Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Umm, weet je wat een gemiddelde is? Je zegt zelf dat er veel banen zijn van meer dan 40 uur per week. Aangezien er genoeg banen zijn van veel minder dan 40 uur per week moeten er dus logischerwijs ook zat banen zijn van meer dan 40 uur per week.
En dat zullen er behoorlijk wat zijn, aangezien er ook veel deeltijdmoeders zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2012, 17:22
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Umm, weet je wat een gemiddelde is? Je zegt zelf dat er veel banen zijn van meer dan 40 uur per week. Aangezien er genoeg banen zijn van veel minder dan 40 uur per week moeten er dus logischerwijs ook zat banen zijn van meer dan 40 uur per week.
Verschil tussen meer en veel meer.

Tenminste, ik neem aan dat niemand denkt dat er een gebrek aan sympathie voor studenten komt omdat ze net een paar uurtjes in de week minder werken dan de gemiddelde voltijd-werknemer.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Kun je ook aangeven waarom je denkt dat het die groep is, en niet bijvoorbeeld hardwerkende MKB'ers of zelfstandigen? Kun je ook met een bron komen?
ICT'ers. 60u/week. Gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 18:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ICT'ers. 60u/week. Gemiddeld.
Welke bron gebruik je daarvoor? Of roep je maar wat?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Welke bron gebruik je daarvoor? Of roep je maar wat?
Jij weet van je vakgenoten niet hoeveel uur ze per week werken?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 19:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Jij weet van je vakgenoten niet hoeveel uur ze per week werken?
Nee.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 19:59
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Verschil tussen meer en veel meer.

Tenminste, ik neem aan dat niemand denkt dat er een gebrek aan sympathie voor studenten komt omdat ze net een paar uurtjes in de week minder werken dan de gemiddelde voltijd-werknemer.
Uit het feit dat er veel mensen zijn die veel minder werken dan 40 uur per week volgt toch al dat er ook veel mensen moeten zijn die veel meer dan 40 uur per week werken?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 05:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Uit het feit dat er veel mensen zijn die veel minder werken dan 40 uur per week volgt toch al dat er ook veel mensen moeten zijn die veel meer dan 40 uur per week werken?
Het onderzoek ging over mensen met een fulltimebaan. Er zijn weinig mensen met fulltimebanen die minder dan 36 uur per week werken, lijkt me.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Wat doe je dan in hemelsnaam, vakkenvullen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 17:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Wat doe je dan in hemelsnaam, vakkenvullen?
Nee. Ga je nog met een bron komen, of hoe zit het.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Nee. Ga je nog met een bron komen, of hoe zit het.
Ga jij nog weerleggen hoe je een gemiddelde berekent of hoe zit het.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 18:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ga jij nog weerleggen hoe je een gemiddelde berekent of hoe zit het.
Nee. Al uitgelegd waartom dat niet nodig is. Ga jij nog met een bron komen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 18:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als jullie een spelletje welles/nietes willen spelen doen jullie dat maar via pm, maar lief spelen in het topic aub.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 18:53
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Als jullie een spelletje welles/nietes willen spelen doen jullie dat maar via pm, maar lief spelen in het topic aub.
Ik vraag al een paar pagina's om een bron die het standpunt onderbouwt dat een grote groep volwassenen veel meer dan 40 uur per week werken, en daarom (volgens sommigen in dit topic) geen sympathie kunnen opbrengen met studenten die maar 40 uur per week studeren. Hoe is dat niet ontopic?

Verder zijn er geen ad hominems gebruikt, behalve dat er denigrerend gedaan wordt over vakkenvullers. Hoe is dat niet lief?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 21:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vraag al een paar pagina's om een bron die het standpunt onderbouwt dat een grote groep volwassenen veel meer dan 40 uur per week werken, en daarom (volgens sommigen in dit topic) geen sympathie kunnen opbrengen met studenten die maar 40 uur per week studeren. Hoe is dat niet ontopic?

