Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals, de norm van 1040 uur komt neer op zo'n 5 ŕ 5˝ uur per dag.
Nogmaals. NIET IN DE PRAKTIJK.
Advertentie
Oud 25-11-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals. NIET IN DE PRAKTIJK.
Ook in de praktijk, alleen er zijn uitschieters door de uitvaluren.
Oud 25-11-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ook in de praktijk, alleen er zijn uitschieters door de uitvaluren.
Nou en als het voor zowat alle leerlingen op een school betekent dat ze alleen nog maar te maken hebben met zogenaamde uitschieters (en nogmaals, het kan best aan de school liggen, dat die het verkeerd aanpakt, ik geeft Den Haag niet de schuld) hebben ze alle reden om te protesteren.

(en nee, ik vind dat protesteren niet zinvol of zo, maar ik begríjp het wel.)
Oud 25-11-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik wil echt zo totaal nooit meer een vriendje.
Heeft Maarten je verkracht?
Oud 25-11-2007, 19:20
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Heeft Maarten je verkracht?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 25-11-2007, 19:22
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ontwikkelingslanden als argument gebruiken slaat nergens op. Zo kun je heel het regeringsbeleid wel bejuwelen omdat we niet straatarm zijn en in oorlog leven.
En sorry hoor, die uren stellen op papier wellicht niks voor, maar in dr praktijk wel. En er is vaak geen fatsoenlijke plek om huiswerk te maken. En als je in een klas zit met een leraar die geen orde houdt en het dus een kabaal van jewelste is, kun je ook niet veel leren.
Het was een hyperbool maar het komt eropneer dat ik het aanstellerij vind.Je kunt namelijk ook nog geen uitspraken doen over hoe scholen dat invullen. Als de invulling inhoudt dat je onder begeleiding huiswerk maakt is dat alleen maar mooi meegenomen en hebben ze in feite minder huiswerk als ze weer naar huis gaan, dus die uren betalen zich dan wel uit. Het is geen onredelijke verwachting om te denken dat de meeste leraren wel orde kunnen houden dus een beetje loos argument van je.Gewoon huiswerk maken in de klas moet doet te doen zijn. En van negen tot vijf op school zitten valt mee.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
He tis geen drie minuten per week, je overdrijf en dat slaat nergens op. 6 á 7 uur op een dag is genoeg.
Wat zijn scholieren toch lui tegenwoordig...
Oud 25-11-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Nou en als het voor zowat alle leerlingen op een school betekent dat ze alleen nog maar te maken hebben met zogenaamde uitschieters (en nogmaals, het kan best aan de school liggen, dat die het verkeerd aanpakt, ik geeft Den Haag niet de schuld) hebben ze alle reden om te protesteren.

