Oud 15-09-2008, 19:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat een geldverspilling !
Beter lijkt me op elk schip ongezien een meutje zwaarbewapende mariniers te laten meevaren. Laat ze maar komen ! Een paar onverwachte tegenslagen en ze durven niet meer. Scheelt de inzet van een heel schip.
Total number of ships registered worldwide: 33222

Nou wat mij betreft zou het al voldoende zijn als we wapens aan boord mochten hebben (zoals de amerikanen), nu mogen we ons verdedigen met een flare-gun, wat natuurlijk een geweldige zekerheid geeft tegen 5-8 man met machinegeweren.

somalië is niet bepaald de enige plek waar piraterij met regelmaat van de klok voorkomt namelijk.

het is een 'voordeel' dat de piraten 'slechts' geld en bezittingen willen en geen levens, maar dan nog.

Citaat:
Kost weer een hoop geld en je hebt schijnveiligheid denk ik. Die 100 mm aan boord zullen ze toch niet mogen gebruiken en dat is de enige taal die dat tuig spreekt. Ik hoop dat Balkenende en kornuiten hier niet Michiel de Ruyter gestoord van gaan worden.
Nope alleen al de aanwezigheid van een fregat verzekerd grotendeels de afwezigheid van van piraten in de buurt.

Citaat:
De piraten opereren ver uit de kust, met grote moederschepen van waaruit zij kleinere schepen te water kunnen laten. Ze beschikken over radarapparatuur, automatische vuurwapens en granaatwerpers. In de periode van de missie van het Nederlandse fregat is de zee bij Somalië kalmer dan de rest van het jaar, waardoor de piraten naar verwachting actiever zullen zijn.
Dat moederschip gaan ze niet laten liggen.

Het verzoek kwam overigens van de UN die na het vertrek van het laatste nederlandse fregat aldaar vaker en vaker overvallen werden, maar ik kan beamen dat de roep bij de koopvaardij minstens zo hard is. (alhoewel het gevarengeld is dan wel weer leuk)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 15-09-2008 om 19:26.
Advertentie
Oud 15-09-2008, 19:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Die 100 mm aan boord zullen ze toch niet mogen gebruiken
Laten we hopen dat de piraten dat niet weten en toch wegblijven.

Hoewel je aan snelvuur natuurlijk meer hebt dan zware artillerie als je mikt op kleine bootjes met piraten.


Persoonlijk denk ik dat de Franse aanpak van meespelen en ze achteraf alsnog oppakken of doodschieten het beste werkt. De piraterij uit voorgaande eeuwen verdween immers ook niet zonder hun basissen uit te roken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-09-2008, 19:50
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Total number of ships registered worldwide: 33222
Het gaat nu toch alleen even om de routes die langs Somalie gaan. Mariniers kunnen bootje naar 't zuiden op en weer terug met bootje naar 't noorden. Hoeft alleen maar steekproefgewijs, een paar keer raak is voldoende om te ontmoedigen.
Maar optie 2 is ook prima, dan ben je ook meteen van dat gezeur "mag ik al schieten kapitein?" af. Het wordt dan echter wel wat grimmiger en je zal mensen moeten trainen.
Oud 15-09-2008, 20:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Behekst voetbal: 13 doden

Tijdens rellen in een Congolees voetbalstation zijn gisteren zeker dertien mensen om het leven gekomen. 35 mensen raakte gewond.

De rellen braken uit nadat een van de spelers ervan was beschuldigd enkele tegenstanders te hebben behekst. Het ging om een vriendschappelijke wedstrijd in Butembo, in de oostelijke provincie Noord-Kivu, meldt radiostation Okapi. De meeste slachtoffers waren tussen de 13 en 16 jaar oud.
________________________________________________________________

Negers...snap jij ze?
Oud 15-09-2008, 23:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Het gaat nu toch alleen even om de routes die langs Somalie gaan. Mariniers kunnen bootje naar 't zuiden op en weer terug met bootje naar 't noorden. Hoeft alleen maar steekproefgewijs, een paar keer raak is voldoende om te ontmoedigen.
Maar optie 2 is ook prima, dan ben je ook meteen van dat gezeur "mag ik al schieten kapitein?" af. Het wordt dan echter wel wat grimmiger en je zal mensen moeten trainen.
Mwa eigenlijk is de indische oceaan de voornaamste piratenroute maar daar zal niet snel een akkoord bereikt worden.

tijd is geld en het is een hoop gedoe met die mariniers enzo, dat terwijl een polypropyleen motorbootje naar de bodem helpen met een m4 vrij simpel is.

