Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2015, 13:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het is weer zo ver, ik kan bijna over naar een nieuw abonnement en dus ook een nieuwe telefoon.

Na zoeken en dingen wegstrepen heb ik nu nog deze opties open en zou graag wat ervaringen, plussen en minnen over de verschillende modellen horen, zodat ik wat meer info heb voordat ik een keuze maak

Ik heb nu een Samsung Galaxy Ace 3 en die telefoon is echt op. Traag, geen fabrieksupdate hoger dan Android 4.2, accu moet vaak 2 keer per dag op worden geladen, etc. Op zich ben ik best tevreden over Samsung, maar ik wil ook wat verder kijken dan één merk.
Mijn nieuwe telefoon hoeft niet groot te zijn, speel er geen spelletjes op, stream amper video's. Meerdere apps open kunnen hebben zonder dat de boel hapert zou wel weer fijn zijn.

Dit zijn de opties die ik gevonden heb die mij aantrekkelijk lijken.

Optie 1:
Samsung Galaxy S5 Mini (500MB / 150min / €22,50/maand)

Blijkbaar heeft het ding geen FM-radio en die gebruik ik dagelijks

Optie 2:
Huawei P8 Lite (500MB / 150min / €17,-/maand)

Optie 3:
LG G3 (500MB / 150min / €24,50/maand)

Iemand ervaring met bovenstaande modellen en/of tips?
Mijn internetgebruik is altijd onder de 500MB/maand en 150 minuten maak ik nooit op, dus meer is niet nodig. Als er nog andere telefoons binnen dezelfde prijsklasse en vergelijkbaar qua kwaliteit zijn, dan ben ik ook wel geïnteresseerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 21-09-2015 om 14:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2015, 13:30
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ken ze allemaal niet. Succes!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 13:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
ik ken ze allemaal niet. Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik ken ze allemaal niet. Succes!
Dankjewel, de Samsung valt af bij dezen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben zelf best enthousiast over Nokia/ Windows Phone, maar ik weet niet of alle apps die jij gebruikt daar beschikbaar voor zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Een Moto G (of zelfs E); en als je wel geld over de balk wil smijten even wachten wat de nieuwe Nexus 5 gaat worden ;v
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:46
Verwijderd
Ik heb ook een MOOTTOOOO!!!
Well weinig intern geheugen, maargoed, je propt er dan maar een SD-kaartje in ofzo.

Ik heb echt een schijthekel aan nieuwe telefoons / laptops kopen. succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:59
Verwijderd
Ik heb ook de Moto G en ben er zeer blij mee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben zelf best enthousiast over Nokia/ Windows Phone, maar ik weet niet of alle apps die jij gebruikt daar beschikbaar voor zijn
Ik hoef geen IOS of Windows op mijn telefoon
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En toestel moet te krijgen zijn icm met een T-Mobile abonnement (verlenging) of dusdanig goedkoop zijn dat er te denken valt over overstappen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:07
Verwijderd
Waarom geen Sim Only?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waarom geen Sim Only?
Omdat ik nog geen telefoon gevonden heb die goedkoper is met Sim Only dan wanneer ik kies voor een telefoon in combinatie met een abonnement als dat ik in mijn startpost noem
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend heeft de Huawei P8 lite en is er blij mee we vinden hem allebei wel vrij groot.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 15:39
Verwijderd
en heb je op gsmtopdeal.nl gekeken? dat is overiigens op het netwerk van t-mobile, en best wel goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 16:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een Huawei P7 Ascend en dat is een prima ding.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 16:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
en heb je op gsmtopdeal.nl gekeken? dat is overiigens op het netwerk van t-mobile, en best wel goedkoop.
Ik heb al sinds 2007 een abonnement daar, die modellen en prijzen komen daar ook vandaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 16:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dus je wil eigenlijk advies mbt de minst-slechte telefoon gezien je maar amper opties hebt
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 17:51
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
Omdat ik nog geen telefoon gevonden heb die goedkoper is met Sim Only dan wanneer ik kies voor een telefoon in combinatie met een abonnement als dat ik in mijn startpost noem
One Plus 2?
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2015, 18:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben eigenlijk wel te spreken over de Fairphone.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 18:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dus je wil eigenlijk advies mbt de minst-slechte telefoon gezien je maar amper opties hebt
Aangezien ik geen belachelijke eisen heb ben ik vrij snel tevreden en vind ik het onzin om veel voor een abonnement te betalen
Maar mochten er meer opties zijn onder de 25 per maand, dan kijk ik graag verder rond
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 19:19
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Van die drie zou ik sowieso voor de Huawei gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 20:03
Verwijderd
Ik ben zeer tevreden met mijn Z3 Compact. Zeer snel, lange accuduur. Enige nadeel is dat de achterkant ook van glas is. Maar ik heb er n cover op (van 5,-) en nu n jaar in gebruik zonder breuken/krassen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Van die drie zou ik sowieso voor de Huawei gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik geen belachelijke eisen heb ben ik vrij snel tevreden en vind ik het onzin om veel voor een abonnement te betalen
Maar mochten er meer opties zijn onder de 25 per maand, dan kijk ik graag verder rond
Ik betaal 11 euro p/m Sim only, voor 500 MB en 100 SMS/bellen.
Daarnaast heb ik de Moto G voor 200 euro of zoiets gekocht.

