Oud 21-12-2011, 21:27
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik weet niet zeker of dit topic hier past (/nepforumbaas ), maar ik wil een nieuwe laptop kopen. Omdat de oude niet meer aan gaat.

En nu vroeg ik me af of er mensen zijn die er een beetje verstand van hebben en mij zouden willen adviseren? Ik ben niet een complete n00b op het gebied van computers, dus als ik zelf een keuze maak dan zou ik waarschijnlijk niet de miskoop van de eeuw nemen, maar ik zou toch graag wat advies willen /lange zin.

Om jullie niet al het werk te laten doen, heb ik een beetje gezocht en kwam dit ding op het oog. Is het een goede optie? Zijn er betere? OF WAT

O ja, de eisen zijn dat het ding niet duurder moet zijn dan €600,- en dat het beeldscherm niet te groot is. Ergens tussen 14 en 16 inches.

Alvast bedankt
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2011, 21:46
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
deze is wel leuk en deze anders ook wel
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 10:13
Verwijderd
En het allerbelangrijkste vergeet je te vermelden: wat je er mee doet, gaat doen en/of wilt gaan doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 16:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O ja. Ik heb de laptop nodig voor studie. En om series op te downloaden en te kijken. En om te forumen, natuurlijk. O, ik zou ook graag weten waarom de ene laptop beter is dan een andere.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 05:00
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Studie is een breed begrip. De ene student voert zware rekentaken uit, de ander tikt een keer een verslagje. Als je een redelijke allround laptop wil zou ik als ik jou was voor deze gaan. Past netjes binnen je budget en biedt flink wat bang for buck. Merken als Acer (inclusief dochtermerken als Packard Hell) zou ik persoonlijk links laten liggen, op papier zien ze er leuk uit maar qua kwaliteit lever je flink in.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Studie is een breed begrip. De ene student voert zware rekentaken uit, de ander tikt een keer een verslagje. Als je een redelijke allround laptop wil zou ik als ik jou was voor deze gaan. Past netjes binnen je budget en biedt flink wat bang for buck. Merken als Acer (inclusief dochtermerken als Packard Hell) zou ik persoonlijk links laten liggen, op papier zien ze er leuk uit maar qua kwaliteit lever je flink in.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 16:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Studie is een breed begrip. De ene student voert zware rekentaken uit, de ander tikt een keer een verslagje. Als je een redelijke allround laptop wil zou ik als ik jou was voor deze gaan. Past netjes binnen je budget en biedt flink wat bang for buck. Merken als Acer (inclusief dochtermerken als Packard Hell) zou ik persoonlijk links laten liggen, op papier zien ze er leuk uit maar qua kwaliteit lever je flink in.
Die laptop ziet er goed uit En, ik ga hopelijk geneeskunde studeren, maar daarbij weet ik niet wat voor taken ik op de laptop ga doen. Ik gok niet zo heel veel. Op dit moment heb ik de laptop voor school eigenlijk alleen nodig om verslagen te schrijven.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 16:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O, trouwens, over die laptop. Er staat dat je een garantieplan kunt kopen. Maar als je die niet koopt, wat voor garantie heb je dan?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
O, trouwens, over die laptop. Er staat dat je een garantieplan kunt kopen. Maar als je die niet koopt, wat voor garantie heb je dan?
Fabrieks. Maar garantie is altijd een beetje een heikel punt als het gaat om dekkingsgraad, gelijk hebben en gelijk krijgen. Met andere woorden; ik zou geen extra garantie kopen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 16:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O, nee, dat was ik ook niet van plan. Maar ik vroeg me af of die fabrieksgarantie er dus wel was. Maar, hoe werkt dat dan als je iets via het internet koopt? Ik heb eigenlijk nog nooit welk product dan ook via het internet gekocht. Wat krijg je ipv van een bonnetje die je in de winkel krijgt? En als je dan een reparatie wil (die onder de dekking valt), moet je de laptop dan opsturen en zo?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 18:00
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
deze is wel leuk en deze anders ook wel
Een Acer is slechte merk, in die zin bedoel ik dat zo'n ding te warm loopt waarbij bij een Acer de laptop uit gaat vallen. Ik zal eerder voor een HP Pavilion G6 kopen, ik heb zelf niet erg veel last van uitval bij HP Pavilion DV7, alleen loopt ook wel redelijk warm maar moet je niet echt veel open zetten, qua internet browsers.