Verder zijn er geen ad hominems gebruikt, behalve dat er denigrerend gedaan wordt over vakkenvullers. Hoe is dat niet lief?
Ik zeg niks over ontopic. Ik vraag of jullie willen ophouden met gekibbel. Produceer de bron, of produceer hem niet. Als jij perse gelijk wil hebben, produceer dan maar een bron waaruit blijkt dat het niet zo is, of laat het gewoon rusten en accepteer dat geen van beiden het kan bewijzen. Het boeit me niet, maar hou het een beetje vriendelijk en verval niet in welles/nietes-discussies (die niet echt sfeerbevorderend zijn) als jullie beiden geen argumenten kunnen geven die de discussie verder helpen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 07:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik vraag al een paar pagina's om een bron die het standpunt onderbouwt dat een grote groep volwassenen veel meer dan 40 uur per week werken, en daarom (volgens sommigen in dit topic) geen sympathie kunnen opbrengen met studenten die maar 40 uur per week studeren. Hoe is dat niet ontopic?
Die bron heb je zelf gegeven, dat proberen verschillende mensen je al verschillende pagina's op verschillende manieren uit te leggen maar daar schijn je steeds overheen te lezen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 18:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Die bron heb je zelf gegeven, dat proberen verschillende mensen je al verschillende pagina's op verschillende manieren uit te leggen maar daar schijn je steeds overheen te lezen.
De bron die ik gaf gaf aan dat de gemiddelde werkweek van voltijdarbeiders 40,9 uur per week is. De bron geeft niet aan dat er een grote groep is die veel meer dan 40 uur per week werkt, laat staan dat ICT'ers 60 uur per week werken.

Om zulke claims te maken zul je toch echt met een andere bron moeten komen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 18:58
Verwijderd
Jouw claim was dat er geen enkele baan bestond waar je meer dan 40 uur moest werken, en de bron die je zelf aandraagt noemt een gemiddelde dat hoger ligt dan dat absolute maximum van 40 uur ik zie echt niet in waarom iemand met een bron moet komen, behalve jij
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 19:09
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Jouw claim was dat er geen enkele baan bestond waar je meer dan 40 uur moest werken, en de bron die je zelf aandraagt noemt een gemiddelde dat hoger ligt dan dat absolute maximum van 40 uur ik zie echt niet in waarom iemand met een bron moet komen, behalve jij
Ik heb nooit gezegd dat er geen banen zijn dan 40 uur. Ik heb gezegd dat er op intermediair.nl geen banen zijn van meer dan 40 uur. Wel secuur lezen, he.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 08:59
Verwijderd
Wellicht omdat intermediair die mogelijkheid niet biedt, dat staat los van wat werkgevers aan willen bieden

Enfin! De HBO-raad waait de andere kant op: liever de langstudeerboete dan het leenstelsel.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 13:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Al twee keer gevraagd of er iets minder onaardig/denigrerend gepost kan worden dus onaardige berichten verwijderd, en kap eens met die welles/nietes discussie want dit gaat op deze manier nergens meer naar toe.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 25-10-2012 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 13:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Doe maar een slotje dan he, baas. Sorry dat we discussieerden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 13:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als er meer dan twee topics tegelijk lopen wordt het natuurlijk ook al snel onoverzichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 13:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Misschien kunnen we voortaan allemaal 1x onze mening geven en dan gaat het topic gewoon op slot?

PS: verwijder dan ook de hele pagina, beetje selectief zo he. En nog liegen ook.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Wellicht omdat intermediair die mogelijkheid niet biedt, dat staat los van wat werkgevers aan willen bieden