In een maand of 14 heb je dat dus al eruit..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 11:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Van die drie zou ik sowieso voor de Huawei gaan.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2015, 14:03
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar 720p op 5 inch (die huawei) is best korrelig natuurlijk is het alsnog beter dan alles wat je vier jaar geleden kon kopen, maar ik zou nu voor een scherper of kleiner scherm gaan (moto g, z3 compact, zoiets)
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 14:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar 720p op 5 inch (die huawei) is best korrelig natuurlijk is het alsnog beter dan alles wat je vier jaar geleden kon kopen, maar ik zou nu voor een scherper of kleiner scherm gaan (moto g, z3 compact, zoiets)
Mijn huidige telefoon heeft 233ppi waar ik me nog nooit aan korreligheid gestoord heb en de Huawei 294ppi. Maakt het zo veel uit denk je?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 14:14
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
het hangt natuurlijk af van hoe je het ding gebruikt; als het je nu niet uitmaakt, is dat misschien later ook geen probleem

ik ging vorig jaar van een htc one m7 (1080p op 4.7) naar een sony z3 compact (720p op 4.6) en ergerde me aan korrelige letters etc, maar zo te zien ben jij nog niet gewend aan een hd-scherm dus wellicht stoort het je niet
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 14:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
het hangt natuurlijk af van hoe je het ding gebruikt; als het je nu niet uitmaakt, is dat misschien later ook geen probleem

ik ging vorig jaar van een htc one m7 (1080p op 4.7) naar een sony z3 compact (720p op 4.6) en ergerde me aan korrelige letters etc, maar zo te zien ben jij nog niet gewend aan een hd-scherm dus wellicht stoort het je niet
ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor bellen, WA, Facebook. Had van het weekend voor de 2e keer in 2 jaar YT open

Aan korrelige letters heb ik me nog nooit gestoord op de telefoon. Denk dat het een kwestie is van niet beter weten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 22-09-2015 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 17:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een Moto G (of zelfs E); en als je wel geld over de balk wil smijten even wachten wat de nieuwe Nexus 5 gaat worden ;v
Ik heb nu al meer dan een jaar de Moto E en dat ding werkt echt prima. Hij was bovendien ook goedkoop (120 euro) en hij is josti-proof (Je kan er letterlijk mee smijten). De camera is alleen wel kut, maar ik maak toch nooit foto's.
Met een sim-only abonnement van een tientje per maand ben ik nu echt een stuk goedkoper uit dan toen ik nog een foon+abbo bij T-mobile had.

(btw als je wel van de foto's bent: Ik zag net nieuwe abonnementen voor de Moto X Play en Moto X Style, beiden met 21mp camera. )
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 20:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog even mijn vriend gevraagd. Hij vindt het scherm van zijn Huawei P8 niet korrelig. Enige nadeel vindt hij dat Huawei ook zijn eigen sausje over Android heeft gedaan waardoor sommige dingen dubbel zijn. Maar zoiets heb je overal wel denk ik. Samsung heeft dat ook en HTC heeft ook HTC Sense bijvoorbeeld.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 22:08
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
P8 is ook scherper dan de P8 lite
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 21:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nu al meer dan een jaar de Moto E en dat ding werkt echt prima. Hij was bovendien ook goedkoop (120 euro) en hij is josti-proof (Je kan er letterlijk mee smijten). De camera is alleen wel kut, maar ik maak toch nooit foto's.
Met een sim-only abonnement van een tientje per maand ben ik nu echt een stuk goedkoper uit dan toen ik nog een foon+abbo bij T-mobile had.

(btw als je wel van de foto's bent: Ik zag net nieuwe abonnementen voor de Moto X Play en Moto X Style, beiden met 21mp camera. )
en de 'nieuwe' Moto E (die uit 2015) is volgens mij nogsteeds voor die prijs te koop maar is wel qua ingewanden flink gepimpt. Ik overweeg om 'm ook te halen zodra mijn huidige eens sterft ;v
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 23:04
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
En, Wolter, al een keus gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 14:42
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Nexus 6 in de aanbieding bij Typhone voor €28 per maand. Top ding.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 16:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nog steeds niet
Dit weekend maat eens verder kijken bij andere aanbieders. Maximum budget nog steeds onder de 25 per maand
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2015, 17:11
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Waarom vielen die drie af? Te duur of?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Psychologie Obsessie voor stalken
Schipper
11 03-04-2013 03:04
De Kantine Wat staat er onder je control+v deel II
Tommie/Aligogo
500 23-04-2004 12:12
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Liefde & Relatie eerste keer verliefd (16)
Charlottetje
34 06-11-2003 23:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.