Als je voor je studie veel Microsoft programma's gebruik moet maken, dan raad ik totaal geen Apple Laptop. Eerder een Windows Laptop.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 09:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Acer zijn de ervaringen heel verdeeld over. Ik gebruik al jaren Acer-laptops en vind ze prima werken, heb er ook nagenoeg geen problemen mee gehad, tenzij je het vreemd vindt als na ontzettend veel gebruik dat ding wat minder wordt na een jaar of 4-5
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 09:47
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
Acer zijn de ervaringen heel verdeeld over. Ik gebruik al jaren Acer-laptops en vind ze prima werken, heb er ook nagenoeg geen problemen mee gehad, tenzij je het vreemd vindt als na ontzettend veel gebruik dat ding wat minder wordt na een jaar of 4-5
In die zin is het ook wel niet een goede merk, als ervaringen erg verdeeld is. Snap wel dat die na 4-5 jaar veel in gebruik is dat het wat minder is dan als je hem nieuw hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Een Acer is slechte merk, in die zin bedoel ik dat zo'n ding te warm loopt waarbij bij een Acer de laptop uit gaat vallen. Ik zal eerder voor een HP Pavilion G6 kopen, ik heb zelf niet erg veel last van uitval bij HP Pavilion DV7, alleen loopt ook wel redelijk warm maar moet je niet echt veel open zetten, qua internet browsers.

Als je voor je studie veel Microsoft programma's gebruik moet maken, dan raad ik totaal geen Apple Laptop. Eerder een Windows Laptop.
Ehm, je vindt Acer slecht en je adviseert een HP en meteen zeg je er bij dat je 'm vooral niet teveel moet belasten omdat-ie anders te heet wordt

En los daarvan; er zit geen significant verschil tussen "Apple"-hardware en "Windows"-hardware. Je betaalt bij Apple alleen extra voor de looks en niche.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
O, nee, dat was ik ook niet van plan. Maar ik vroeg me af of die fabrieksgarantie er dus wel was. Maar, hoe werkt dat dan als je iets via het internet koopt? Ik heb eigenlijk nog nooit welk product dan ook via het internet gekocht. Wat krijg je ipv van een bonnetje die je in de winkel krijgt? En als je dan een reparatie wil (die onder de dekking valt), moet je de laptop dan opsturen en zo?
Yeah, de shop waar je 't ding koopt is je aanspreekpunt voor garantie en dergelijke. En je bent 'm inderdaad kwijt (opsturen). Dan gaan zij eerst kijken of de garantieclaim valide is. Bij een fatsoenlijke shop is dat vaak niet zo'n probleem maar bij een dozenschuivertje wil dat soms nog wel eens op herrie uitdraaien. Het helpt als je goed beslagen ten ijs komt wanneer je de boel opstuurt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 18:00
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Aha. Ok

Maar, ik ben aan het rondkijken naar die laptop op andere sites (want ik moet eigenlijk wel nodig snel een laptop) en ikzelf denk ik dat ik het beter op deze site kan kopen dan op die andere. Dat denk ik vooral omdat die site (4launch) veel duidelijker is dan redcoon. Wat denken jullie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 18:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O, en, ik vroeg me ook af of ik de bestanden van de harde schijf van mijn oude laptop zou kunnen halen, op één of andere manie? De laptop gaat niet meer aan omdat de aansluiting van de voeding kapot is. Ik bedoel dus de 'socket' die in de laptop zit. Ik denk dat het heel duur is om die te laten maken? O, en, de accu is ook helemaal naar de tering, dus zo kan ik hem ook niet aan doen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Aha. Ok

