wordt dan het andere land, zit er niks anders op dan de grenzen aan te passen. Had je al die tijd maar niet op je luie flikker moeten zitten...
Je begrijpt hopelijk wel dat je met een dergelijke kul ook direct gediskwalificeerd bent van willekeurig welke discussie over een oorlog of territoriaal dispuut? Wat je nu zegt is weinig anders dan beweren dat het recht van de sterkste hoort te gelden en daarmee kan je elke oorlog wel rechtvaardigen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:59
Daevrem
Daevrem is offline
Je weet dat hij dat niet bedoelt. En hij zegt het ook nog eens een keer ook werkelijk helemaal niet.



Je kunt er ook niet om heen dat landsgrenzen alleen bestaan bij gratie van de legers welke ze aan mensen opleggen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 21-08-2007 @ 22:59 :
Je kunt er ook niet om heen dat landsgrenzen alleen bestaan bij gratie van de legers welke ze aan mensen opleggen.
Dat kan ik wel. Spanje en Portugal hebben hoge toppen en diepe dalen gekend. Toch is hun grens door de geschiedenis heen enorm solide geweest.

Grenzen terugleiden op legers is volstrekt simplistisch en foutief, er zit veel meer achter.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 05:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 22:10 :
Met zulke droge (=rationalistische) analyses komt de Groot-Israel droom wel erg dichtbij, hè.


voor de palestijnen en joden zou het uiteindelijk beter zijn als Israel zich uitbreidt. Ze beseffen dat alleen niet

Citaat:
Wat dat betreft zijn de Palestijnen de redders van de niet-Joodse wereldbevolking. De toorn des Heerens valt nu eventjes niet op ons neer. Eigenlijk zouden wij dit heldhaftige(, maar ook domme) volk dankbaar moeten zijn.
wtf heb jij gegeten?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 08:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-08-2007 @ 06:52 :

voor de palestijnen en joden zou het uiteindelijk beter zijn als Israel zich uitbreidt. Ze beseffen dat alleen niet


geen joodse meerderheid is goed voor israel?

lijkt me sterk, behalve bij permannte onderdrukking van de palestijnen, en da is dan weer niet goed voor hen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:49
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 21-08-2007 @ 18:46 :
Maar toch wil je voorbij gaan aan de wil van de bevolking van Suriname?
Op welke van mijn uitspraken baseer je dit?

Voorts:
Citaat:
Je kunt er ook niet om heen dat landsgrenzen alleen bestaan bij gratie van de legers welke ze aan mensen opleggen.
Ik wist niet dat het Nederlandse leger zo'n vinger in de pap heeft. Zou ook wel gek zijn, als je naar Oost-Groningen en Noordwest-Duitsland kijkt. Als staat moet je een klap van de molen gehad hebben, wil je zulke gebieden in je eigen territorium hebben. Maarja, niemand wil het, dus blijven deze gebieden maar bij de gebieden waar ze bij hoorden. En qua eigen wens van de bevolking? Geen enkele optie springt er echt uit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:36
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
MH schreef op 22-08-2007 @ 13:49 :
Op welke van mijn uitspraken baseer je dit?


Dat je geen referendum wilt houden.


Citaat:
Ik wist niet dat het Nederlandse leger zo'n vinger in de pap heeft. Zou ook wel gek zijn, als je naar Oost-Groningen en Noordwest-Duitsland kijkt. Als staat moet je een klap van de molen gehad hebben, wil je zulke gebieden in je eigen territorium hebben. Maarja, niemand wil het, dus blijven deze gebieden maar bij de gebieden waar ze bij hoorden. En qua eigen wens van de bevolking? Geen enkele optie springt er echt uit.

