Oud 18-07-2005, 21:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
400.
Advertentie
Oud 18-07-2005, 21:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:50 :
Om even ontopic weer te reageren.

*blabla lulverhaal over zogenaamde triomf
Met 'moslims zijn zielig-gehuil' bedoelde ik: de manier waarop Mujahideen weer eens de moslims als extreem zielig afschilderde, omdat de regering-Blair zogenaamd zou gemeen tgen hen zou doen. Lezen!
Oud 18-07-2005, 21:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:50 :
Die 'zielige' islamitische zelfmoordmachines hebben in korte tijd 3 overwinningen behaald
?

Da's raar. Waar waren die overwinningen dan precies? want alles dat ik tot nu toe heb kunnen waarnemen zijn aanslagen op hoofdzakelijk burgers die er alleen maar voor hebben gezorgt dat er meer agressie komt.


Je zou trouwens dat artikel van L&P moeten lezen, je hebt zo te zien een Amerikaanse tegenhanger in het congress zitten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 18-07-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:50 :
Die 'zielige' islamitische zelfmoordmachines hebben in korte tijd 3 overwinningen behaald. Ook thuis in Irak zorgen ze voor de nodige klappen op de bezetters.
Nouja, overwinning. Iets meer dan vijftig doden in Engeland, tweehonderd in Spanje en tegen de achtentwintighonderd in Amerika. Die laatste was wel echt een blast, maar heeft in feite de hele war on terror zelf in het leven geroepen. In elk geval is er wel iets meer nodig dan enkele honderden doden om een overwinning te kunnen claimen.

En wat betreft de klappen aan de bezetter, het Iraakse verzet heeft naar schatting al in de tienduizenden doden moeten incasseren terwijl het Amerikaanse dodental op ongeveer 1800 staat. Daarbij zijn de meeste Iraakse zelfmoordenaars ook zulke stoere moslimstrijders dat ze Amerikanen in tanks niet zo goed kunnen raken en het daarom maar proberen op politieagenten die nietsvermoedend in de rij staan. Inderdaad nobel en eerzaam.

Citaat:
Vanuit hun gezichtspunt triomferen ze keer op keer en hebben ze het gevoel dat ze het westen kunnen bedwingen met hun spectaculaire en goed gecoordineerde aanslagen.
Dat geeft dus maar weer aan dat die lui lichtelijk gestoord zijn.

Citaat:
Nu de Britten besluiten om binnen jaar uit Irak te vertrekken zullen ze nog een grotere triomf behalen in hun strijd tegen het Westen door Irak het aanslagen nog verder op te voeren. Wanneer de westerse troepen eenmaal uit Irak verdreven zijn, zal Irak verworden tot een thuisbasis van Moslimstrijders, van waaruit internationaal gecoordineerde aanslagen buiten Irak zullen worden gepleegd. Want het is immers toch een kwestie van tijd totdat de Iraakse regering overweldigd wordt.
Psst, je vergeet iets: de werkelijkheid.
Oud 18-07-2005, 21:56
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 19:46 :
En laten we wel wezen, als een islamitische groepering een kernwapen afvuurt op de VS, dan kun je je maar beter niet meer in het land bevinden van waaruit dat wapen werd afgevuurd.
Een scenario waarbij kernwapens met een raket worden afgeleverd is niet bepaald realistisch.
Een 'dirty bomb' of een aanval met Sarin uitgevoerd op VS-gebied is waarschijnlijker. En dan nog? Welk land moet de VS daarvoor verantwoordelijk houden, als een terroristische groepering zo'n aanval pleegt?
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 21:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:56 :
Een scenario waarbij kernwapens met een raket worden afgeleverd is niet bepaald realistisch.
Een 'dirty bomb' of een aanval met Sarin uitgevoerd op VS-gebied is waarschijnlijker. En dan nog? Welk land moet de VS daarvoor verantwoordelijk houden, als een terroristische groepering zo'n aanval pleegt?
George Bush maakt desnoods van het hele Midden-Oosten één grote parkeerplaats, dat weet jij ook wel.
Oud 18-07-2005, 21:57
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 21:52 :
Met 'moslims zijn zielig-gehuil' bedoelde ik: de manier waarop Mujahideen weer eens de moslims als extreem zielig afschilderde, omdat de regering-Blair zogenaamd zou gemeen tgen hen zou doen. Lezen!
Ik reageerde niet op jouw post. Ik gebruikte hem slechts als mijlpaal weer ontopic te reageren.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 21:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:57 :
Ik reageerde niet op jouw post. Ik gebruikte hem slechts als mijlpaal weer ontopic te reageren.
En op wat voor manier ontopic.
Oud 18-07-2005, 21:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
eindelijk gaat de discussie weer ergens over
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 18-07-2005, 21:59
911Turbo
Avatar van 911Turbo
911Turbo is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:50 :
Die 'zielige' islamitische zelfmoordmachines hebben in korte tijd 3 overwinningen behaald. Ook thuis in Irak zorgen ze voor de nodige klappen.
hahaha, komaan! overwinningen.

