Oud 29-05-2007, 18:13
droppiej
Avatar van droppiej
droppiej is offline
Wij maken onze examens in een studiehuis..*niet zo'n grote school* en daar zitten lokalen in ..en sommige mensen moesten daar gaan zitten..En die deur gaat niet zo lekker dicht..BAM ..bam
beetje storend
Advertentie
Oud 30-05-2007, 12:24
Verwijderd
Ik was gewoon een keer mijn GR vergeten. Voor economie of M&O ofzo. Ja hoor hoe dom is dat! Toen moest een van mijn ouders hem komen brengen,moest ik in me eentje buiten wachten terwijl de rest allemaal naar binnen ging en al begon. Dát is pas examenstress!
Oud 30-05-2007, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 30-05-2007 @ 12:24 :
Ik was gewoon een keer mijn GR vergeten. Voor economie of M&O ofzo. Ja hoor hoe dom is dat! Toen moest een van mijn ouders hem komen brengen,moest ik in me eentje buiten wachten terwijl de rest allemaal naar binnen ging en al begon. Dát is pas examenstress!
Bij ons hebben ze reserve-GR's en reserve gewone rekenmachines voor de andere vakken. Hoe aardig is dat. Verder als die op zijn wil de receptie altijd wel even bij de gevonden voorwerpen kijken of er daar ééntje ligt.
Oud 30-05-2007, 22:48
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Of je loopt gewoon een willekeurige klas in, zo vind je altijd wel iemand die hem even niet nodig heeft, of in ieder geval voor iets minder belangrijks.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 31-05-2007, 18:20
Diageo
Diageo is offline
bij Wiskunde A1,2 vandaag een ramp meegemaakt kom ik nu achter. Bij het nakijken van de antwoorden kom ik erachter dat ik niet goed gelezen heb bij die vragen over de Euro

In plaats van maanden heb ik die som gerekend met jaren

Zo'n domme fout terwijl de opdracht zo makkelijk was

Nu kan ik het slagen wel vergeten..
Oud 04-06-2007, 19:43
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Bij de laatste dag waren mijn nieren inmiddels zodanig verstoord dat ik om de 10 minuten hevig naar de toilet moest. Toen heb ik dus de pech gehad dat de wc-deur niet meer open wou Dus ik mijn zoveelste paniekaanval, gelukkig klopt ik op de deur, iedereen lachen natuurlijk, en kon de surveillant de deur opentrekken. Toen zat ik wel te trillen ja.