Maar, ik ben aan het rondkijken naar die laptop op andere sites (want ik moet eigenlijk wel nodig snel een laptop) en ikzelf denk ik dat ik het beter op deze site kan kopen dan op die andere. Dat denk ik vooral omdat die site (4launch) veel duidelijker is dan redcoon. Wat denken jullie?
Ah, als je wilt weten of een shop deugt of niet: http://tweakers.net/shopreview/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
O, en, ik vroeg me ook af of ik de bestanden van de harde schijf van mijn oude laptop zou kunnen halen, op één of andere manie? De laptop gaat niet meer aan omdat de aansluiting van de voeding kapot is. Ik bedoel dus de 'socket' die in de laptop zit. Ik denk dat het heel duur is om die te laten maken? O, en, de accu is ook helemaal naar de tering, dus zo kan ik hem ook niet aan doen.
Je zou 't zelf kunnen solderen?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 21:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Je zou 't zelf kunnen solderen?
Mja. Dat zou ik kunnen. Als ik een soldeerbout had en wist waaraan het gesoldeerd moest worden. Ik denk trouwens dat je met een huis, tuin en keuken-soldeerbout zo'n aansluiting niet kunt solderen zonder er een dozijn andere stroomcircuits erbij te solderen?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 22:20
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Mja. Dat zou ik kunnen. Als ik een soldeerbout had en wist waaraan het gesoldeerd moest worden. Ik denk trouwens dat je met een huis, tuin en keuken-soldeerbout zo'n aansluiting niet kunt solderen zonder er een dozijn andere stroomcircuits erbij te solderen?
Hartstikke makkelijk, je moet alleen een beetje kunnen solderen. Gedaan met een oude tablet die niet meer kon laden...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 11:30
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
Ehm, je vindt Acer slecht en je adviseert een HP en meteen zeg je er bij dat je 'm vooral niet teveel moet belasten omdat-ie anders te heet wordt

En los daarvan; er zit geen significant verschil tussen "Apple"-hardware en "Windows"-hardware. Je betaalt bij Apple alleen extra voor de looks en niche.
Hij vroeg wel naar uit welk 2 zal ik eerder moet kiezen.

Je hebt bij Apple geen Word op staan en dat soort dingen, die moet je erbij kopen. En is inderdaad wat duurder dan een Windows Laptop. Daarom zal ik eerder een Windows Laptop kopen als je best veel Word moet gebruiken of andere soort programma van o.a. Windows.

Trouwens, hij moet zelf kiezen wat hij voor laptop wilt kopen.

Laatst gewijzigd op 25-12-2011 om 11:32. Reden: Bijvulling van reactie.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 12:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Zijn er geen andere manieren om de bestanden van de harde schijf te halen?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 13:04
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je zou je hardeschijf nog aan een andere laptop of een schijfconnector kunnen hangen.
Wat voor merk en type heeft jouw oude laptop?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 13:07
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
Zijn er geen andere manieren om de bestanden van de harde schijf te halen?
Een extern hardeschrijf gebruiken misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hij vroeg wel naar uit welk 2 zal ik eerder moet kiezen.

Je hebt bij Apple geen Word op staan en dat soort dingen, die moet je erbij kopen. En is inderdaad wat duurder dan een Windows Laptop. Daarom zal ik eerder een Windows Laptop kopen als je best veel Word moet gebruiken of andere soort programma van o.a. Windows.

Trouwens, hij moet zelf kiezen wat hij voor laptop wilt kopen.
Noem mij maar raar, maar ik zou sowieso geen enkele laptop nemen die op z'n bek gaat na een paar uur stresstesten.

Er zijn overigens voldoende alternatieven voor Office.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2011, 16:10
::Tom::
::Tom:: is offline
Citaat:
Noem mij maar raar, maar ik zou sowieso geen enkele laptop nemen die op z'n bek gaat na een paar uur stresstesten.

Er zijn overigens voldoende alternatieven voor Office.
Dat heb ik dan ook zo bij Accer, ik koop zo'n ding ook niet voor om te gaan stressen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 15:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik ga morgen die Asus laptop bestellen en dan heb ik hem als het goed is overmorgen!

Maar nu vroeg ik me iets af. Op mijn oude laptop had ik eigen geen echt goed werkende antivirussoftware waardoor er volgens mij redelijk wat virussen op zaten. Ik wil veel en veel voorzichtiger omgaan met deze laptop en vroeg me daarom af welke gratis antivirussoftware (of andere software) ik kan gebruiken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:07
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik ga morgen die Asus laptop bestellen en dan heb ik hem als het goed is overmorgen!

Maar nu vroeg ik me iets af. Op mijn oude laptop had ik eigen geen echt goed werkende antivirussoftware waardoor er volgens mij redelijk wat virussen op zaten. Ik wil veel en veel voorzichtiger omgaan met deze laptop en vroeg me daarom af welke gratis antivirussoftware (of andere software) ik kan gebruiken.
Microsoft Security Essentials. Graties en voor niets.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Zit die er niet automatisch op?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:58
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
en anders avast. je hoeft je alleen een keer te registreren en daarna ook compleet gratis. en naar mijn mening ook echt heel goed want heb er nog nooit problemen mee gehad.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 11:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga morgen die Asus laptop bestellen en dan heb ik hem als het goed is overmorgen!