Enfin! De HBO-raad waait de andere kant op: liever de langstudeerboete dan het leenstelsel.
De HBO-raad is bijna net zo hypocriet als de FNV. :')
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 17:45
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik snap wel dat de HBO-raad liever de langstudeerboete heeft dan een nog stommere maatregel.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 18:34
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ik snap wel dat de HBO-raad liever de langstudeerboete heeft dan een nog stommere maatregel.
Tja, met een langstudeerboete laat je maar een klein gedeelte van de studenten 1300 euro per jaar ophoesten. Met een leenstelsel kort je bijna elke student met meer dan 1300 euro. Makkelijke keus dus.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Tja, met een langstudeerboete laat je maar een klein gedeelte van de studenten 1300 euro per jaar ophoesten. Met een leenstelsel kort je bijna elke student met meer dan 1300 euro. Makkelijke keus dus.
De argumenten tegen een langstudeerboete zijn een stuk evidenter dan die die tegen een leenstelsel. Dit is gewoon rekenmachine erbij en de blik op de korte termijn. Zwaktebod.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 04:58
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
De argumenten tegen een langstudeerboete zijn een stuk evidenter dan die die tegen een leenstelsel. Dit is gewoon rekenmachine erbij en de blik op de korte termijn. Zwaktebod.
Tja, sorry dat ik ervan uitga dat mensen beinvloed worden door de materiele omstandigheden. Hoe dom. Ik had gewoon moeten kijken naar welke argumenten evidenter zijn.

Met andere woorden: licht toe.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 15:17
Verwijderd
http://marginalrevolution.com/margin...-by-major.html

Nog een alternatief?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 16:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Zal overigens nog wel wat moeten gebeuren om een meerderheid in de Eerste Kamer te krijgen. CDA, PVV, SP, ChristenUnie en Partij voor de Dieren zijn tegen het leenstelsel. 50Plus en de Onafhankelijke Senaatsfractie zijn waarschijnlijk tegen. GroenLinks wil het alleen als het collegegeldtarief omlaag gaat en de aanvullende beurs omhoog (wat niet gebeurt). En ook aan de voorwaarden van D66 wordt niet voldaan: de opbrengst gaat nauwelijks terug naar het hoger onderwijs. Bovendien wordt D66 in de Eerste Kamer geleid door Thom de Graaf, die mordicus tegen is als voorzitter van de HBO-Raad.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 17:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, als de Eerste Kamer echt tegenwerkt zou Rutte in theorie de kamer kunnen ontbinden en nieuwe senaatsverkiezingen uitschrijven. Dan moeten de Provinciale Staten opnieuw stemmen, misschien kunnen ze de kaarten dan wat beter schudden zodat het voor de coalitie wat beter uitkomt qua zetels. Maar dat is in de praktijk al heel lang niet meer gebeurd en ook wel een beetje twijfelachtig. Maar dat zou een optie zijn, of hij moet opstappen maar daar schiet ook niemand mee op.

Overigens denk ik dat de 'redelijke' partijen (SGP, CU, D66 en soms GL) eigenlijk wel gewoon de wetsvoorstellen op wettechnische aspecten zullen beoordelen, waar de Eerste Kamer ook voor bedoeld is, en niet al te veel flauwe politieke spelletjes gaan spelen. Dat het CDA nu zo dwarsligt snap ik ook niet, maarja, hun standpunten zijn zo vaag dat ze alles kunnen verkopen als hun politieke overtuiging. En uiteindelijk is het ook een methode van de oppositie om het kabinet te testen, ze hebben nu een maand of wat niks kunnen doen, en nu moeten ze de schade inhalen.

En als Thom de Graaf als voorzitter van de HBO-raad stemt, dan moet hij opstappen. Hij zit daar als D66-senaatslid en als hij daar met wat voor andere agenda dan ook zit (wat het D66-standpunt dan ook moge zijn), dan zit hij daar niet goed. Nevenfuncties moeten ondergeschikt zijn aan het lidmaatschap van de Staten Generaal, je bent in eerste instantie volksvertegenwoordiger, je moet handelen vanuit je mandaat dat je hebt gekregen, niet vanuit je voorzitterszetel van welke vereniging dan ook.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 17:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Nou ja, we zien dat nota bene Pechtold nu al aankondigt dat de Eerste Kamer-fractie van D66 tegen bijv. het voorstel inkomensafhankelijke zorgpremie zal stemmen zoals dat er nu uitziet. Niet op "wetstechnische" gronden, maar omdat het 1,5/2x modale inkomens te veel zal treffen.