Toen bleek ook nog eens dat een vriend van me mijn rekenmachine had gewist omdat hij vastgelopen was. Hierdoor waren al mijn programma's met spiekinfo en formules gewist. Toen heb ik ter plekke de normalcdf formule ingevoerd, terwijl wij die eigenlijk nooit zelf hebben hoeven invoeren. Gelukkig had mijn wiskunde leraar hem de vorige dag uitgelegd omdat hij toen ook al een keer gewist was.
Oud 04-06-2007, 22:17
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Dat had ik bij natuurkunde. Ik had net het antwoord gevonden, in een van de laatste minuten, maar ik moest onwijs nodig naar de wc, terwijl ik net een halfuur eerder ook nog was geweest. Dus ik kon het antwoord niet meer in de goede significantie opschrijven, daar ging een punt.
Oud 05-06-2007, 00:35
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Lyne schreef op 04-06-2007 @ 22:17 :
Dat had ik bij natuurkunde. Ik had net het antwoord gevonden, in een van de laatste minuten, maar ik moest onwijs nodig naar de wc, terwijl ik net een halfuur eerder ook nog was geweest. Dus ik kon het antwoord niet meer in de goede significantie opschrijven, daar ging een punt.
hier hetzelfde verhaal...... alleen dan bij bio. laatste vraag niet kunnen maken (gelijk weg 2 punten, terwijl iedereen weet dat roken je zuurstofopname kan belemmeren )
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 05-06-2007, 10:58
Teres
Avatar van Teres
Teres is offline
Een verhaaltje van aan de unif (god wat ben ik jaloers op iedereen hier die al gedaan heeft...)
Maagoed, de faculteiten hier zijn 1 grote doolhof en op een mooie morgen had ik examen om 8u... Ik was meer dan op tijd en bleek dat 1 van de vele deuren richting aula nog vast was. Geen probleem, er was nog wel een andere weg (al wist ik niet zo heel goed hoe die ging)
Ik loop dus door een deur en zie ineens allemaal auto's staan. Hm? Die stonden daar vorige keer toch niet? En dan: BAMM, die deur valt achter me dicht... Zonder knop natuurlijk langs de binnenkant, typisch..
Tja ik was natuurlijk al een beetje in paniek en dacht: waar een garage is, moet toch ook een bareel als uitgang voor de auto's zijn... Niet dus, een gesloten poort verder merkte ik dat alle deuren werkten via zo'n magnetisch kaartsysteem én dat mijn gsm geen ontvangst had.
PANIEKKK (want niet opdagen op je examen=zowiszo 2e zit, of een heel slechte regeling op een andere dag)
Ik had me al op de grond tegen een muur gezet en was echt wel aan het trillen
en toen - ik had die mens kunnen zoenen - ging de deur open
Oud 05-06-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
lalaloveyou schreef op 28-05-2007 @ 12:02 :
Wij hebben van de kaartjes met aan de ene kant "koffie" en aan de andere kant "thee" Die moet je dan naar boven leggen en dan hoeven de mensen die het uitdelen niks te vragen. Maar dan nog, dat inschenken enzo maakt lawaai en is ook irritant ><
Wij hadden gewoon capri sonne pakjes die je kon pakken als je hal naar de examenruimte inliep.
Oud 05-06-2007, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Yvett schreef op 05-06-2007 @ 11:06 :
Wij hadden gewoon capri sonne pakjes die je kon pakken als je hal naar de examenruimte inliep.
Wij hadden ook caprisonne pakjes .. Maar die dronk ik alleen op als ik ruim in m'n tijd zat, want dat rietje erin krijgen is heel vervelend .. en het gaat knoeien en alles, of je steekt het rietje er dwars door heen, ook heel handig. Maar op zich zijn het wel handige pakjes, want ze slurpen niet als je ze bijna op hebt.
Oud 05-06-2007, 17:53
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
lalaloveyou schreef op 28-05-2007 @ 12:02 :
Wij hebben van de kaartjes met aan de ene kant "koffie" en aan de andere kant "thee" Die moet je dan naar boven leggen en dan hoeven de mensen die het uitdelen niks te vragen. Maar dan nog, dat inschenken enzo maakt lawaai en is ook irritant ><
wij hadden ook dat kaartjes systeem, alleen dan twee verschillende voor koffie of thee. de concierge liep dan langs met een rek met allemaal bekertjes waar 't gelukkig al in was geschonken.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 06-06-2007, 09:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
4 jaar geleden deed ik examen.

En ik las het al ergens eerder, er was brandalarm, dus de surviante van niks aan de hand blijven zitten blablabla. Maar bij onze HAVO zat een meisje waarvan de vader werkte bij de brandweer. Dus bijna de hele HAVO opstaan om snel te maken dat we weg kwamen. Volgte er een hele discussie dat dat niet kon blablabla. En opeens kwam daar binnen een brandweerman.
"He weg hier wat doen jullie hier nog en rap een beetje"
Wij allemaal in een deuk gelegen, was leuk om even te overleggen natuurlijk . Maar goed dat de examencommissie er niet is achter gekomen hadden we allemaal het examen over moeten doen omdat er contact was geweest.
Mogen we weer naar binnen, komt de afdelingsmanager daarna binnen, ja sorry voor de overlast en of andere malloot vond het leuk om met de hand het brandalarm in te drukken, jullie krijgen uiteraard de verloren tijd erbij.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 07-06-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Delhi schreef op 05-06-2007 @ 12:46 :
Wij hadden ook caprisonne pakjes .. Maar die dronk ik alleen op als ik ruim in m'n tijd zat, want dat rietje erin krijgen is heel vervelend .. en het gaat knoeien en alles, of je steekt het rietje er dwars door heen, ook heel handig. Maar op zich zijn het wel handige pakjes, want ze slurpen niet als je ze bijna op hebt.
Wij krijgen helemaal niks. Helemaal níks!
Oud 07-06-2007, 00:44
Verwijderd
Geen ramp maar wel irritant:
wij zaten in een ultra-modern gebouw (staat er nog geen jaar) waar de lichten automatisch aan en uit gaan. Die dingen reageren op beweging en lichtintensiteit, maar als er examens bezig zijn zit iedereen stil (blijkbaar moet je behoorlijk bewegen wil dat licht aangaan) dus het licht ging elk kwartier wel weer aan of uit.