Maar nu vroeg ik me iets af. Op mijn oude laptop had ik eigen geen echt goed werkende antivirussoftware waardoor er volgens mij redelijk wat virussen op zaten. Ik wil veel en veel voorzichtiger omgaan met deze laptop en vroeg me daarom af welke gratis antivirussoftware (of andere software) ik kan gebruiken.
Asus

Ik heb sinds tijden ook MSE er op staan. Avast is ook prima, maar in mijn ervaring merk je van MSE praktisch niets en dat is wel fijn. Volgens mij staat dat er niet standaard op, omdat men strenger op Microsoft let ivm 'aansmeren van eigen producten' (en terecht). Maar je hebt het zo geinstalleerd.

Verder draai ik regelmatig Spybot Search & Destroy, een freeware anti-spyware programmatje wat ook behoorlijk goed aangeschreven is.

Een externe hardeschijf lijkt me ook een goede investering mocht je die nog niet hebben, handig voorbackup doeleinden en natuurlijk om films en series op kwijt te kunnen

Ik weet niet hoe handig je bent, maar zou ook even de hardeschijf formateren in 2 partities; eentje voor Windows en overige software en eentje voor de rest. Mocht je ooit problemen hebben met windows dan heb je vrij snel je C: geformatteerd en de boel opnieuw geinstalleerd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 16:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik zit nu op de laptop en ik heb MSE geïnstalleerd. Verder lijkt me dat wat je zegt over de harde schijf in 2 partities formatteren wel ontzettend handig, maar ik weet niet hoe dat moet. Misschien dat ik er later op internet nog achterna ga.

Maar op het eerste gezicht ben ik erg blij met deze laptop en hij werk volgens mij ontzettend naar behoren
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 19:35
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb een C:- en een D:-schijf (schijf, zo heet dat toch? ) op mijn computer. En nu zou ik willen dat hij alles automatisch op de D:-schijf opslaat ipv op de C:-schijf. Hoe doe ik dat?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 10:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat bedoel je specifiek met automatisch?

Je kan bijvoorbeeld je Documenten map verplaatsen naar je D:\ (in Vista is dat rechtermuisknop op Documenten en dan tabblad locatie); ik gok dat dat bij Win7 ook zo is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 19:53
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat bedoel je met 'tabblad locatie'?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2012, 09:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
het betreffende tabblad heet 'locatie'. Had het thuis nog ff moeten checken want daar heb ik wel Win7, kan zijn dat het anders heet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 15:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik snap het nog steeds niet En het lijkt me wel handig om te snappen, want ik wil mijn bestanden in D: opslaan. Nu slaat wordt er niets in D: opgeslagen.

Wat is precies een tabblad in deze context? En, waar moet ik op rechtermuisknop klikken op documenten? Want als ik op start klik, dan is daar ook 'Documenten', maar ook in de bibliotheek.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 01:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
http://www.w7forums.com/change-locat...lder-t338.html
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 08:48
Verwijderd
Citaat:
O ja. Ik heb de laptop nodig voor studie. En om series op te downloaden en te kijken. En om te forumen, natuurlijk. O, ik zou ook graag weten waarom de ene laptop beter is dan een andere.
Een Dell in de prijscategorie 400 tot 600 euro volstaat dan prima Zorg er alleen wel voor dat je er minstens 6GB geheugen inhebt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 12:06
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Een Dell in de prijscategorie 400 tot 600 euro volstaat dan prima Zorg er alleen wel voor dat je er minstens 6GB geheugen inhebt.
beetje laat hoor...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 23:35
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
merci

Citaat:
Een Dell in de prijscategorie 400 tot 600 euro volstaat dan prima Zorg er alleen wel voor dat je er minstens 6GB geheugen inhebt.
;x
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Advies (nieuwe) laptop (kopen)
Shelleyy
4 10-07-2012 17:47
Software & Hardware Laptop kopen
flappie2003
4 16-05-2010 20:53
Software & Hardware Aankoop Nieuwe Laptop
LaConfiture
8 25-09-2008 22:42
Software & Hardware Aankoop Nieuwe Laptop
LaConfiture
1 08-09-2008 11:03
Software & Hardware Aanschaf nieuwe laptop
Verwijderd
13 17-06-2007 18:01
Software & Hardware Nieuwe laptop
balkey
4 13-05-2007 09:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.