Oud 30-05-2007, 10:55
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Elke examendag lekker eten. Niet hoeven meehelpen aan de afwas. Kopjes thee, koekjes en goede zorgen bij een knip van de vingers.

Ik vond de examens mede hierom héérlijk. Twee weken draaide de wereld om mij.

Word jij verwend door je ouders tijdens de eindexamens?

een bericht van simon die ooit hier de beheerder uithing en vandaag de dag de eindexamenjournaals op radio 1 verzorgd
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Oud 30-05-2007, 10:59
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Sterker nog! Als jij een ouder hebt die je de afgelopen weken fantastisch heeft verwend, mag je hem of haar bij mij even bedanken.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 30-05-2007, 11:35
kevinos91
kevinos91 is offline
Mijn moeder heeft 2 weken lang aardbeien en broodjes zitten kopen , die vind ik echt heerlijk !

zo kon ik me beter concentreren en ik zat niet met een rommelende maag in de klas

ik at er wel 4 broodjes per morgen
Oud 30-05-2007, 11:38
masterj
masterj is offline
Nou hier heb ik dus allemaal echt niets van gemerkt. Mijn ouders geven hier absoluut niet om en ik net zo min. Ben dan wel 3 keer blijven zitten en doe eindelijk...... (zucht. zucht...) 5 Havo maar geef er alsnog niets om.
Oud 30-05-2007, 11:38
Verwijderd
Ik woon niet meer bij mijn ouders. Maar ze bellen wel ieder dag om te vragen hoe het ging en om me succes tew ensen voor het volgende examen
Oud 30-05-2007, 11:48
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Elke keer als ik aan het katten was hield ik het erop dat het door de examens kwam, daardoor lieten ze me wel een beetje met rust waardoor ik lekker rustig leren kon. Verder heeft me moeder me even geholpen met mijn kamer opruimen omdat het echt een zootje was!
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 30-05-2007, 12:45
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Mijn ouders hebben een bureau/werkplek voor me ingericht, dat was wel lief
Oud 30-05-2007, 12:55
Verwijderd
Mijn ouders zijn extra lief, ze kopen chocoladekoekjes voor mij en thee die ik lekker vind. Daarnaast hoef ik niet eens mee te helpen met het afruimen van de tafel, maar eigenlijk deed ik dat toch al weinig . Maar mijn broertje wordt wel steeds gewezen op het feit dat ik examen doe. Dus als ik kies wat we eten en hij mag lust het niet zegt mijn moeder "als jij examen doet mag jíj kiezen wat we eten".

Maar verder, ach ze vragen nog vaker hoe het gaat en zitten na het examen op mij te wachten tot ik zeg hoe het is gegaan. En meestel zeg ik "mwha" en dan willen ze hele verhalen over het wel en wee. Best irritant
Oud 30-05-2007, 13:26
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Mijn ouders gedragen zich zoals anders. Maar ze wensen me wel iedere keer suc6, en vragen alletwee na afloop hoe het ging. Lief he.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 13:28.
Oud 30-05-2007, 13:31
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Mn moeder maakt elke ochtend een smoothie voor me.
Ook hoefde ik niet mee te helpen met klusjes e.d.
__________________
~In silence through the night
Oud 30-05-2007, 13:52
Lethe
Lethe is offline
Mijn ouders zijn ook heel lief
Ik word vooral heel erg ontzien.. haha dat is echt chill. Met tafel dekken en zo En mijn moeder koopt aardbeien voor me en allemaal andere dingen die ik lekker vind (mars delight, kinder bueno )
Maar het allerbelangrijkste vind ik nog wel dat ze met me meeleven
__________________
Nice
Oud 30-05-2007, 14:09
zow
Avatar van zow
zow is offline
hm mijn ouders verwennen me ook niet zo vreselijk.....de dagelijkse klusjes als de afwas (ja wij zijn ouderwets; geen afwasmachine) kom ik écht niet onderuit!
nou ja, als het aan mijn moeder ligt wel....maar mijn vader...dhaha volgens mij istie zelf gewoon te lui om iets te doen
M'n moeder belt wel gelijk na elk examen vanaf d'r werk om te vragen hoe het gegaan is....dat vind ik dan wel weer heel erg lief...
En m'n broertje doet ineens ook wel veel voor me gister ging die spontaan even voor mij in de plaats boodschappen doen
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 30-05-2007, 14:30
Verwijderd
Hihi simon ging mij net bellen en mijn vader ook, dus toen was het zo dat ik mijn vader ging bedanken omdat hij de liefste was en chocokoekjes kocht en alles. Kwam net nadat ik had opgehangen mijn moeder binnen die nog wel meer dingen wist die ze speciaal deden .