Verder was ik zo geconcentreerd dat ik nergens last van had. Ik vergat ook elke keer dat ik wat te drinken bij me had. Aan het eind van het examen was het flesje nog steeds vol .
Oud 07-06-2007, 11:04
Verwijderd
Vorig jaar was een teef van middelbare leeftijd met een aandachtstoornis iedereen persoonlijk aan het bedanken. Met een verschrikkelijke octaaf hoger gaf ze je cola of sinas en zei ze: asjeblieeevt, succes -

Ohja en ik had een meisje die haar benen niet onder controle kon houden, spasme de gexte
Oud 07-06-2007, 16:49
Diageo
Diageo is offline
wij kregen heel veel keuze:

verschillende soorten blikjes Coca Cola, Fanta, Spa-rood, Spa-blauw, Gewone flesjes water. 3 koelkasten helemaal vol met drinken. Zeer goed geregeld. Alleen erg iritant als je iedereen die blikjes hoort openmaken...
Oud 14-06-2007, 19:11
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb wel s gehoord bij ons (waar ik 3 jaar geleden vwo examen deed) dat een meisje begon te klagen over ongewenst kijkgedrag. Ze had zich dan ook wel behoorlijk uitdagend gekleed, je gaat toch niet in uitgaanskleding naar het examen

Toen kwam er een regel dat degenen die niet goed gekleed waren eerst naar huis werden gestuurd om zich te verkleden, om zo de leraren te beschermen. Ik was er toen niet bij, maar ik heb wel zoiets van jah dat is wel sneu voor die leraar. Zo erg zal het niet geweest zijn.

Het was niet tijdens het eindexamen, wel tijdens een of andere toetsweek. En het is al jaren geleden
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-06-2007, 00:01
D_Darko
Avatar van D_Darko
D_Darko is offline
Hehe, paar leuke verhalen. Wij hadden allemaal van die uitermate kleine tafeltjes tot onze beschikking. Om de tien minuten viel er wel weer een plastic bekertje; dat is een irritant geluid!

Mijn rampje:
Op de dag van het M&O-examen scheen het zonnetje; ik ging dus fietsen. Ik was bijna mijn dorp uit en keek toen op m'n telefoon hoe laat het was: ik moest bijna 20 kilometer in iets meer dan een half uur afleggen! En ja hoor, ik had tegenwind.
Uiteindelijk bleek dat mijn telefoon het bij het verkeerde eind had, maar toch is het niet echt prettig om badend in het zweed het examen te maken...
Oud 15-06-2007, 00:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 14-06-2007 @ 19:11 :
Ik heb wel s gehoord bij ons (waar ik 3 jaar geleden vwo examen deed) dat een meisje begon te klagen over ongewenst kijkgedrag. Ze had zich dan ook wel behoorlijk uitdagend gekleed, je gaat toch niet in uitgaanskleding naar het examen

Toen kwam er een regel dat degenen die niet goed gekleed waren eerst naar huis werden gestuurd om zich te verkleden, om zo de leraren te beschermen. Ik was er toen niet bij, maar ik heb wel zoiets van jah dat is wel sneu voor die leraar. Zo erg zal het niet geweest zijn.

