Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2004, 21:40
angel850
angel850 is offline
hoi,

ik ben een meisje van 16 en ik ben verliefd op 2 jongens eentje is 20 en de andere is 19 jaar
alleen heb ik best vaak ruzie met de jongen van 19 en terwijl de jongen van 20 best goed met mij kan opschieten.. ik denk ook dat ik de jongen van 20 leuker vindt maar dat verschilt altijd aan de ene keer ben ik meer verliefd op de jongen van 19 en de andere keer weer niet. het verschilt gewoon altijd en ik kom er maar niet uit... maar de jongen van 20 hij en ik zitten best vaak aan elkaar hij en ik kunnen gewoon goed opschieten af en toe een kleine ruzie... maar ik weet nie of de jongen van 20 mij ook leuk vind dus wat moet ik doen?????? ik kan niet slapen of eten..
en als hij mij wel leuk vind dan ben ik bang om met hem te zoenen want hij is toch 20 hij heeft meer ervaring en ik ben net 16 geworden.....en ik weet niet of ik goed zoen.....
maar kunnen jullie mij a u b helpen ik moet echt weten of hij mij leuk vind en zoja hoe kan ik het beste met hem zoenen

xxx angel 850
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2004, 21:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ze hebben vast beide geen interesse

of ze willen gewoon neuken
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 21:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ok even op een rijtje:
je bent verliefd op een jongen van 19 en een jongen van 20.
Met die van 19 heb je af en toe ruzie en met die van 20 kan je goed opschieten.
Welke denk je zelf dat je het leukste vindt? Diegene waarmee je vaak ruzie hebt of de jongen waarmee je goed op kan schieten?

En dat je niet durft te zoenen omdat je bang bent dat je niet goed kan zoenen is onzin. Als die jongen verliefd op je is, is het helemaal niet zo erg als je nog niet zo goed kan zoenen. Hij wil het vast samen met jou proberen en samen ervoor zorgen dat het zoenen steeds lekkerder wordt, dus dat is geen probleem hoor.

Om erachter te komen hoe die jongen van 20 jou leuk vindt...
Nou, jullie zitten af en toe aan elkaar dus hij zal je misschien wel leuk vinden. Misschien als jullie samen praten kan je voorzichtig brengen dat je wel wat voor hem voelt en vragen wat hij voor jou voelt.

Maar ja, ik weet het verder ook niet...

En maak je alsjeblieft niet druk om dat zoenen, dat komt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
als je verliefd bent op 2 jongens moet je nooit een relatie beginnen. Je moet pas aan een relatie beginnen als je op 1 jongen verliefd bent en je je voor de volle 100% kan geven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik snap niet dat jij af en toe (kleine) ruzies hebt met die jongens terwijl je nog niet eens een relatie met ze hebt. Hoe moet dat straks als je dan veel meer met elkaar te maken krijgt? Ik heb sowieso bijna nooit ruzie met wie dan ook, laat staan met een jongen die ik leuk vind. In die prille periode heb ik echt nooit ruzie met zo'n iemand.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:00
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
waarover heb je ruzie?....dat kan ook nog een heel verschil uitmaken!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:07
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Een 'meisje' die ik ken, was eignlijk ook ooit verliefd op 2 jongens tegelijk. Die jongens waren ook nog eens goede vrienden van elkaar en goede vrienden van iemand anders waar ze vaak mee optrekt.
Ze heeft eerst voor de een gekozen, dat is op niets uitgelopen en had niet heel veel later iets met de ander.
Het probleem dat ze voor beide wel iets voelde (maar voor beide toch net iets anders) heeft haar parte gespeeld denk ik.

Ik denk dat je inderdaad pas een relatie met iemand aan moet gaan als je ook 100% voor die persoon gaat (zoals hier eerder ook al gezegd geloof ik)

En dat zoenen, niet druk om maken. Ik maakte me daar ook altijd onwijs druk over. Heb het zelfs ehhm 'afgeslagen' toen ik er de kans voor kreeg, maar op een gegeven moment werd ik gewoon gezoend en het was geweldig! Super! wat hij er van vond? geen idee. Hij had veeeeeel meer ervaring dan ik (dat neem ik aan althans) maar het was geweldig, super! Op het moment dat het gebeurde maakte ik me er al veel minder druk om. Ik zou zeggen, laat het dus maar gewoon gebeuren! Het komt echt wel goed!