Citaat:
*knip*
en ik nog wel denken dat alleen vrouwen die bleven drijven heksen waren
gekke negors.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 15-09-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Negers...snap jij ze?
Citaat:
gekke negors.

Dit soort uitspraken gaan te ver. Die zie ik liever niet weer terug.
Oud 16-09-2008, 09:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit soort uitspraken gaan te ver. Die zie ik liever niet weer terug.
J.C. Kenji doe is niet zo aangebrand, wat wil je dan dat er gezegd wordt, gekke inwoners van congo?

de meeste "afstammelingen van (afrikaans)negroïde personen" geloven niet in heksen en zijn dus ook niet gek.

alle andere die wel in heksen (dat is dus inclusief niet-negroïde afstammelingen) zijn wel gek.

ok thnxbye
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 16-09-2008, 09:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dit soort uitspraken gaan te ver. Die zie ik liever niet weer terug.
Je gaat L&P dus ook bannen vanwege het grappig vinden van de uitspraak dat 'de rechter een blanke man was'?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-09-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Behekst voetbal: 13 doden

Tijdens rellen in een Congolees voetbalstation zijn gisteren zeker dertien mensen om het leven gekomen. 35 mensen raakte gewond.

De rellen braken uit nadat een van de spelers ervan was beschuldigd enkele tegenstanders te hebben behekst. Het ging om een vriendschappelijke wedstrijd in Butembo, in de oostelijke provincie Noord-Kivu, meldt radiostation Okapi. De meeste slachtoffers waren tussen de 13 en 16 jaar oud.
________________________________________________________________

Negers...snap jij ze?
De beheksing is uitgekomen!
Oud 16-09-2008, 10:37
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Je gaat L&P dus ook bannen vanwege het grappig vinden van de uitspraak dat 'de rechter een blanke man was'?
Het woord "bannen" heb ik (nog) niet gelezen maar als Kenjirro mij een ban wil geven omdat ik het woord "neger" gebruik, zegt dat meer over zijn tolerantie dan die van mij.
Oud 16-09-2008, 12:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Grappig in samenhang met dat artikel is overigens te vermelden dat Nigeria, toch al het toneel van brute misdaden vanuit geloof met de sharia in het noorden, in het zuiden tal van kinderen kent die worden verstoten, verwond of vermoord omdat ze behekst zouden zijn.

Dat is slechts vijftig jaar nadat Amerikaanse missionarissen er het christendom brachten. Dus, mocht iemand nog argumenten nodig hebben om een shoot-on-sight beleid naar missionarissen en jehova's toe te rechtvaardigen: quotes.txt

http://www.nd.nl/Document.aspx?docum...ikel&id=121122
Tevens een documentaire over geweest op EenVandaag of Netwerk een week terug geloof ik.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-09-2008, 15:45
Verwijderd
Citaat:
J.C. Kenji doe is niet zo aangebrand, wat wil je dan dat er gezegd wordt, gekke inwoners van congo?

de meeste "afstammelingen van (afrikaans)negroïde personen" geloven niet in heksen en zijn dus ook niet gek.

alle andere die wel in heksen (dat is dus inclusief niet-negroïde afstammelingen) zijn wel gek.

ok thnxbye
Gekke inwoners van Congo klinkt inderdaad beter dan "negers".
Oud 16-09-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Gekke inwoners van Congo klinkt inderdaad beter dan "negers".
Aangezien de Congolezen enige tijd terug alle blanken verjaagd hebben, wonen er alleen nog maar negers en zijn het dus alsnog gekke negers.

Groetjes.
Oud 16-09-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Je gaat L&P dus ook bannen vanwege het grappig vinden van de uitspraak dat 'de rechter een blanke man was'?
Ik vind het ook grappig, gewoon omdat het een idiote uitspraak is .
Oud 16-09-2008, 16:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind het ook grappig, gewoon omdat het een idiote uitspraak is .
Maar zeer kwalijk om niet tegenin te gaan volgens jouw net gedemonstreerde beleid. Vandaar de komisch bedoelde reality check. Zo meteen sluit je nog achteraan de 'zwarte piet is racisme'-kolom, en dat zou zonde zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-09-2008, 18:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Gekke inwoners van Congo klinkt inderdaad beter dan "negers".
neger an sich is geen belediging.