(en nee, ik vind dat protesteren niet zinvol of zo, maar ik begríjp het wel.)
Tuurlijk, maar ze protesteren niet waarvoor ze eigenlijk zouden moeten protesteren: namelijk meer prestatiegerichte beloning voor de leraren en een ondergrens voor het aantal uren dat leraren les zouden moeten geven, in plaats van al die onzinvergaderingen en cursussen. Logisch ook, want de leerlingen hebben gewoon een excuus gevonden om te spijbelen. Dat ze maar alles dubbel mogen inhalen.
Oud 25-11-2007, 19:23
Verwijderd
Wat een belhamel is het toch.
Oud 25-11-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Het was een hyperbool maar het komt eropneer dat ik het aanstellerij vind.Je kunt namelijk ook nog geen uitspraken doen over hoe scholen dat invullen. Als de invulling inhoudt dat je onder begeleiding huiswerk maakt is dat alleen maar mooi meegenomen en hebben ze in feite minder huiswerk als ze weer naar huis gaan, dus die uren betalen zich dan wel uit. Het is geen onredelijke verwachting om te denken dat de meeste leraren wel orde kunnen houden dus een beetje loos argument van je.Gewoon huiswerk maken in de klas moet doet te doen zijn. En van negen tot vijf op school zitten valt mee.
Nee, natuurlijk kan ik niks zeggen over hoe álle scholen in Nederland het invullen. Er zijn er vast een heleboel die het prima anpakken. Ik baseer me op de verhalen die ik hoor van jongeren die op mijn oude middelbare school zitten en op scholen daar in de omgeving.
En sorry, van negen tot vijf op school zitten valt voor veel onderbouwers niet mee.
Oud 25-11-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, maar ze protesteren niet waarvoor ze eigenlijk zouden moeten protesteren: namelijk meer prestatiegerichte beloning voor de leraren en een ondergrens voor het aantal uren dat leraren les zouden moeten geven, in plaats van al die onzinvergaderingen en cursussen. Logisch ook, want de leerlingen hebben gewoon een excuus gevonden om te spijbelen. Dat ze maar alles dubbel mogen inhalen.
Dat klopt, maar je kunt de meesten dan ook weer niet kwalijk nemen dat ze precies weten hoe de vork in de steel zit. Ze denken gewoon ''bah het is vervelend hoe het nu op school is. Hee, buiten wordt geprotesteerd, laat ik mee doen!''. En dan is dom en het helpt niet, maar dat neemt niet weg dat het een signaal is dat er op (sommige!) scholen verkeerd wordt omgegaan met de urennorm.
Oud 25-11-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, maar je kunt de meesten dan ook weer niet kwalijk nemen dat ze precies weten hoe de vork in de steel zit. Ze denken gewoon ''bah het is vervelend hoe het nu op school is. Hee, buiten wordt geprotesteerd, laat ik mee doen!''. En dan is dom en het helpt niet, maar dat neemt niet weg dat het een signaal is dat er op (sommige!) scholen verkeerd wordt omgegaan met de urennorm.
Ik denk dat het eerder een signaal is dat MSN een effectief communicatiemiddel is.
Oud 25-11-2007, 19:28
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk kan ik niks zeggen over hoe álle scholen in Nederland het invullen. Er zijn er vast een heleboel die het prima anpakken. Ik baseer me op de verhalen die ik hoor van jongeren die op mijn oude middelbare school zitten en op scholen daar in de omgeving.
En sorry, van negen tot vijf op school zitten valt voor veel onderbouwers niet mee.
Ja,omdat het luilakken zijn die gruwelijk overdrijven.Ik weet nog hoe ik op die leeftijd was.No school=Good!Ik zou niet teveel op klaagzang van kinderen afgaan, die weten dingen zelden in perspectief te zien. Beetje gek om op de ervaring van een paar kinderen te varen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 25-11-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ja,omdat het luilakken zijn die gruwelijk overdrijven.Ik weet nog hoe ik op die leeftijd was.No school=Good!Ik zou niet teveel op klaagzang van kinderen afgaan, die weten dingen zelden in perspectief te zien. Beetje gek om op de ervaring van een paar kinderen te varen.
Inderdaad, ik zou waarschijnlijk ook wel meegestaakt hebben.
Oud 25-11-2007, 19:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het was een hyperbool maar het komt eropneer dat ik het aanstellerij vind.Je kunt namelijk ook nog geen uitspraken doen over hoe scholen dat invullen. Als de invulling inhoudt dat je onder begeleiding huiswerk maakt is dat alleen maar mooi meegenomen en hebben ze in feite minder huiswerk als ze weer naar huis gaan, dus die uren betalen zich dan wel uit.
Mja, dan betalen ouders dus teveel geld voor de kinderen die dat niet nodig hebben. Beter is het om dergelijke uren eventueel in te stellen voor trage leerlingen.

Citaat:
En van negen tot vijf op school zitten valt mee.
Nee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-11-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ja,omdat het luilakken zijn die gruwelijk overdrijven.Ik weet nog hoe ik op die leeftijd was.No school=Good!Ik zou niet teveel op klaagzang van kinderen afgaan, die weten dingen zelden in perspectief te zien. Beetje gek om op de ervaring van een paar kinderen te varen.
Drieduizend + nog een hoop van andere scholen zijn ''een paar kinderen''?