Vet grappig, mijn vader had helemaal een big smile Nu luisteren vanavond om 17.45 naar het eindexamenjournaal op radio1
Oud 30-05-2007, 15:28
honnybun
Avatar van honnybun
honnybun is offline
ik kreeg van mijn vader een ralph lauren zonnebril
Oud 30-05-2007, 16:11
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Mijn moeder wenst me succes, vraagt me hoe het ging en dat was het. Ze koopt niets lekkers voor me, eist dat ik zooi opruim, help in de tuin en bla bla bla.

Vind mezelf wel beetje zielig.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 30-05-2007, 16:44
Verwijderd
ha, nee. Sterker nog, volgens mij doen ze alles om me tegen te werken :')

'ik ga leren!'
'aah nee, kom, kijk eventjes deze film mee joh!'
'ik moet nog leren'
'je hebt heel de dag al geleerd'
'niet waar'
'wel waar'

sinds wanneer moet ik mijn ouders ervan overtuigen dat ik helemaal niet zoveel leer
Oud 30-05-2007, 16:59
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 30-05-2007 @ 16:44 :
ha, nee. Sterker nog, volgens mij doen ze alles om me tegen te werken :')

'ik ga leren!'
'aah nee, kom, kijk eventjes deze film mee joh!'
'ik moet nog leren'
'je hebt heel de dag al geleerd'
'niet waar'
'wel waar'

sinds wanneer moet ik mijn ouders ervan overtuigen dat ik helemaal niet zoveel leer
Mijn moeder dus ook!! heb ik de heeele dag op mn luie reet gezeten, ga ik dus toch maar even leren.. zegt mn mamma HOU OP MET LEREN JE KENT HET WEL!! en dan moet ik opeens allemaal leuke dingen gaan doen van haar


en verder is mn mamma heeeel lief voor me en koopt ze zelfs REDBULL terwijl ze heel erg anti-redbull is. En ze aait me wat vaker over mn bolletje.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 30-05-2007, 17:32
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik woon niet thuis. En als ik in het weekend thuis ben dan moet ik alsnog vervelende dingen doen als strijken en stofzuigen etc terwijl ik moet leren. Maar mama smst wel elke keer voor een examen om succes te wensen en na een examen om te vragen hoe het ging. Da's best lief.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Ads door Google
Oud 30-05-2007, 18:07
Yoruichi
Yoruichi is offline
Ja, ik word ook wel verwend. Als m'n moeder ziet dat ik aan het leren ben, brengt ze het eten naar m'n kamer of ze zegt tegen m'n broertjes dat ze de muziek wat zachter/uit moeten zetten.
M'n nichtje belt me elke dag om te vragen hoe het ging. M'n broertjes lenen dan een koptelefoon van me, omdat ze toch per se muziek willen luisteren of iets dergelijks.
So schattig

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 18:10.
Oud 30-05-2007, 18:11
Verwijderd
Ik word niet verwend, kan me ook niet echt boeien eigenlijk. Af en toe wordt er gevraagd hoe mn examen van die dag ging en wat er nog op het programma staat.
Oud 30-05-2007, 21:11
Krabs
Krabs is offline
De examens hebben ook een goede kant
__________________
gif me candej now!
Oud 30-05-2007, 22:47
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Oh, ik krijg trouwens een backpackrugtas wanneer ik slaag Maar ik heb ook wel gehad dat mijn ouders mij tegenwerkten enzo
Oud 30-05-2007, 22:49
Verwijderd
Ik geloof dat mijn ouders er toen niet waren, maar ik weet 't niet zeker meer...