als ik na aanleiding van de OS had gezegd; gekke aziaten had het je niets uitgemaakt
maargoed ik mag er verder niet op ingaan volgens marco
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 18:11.
Oud 16-09-2008, 19:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Gekke inwoners van Congo klinkt inderdaad beter dan "negers".
ik zal het die inwoners van congo wat ik vanmiddag bij het winkelcentrum elkaar zag hoorde begroeten de volgende keer duidelijk maken. Al weet ik niet zeker of ze uit congo kwamen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 16-09-2008, 21:09
Verwijderd
Iedereen is vrij om me te pmen hierover, verder ontopic!
Oud 16-09-2008, 22:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Neuh het is me de moeite niet waard ik zeg voortaan wel; die gekke 'N-woord' waardoor we weer terug on topic zijn

Gekke kenji
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 16-09-2008, 22:03
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Polen wil pedofielen chemisch castreren
Uitgegeven: 16 september 2008 22:08
Laatst gewijzigd: 16 september 2008 22:08

WARSCHAU - De Poolse regering werkt aan een wet waardoor veroordeelde pedofielen verplicht kunnen worden tot chemische castratie.
ANP

Dat heeft de regering van de liberale premier Donald Tusk in een verklaring laten weten.

Ministerraad

Tijdens de ministerraad van dinsdag "hebben de ministers van Gezondheid en Justitie laten weten dat de voorbereidingen rond een wetsontwerp over de verplichte castratie van pedofielen bijna rond zijn", staat in de verklaring. Pedofielen zouden een behandeling met pillen moeten ondergaan.

Incest

Het voorstel is een reactie op een ernstig geval van incest in Polen, dat afgelopen week aan het licht kwam en tot grote publieke verontwaardiging leidde. Een 45-jarige man bleek zijn nu 21-jarige dochter zes jaar lang te hebben misbruikt. Hij verwekte in die periode twee kinderen bij haar. De man hangt een gevangenisstraf van vijftien jaar boven het hoofd.
______________________________________________________________________ _

Hier iemand die het voor één keer met die gekke Polen eens is.
Oud 16-09-2008, 22:04
Verwijderd
Beetje middeleeuws
Oud 16-09-2008, 23:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Pilletjes niet slikken -> recidive. Met hormonen (internet en de Aziatische medicijnenmarkt staan voor niets) kunnen ze het bovendien zelfs achteraf ongedaan maken en weer in de fout gaan. Bovendien helpt het niet tegen mensen die voor het eerst in de fout gaan. De machtspositie van priesters afbreken zou heel wat meer 'veiligheid' brengen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-09-2008, 23:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
De maatregel is wel buitenproportioneel tov de aanleiding.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 16-09-2008, 23:48
Verwijderd
Mwoa, voor recidivisten lijkt het me wel wat.
Oud 16-09-2008, 23:55
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ja, maar het zal niet zijn zevende dochter zijn geweest.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 17-09-2008, 06:34
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Beetje middeleeuws
Ik wilde eigenlijk iets zeggen over "wacht maar" en "eigen kinderen" maar daar dit niet de originaliteitsprijs verdient, laat ik het maar achterwege.
Oud 17-09-2008, 12:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Ach, worden ze (niet) hard van.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 17-09-2008, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Pilletjes niet slikken -> recidive. Met hormonen (internet en de Aziatische medicijnenmarkt staan voor niets) kunnen ze het bovendien zelfs achteraf ongedaan maken en weer in de fout gaan. Bovendien helpt het niet tegen mensen die voor het eerst in de fout gaan. De machtspositie van priesters afbreken zou heel wat meer 'veiligheid' brengen.
Het zou ook met injecties moeten.
Oud 17-09-2008, 15:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Je gaat L&P dus ook bannen vanwege het grappig vinden van de uitspraak dat 'de rechter een blanke man was'?
Oud 17-09-2008, 16:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Shhh; censuur enzo
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 17-09-2008, 19:29
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Polen wil pedofielen chemisch castreren.
Castreren helpt volgens mij niet tegen penetreren...
Tenzij ze door de pillen minder of geen "zin" meer krijgen.
Oud 17-09-2008, 19:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Castreren helpt volgens mij niet tegen penetreren...
Tenzij ze door de pillen minder of geen "zin" meer krijgen.
De zin neemt ook wel af als de testikels weg zijn.
Oud 17-09-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Castreren helpt volgens mij niet tegen penetreren...
Tenzij ze door de pillen minder of geen "zin" meer krijgen.
Je krijgt dan helemaal geen harde leuter meer.
Oud 17-09-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen over "wacht maar" en "eigen kinderen" maar daar dit niet de originaliteitsprijs verdient, laat ik het maar achterwege.
Tsja met de kwestie handafhakken wil ik ook vaak zeggen "wacht maar" en "eigendommen", maar ik doe het ook niet vanwege je genoemde reden.
Oud 17-09-2008, 21:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Tsja met de kwestie handafhakken wil ik ook vaak zeggen "wacht maar" en "eigendommen", maar ik doe het ook niet vanwege je genoemde reden.
Ik vergelijk diefstal nou niet bepaald met kinderverkrachting.
Oud 17-09-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vergelijk diefstal nou niet bepaald met kinderverkrachting.
De straffen zijn echter wel even verwerpelijk. Laat een pedoseksueel (met een pedofiel ansich is niets mis mee, zolang hij/zij van kinderen afblijft) desnoods de rest van zn leven in een TBS kliniek rotten, dan dat we weer lijfstraffen gaan invoeren.
Oud 17-09-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
De straffen zijn echter wel even verwerpelijk. Laat een pedoseksueel (met een pedofiel ansich is niets mis mee, zolang hij/zij van kinderen afblijft) desnoods de rest van zn leven in een TBS kliniek rotten, dan dat we weer lijfstraffen gaan invoeren.
Of geef ze gewoon de keuze: straf uitzitten of castratie en vrijheid.
Oud 17-09-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Of geef ze gewoon de keuze: straf uitzitten of castratie en vrijheid.
Eerst zou ik bewijs willen zien dat ze daarna ook echt niet meer aan kinderen (willen) komen.
Oud 17-09-2008, 22:15
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
De straffen zijn echter wel even verwerpelijk. Laat een pedoseksueel (met een pedofiel ansich is niets mis mee, zolang hij/zij van kinderen afblijft) desnoods de rest van zn leven in een TBS kliniek rotten, dan dat we weer lijfstraffen gaan invoeren.
Ga maar eens opzoeken hoe duur een bewoner is voor de TBS-kliniek en kom daarna terug.

