Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 22:49
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Ik kon er nog niets over vinden, en ik neem aan dat meer mensen hier duidelijkheid over willen hebben...

Ik heb nu al een 5 voor Frans1, en de 2 moeilijke vakken zijn Duits2 (moet ik wel voldoende kunnen halen, lezen valt mee) en Wiskunde A1 (wat een mietje eigenlijk).

Maar je mag dus een 4 en een 5 staan, mits maar 1 voor een profielvak is. Dit zou dus inhouden dat die onvoldoende voor Frans niks uitmaakt, want ik kan Duits en Wiskunde toch niet beide onvoldoende hebben. Klopt deze redenatie nou? En zou dat dus ook betekenen dat ik een 4 voor wiskunde zou mogen halen (ervanuitgaande dat ik duits dan voldoende haal)?

Pff, kansbereking ten top...
__________________
Sleepy Chicken.
Advertentie
Oud 30-03-2005, 22:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja, duits mag je nu niet meer onvoldoende halen, wiskunde wel.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-03-2005, 22:57
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Als je dus minimaal een 4 voor wiskunde en een 5 voor Frans haalt, slaag je inderdaad. Moet de rest wel voldoende zijn, natuurlijk. Maar je hebt C&M neem ik aan (Wa1), dus zit Frans niet in je profiel? Dan wordt het moeilijk, namelijk.
Oud 30-03-2005, 23:06
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Ik heb wel C&M, maar alleen Duits2 met keuzevak filosofie. Gelukkig geen Frans2, dus dat was al wel een slimme keuze.
Maar oke, heel erg bedankt voor de reacties, want ik heb het idee dat ik paranoïde wordt met al die cijfers en die onzekerheden van examens. Bleh wat een kuttijd zeg.
__________________
Sleepy Chicken.
Oud 31-03-2005, 06:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hebben jullie geen super herkansing oid? Zodat je de SE van Frans op kunt halen?
__________________
Oud 31-03-2005, 07:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het gaat trouwens niet om wat je haalt he? Maar om wat je straks staat op je cijferlijst. Maar ja, je mag dus óf een 4 voor duits halen óf een 4 voor wiskunde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2005, 14:04
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 31-03-2005 @ 07:23 :
Hebben jullie geen super herkansing oid? Zodat je de SE van Frans op kunt halen?
Ja inderdaad, wij hebben dat 25 april, dan mag je alles wat je onvoldoende hebt afgesloten nog eens herkansen... Mits je nog genoeg herkansingen hebt opgespaard...
__________________
Dromendief
Oud 31-03-2005, 16:11
Sobe
Avatar van Sobe
Sobe is offline
Ja, dat 'herexamen' heb ik al gehad, maar niet gehaald. Heb er voor de rest ook nauwelijks (oke, geen ) aandacht aan besteed, aangezien dat nauwelijks zou uitmaken, aangezien ik duits2 en wiskunde allebeide niet onvoldoende mag hebben en daar meer tijd aan kon besteden.
__________________
Sleepy Chicken.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Cijfers omzetten
victor2211
7 26-02-2013 20:32
Algemene schoolzaken School-Cijfers.nl
School-Cijfers
2 06-06-2009 17:20
Algemene schoolzaken Mijn cijfers.. ik heb angst..
Verwijderd
3 18-05-2008 22:03
Algemene schoolzaken Enquête over cijfers op school
Gunkan
23 22-02-2008 07:06
Eindexamens 2006 Groot probleem :( met ouwe cijfers
jemappelebas
7 11-05-2006 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.