Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 15:29
Verwijderd
wij mogen volgens ons regelement
"geen snoepjes vragen aan je medeleerlingen"

Advertentie
Oud 23-05-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 23-05-2005 @ 16:29 :
wij mogen volgens ons regelement
"geen snoepjes vragen aan je medeleerlingen"

Oud 24-05-2005, 07:00
nomario
nomario is offline
Bij ons mocht ik tijdens economie 1,2 gewoon zonder begeleiding naar de WC en we hoeven de telefoons niet in te leveren. Ik had geen lensen in, dus kon niet zien hoe laat het was, dus ging in de WC maar op m'n telefoon kijken.

Dat van die blikjes is toch wel lichtelijk overdreven, ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die zich storen aan het openmaken van een blikje. Tenzij iedereen er een sport van gaat maken natuurlijk, maar dat zal niet.
Oud 24-05-2005, 15:25
Dave Rhubarb
Avatar van Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Ik probeer altijd mijn muziek aan te houden, maar dat mag ook niet, niemand die me kan vertellen waarom niet, maar het 'mag gewoon niet' - Aha.

- Geen mp3/Cd speler...
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet.
Oud 24-05-2005, 15:30
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Omdat je misschien dingen hebt opgenomen op je mp3-speler/CD. Kan je dus gebruiken als spieken..
Ik heb in de 3e een keer een punt aftrek gekregen bij een proefwerk, omdat ik walkman zat te luisteren
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-05-2005, 15:59
Dave Rhubarb
Avatar van Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
whaha hoe droog, ja ik vind dat niet echt een argument ofzo, al kan het ik ook niet weerleggen, dat zeggen leraren inderdaad maar dat heb ik zoiets van, ja inderdaad , maar dat is niet zo. dus laat me maar fijn muziek luisteren

Ik kan er echt duidelijk beter door concentreren. En op onze school zijn ook mensen die het examen in gesproken vorm mogen luisteren, zij zouden ook een andere cd erin doen, al is dat onwaarschijnlijk- maar niet onwaarschijnlijker dan dat ik het zou doen. Als ik daar zou zitten zou ik niemand kunnen storen en kan ik zelf beter concentreren. maargoed net alsof jij daar iets aan hebt
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet.
Oud 24-05-2005, 16:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
bij ons moet je duskwartier voor je examen alk in de aula zitten
wis ik nie
kom ik gister rustig om 13.25 die aula binnen lopen, iedereen al muisstil te luisteren naar de uitleg van de 'supervisor'
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 30-05-2005, 08:09
spiffier
spiffier is offline
Wij hadden dus helemaal geen constructies gehad, maae een brief, blijkt, die ik niet heb gehad.

Dus ik maandag aanm mn frans, heel braaf zonder etui ed, want dat hadden ze voor het examen wel gezegd....

Ik lever t in, blijkt dat je niet met potlood mocht schrijven. Had ik dat zelf moeten bedenken??

Straks wordt t ongeldig verklaard, t ging wel heel goed
Oud 30-05-2005, 14:03
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
echt wat een regels op sommige scholen, lachwekkend gewoon
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.