die terroristen zijn allemaal dikke sukkels! stomme geitenneukers!
__________________
Ode aan de eigen wagen!Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Oud 18-07-2005, 21:59
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 21:52 :


Da's raar. Waar waren die overwinningen dan precies? want alles dat ik tot nu toe heb kunnen waarnemen zijn aanslagen op hoofdzakelijk burgers die er alleen maar voor hebben gezorgt dat er meer agressie komt. te zien een Amerikaanse tegenhanger in het congress zitten.
Madrid, London, New York.


Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 21:52 :

Je zou trouwens dat artikel van L&P moeten lezen,
Zulke geluiden zijn ook al jaren te horen uit joodextremistische hoek.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:56 :
Een scenario waarbij kernwapens met een raket worden afgeleverd is niet bepaald realistisch.
Een 'dirty bomb' of een aanval met Sarin uitgevoerd op VS-gebied is waarschijnlijker. En dan nog? Welk land moet de VS daarvoor verantwoordelijk houden, als een terroristische groepering zo'n aanval pleegt?
Oh, je bent nu al vergeten dat Bush c.s. geen enkele moeite hebben om daden van groeperingen toe te rekenen aan landen? Wanneer er een groepering is die dat op zijn geweten heeft of zegt te hebben en die groepering bevindt zich vermoedelijk in land X, dan heeft land X een groot probleem.
Oud 18-07-2005, 22:00
911Turbo
Avatar van 911Turbo
911Turbo is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:57 :
Ik reageerde niet op jouw post. Ik gebruikte hem slechts als mijlpaal weer ontopic te reageren.
mijlpaal?

de enigste paal die jij zult zien is die dikke negerpaal in je kont.
__________________
Ode aan de eigen wagen!Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Oud 18-07-2005, 22:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Laten we de knuppels opbergen en de kasten en gordijnen laten voor wat ze zijn en eens kijken of er nog nieuws is over de aanslagen zelf, voor huilen over hoe superieur/inferieur je de islam vind en hoe moordlustig/effectief de terroristen zijn kunnen we beter verder flamen op onzin.


LONDEN In Londen zijn op de plaats van een van de bomaanslagen van 7 juli de resten nog een slachtoffer gevonden. Het dodental van de aanslagen op een bus en drie treinen komt daarmee op 56.



Ik vraag me af of ze alle slachtoffers uit King's Cross nu al hebben kunnen bergen, daarover is nog niks in het nieuws geweest.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 18-07-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
911Turbo schreef op 18-07-2005 @ 22:00 :
mijlpaal?

de enigste paal die jij zult zien is die dikke negerpaal in je kont.
Als jij nou eventjes normaal doet.
Oud 18-07-2005, 22:05
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 21:53 :