Wat?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:19
MH
Avatar van MH
MH is offline
Hier heb ik slechts één antwoord op: koop een leesbril, dat leest makkelijker. Bij de Hema tot +2.5 voor maar €4,95
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 22-08-2007 @ 14:36 :
Wat?
De Nederlandse grens bewijst dat de bewering dat leger als enige een grens handhaaft als onwaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:23
MH
Avatar van MH
MH is offline
Met mijn dank aan T_ID voor de verduidelijking
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 15:42
Daevrem
Daevrem is offline
Maar Nederland heeft een leger.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 16:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 22-08-2007 @ 16:42 :
Maar Nederland heeft een leger.
Dat zit op dit moment in Afghanistan, volledig omsingeld.. ..door twaalf tot de tanden bewapende talibanstrijders.

(afgeleid uit Fokke en Sukke overigens)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 16:41
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 22-08-2007 @ 16:42 :
Maar Nederland heeft een leger.
Aan alle andere forummers: ben ik nu de enige die dit niet begrijpt in deze context?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:06
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Als de landsgrenzen echt hadden gelegen aan de totale legermacht was de hele wereld nu VS.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:14
Daevrem
Daevrem is offline
Kijk gewoon eens naar de staten zonder leger; Tibet, Palestina, Koerdistan.


Hebben die staten grenzen? Of ze nu erkend worden of niet maakt niet uit.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 17:15
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Joostje schreef op 22-08-2007 @ 18:06 :
Als de landsgrenzen echt hadden gelegen aan de totale legermacht was de hele wereld nu VS.
Je snapt het niet. Ik zeg niet dat een land met een groot leger per se de hele wereld moet veroveren.


Trouwens is wat je zegt al niet eens mogelijk als dat wel zo was.


Plus, de militaire macht van de VS laat de VS wel toe macht te projecteren, maar dat is een ander verhaal.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben ik de enige die het een geweldig machtig mooi plan vindt? Zo komen we eindelijk goedkoop van die bodemloze put vol corruptie en draaideurcriminelen af.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
juno schreef op 22-08-2007 @ 19:03 :
Ben ik de enige die het een geweldig machtig mooi plan vindt? Zo komen we eindelijk goedkoop van die bodemloze put vol corruptie en draaideurcriminelen af.
Zolang het NL is moeten we het beschermen. Maar als ze vrijwilig over willen, geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 19:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 22-08-2007 @ 18:14 :
Kijk gewoon eens naar de staten zonder leger; Tibet, Palestina, Koerdistan.
Hebben die staten grenzen? Of ze nu erkend worden of niet maakt niet uit.
En IJsland dan? Of Vaticaanstad? Iemand had vast wel de moeite genomen om die paar Zwitserse zeloten met hellebaarden overhoop te schieten en dat staatje gewoon in te nemen. Althans, volgens jouw redenering.

Koerdistan bestaat al eeuwen niet meer en is geen staat... Palestina heeft nooit bestaan en is derhalve geen staat... Tibet is slechts ingenomen vanwege de bekende nobody-cares factor, Taiwan ontsnapte daar bijvoorbeeld wel aan. Verzin toch eens wat betere voorbeelden joh.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:58
Daevrem
Daevrem is offline
Ijsland heeft gewoon een leger. Net als Vaticaanstad trouwens.


Citaat:
Iemand had vast wel de moeite genomen om die paar Zwitserse zeloten met hellebaarden overhoop te schieten en dat staatje gewoon in te nemen.
Daar gaat het toch helemaal niet over?


Citaat:
Koerdistan bestaat al eeuwen niet meer en is geen staat.
Daarom is Koerdistan ook een natie en geen staat. Omdat het geen grenzen heeft.

Palestina bestaat ook gewoon hoor, hoe vervelend je dat ook vind.

Idem met Tibet.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:08
MH
Avatar van MH
MH is offline
De Palestijnse Autoriteit kent een groot aantal wapens onder zijn bevolking, maar officieel heet dat geen leger. Maar om nu van een naam een halszaak te maken...
En nee, IJsland heeft dit jaar als eerste land ter wereld zijn leger afgeschaft. Voorts heeft Vaticaanstad wel een leger, maar dat kun je met je pink verslaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.