Hypofyse wegsnijden, ook een goeie. Kost misschien iets meer. Maar minder dan een leven TBS.
Oud 17-09-2008, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ga maar eens opzoeken hoe duur een bewoner is voor de TBS-kliniek en kom daarna terug.

Hypofyse wegsnijden, ook een goeie. Kost misschien iets meer. Maar minder dan een leven TBS.
Ach. alsof wij het in onze portomonee zullen voelen als die paar die-hard pedos levenlang tbs krijgen. Een grens wat betreft lijfstraffen moet gesteld worden, en zodra er mensen verplicht worden gecastreerd dan is die grens voor mij ruim overschreden.
Oud 17-09-2008, 22:21
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ach. alsof wij het in onze portomonee zullen voelen als die paar die-hard pedos levenlang tbs krijgen. Een grens wat betreft lijfstraffen moet gesteld worden, en zodra er mensen verplicht worden gecastreerd dan is die grens voor mij ruim overschreden.
Ach, alsof wij het aan ons schuldgevoel zullen voelen als die paar die-hard pedo's gecastreerd worden. Lijfstraffen zijn prima voor mensen die tegen willens en wetens in met hun poten aan kinderen zitten.
Oud 17-09-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ach, alsof wij het aan ons schuldgevoel zullen voelen als die paar die-hard pedo's gecastreerd worden. Lijfstraffen zijn prima voor mensen die tegen willens en wetens in met hun poten aan kinderen zitten.
Dan kun je dat bij elke vorm van lijfstraf wel zeggen.
Oud 17-09-2008, 22:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dan kun je dat bij elke vorm van lijfstraf wel zeggen.
Het is dan ook mijn droom om later staatsbeul te worden.
Oud 17-09-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Het is dan ook mijn droom om later staatsbeul te worden.
Tsja ieder zn ding
Oud 17-09-2008, 22:52
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Tsja ieder zn ding
Neem dit:

Kindermoordenaar krijgt Wii tegen zelfmoord

De 34-jarige Ian Huntley is in 2003 veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf voor het vermoorden van twee 10-jarige meisjes. Sinds hij opgesloten zit heeft deze kindermoordenaar drie keer geprobeerd zichzelf van het leven te beroven. Om te voorkomen dat hij nog een poging onderneemt, besloot de gevangenisdirectie alles in het werk te stellen om meneer Huntley te vriend te houden. De cipiers hebben orders om de gevangene in kwestie bij zijn voornaam aan te spreken en hem zoveel mogelijk te behandelen als een familielid. In februari 2008 werd Huntley naar zijn huidige gevangenis verplaatst. Toen kreeg hij van hoger hand al een Gamecube, maar die voldeed al snel niet meer aan zijn eisen. Meneer wilde namelijk een Nintendo Wii en wel meteen! De belastingbetaler mocht opdraaien voor de rekening van 174 pond en de Wii kwam er. Nu zijn Huntley's cipiers verplicht elke dag even met hem op de Wii te spelen. Het is niet duidelijk welke spellen hij bij zijn console heeft gekregen.
_______________________________________________________

Nu is de dader van zoiets verschrikkelijks opeens tot slachtoffer gebombardeerd. Arme jongen, hij zit er maar mee, dadelijk pleegt hij nog zelfmoord.

Ik, hierna te benoemen "staatsbeul", zou hem graag onderwerpen aan het radbraken. Tijdens het versplinteren van zijn ledematen zal de glimlach op mijn gezicht in breedte groeien, en bij het uitvoeren van de laatste hamerslag op het middenrif zal een gevoel van melancholische gerechtigheid neerstrijken bij de nabestaanden.
Oud 17-09-2008, 22:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Waarmee we als samenleving direct afgedaald zijn naar hetzelfde niveau als zojuist doodgemartelde moordenaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-09-2008, 23:05
Verwijderd
Ach kom nou, net alsof die nabestaanden daar behoefte aan hebben. Heb je trouwens ook een link van dat artikel?
Oud 17-09-2008, 23:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ach kom nou, net alsof die nabestaanden daar behoefte aan hebben. Heb je trouwens ook een link van dat artikel?
Het is echt waar kennelijk:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...zelfmoord.html
http://www.gamer.nl/doc/47580/Kinder...egen-zelfmoord
http://www.people.co.uk/news/news/tm...name_page.html
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-09-2008, 23:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Senator tegen vastleggen etniciteit

De PvdA in de Eerste Kamer is tegen het plan van PvdA-minister Ter Horst om de etnische achtergrond van criminelen te registreren. Fractievoorzitter Noten noemt het ondenkbaar om etniciteit in een persoonlijk dossier vast te leggen.

Het is volgens hem in strijd met de grondwet en het gaat hem veel te ver. "Als je dat toestaat, dan kun je bij criminelen ook wel gaan vastleggen of ze homo zijn en welke opleiding ze hebben gehad", zei Noten op Radio 1.

Minister Ter Horst ziet het registreren van de etnische achtergrond als een manier om oplossingen te vinden voor problemen met minderheden.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008...D4B7BC482.html

De PVDA, al jaren het betrouwbare adres voor blokkeren van pragmatisch beleid op basis van naieve principes en onderbuikgevoelens.

Waar de man de gestoorde vergelijking vandaan haalt is me een raadsel. In strijd met de grondwet is uiteraard gelul. Het wordt pas illegaal wanneer je op basis van een gegeven als etniciteit per definitie een andere behandeling betekend, en etniciteit de reden is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-09-2008, 23:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
De straffen zijn echter wel even verwerpelijk. Laat een pedoseksueel (met een pedofiel ansich is niets mis mee, zolang hij/zij van kinderen afblijft) desnoods de rest van zn leven in een TBS kliniek rotten, dan dat we weer lijfstraffen gaan invoeren.
Proportioneel.
Ik stel dan ook voor om pedoseksuelen 4 maal daags met een offerkaars anaal te penetreren.
Net zoals je een dief zijn bezittingen afneemt en een financiele sanctie geeft.

Citaat:
Het is dan ook mijn droom om later staatsbeul te worden.
Mooi dat is dan de 12de positie de vervuld is

Citaat:
Nu is de dader van zoiets verschrikkelijks opeens tot slachtoffer gebombardeerd. Arme jongen, hij zit er maar mee, dadelijk pleegt hij nog zelfmoord.
Snoer -> Strop ?

Citaat:
Het is volgens hem in strijd met de grondwet en het gaat hem veel te ver. "Als je dat toestaat, dan kun je bij criminelen ook wel gaan vastleggen of ze homo zijn en welke opleiding ze hebben gehad",
Tegen de grondwet?
Hoezo er wordt toch ook vastgelegd of je man dan wel vrouw ben, bovendien wordt bij geweldsdelicten je DNA afgenomen, lijkt me dat dan je afkomst dan ook bekend is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 17-09-2008 om 23:30.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.