Oud 14-10-2004, 11:55
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
heeft iemand nog leuke ideeen voor een leuke bijbaan? ik ben op zoek, maar wilt niet zoiets als vakkenvullen!
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 12:17
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
ik denk toch dat er niet bijzonder veel beter bijbaantjes zijn als je 16 bent...nouja afwassen is wel wat beter maar iets geweldigs zul je niet zo snel tegenkomen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
boodschappen doen voor oude buurvrouwen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:34
Hagel
Hagel is offline
gewoon in een winkel als hema ofzo? cdzaak? v en d of iets dergelijks?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 14-10-2004 @ 12:17 :
ik denk toch dat er niet bijzonder veel beter bijbaantjes zijn als je 16 bent...nouja afwassen is wel wat beter maar iets geweldigs zul je niet zo snel tegenkomen
Volgens mij tegenwoordig juist wel. 16jarigen zijn erg goedkoop namelijk.

Fay: loop eens een paar winkels binnen die je leuk lijken en waar je je prettig voelt en vraag daar eens of ze mensen nodig hebben. Niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-10-2004 @ 12:40 :
Volgens mij tegenwoordig juist wel. 16jarigen zijn erg goedkoop namelijk.

Fay: loop eens een paar winkels binnen die je leuk lijken en waar je je prettig voelt en vraag daar eens of ze mensen nodig hebben. Niet geschoten is altijd mis.
maar dat soort baantjes komt meestal neer op een combinatie van kassa draaien en vakken vullen.
Dus indien TS totaal geen vakken wil vullen houdt het een beetje op in die richting. Als ze het niet erg vindt als dat een deel (maar dus niet alles) van d'r werk is, dan kan ze het wel proberen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-10-2004 @ 12:49 :
maar dat soort baantjes komt meestal neer op een combinatie van kassa draaien en vakken vullen.
Dus indien TS totaal geen vakken wil vullen houdt het een beetje op in die richting. Als ze het niet erg vindt als dat een deel (maar dus niet alles) van d'r werk is, dan kan ze het wel proberen.
Ik dacht dat ze in winkels ook wel graag zestienjarigen wilden hebben?
Nouja, dan ligt het zeker aan mij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:08
Verwijderd
Bij een leuke winkel is vakkenvullen minder er dan bij een supermarkt, dat vind ik iig. En zolang je leuke collega's hebt, kan het ook best leuk zijn. Zo heb ik een tijd bij de Xenos gewerkt, combi van kassa en vakkenvullen ed, maar ik vind de Xenos best een leuke winkel en ik had erg gezellige collega's enzo, heb het daar prima naar m'n zin gehad.

@TS: Ik zie in je profiel dat je in Capelle woont, bedoel je daarmee Capelle aan den IJssel? In Rotterdam zit kinderspeelparadijs Ballorig (zit ook op andere plaatsen in Nederland), daar heb ik ook een tijdje gewerkt, was ook erg leuk. Maar dan moet je wel van kinderen houden en van hard werken en herrie ed niet erg vinden.

Misschien kun je iets meer informatie geven over wat je dan wel zou willen? Dan kunnen mensen wat gerichter ideeën geven.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:23
Verwijderd
Oh ja, balorig, dat zit ook in de buurt van waar mn ouders wonen. Kinderen vinden het iig errug leuk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:30
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 13:08 :
Bij een leuke winkel is vakkenvullen minder er dan bij een supermarkt, dat vind ik iig. En zolang je leuke collega's hebt, kan het ook best leuk zijn. Zo heb ik een tijd bij de Xenos gewerkt, combi van kassa en vakkenvullen ed, maar ik vind de Xenos best een leuke winkel en ik had erg gezellige collega's enzo, heb het daar prima naar m'n zin gehad.

@TS: Ik zie in je profiel dat je in Capelle woont, bedoel je daarmee Capelle aan den IJssel? In Rotterdam zit kinderspeelparadijs Ballorig (zit ook op andere plaatsen in Nederland), daar heb ik ook een tijdje gewerkt, was ook erg leuk. Maar dan moet je wel van kinderen houden en van hard werken en herrie ed niet erg vinden.

Misschien kun je iets meer informatie geven over wat je dan wel zou willen? Dan kunnen mensen wat gerichter ideeën geven.
jah.... kijk ik wilde hier wel iets in de buurt, als kinderen gaan schreeuwen hou ik daar niet van, maar zoiets als xenos is wel leuk, maar ik wilde niet vakkenvullen in een supermarkt, gewoon zo'n winkel is wel erg leuk, maar ze zoeken bijna nooit iemand, laatst wel een boekwinkel, maar daar zochten ze alleen op zaterdag, en nu is het zo vervelend, in het weekend kan ik niet!
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:32
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
ik ben heel blij dat mensen hierzo serieuze reacties geven, bij vraag en aanbod, probeer ik serieus te zijn, maar dan gaan ze heel stom doen dus pluspunt
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:36
Verwijderd
De Xenos op het Alexandrium heeft naast een weekendploeg ook een vulploeg, die werkt (dacht ik) op dinsdag en donderdagavond. Soms staat er zo'n bord buiten dat ze mensen nodig hebben, maar ga er gewoon eens langs om te vragen of ze iemand nodig hebben.