En wat betreft de klappen aan de bezetter, het Iraakse verzet heeft naar schatting al in de tienduizenden doden moeten incasseren terwijl het Amerikaanse dodental op ongeveer 1800 staat. Daarbij zijn de meeste Iraakse zelfmoordenaars ook zulke stoere moslimstrijders dat ze Amerikanen in tanks niet zo goed kunnen raken en het daarom maar proberen op politieagenten die nietsvermoedend in de rij staan. Inderdaad nobel en eerzaam.
Het Amerikaanse dodental zal wel wat hoger liggen, omdat zij slachtoffers die aan hun verwondingen niet direct op het slagveld sterven buiten de cijfers laten. Ook Amerikaanse huurlingen worden niet in de statistieken opgenomen. Verder zijn er enkele tienduizenden Amerikaanse soldaten verminkt of verwondt.
Het Iraakse verzet heeft inderdaad 10000 man verloren, maar staat met 150 duizend man nog steeds erg sterk.

Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 21:53 :

Psst, je vergeet iets: de werkelijkheid.
De Israelische terugtrekking uit Libanon werd ook onthaald als een overwinning.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 21:59 :
Madrid, London, New York.
Moorden op burgers die ervoor hebben gezorgd dat Irak en Afghanistan van hun dictators bevrijd zijn, en vervolgens in de terreur zijn gestort, en voor de rest alleen maar voor meer oorlog gezorgd hebben.

Wie wint er daarbij iets?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 18-07-2005, 22:07
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
911Turbo schreef op 18-07-2005 @ 22:00 :
mijlpaal?

de enigste paal die jij zult zien is die dikke negerpaal in je kont.
Ik hoef je seksuele voorkeur niet te weten.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 22:06 :
Moorden op burgers die ervoor hebben gezorgd dat Irak en Afghanistan van hun dictators bevrijd zijn,
Die er overigens vantevoren eerst zélf door de States waren neergezet.

En het doel van de invallen in Afghanistan en Irak was niet het verdrijven van dictators.
Oud 18-07-2005, 22:09
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 21:59 :
Oh, je bent nu al vergeten dat Bush c.s. geen enkele moeite hebben om daden van groeperingen toe te rekenen aan landen? Wanneer er een groepering is die dat op zijn geweten heeft of zegt te hebben en die groepering bevindt zich vermoedelijk in land X, dan heeft land X een groot probleem.
Als dat zo is, dan kunnen zulke groeperingen wel voor WO3 tekenen. Ik denk dat zelfs dat neo-conservatieven daar niet aan zullen beginnen, hoe wrang dat ook klinkt.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 22:08 :
En het doel van de invallen in Afghanistan en Irak was niet het verdrijven van dictators.
Ach, dat WMD gedoe is weinig anders dan een excuus, in Irak was het puur om Saddam te doen, Afghanistan is dan nog een interventie waar ook daadwerkelijk terroristen vrij konden bewegen door het regime. Dat de Taliban zwaar onderdrukkend waren en nu weg zijn is een positief neveneffect.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 18-07-2005, 22:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:09 :
Als dat zo is, dan kunnen zulke groeperingen wel voor WO3 tekenen. Ik denk dat zelfs dat neo-conservatieven daar niet aan zullen beginnen, hoe wrang dat ook klinkt.
Ach, dood gaan we toch.
Oud 18-07-2005, 22:11
911Turbo
Avatar van 911Turbo
911Turbo is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 22:02 :
Als jij nou eventjes normaal doet.
sorry, no can do!

ik ben net gebrainwashed door een moslimterrorist.
__________________
Ode aan de eigen wagen!Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Oud 18-07-2005, 22:12
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
911Turbo schreef op 18-07-2005 @ 22:11 :
sorry, no can do!

ik ben net gebrainwashed door een moslimterrorist.
Waarom laat jij je kont dan door dikke homonegers doorboren?
Oud 18-07-2005, 22:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 22:10 :
Ach, dat WMD gedoe is weinig anders dan een excuus, in Irak was het puur om Saddam te doen, Afghanistan is dan nog een interventie waar ook daadwerkelijk terroristen vrij konden bewegen door het regime. Dat de Taliban zwaar onderdrukkend waren en nu weg zijn is een positief neveneffect.
Ja, dat die WMD alleen maar een excuus waren weet ik zelf ook wel. Maar die oliepijpleidingen moesten in Amerikaanse handen komen natuurlijk, en de macht van de VS in het Midden-Oosten moest worden uitgebreid middels een nieuw regime van stromannen van Washington. Dáárom kwamen die oorlogen in Afghanistan en Irak er.
Oud 18-07-2005, 22:13
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 22:06 :
Moorden op burgers die ervoor hebben gezorgd dat Irak en Afghanistan van hun dictators bevrijd zijn, en vervolgens in de terreur zijn gestort, en voor de rest alleen maar voor meer oorlog gezorgd hebben.