Nu heeft Pechtold weinig te zeggen over de Eerste Kamerfractie, maar als je kijkt naar het verleden gebeurt het niet vaak dat de Eerste Kamerfractie anders stemt dan de Tweede Kamerfractie. Het verhaal over "wetstechnische" gronden klopt in die zin dat de Eerste Kamer daar extra de nadruk oplegt, maar dat men eigenlijk (politiek/beleidsmatig) tegen is maar omdat er geen "wetstechnische" gronden zijn toch voor stemt, is bij mijn weten nooit gebeurd
Uitgezonderd misschien de SGP, maar dat heeft te maken met de idee dat het gezag door God gegeven is.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 08:18
iles
iles is offline
Citaat:
Ik ben een volwassen vrouw met twee kinderen en ik hou gewoon van een beetje goede sex waarbij ik onderdanig moet zijn en heerlijk geneukt wordt. Mijn man noem ik dan bij zo een sessie meestal LORD X. Op een dag zat ik in de badkuip lekker te baden en begon met mezelf te spelen.
Plotseling begon mijn mobiel te piepen en ik stond even stokstijf van de schrik. Het was LORD X die me vroeg wat ik zo lang in de badkamer deed.

Plotseling werd de deur naar de badkamer open gemaakt en daar is LORD X in de deuropening. Hij glimlacht naar me en vraagt "Heb ik iets onderbroken?" Ik zei nee hoor er is hier niks aan de hand ben gewoon een bad aan het nemen. Ik neem snel mijn blik van hem af en kijk naar beneden in het water. Soms voel ik me een beetje uit de toon met hem. Hij zei "Je lijkt soort boos? Wil je niet een bad met mij nemen?

Hij kwam achter me zitten en zijn lichaam zo dicht bij het mijne, zijn mannelijkheid ruste recht op mijn rug. Ik zucht. Dit is perfectie, dacht ik, zoveel jaren getrouwd en toch nog zo heet voor elkaar. Hij zei toen tegen mij, je bent een stout meisje geweest in bad he? Ik ril en antwoord nee. Hij zegt ik weet wat jij net deed toen ik er nog niet in was. Je was lekker jezelf aan het vingeren. Ik werd helemaal rood, omdat hij me betrapt had. Ik neem een washandje en zeep en begin zijn schouders te wassen, al die tijd wrijf ik mijn borsten tegen hem, hij trekt mijn bloot tepels een paar keer en dan loopt zijn tong langs hen, wanneer ik stop met het washandje zegt hij: "Wat doe je? Weer aan het werk. "

Een van zijn handen reikt tot aan mijn geslacht en zwiept het water er omheen. Het is marteling, maar ik schuim op zijn armen en borst en romp. Ik was helemaal heet. Hij vroeg me weer heb jij met je zelf gespeeld stoute meid. Ik knikte hevog van ja. Hij pakt mijn klit vast en geeft een klein rukje. Het is zo lekker wat hij doet, pijn en lekker tegelijk. Plots zegt ie “Ik ga helemaal over je borsten klaar komen en jij gaat het dan aflikken” Ik zeg "Ja, meneer," ik adem. Hij trekt mijn haar naar achter en gaat uit het bad staan terwijl hij me nat spuit met zijn heerlijk geil. Ik neem die pik in mijn mond en zuig hem leeg.

Nadien waren we in de kamer en spraken, hij vroeg me als ik het misschien leuk zou vinden een keertje echt een onderdanige sex date te hebben met nog een man erbij, mijn poes was direct weer nat want dat lijkt inderdaad wel geil! We gingen direct naar wat sexdating sites kijken en zo een aantal leuke mannen zoeken om te contacten voor onze trio sexdate.


aan een kant vind ik het wel een behoorlijke versobering van de studie mogelijkheden in nederland en niet iedereen heeft rijke ouders die hun willen financieren.
Aan de andere kant denk ik wel dat studenten gedwongen worden beter na te denken over hun studiekeuze. Veel studenten die na 1 jaar al afvallen kosten de overheid natuurlijk ook heel veel geld...
Toch ben ik bang voor de effecten op de langere termijn.