En anders misschien iets van oppassen oid...alleen is dat vaak niet vast.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:45
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 13:36 :
De Xenos op het Alexandrium heeft naast een weekendploeg ook een vulploeg, die werkt (dacht ik) op dinsdag en donderdagavond. Soms staat er zo'n bord buiten dat ze mensen nodig hebben, maar ga er gewoon eens langs om te vragen of ze iemand nodig hebben.

En anders misschien iets van oppassen oid...alleen is dat vaak niet vast.
owkeej dankjewel, is het ook voor 1 avond of niet?
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 14-10-2004 @ 13:45 :
owkeej dankjewel, is het ook voor 1 avond of niet?
Dat durf ik niet te zeggen, dat zou je even moeten vragen bij de Xenos, maar ik kan me voorstellen dat ze liever mensen hebben die gewoon die twee avonden kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 13:52
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 13:49 :
Dat durf ik niet te zeggen, dat zou je even moeten vragen bij de Xenos, maar ik kan me voorstellen dat ze liever mensen hebben die gewoon die twee avonden kunnen werken.
owkeej.... heel erg bedankt, ik woon in schollevaar, dus is wel even fietsen, ik had dan wel heel de koperwiek uitgezocht, maar daar was niks, alleen bij de supermarkten! en zo;n forumbaas is dat ook een baantje of voor de lol?
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 14-10-2004 @ 13:52 :
en zo;n forumbaas is dat ook een baantje of voor de lol?
Das voor de lol.

De Koperwiek is ook klein. Iig op de supermarkt(en) na vooral kleine winkels...en kleine winkels hebben meestal alleen de 'normale' openingstijden... Je ogen open houden of ze toch niet mensen zoeken iig.

Post bezorgen vinden sommige mensen ook leuk, maar dat is vaak toch ook weer in het weekend of voor 18 uur (oid) per week...en das vaak toch lastig als je naar school moet enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:09
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
jah dat klopt, ik ga mijn ogen goed openhoude, dank je wel
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:24
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
bedankt!
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 15:28.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2004, 19:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 14:00 :
Das voor de lol.
krijg jij niks betaald??




Citaat:
Krummeltje schreef op 14-10-2004 @ 12:51 :
Ik dacht dat ze in winkels ook wel graag zestienjarigen wilden hebben?
Nouja, dan ligt het zeker aan mij.
Nee, ze nemen 16-jarigen wel aan hoor. Maar wat ik bedoelde is dat werken in een winkel vaak een combinatie is van vakken vullen en kassa draaien. En indien de TS dus helemaal geen vakken wil vullen zijn dat soort baantjes dus misschien niks voor haar. Maar als ze het niet erg vindt dat het vakken vullen slechts een deel van haar werkzaamheden zal zijn, naast dingen als kassa draaien, dan kan ze het wel proberen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-10-2004 @ 19:51 :
krijg jij niks betaald??
Forumbaas-fight
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:37
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
lastig dat je niet op zaterdag kunt...

Krant bezorgen ofzo dan? Mediaexpresse misschien? Als je daar handigheid in hebt en het niet erg vindt 2 uur met een discman blaadjes te bezorgen kan dat ook erg leuk zijn
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 18:49
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Media Expresse? Ik denk dat ze ook nog geld wil verdienen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 23:25
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
M@rco schreef op 15-10-2004 @ 18:49 :
Media Expresse? Ik denk dat ze ook nog geld wil verdienen
och, als je daar een beetje mee opschiet verdient dat best wel...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:28
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Multilot schreef op 15-10-2004 @ 23:25 :
och, als je daar een beetje mee opschiet verdient dat best wel...
haha, je verdient echt geen moer. Je krijgt gewoon 60 kilo folders thuis, je molt je fiets en je krijgt 6 euro voor 3 uur ofzo.
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:50
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 16-10-2004 @ 12:28 :
haha, je verdient echt geen moer. Je krijgt gewoon 60 kilo folders thuis, je molt je fiets en je krijgt 6 euro voor 3 uur ofzo.
Dan zat jij bij een andere media expresse dan ik
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 20:26
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Als meisje kun je goed verdienen bij zo'n erotisch geneuzel-lijn. Kun je gewoon vanuit thuis doen, verdient goed en je hoeft verder niks met die mannen (eventueel vrouwen) te doen verder. Ik zou ervoor gaan als ik een meisje was. Succes!
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 10:41
Verwijderd
Via een jongen wat ik ken, zijn vader regelt bij ons 's morgens de ochtendbladen en toen zei die jongen dat er nog een bezorger nodig was, en toen was het snel geregeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is een leuke bijbaan?
Guinie
2 15-12-2014 10:25
Werk, Geld & Recht Hebben jullie een bijbaan?
django023
42 20-08-2011 21:17
Werk, Geld & Recht Waar kan je als 23 jarige goed werken? (bijbaan)
Atelier Madame
4 22-07-2011 23:23
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 09:53
Werk, Geld & Recht Vraagje over een bijbaantje.
Suqeunse
13 17-06-2005 17:03
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.