Wie wint er daarbij iets?
Ik doorgrond de psyche van de zelfmoordenaar. Dergelijke aanslagen zijn voor deze mensen een sublieme overwinning op een superieure vijand. Derhalve zullen ze dan ook niet stoppen.
Het is dan ook beter om andere oplossing dan meer wapengekletter te zoeken, omdat er anders meer zelfmoordenaars opstaan om de 'triomf' dichter bij te brengen.

Bezetting van Afghanistan en Irak en andere landen lost niks op, maar versterken juist de wil van deze strijders om hun aanvallen op te voeren.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:13
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 18-07-2005 @ 22:12 :
Waarom laat jij je kont dan door dikke homonegers doorboren?
Oud 18-07-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:09 :
Als dat zo is, dan kunnen zulke groeperingen wel voor WO3 tekenen. Ik denk dat zelfs dat neo-conservatieven daar niet aan zullen beginnen, hoe wrang dat ook klinkt.
Ik denk dat jij dan een verkeerd beeld hebt van hetzij de oorlogs- en massavernietigingsbereidheid van de Amerikaanse regering, hetzij van de slagkracht van verschillende terroristische groeperingen.
Oud 18-07-2005, 22:14
911Turbo
Avatar van 911Turbo
911Turbo is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 18-07-2005 @ 22:12 :
Waarom laat jij je kont dan door dikke homonegers doorboren?
Had ik soms een relatie met jou?

ik denk van niet!
__________________
Ode aan de eigen wagen!Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Oud 18-07-2005, 22:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ach wat kinderachtig.
Oud 18-07-2005, 22:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 18-07-2005 @ 22:16 :
Ach wat kinderachtig.
Zijn we het toch weer eens.
Oud 18-07-2005, 22:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 22:13 :
en de macht van de VS in het Midden-Oosten moest worden uitgebreid middels een nieuw regime van stromannen van Washington. Dáárom kwamen die oorlogen in Afghanistan en Irak er.
Ik denk het niet, om te beginnen heeft Afghanistan geen oliebronnen of doorvoer van grote betekenis, en het is niet alsof het opeens beschaafd en veilig gebied is geworden, oliepijpleiding zul je daar nog wel een tijdje niet op grote schaal zien.

Het installeren van echte stromannen is iets dat ik betwijfel, daarmee kwam je in de koude oorlog weg, tegenwoordig is er veel te veel big brother bij welke verkiezingen dan ook, ze kunnen hoogstens voorkomen dat er extreem radicalen aan de macht komen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 18-07-2005, 22:17
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 22:16 :
Zijn we het toch weer eens.
Eh, dit loopt wel een beetje de spuigaten uit...
Oud 18-07-2005, 22:19
911Turbo
Avatar van 911Turbo
911Turbo is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:09 :
Als dat zo is, dan kunnen zulke groeperingen wel voor WO3 tekenen.
ja, tuurlijk

die jongens kunnen nog niet eens hun eigen arbeidscontract tekenen.

Het enige dat ze kunnen is een paar appartementjes afbreken, en de reisschema's van de trein en metro in de war brengen.

Ik ben perfect veilig voor hun, ik gebruik de wagen en ik woon in een huis (open bebouwing) en ik kom nooit het midden oosten.

niettegenstaande de golf-oorlog (I en II) ben ik nog nooit zonder benzine/lpg/diesel gevallen.
__________________
Ode aan de eigen wagen!Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Oud 18-07-2005, 22:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-07-2005 @ 22:16 :
Ik denk het niet, om te beginnen heeft Afghanistan geen oliebronnen of doorvoer van grote betekenis, en het is niet alsof het opeens beschaafd en veilig gebied is geworden, oliepijpleiding zul je daar nog wel een tijdje niet op grote schaal zien.