Het was niet tijdens het eindexamen, wel tijdens een of andere toetsweek. En het is al jaren geleden
Als surveillant heb je toch het recht om naar mooie schaars geklede meisjes te kijken
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-06-2007, 03:26
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ben net terug van uitgeweest en heb daar een gast gesproken die voor de 2e keer voor zn vwo gezakt was. Hij had een email van zijn vader gekregen met: ''Normaal geef ik voetgangers voorrang bij een zebrapad maar als jij er liep zou ik doorrijden''.

Ik zat echt te kijken van woooow shit en ik loop te miepen over mijn 5 bij Latijn...
Oud 15-06-2007, 05:20
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 15-06-2007 @ 03:26 :
Ben net terug van uitgeweest en heb daar een gast gesproken die voor de 2e keer voor zn vwo gezakt was. Hij had een email van zijn vader gekregen met: ''Normaal geef ik voetgangers voorrang bij een zebrapad maar als jij er liep zou ik doorrijden''.
Wat een liefhebbende pappa.
Oud 15-06-2007, 08:20
Sieffie
Sieffie is offline
Mijn ramp:
Ik werd gister gebeld door een docent op school: 'Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het goede nieuws is dat je bent geslaagd en het slechte nieuws is dat je geen diploma krijgt.'
'huh... maar...'
'Ja, we hebben je cijferlijst niet waar Duits1 opstaat en zonder dat dus geen diploma.'

Lekker dan, 7 jaar keihard gewerkt (eerst havo gedaan, toen jaartje 5 VWO en nu dus VAVO), geslaagd, en nog geen diploma. Geen feestvreugde voor mij dus.
Oud 15-06-2007, 09:08
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Sieffie schreef op 15-06-2007 @ 08:20 :
Mijn ramp:
Ik werd gister gebeld door een docent op school: 'Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het goede nieuws is dat je bent geslaagd en het slechte nieuws is dat je geen diploma krijgt.'
'huh... maar...'
'Ja, we hebben je cijferlijst niet waar Duits1 opstaat en zonder dat dus geen diploma.'

Lekker dan, 7 jaar keihard gewerkt (eerst havo gedaan, toen jaartje 5 VWO en nu dus VAVO), geslaagd, en nog geen diploma. Geen feestvreugde voor mij dus.
En nu?
Oud 15-06-2007, 13:30
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Lotte schreef op 15-06-2007 @ 09:08 :
En nu?
Wtf maar zonder diploma heb je nog niks, en het is een fout van je school.

Bij mij waren m'n bio1 cijfer kwijt maar ik kon met een oud rapport aantonen dat ik daar wel degelijk een zeven op heb gehaald. En de school is toch verplicht al je examenmateriaal (SE's) zeven jaar te bewaren ofzo? Dan kunnen ze je cijfer weer opnieuw uitrekenen
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 17-06-2007, 12:41
Sieffie
Sieffie is offline
Ik ben dit jaar van school veranderd. Ik ben van een gewone middelbare school naar het VAVO gegaan en heb daar dus bij m'n intake-gesprek meteen de lijst ingeleverd. Die zijn ze dus kwijtgeraakt. M'n oude school had gelukkig nog wel een lijst op de computer staan waar het opstond. M'n moeder is die gaan halen en m'n vader heeft die (inclusief klachtenbrief) naar m'n nieuwe school gebracht. Krijg dus, gelukkig, alsog m'n diploma, maar de feestvreugde is wel behoorlijk verpest. Niet alleen voor mij, maar ook voor veel vriendinnen.
Oud 17-06-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Sieffie schreef op 17-06-2007 @ 12:41 :
Ik ben dit jaar van school veranderd. Ik ben van een gewone middelbare school naar het VAVO gegaan en heb daar dus bij m'n intake-gesprek meteen de lijst ingeleverd. Die zijn ze dus kwijtgeraakt. M'n oude school had gelukkig nog wel een lijst op de computer staan waar het opstond. M'n moeder is die gaan halen en m'n vader heeft die (inclusief klachtenbrief) naar m'n nieuwe school gebracht. Krijg dus, gelukkig, alsog m'n diploma, maar de feestvreugde is wel behoorlijk verpest. Niet alleen voor mij, maar ook voor veel vriendinnen.
Hehe, het VAVO is echt kut wat dat betreft. Een vriend van me is ook geslaagd qua cijfers, maar ze zijn (voor de tweede keer!) het briefje kwijtgeraakt waarop stond dat hij op z'n oude school z'n profielwerkstuk gemaakt heeft en dat 't allemaal voldoende was, dus daar moet hij nu ook weer achteraan. Anders krijgt hij geen diploma.