En inderdaad, van half negen tot vijf op school valt niet mee. Als ál die uren van half negen tot vijf echt iets toevoegden... dan valt het misschien nog te plaatsen onder het kopje het doel heiligt de middelen. Maar iedereen weet dat dat op de gemiddelde Nederlandse school niet zo is.
Oud 25-11-2007, 19:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Da's niet zo lief.

En ik verveel me.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-11-2007, 20:17
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
hoihoi
Oud 25-11-2007, 20:25
Verwijderd
Aloha, verveling alom.
Oud 25-11-2007, 20:31
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
heujjjjjjjjj morgan!
Oud 25-11-2007, 20:38
Verwijderd
Alohaaa.
Oud 25-11-2007, 20:39
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Wat, euhm, zomers.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 25-11-2007, 20:40
Verwijderd
Jah dat ben ik ook altijd (H)
Oud 25-11-2007, 20:43
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Dan heb je vast geen behoefte aan een stukje ambachtelijk (dus niet zo'n fabrieksding) bereidde chocoladelletter.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 25-11-2007, 20:58
Verwijderd
zoals ik al zei maar dan in het verkeerde topic: shalom!
Oud 25-11-2007, 21:00
Verwijderd
Ik kom wat intellectuele inbreng geven.
Oud 25-11-2007, 21:01
Verwijderd
Daar zie ik anders weinig van.
Oud 25-11-2007, 21:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Yeah, paniek hier
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 25-11-2007, 21:02
Verwijderd
topic samenvatting?
Oud 25-11-2007, 21:02
Verwijderd
Waar?
Oud 25-11-2007, 21:02
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
schaaps
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 25-11-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Daar zie ik anders weinig van.
Oud 25-11-2007, 21:03
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Nieuw WW SPEL
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 25-11-2007, 21:03
Verwijderd
oké wacht, ik ben echt een luie aap als ik niet eens 2 pagina's ga lezen, dus laat die samenvatting maar zitten :')
Oud 25-11-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Nieuw WW SPEL
Ik moest eigenlijk naar bed, maar goed dat ik net zag dat er een nieuwe was anders kon ik niet meedoen
Oud 25-11-2007, 21:07
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik doe ook maar eens een keertje mee
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 25-11-2007, 21:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik moest eigenlijk naar bed, maar goed dat ik net zag dat er een nieuwe was anders kon ik niet meedoen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-11-2007, 21:07
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Jottem.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 25-11-2007, 21:08
Verwijderd
wtf...
Oud 25-11-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook maar eens een keertje mee
Jippy
Oud 25-11-2007, 21:09
Verwijderd
Hoorde ik daar chocola?
Oud 25-11-2007, 21:09
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Life is a bitch.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 25-11-2007, 21:09
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Chocolade voor morgan!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 25-11-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Hoorde ik daar chocola?
Oestrogeen in actie.
Oud 25-11-2007, 21:11
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Chocolade <3
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 25-11-2007, 21:11
Verwijderd
Even speciaal voor ecnelis, want ik vind dat zij ook mee moet doen:

Citaat:
Nieuw WW SPEL
Oud 25-11-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Even speciaal voor ecnelis, want ik vind dat zij ook mee moet doen:
Oeps, ik dacht dus alle tijd tot nu toe dat ecnelis een jongen was
Oud 25-11-2007, 21:12
Verwijderd
Kijk, dat lijkt er meer op, of het het ook is, kan ik niet zeggen, want ik begrijp er geen kont van.
Oud 25-11-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Oeps, ik dacht dus alle tijd tot nu toe dat ecnelis een jongen was
Ja, maar jij kunt natuurlijk ook nog niet zo lang lezen.
Oud 25-11-2007, 21:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar jij kunt natuurlijk ook nog niet zo lang lezen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 21:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 12-10-2008 00:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 13-06-2008 00:14
De Kantine Mensen van het saaie leven #156
Verwijderd
500 21-03-2008 21:36
De Kantine een beetje saai, maar wel lekker #155
Verwijderd
500 19-03-2008 23:48
De Kantine Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154
Verwijderd
500 18-03-2008 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.