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:16
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou zeggen: vergeet ze allebei en zoek naar iemand waar je zeker van bent dat je daar voor de volle 100% voor wil gaan. Hele probleem opgelost. Maar ja, da's ook weer makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:53
Verwijderd
Eet lekker van 2 walletjes meid... als de ene niets is pak je de ander en andersom.


wicked
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 15:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Whaag schreef op 15-02-2004 @ 15:53:
Eet lekker van 2 walletjes meid... als de ene niets is pak je de ander en andersom.


wicked
Hehe, je kan nu al zien wie voorlopig geen serieuze relatie zal krijgen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:00
*Madel*
Avatar van *Madel*
*Madel* is offline
Ik blijf me afvragen hoe je nou op twee personen tegelijk verliefd kunt zijn

Maar ik zou er niet echt raad mee weten hoor. Ik denk dat jij nog altijd het beste de keuze kunt maken welke van de twee nou het leukste/liefste is. Ik vind wel dat je de keuze moet maken hoor, want op die manier houd je ze allebei nogal aan het lijntje. En het zijn nog steeds geen hondjes!
__________________
*Amegi de Floko*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 15-02-2004 @ 17:00:
Ik blijf me afvragen hoe je nou op twee personen tegelijk verliefd kunt zijn
Ik ook , maar volgens mij is het dan niet verliefd zijn, maar leuk vinden. Maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, op 2 jongens verliefd zijn. Dus ik heb daar geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:07
Auryon
Auryon is offline
Als je niet weet op wie van de twee je verliefd bent, wil dat meestal zeggen dat je op geen van beiden echt verliefd bent... Als je echt verliefd bent, dan zou je het weten
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:11
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Het is denk ik eerder heel erg leuk vinden dan verliefd zijn...
Daar heb ik op dit moment namelijk ook nogal last van...

angel850--> Verliefdheid groeit meestal. Als je echt kriebels in je buik krijgt zeg maar als 1 van de 2 je aanraakt en je krijgt dat bij de ander niet, zou ik toch maar voor de 1e gaan...
En over dat zoenen moet ik maar nix zeggen... Gebeurd het bijna, ga ik de andere kant opkijken...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:08
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-02-2004 @ 14:16:
Ik zou zeggen: vergeet ze allebei en zoek naar iemand waar je zeker van bent dat je daar voor de volle 100% voor wil gaan. Hele probleem opgelost. Maar ja, da's ook weer makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 21:06
angel850
angel850 is offline
Hey

nu is mijn ruzie met de jongen van 19 jaar uitgelopen en ik voel me behoorlijk k*t want ik vind het echt stom dat hij en ik niet meer tegen elkaar praten...en het lijkt nu net alsof de anders jongen mij probeert te versieren ik heb echt gaan raad meer met die twee en ik werk bijna altijd met hun beide
tjah af en toe word ik wel een beetje gek want de ene negeert mij en de andere probeert mij steeds te versieren ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!

en waarschijnlijk wordt het maar erger want ik zie ze in het weekend weer !!!!!ik hoop dat er een wonder komt en dat het weer goed komt tussen mij en de jongen van 19
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
angel850 schreef op 20-02-2004 @ 22:06:
Hey

nu is mijn ruzie met de jongen van 19 jaar uitgelopen en ik voel me behoorlijk k*t want ik vind het echt stom dat hij en ik niet meer tegen elkaar praten...en het lijkt nu net alsof de anders jongen mij probeert te versieren ik heb echt gaan raad meer met die twee en ik werk bijna altijd met hun beide
tjah af en toe word ik wel een beetje gek want de ene negeert mij en de andere probeert mij steeds te versieren ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!

en waarschijnlijk wordt het maar erger want ik zie ze in het weekend weer !!!!!ik hoop dat er een wonder komt en dat het weer goed komt tussen mij en de jongen van 19
Nou dan is dat probleem opgelost, dan kies je gewoon voor jongen20.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 12:11
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Als ik de vleselijke gewaarwording van de nederlandse taal zou zijn dan zou ik je met de vlakke hand in je gezicht slaan.

En dat komt van iemand die meer domme fouten maakt dan een getrainde aap.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2004, 12:49
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
waarover heb je ruzie dan..?
als je met hem zou willen en je hebt nu al steeds ruzie, lijkt het me niet echt gezellig he
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 02:29
kayce
kayce is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-02-2004 @ 23:00:
als je verliefd bent op 2 jongens moet je nooit een relatie beginnen. Je moet pas aan een relatie beginnen als je op 1 jongen verliefd bent en je je voor de volle 100% kan geven.
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 03:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 21-02-2004 @ 13:11:
Als ik de vleselijke gewaarwording van de nederlandse taal zou zijn dan zou ik je met de vlakke hand in je gezicht slaan.
Hahaha. Met de vuist mag ook!

@ TS
Je verwart 'verliefd zijn' waarschijnlijk met 'aardig vinden'. Mijn Emile Ratelband advies van vandaag: Vergeet ze allebei en laat je steriliseren.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.