Het installeren van echte stromannen is iets dat ik betwijfel, daarmee kwam je in de koude oorlog weg, tegenwoordig is er veel te veel big brother bij welke verkiezingen dan ook, ze kunnen hoogstens voorkomen dat er extreem radicalen aan de macht komen.
Bush' vriendje Karzai, die hij nog kende uit de tijd dat hij nog als jonge knul een oliebedrijfje in Texas leidde, kreeg niet voor niks de macht in Afghanistan en niet voor niks werd er enkele maanden na de beëindiging van de acties in Afghanistan al een grote pijpleiding aangelegd, waarvan het contract werd getekend door de-net-door-de-Amerikanen-naar-voren-geschoven interimpresident Karzai.
Oud 18-07-2005, 22:24
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
911Turbo schreef op 18-07-2005 @ 22:19 :
ja, tuurlijk

die jongens kunnen nog niet eens hun eigen arbeidscontract tekenen.

Het enige dat ze kunnen is een paar appartementjes afbreken, en de reisschema's van de trein en metro in de war brengen.

Ik ben perfect veilig voor hun, ik gebruik de wagen en ik woon in een huis (open bebouwing) en ik kom nooit het midden oosten.

niettegenstaande de golf-oorlog (I en II) ben ik nog nooit zonder benzine/lpg/diesel gevallen.
Als de VS-regering bereid is om kernwapens in te zetten tegen een land in het Midden-Oosten zullen andere landen niet stil zitten. Uiteindelijk zal Europa dan ook betrokken worden bij zo'n wereldoorlog.

