Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 18:20
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik ontzettend misselijk wordt nadat ik klaarkom. Iemand dat ook gehad?
Ik vind het vreselijk irritant want ik denk echt dat ik ga kotsen dus van sex komt er dan niets meer.

Maar ik heb het nog nooit bij mijn eigen huis gehad, alleen als ik bij hem slaap. Zou het misschien toch aan hun huislucht liggen. Die vind ik een beetje muf, en er wordt ook heel veel gerookt. Iedereen daar thuis.

Maar ik dacht meer aan spiertrekkingen in mijn buik ofzo. Maja, iemand ervaringen, of ideeen wat het kan zijn, of wat ik eraan kan doen?

Het is echt vervelend voor ons beiden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:15
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Ik denk dat als jij het thuis niet hebt dat het toch niet aan je spiertrekkingen ligt hoor.
Ik denk dat het dan aan die geur ligt inderdaad. Of misschien voel je je minder op je gemak als je bij hem thuis bent?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:18
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Het is niet zo dat ik het elke keer heb. Maar heb het nu al drie keer gehad in 3 maand ofzo. Ik voel me daar wel op mijn gemak dat is denk ik het probleem niet. Ik weet het verder ook niet vandaar mijn vraag.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:36
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Het zou inderdaad iets met de geur te maken kunnen hebben..
Ben je na de eerste keer misschien onbewust bang geworden dat het weer zal gebeuren? Dan kan t zijn dat je lichaam zich daarop instelt of zo, en dan gebeurt het juist weer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:22
Verwijderd
Opzich kan ik me best voorstellen dat je van een huislucht misselijk kan worden. Mss een oplossing om dan het raam open te zetten voor lekkere frisse lucht.
Mss eet je anders bij hem (bijvoorbeeld niet voor het slapen gaan), en word je daar dan ook misselijk van?
Mss van te voren een beetje water drinken, of water in de buurt zetten zodat je een klein slokje kan nemen wanneer je weer misselijk wordt?!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 08:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 31-10-2005 @ 23:22 :
Mss van te voren een beetje water drinken, of water in de buurt zetten zodat je een klein slokje kan nemen wanneer je weer misselijk wordt?!
Als je écht misselijk bent, zovan ik moet echt overgeven straks.. is water drinken niet het beste plan, garandeer ik je.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe moet je pijpen?
Verwijderd
29 19-02-2012 05:32
Lichaam & Gezondheid Misselijk meisje ect..met veel problemen.. waarschijnlijk zwanger.
xschatje16
37 23-12-2010 00:26
Lichaam & Gezondheid Ik ben ondanks alles bang dat ik zwanger ben.
Arampa
8 01-12-2007 20:25
Lichaam & Gezondheid Klaarkomen = hoofdpijn?
Somebody Special
11 08-06-2003 16:54
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn?
Starrie
34 03-07-2002 11:41
Drugs & Alcohol poppers???
punk mae
38 15-06-2002 23:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.