Oud 12-04-2008, 13:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
De normeringen zijn als het goed is nog niet officieel bekend. Ik had het gevraagd aan mijn afdelingsleider en die zei dat hij het via de mail binnen zou moeten krijgen en dat was nog niet gebeurd. Ze zijn waarschijnlijk wel nu klaar met nakijken bij ons op school, maar ik heb zo'n verrekte slechte leraar. Ik ben echt bang dat ze dingen fout rekend terwijl het goede antwoord gewoon op mijn papiertje staat.
Als je denkt dat je een te laag cijfer hebt kun je gewoon aanvragen of je het examen in mag zien en zo nog over antwoorden discussiëren. Dat is je recht, dus zou daar dan zeker gebruik van maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2008, 17:20
Morri
Morri is offline
@Simoen: de norm is idd nog niet officieel bekend, maar mijn lerares dacht dat het hier niet veel van zou verschillen. Ik vind het vrij soepel, het is lang niet altijd zo dat als je 82% goed hebt, je ook een 8,2 hebt. Bij mij op school iig. Overigens zou ik gewoon vragen om inzage, daar heb je bij normale schoolexamens toch ook recht op? Ik heb 'm ook gewoon ingezien hoor, daardoor scoorde ik nog één tiende hoger.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:05
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Heh, bij ons komt er bijna altijd wel 0,5 - 1,5 punt bij omdat ze slecht nakijkt. Ik weet nog wel dat we een keertje iets moesten zeggen over het decor, de kostuums en nog iets. Op mn blaadje stond "decor: blabla" en "kostuum: blablabla". Stond er groot boven het stukje over het decor "ik zie niets over het decor?!" -___-
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Heh, bij ons komt er bijna altijd wel 0,5 - 1,5 punt bij omdat ze slecht nakijkt. Ik weet nog wel dat we een keertje iets moesten zeggen over het decor, de kostuums en nog iets. Op mn blaadje stond "decor: blabla" en "kostuum: blablabla". Stond er groot boven het stukje over het decor "ik zie niets over het decor?!" -___-
Verschrikkelijk dom inderdaad, heb ik ook gehad, maar toen heeft ze er niets meer aan veranderd. We hebben trouwens nog steeds onze punten niet. En volgende week dinsdag is het laatste herkansingsmoment .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:44
chillyman
chillyman is offline
oke
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:45
chillyman
chillyman is offline
eey man ik had een lange dag
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:46
chillyman
chillyman is offline
Citaat:
Verschrikkelijk dom inderdaad, heb ik ook gehad, maar toen heeft ze er niets meer aan veranderd. We hebben trouwens nog steeds onze punten niet. En volgende week dinsdag is het laatste herkansingsmoment .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:09
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Verschrikkelijk dom inderdaad, heb ik ook gehad, maar toen heeft ze er niets meer aan veranderd. We hebben trouwens nog steeds onze punten niet. En volgende week dinsdag is het laatste herkansingsmoment .
Wij ook nog niet...
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 06:28
rabt
rabt is offline
Hey,

Ik wilde alleen ff zeggen dat ik heel blij ben dat ik kcv heb

Veel succes met het omhoogkletsen van jullie cijfers!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:40
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Hey,

Ik wilde alleen ff zeggen dat ik heel blij ben dat ik kcv heb

Veel succes met het omhoogkletsen van jullie cijfers!
Huh. Ik heb ook KCV gehad?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 14:50
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Wanneer je C en M doet en ook nog eens gymnasium moet je ckv2 en kcv doen. Je volgt alleen een andere ckv1.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 15:59
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Heb waarschijnlijk een 5.9 / 6. Ik had 43 punten uit mn hoofd. Hoogste bij ons is waarschijnlijk een 7. Ik had net zo goed 2 jaar wat anders kunnen gaan doen in plaats van naar de CKV lessen te gaan. Ach, boeiend.
__________________
droeftoeter
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:02
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Heb waarschijnlijk een 5.9 / 6. Ik had 43 punten uit mn hoofd. Hoogste bij ons is waarschijnlijk een 7. Ik had net zo goed 2 jaar wat anders kunnen gaan doen in plaats van naar de CKV lessen te gaan. Ach, boeiend.
Ik heb 41 punten, volgens mij zit ik dan al op de 6,1 ongeveer. Jij 6.5 misschien?

Btw vanavond of morgenavond zou de normering bekend worden gemaakt. Weten jullie waar je dat kan vinden? Of weten jullie de normering al?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:19
joram
joram is offline
dit is de link naar de omzettingstabel

http://www.cito.nl/vo/se/ckv2/8035_omzettingstabel.htm

het valt allemaal nog mee gelukkig
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:42
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Oh jottem, ik heb een 6,8!
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 19:18
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
grr een 5,9 en dat is dan het hoogste van de klas, de meeste hebben rond een 3 gescoord . Naja, ik had ook 5 vragen niet gemaakt ofzo, te weinig tijd, anders had ik wel rond de 7 gelegen.

Ik ga hem toch herkansen, was best leuk om te doen, muziekje/filmpje, moet alleen wat sneller werken dit keer.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 10:43
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik heb een 9.6 Het laagste was bij ons een 6.1
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 13:59
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Goed hoor! ^^ Gefeliciteerd
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:46
Mocca
Mocca is offline
Huh ik lees dit topic echt met een groot vraagteken boven mijn hoofd.
Ik heb ook ckv2 maar nooit zo'n SE gehad. Sterker nog, wij hebben dit jaar helemaal geen SE's gehad, alleen in de 5e, een scriptie met mondeling en een toets.
Raar? Alle dingen waar jullie het over hebben heb ik ook nooit gehad, van theater en muziek etc. Wij hebben het dit jaar alleen over Utopieën gehad omdat het CE daar over gaat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:03
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
is dat niet tehatex ofzoiets? volgens mij heb ik daar laatst iets over gelezen, dat het met utopia was
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:39
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Zo herkanst vandaag. Ik vond het zo frustrerend dat ik een 5,9 had doordat ik 7 vragen niet had gemaakt. Nu heb ik ook niet alles af, maar misschien pakt het toch beter uit.

Ik moet wel zeggen dat ik die andere toets leuker vond. Mooiere muziek en filmpjes.

Maar ach. Ik heb nu alle SE's en werkstukken ooit gemaakt!!! Ik ben heel blij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.