Benzine, lpg, diesel? Koolzaadolie is de toekomst, geheel van Nederlandse makelij en geen Arabier in het productieproces.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:25
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 22:19 :
Bush' vriendje Karzai, die hij nog kende uit de tijd dat hij nog als jonge knul een oliebedrijfje in Texas leidde, kreeg niet voor niks de macht in Afghanistan en niet voor niks werd er enkele maanden na de beëindiging van de acties in Afghanistan al een grote pijpleiding aangelegd, waarvan het contract werd getekend door de-net-door-de-Amerikanen-naar-voren-geschoven interimpresident Karzai.
Helemaal juist
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 18-07-2005, 22:25
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:24 :
Benzine, lpg, diesel? Koolzaadolie is de toekomst, geheel van Nederlandse makelij.
En ik maar denken dat kernfusie de energiebron van de toekomst ging worden
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 18-07-2005, 22:26
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 18-07-2005 @ 22:25 :
Helemaal juist
Toch zou ik graag een betrouwbare bron van je willen zien waarin uit op te maken is dat Osama goud en aandelen kocht voordat 9-11 plaatsvond.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:28
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:26 :
Toch zou ik graag een betrouwbare bron van je willen zien waarin uit op te maken is dat Osama goud en aandelen kocht voordat 9-11 plaatsvond.
Als ie dat al deed dan denk je toch zeker niet dat ie het zelf ging doen of door een organisatie/bedrijf etc. liet doen dat gemakkelijk traceerbaar was dunkt mij.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 18-07-2005, 22:29
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 18-07-2005 @ 22:28 :
Als ie dat al deed dan denk je toch zeker niet dat ie het zelf ging doen of door een organisatie/bedrijf etc. liet doen dat gemakkelijk traceerbaar was dunkt mij.
Die bewering van Stronk lijkt me dan ook lariekoek.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 18-07-2005, 22:32
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:26 :
Toch zou ik graag een betrouwbare bron van je willen zien waarin uit op te maken is dat Osama goud en aandelen kocht voordat 9-11 plaatsvond.
Hij zou wel erg dom zijn geweest als hij niks had gedaan met de voorkennis die hij bezat. Maar ik zal morgen wel even de bron posten.
Overigens ging het om puts (een verkoopverplichting van aandelen voor een bepaalde prijs).
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 18-07-2005, 22:33
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 18-07-2005 @ 22:32 :
Hij zou wel erg dom zijn geweest als hij niks had gedaan met de voorkennis die hij bezat. Maar ik zal morgen wel even de bron posten.
Overigens ging het om puts (een verkoopverplichting van aandelen voor een bepaalde prijs).
Als ik die voorkennis had, dan had ik daar ook van gebruik gemaakt en je zou een rasechte eikel zijn als je dat niet deed lijkt mij.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 18-07-2005, 22:38
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 18-07-2005 @ 22:28 :
Als ie dat al deed dan denk je toch zeker niet dat ie het zelf ging doen of door een organisatie/bedrijf etc. liet doen dat gemakkelijk traceerbaar was dunkt mij.
Ja, dat is nogal evident. Hij en zijn Saudische vrienden beschikken over een heel netwerk van banken een valse bedrijven (een specifiekere term ontgaat mij even). Waardoor zij het geld dat bijvoorbeeld door liefdadigheidsorganisaties wordt verzameld gemakkelijk kunnen doorsluizen naar terroristische organisaties.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 18-07-2005, 22:41
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 18-07-2005 @ 22:38 :
Ja, dat is nogal evident. Hij en zijn Saudische vrienden beschikken over een heel netwerk van banken een valse bedrijven (een specifiekere term ontgaat mij even). Waardoor zal het geld dat bijvoorbeeld door liefdadigheidsorganisaties wordt verzameld gemakkelijk kunnen doorsluizen naar terroristische organisaties.
Toch is het allemaal maar koffiedik kijken en complottheorieën aangezien je nooit de omvang van zoiets kan bepalen aangezien er iedereen gebaat is dat er zo min mogelijk uitlekt en als dat gebeurd dat je niet eens zeker weet of die informatie juist is of voor propaganda doeleinden dan wel als rookgordijn voor wat anders.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 18-07-2005, 22:43
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 18-07-2005 @ 22:41 :
Toch is het allemaal maar koffiedik kijken en complottheorieën aangezien je nooit de omvang van zoiets kan bepalen aangezien er iedereen gebaat is dat er zo min mogelijk uitlekt en als dat gebeurd dat je niet eens zeker weet of die informatie juist is of voor propaganda doeleinden dan wel als rookgordijn voor wat anders.
Wie is iedereen?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 18-07-2005, 22:46
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 18-07-2005 @ 22:43 :
Wie is iedereen?
Terroristen, bedrijven die aan die transacties verdiend hebben, beurzen dat ze als middel hebben kunnen dienen om terroristen te verrijken, het falen van bepaalde instanties om de daders te traceren etc etc.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Oud 19-07-2005, 00:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 18-07-2005 @ 15:24 :
Het is mijn goed recht een mening over iets te hebben?

Ik vind het westen kut, wat wil je nu gaan doen?
je adviseren te verhuizen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 00:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 18-07-2005 @ 15:53 :
en dan niet zeuren als er meisjes door een groep jongeren worden verkracht omdat ze teveel naar pornoclips kijken op TMF.
verkrachting kwam ook voor vóór TMF

maarja, ik zie die ranzige beelden ook liever van tv verdwijnen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 00:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 00:48 :
verkrachting kwam ook voor vóór TMF

maarja, ik zie die ranzige beelden ook liever van tv verdwijnen.
Dus als we nou allemaal massaal op Wouter's partij gaan stemmen, komt het allemaal goed.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hamas aan de macht
T_ID
500 30-01-2006 19:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete: Jouw mening over terrorisme
martin0s
13 10-01-2006 20:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Mohammed B.
Levitating Nun
500 26-07-2005 20:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leuk weetje: Op kaartspel stonden terroristische aanslagen
Dotcom
33 16-04-2004 18:02
Verhalen & Gedichten [verhaal] Apocalyps 2012
Junkfood Junkie
19 22-03-2004 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.