Hij was overigens ook blijven zitten omdat hij vorig jaar één tentamen had gemist (één!) en die was niet meer herkansbaar ofzo. Voor de rest allemaal voldoendes, maar 't is daar kennelijk verplicht om alle tentamens te maken.
Oud 17-06-2007, 14:14
Lethe
Lethe is offline
Mijn rampverhaal is dat ik een her heb op 1/10
Maar goed, ik ben hard aan het leren! Het zou echt moeten lukken nu..
__________________
Nice
Oud 17-06-2007, 19:34
Sieffie
Sieffie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-06-2007 @ 14:01 :
Hehe, het VAVO is echt kut wat dat betreft. Een vriend van me is ook geslaagd qua cijfers, maar ze zijn (voor de tweede keer!) het briefje kwijtgeraakt waarop stond dat hij op z'n oude school z'n profielwerkstuk gemaakt heeft en dat 't allemaal voldoende was, dus daar moet hij nu ook weer achteraan. Anders krijgt hij geen diploma.

Hij was overigens ook blijven zitten omdat hij vorig jaar één tentamen had gemist (één!) en die was niet meer herkansbaar ofzo. Voor de rest allemaal voldoendes, maar 't is daar kennelijk verplicht om alle tentamens te maken.
Wat dat betreft zijn ze bij mij juist niet streng. Zijn er veel die zeker de helft van de tentamens hebben gemist en ze allemaal in de herkansingsweek hebben herkanst (ze hadden ze inmiddels van tevoren weten te onderscheppen en vonden het vervolgens raar dat ze geen examen mochten doen vanwege fraudepleging). Wat de administratie betreft is het een grote gigantische ramp.

De meeste leerlingen bij Nederlands waren beter in het vak dan de docent. Ik heb scheikunde 2 gedaan maar er nooit les in gehad, vervolgens kreeg ik (nadat ik dus te horen had gekregen dat ik geen diploma kreeg!) te horen dat ik mss beter een andere studie kon doen (ik ga dus scheikunde studeren) omdat ik er maar een 6 voor stond. En dat zei de vrouw bij wie we persoonlijk een klachtenbrief hebben ingeleverd over het feit dat we geen scheikunde 2 hebben gehad. En zo zijn er nog tig voorbeelden...
Oud 19-06-2007, 16:38
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
mobieltje van een stomme jongen ging af tijdens frans herkansing ik heb iemand nog nooit zo erg gehaat.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 20-06-2007, 12:04
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Surveillanten bij m'n Duits herkansing net die rustig op een meter afstand van je staan gaan praten, naast je gaan staan en meekijken wat je doet, etc. Wtf.
__________________
i was everything you wanted until i quit
Oud 20-06-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 17-06-2007 @ 14:14 :
Mijn rampverhaal is dat ik een her heb op 1/10
Maar goed, ik ben hard aan het leren! Het zou echt moeten lukken nu..
ik was 2 jaar geleden op 2/10e gezakt...
Oud 20-06-2007, 14:43
Verwijderd
Jezus wat een zeiktopic.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 20:22
Eindexamens 2004 Rampverhalen
Verwijderd
290 23-06-2004 16:15
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 15:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 17:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 11:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.