Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 10:52
jet
Avatar van jet
jet is offline
is het mogelijk om apart te mogen zitten van de rest? of is dit gewoon niet toegestaan? want ik heb heel erg last van astma, en dit is super storend voor anderen. vooral omdat ik sinds ister weer constant aan het hoesten ben, en dit klinkt nogal vies. maar ik leid anderen dus af... mag het om zo'n reden? bescherming voor de anderen?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Advertentie
Oud 21-05-2005, 10:58
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Moet je even overleggen met je docent.
Er zijn volgens mij, bij ons althans, wel speciale plekken voor mensen met dyslexie etc. misschien kan je daar bij gaan zitten. Dan stoor je iig minder mensen
__________________
WOEi !
Oud 21-05-2005, 10:59
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 21-05-2005 @ 11:58 :
Moet je even overleggen met je docent.
Er zijn volgens mij, bij ons althans, wel speciale plekken voor mensen met dyslexie etc. misschien kan je daar bij gaan zitten. Dan stoor je iig minder mensen
dan stoor ik mensen die al meer moeite hebben
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 21-05-2005, 11:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
jet schreef op 21-05-2005 @ 11:59 :
dan stoor ik mensen die al meer moeite hebben
Ja, dat is wel heel aardig van je dan

Ik heb er nog nooit van gehoord, eigenlijk, maar je zou in ieder geval kunnen informeren bij je op school?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-05-2005, 12:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb er ook aan gedacht ja. Ik heb heel erg hooikoorts en dat is gewoon enorm lastig tijdens toetsen, zeker voor anderen.

Gelukkig is mijn hooikoorts nu over en heb ik dus ook geen problemen ermee. Ik zou gewoon maandag ochtend heel vroeg bellen en vragen naar je examencoordinator oid.
__________________
Oud 21-05-2005, 13:06
*RooSs*
*RooSs* is offline
Het KAN wel, maar ik denk dat je daar toch echt te laat mee bent..

Bij ons moeten we zoiets al snel doorgeven, want je kunt/mag niet zomaar ergens gaan zitten natuurlijk, dus er moet nog vanalles geregeld worden.
Oud 21-05-2005, 14:02
MMariska
MMariska is offline
Ik heb ook hooikoorts en astma-achtig iets,
maar kon niet apart zitten,
mag wel als enige naar de wc,
dus als ik een hoestbui,niesbui o.i.d. voel aankomen,
moest ik maar gauw naar de wc gaan
Oud 21-05-2005, 14:27
Verwijderd
De mogelijkheid is er, maar ik weet niet hoe het bij jou op school geregeld is en of ze astma wat dat betreft ernstig genoeg vinden. Een jongen bij mij op school heeft CF (longziekte) en mag het wel apart maken als hij dat wil.
Oud 21-05-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 21-05-2005 @ 11:52 :
is het mogelijk om apart te mogen zitten van de rest? of is dit gewoon niet toegestaan? want ik heb heel erg last van astma, en dit is super storend voor anderen. vooral omdat ik sinds ister weer constant aan het hoesten ben, en dit klinkt nogal vies. maar ik leid anderen dus af... mag het om zo'n reden? bescherming voor de anderen?
Vraag het aan je leraar of iemand die daar over gaat.
Oud 21-05-2005, 16:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 21-05-2005 @ 14:06 :
Het KAN wel, maar ik denk dat je daar toch echt te laat mee bent..

Bij ons moeten we zoiets al snel doorgeven, want je kunt/mag niet zomaar ergens gaan zitten natuurlijk, dus er moet nog vanalles geregeld worden.
Een vriendin van mij had d'r pols in de examenweek gebroken en met een simpel belletje was er geregeld dat zij op de computer een examen kon maken. Alles kán dus, als men maar wil.
En dat meisje mocht wel ergens apart zitten (in de scheidsrechtersruimte van de gymzaal) zodat ze anderen niet tot last was met haar getype.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-05-2005, 16:55
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-05-2005 @ 15:27 :
De mogelijkheid is er, maar ik weet niet hoe het bij jou op school geregeld is en of ze astma wat dat betreft ernstig genoeg vinden. Een jongen bij mij op school heeft CF (longziekte) en mag het wel apart maken als hij dat wil.
nou ik wil het zelf niet, maar de mensen om mij heen wel... dus ik vind het wel sociaal. ik zou het zelf ook heel afleidend vinden als de gene naast me het geluid maakt alsof dr darmen naar buiten komen via haar mond

maar ik ben maandag vrij, dus dan zal ik langs school gaan om het voor mekaar te krijgen.. en als het niet kan heb ik het tenminste geprobeerd
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Beleidszaken Algemeen Spamtopic op DK
Verwijderd
102 14-04-2007 13:20
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Software & Hardware [Harddisks] Welk merk vindt jij het beste?
aap777
68 01-06-2004 20:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VS laten tieners vrij uit Guantanamo
LaResistance
11 02-02-2004 10:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.