Edit; oh, toch wel, net even een paar post gelezen van tijdens mijn examens in 2002 en ze waren er gewoon, maar ik kan het me niet echt herinneren. Ze zullen ook wel gewoon gewerkt hebben, natuurlijk, dus 't zal allemaal wel hetzelfde zijn geweest. Wel hing er direct zo'n leren schooltas uit het raam en een paar slingers en waren er gebakjes toen bleek dat ik geslaagd was Grappig om die posts weer terug te lezen (Ook omdat ik het heb over dat ik na de examens 'min of meer' bij mijn vriend ga wonen. Dat is vijf jaar geleden, en nu zijn we getrouwd en hebben we een huis gekocht )

Tijdens mijn VWO staatsexamens woonde ik niet meer bij mijn ouders, en moest ik iedere ochtend om 6 uur in de trein zitten. Dus niet erg verwend. Alleen toen bleek dat ik een her had was mijn moeder er bij, en zij was lief En toen ik gezakt was, vond mijn vriend dat veel erger voor mij dat ik het vond. Mijn ouders ook - wel lullig om dan reacties te krijgen als:'Neeee, je houdt me voor de gek!!' en dan mensen te moeten overtuigen van het feit dat ik toch écht écht gezakt ben... Maar toen ze me eenmaal serieus namen, waren ze lief

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 23:06.
Oud 30-05-2007, 22:53
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Mijn ouders zijn harteloos want toen ik vorig jaar mijn examens had gingen zij lekker op vakantie. Dus ik moest in mijn eentje het huishouden doen en voor mezelf koken enzo. Arme ik. Als straf heb ik een slopend feest gegegeven vlak voor ze terug kwamen.
Oud 30-05-2007, 22:59
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Ik: 'Het biologie examen was echt té moeilijk!'
Vader: 'Goed zo. Het moet heel moeilijk zijn. Daarvoor zit je op het gymnasium.'
Ik: 'Maar ik heb een 5 ofzo!'
Vader: 'Nou dat is dan pech.'

Nee, alleen mijn moeder is wel heel erg behulpzaam en mijn oma belt me ook iedere dag, maar verder geen speciale behandeling ofzo.
Advertentie
Oud 30-05-2007, 23:24
Lethe
Lethe is offline
Biologie op het atheneum is even moeilijk als biologie op het gymnasium
__________________
Nice
Oud 31-05-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 30-05-2007 @ 23:24 :
Biologie op het atheneum is even moeilijk als biologie op het gymnasium
Goh, dat snapt ze (en haar vader) ook wel. Daarvoor zit ze immers op het gymnasium (en niet op het vmbo).
Oud 31-05-2007, 02:08
Verwijderd
Ik woon op kamers dus ik regel mijn zaakjes allemaal zelf. Mijn ouders hebben wel regelmatig gebeld hoe het ging en om me nog een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk deden ze dat voor de examens ook al.
Oud 31-05-2007, 09:19
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Citaat:
Tripp schreef op 30-05-2007 @ 13:26 :
Mijn ouders gedragen zich zoals anders. Maar ze wensen me wel iedere keer suc6, en vragen alletwee na afloop hoe het ging. Lief he.
Ja, dat doen de mijne ook.
Oud 31-05-2007, 09:51
Verwijderd
mijn ouders zijn wel lief, vragen steeds hoe het gaat enzo , en na engels mocht ik kiezen wat we aten, omdat dat mn slechtste vak was (pannenkoeken ), en vandaag mag ik ook kiezen wat we eten, maar dat is anders