Laatst gewijzigd op 25-09-2014 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 08:23
Verwijderd
Citaat:
aan een kant vind ik het wel een behoorlijke versobering van de studie mogelijkheden in nederland en niet iedereen heeft rijke ouders die hun willen financieren.
Aan de andere kant denk ik wel dat studenten gedwongen worden beter na te denken over hun studiekeuze. Veel studenten houden na 1 jaar al op en dat kost de overheid natuurlijk ook heel veel geld...
Toch ben ik bang voor de effecten op de langere termijn.
Het lijkt er op dat je de topic verder niet gelezen hebt want de meeste zaken die je noemt zijn al aan de orde geweest. Jammer.

Citaat:
Veel studenten houden na 1 jaar al op en dat kost de overheid natuurlijk ook heel veel geld...
Waarom kost dit de overheid heel veel geld? Die studenten hebben gewoon collegegeld betaald en door de prestatiebeurs zullen ze hun stufi terug moeten betalen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 08:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
De kosten voor de samenleving (niet per se de overheid) zijn natuurlijk wel een stuk hoger dan alleen collegegeld.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 09:05
Verwijderd
Dat is natuurlijk waar, maar ten eerste zei iles dat niet en ten tweede betwijfel ik ten zeerste of ze dat bedoelde. Je schat haar of hem te hoog in.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:31
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
De kosten voor de samenleving (niet per se de overheid) zijn natuurlijk wel een stuk hoger dan alleen collegegeld.
Zo zie je maar weer: als alles in één keer goed gaat ben je een stuk goedkoper uit!
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 07:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zo zie je maar weer: als alles in één keer goed gaat ben je een stuk goedkoper uit!
Dat klopt, al zal zo'n sociaal leenstelsel daar geen significante bijdrage aan leveren. Voornamelijk zal het het aantal studenten verminderen, en het aantal studenten dat stopt i.p.v. switcht verhogen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 14:32
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Er zijn nu al mensen die vet in de schulden zitten, hoe moet dat nou met dat leenstelsel.
Ik zal mijn schulden netjes kunnen afbetalen, maar niet iedereen zal het lukken om met dat stelsel om te gaan.
Iedereen snapt dat er bezuinigd moet worden, maar dit is echt raar, ik weet niet hoe je dat aan je kiezers moet verkopen.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 23:10
Verwijderd
Wat is je punt nou? Het is een stelsel waarbij nauwelijks rente betaald moet worden en waarbij je, als je niet kunt betalen, uitstel van betalen kunt aanvragen. Na verloop van tijd wordt de schuld zelfs kwijtgescholden. Ik vind je zorg dus onterecht.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 15:45
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Ik snap echt niet dat er nou zoveel voorstanders zijn van het leenstelsel. Voor hen houdt het gelijkekansenbeginsel klaarblijkelijk in, dat kinderen van rijke ouders hun werkzame leven beginnen met een diploma, en kinderen van arme ouders met een diploma en een flinke schuld.

Daantjer gaat zelfs nog een stap verder door gewoon direct te stellen, dat de staat voor haar eigen belang moet opkomen en niet voor het belang van de samenleving.

Onbegrijpelijk.
Precies, kinderen van rijke ouders zullen in de toekomst slechts nog in staat blijken om echt tot de slimmere elite te behoren, velen zijn gedwongen met een zesjescultuur en een kromme rug nog net met de hakken over de sloot hun diploma te halen. Sommigen doen ook een dubbelstudie of een stage naast de opleiding, wat ook kennis oplevert, en verder heeft iedereen gewoon een beetje vrije tijd nodig, om sociale contacten op te bouwen, welke ook benodigd zijn voor een toekomst.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
en sommige zijn gewoon zo lui als wat
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 20:42
Verwijderd
Sommigen ja, maar niet het merendeel imo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.