edit: en ze smsen vaak vlak voor examen, echt lief

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 10:16.
Oud 31-05-2007, 12:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Valt wel mee. Tuurlijk, even succes wensen voor en examen en vragen hoe het ging na het examen. Maar dat gebeurt bij toetsweken ook.
Wel een goede smoes om na het eten niet tafel af te ruimen trouwens. "Ja, maar ik wilde net gaan leren."
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-05-2007, 14:28
Verwijderd
Het is weinig anders dan normale weken. Het enige wat ik niet mag is de stad ingaan en mij bezatten.
Oud 31-05-2007, 19:45
Verwijderd
Mijn moeder roept steeds dat ik niets hoef en alles mag enzo maar intussen stond ik net toch echt voor haar te koken omdat zij het zo druk heeft Ach als ik geen tijd had zou ze het me niet kwalijk nemen enzo dus ik vind het wel prima.
Oud 31-05-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Jaeger schreef op 31-05-2007 @ 14:28 :
Het is weinig anders dan normale weken. Het enige wat ik niet mag is de stad ingaan en mij bezatten.
Dat soort dingen verbiedt m'n moeder juist niet gelukkig, ze zou het misschien wel toejuichen zelfs besides dat ze niet van zuipen houd. Elke keer dat ik zeg dat ik stop met leren vindt ze dat hartstikke goed en ze vindt juist dat ik alle ontspanning mag die ik wil en ze weet ook wel dat ik verschrikkelijk graag wil slagen dus dat ik geen domme dingen ga doen, verbieden doet ze me niets, dus da's wel relaxt
Oud 31-05-2007, 22:44
RedWarrior
RedWarrior is offline
Mjaa, mijn moeder had een massa Milk&Fruitflesjes in de koelkast voor mee te nemen. Was wel fijn. En mijn broer en schoonzus belden af en toe hoe het ging en mijn oma ook ^^ En afwassen hoef ik ook even niet nog. Wel boodschappen en tafel
__________________
We leven, we ademen.
Oud 16-06-2007, 12:25
nanathenai
nanathenai is offline
Verwend? Ik kreeg om de dag een preek
__________________
laat maar
Ads door Google
Oud 16-06-2007, 12:35
Verwijderd
Verwend?
Nee, niet echt.

Mijn ouders werken allebei en mn zusje zat op school.
Dus ik had ruim 6 uur per dag om in alle rust te leren .
Oud 16-06-2007, 13:18
Behoorlijk
Avatar van Behoorlijk
Behoorlijk is offline
Citaat:
nanathenai schreef op 16-06-2007 @ 12:25 :
Verwend? Ik kreeg om de dag een preek
Ga nou is wat doen!!.. ga leren dit doe dat doe dit
maar ook wel verwend..
__________________
Zo dat is er uit.
Oud 16-06-2007, 14:01
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
nu ik geslaagd ben word ik nóg meer verwend..... gisteren de hele dag wezen shoppen
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 16-06-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 16-06-2007 @ 14:01 :
nu ik geslaagd ben word ik nóg meer verwend..... gisteren de hele dag wezen shoppen
dit dus
Oud 16-06-2007, 18:51
Mara
Mara is offline
Nee. Geen speciale aandacht, heb ook (nog) niks gekregen voor dat ik geslaagd ben. Felicitaties, ja, dat wel.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Vinden jullie jezelf verwend?
Homerus Dante
57 18-07-2011 01:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jongeren massaal in de schulden
Denkie
56 04-11-2005 17:56
Liefde & Relatie jonger zusje, wordt voorgetrokken..
sweet_forumgirl
29 03-10-2004 13:41
Lifestyle Zou jij je uiterlijk veranderen voor een baan?
Verwijderd
54 02-10-2004 15:45
Psychologie Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :(
Lil'Girl
10 15-10-2003 19:15
Psychologie Is er iets mis met ze??
Sinqi
22 13-06-2002 12:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.