Oud 20-11-2007, 20:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik blijf bij EoS. Of hij is echt slecht. Of hij is een dorpeling waar we weinig aan hebben. Weinig te verliezen als je het mij vraagt.

Link naar de oude: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1642775

Stemlijstje tot nu toe:

Sperzieboon
Mr. Soija

Mr. Soija
Sperzieboon

Eye of Sauron
Daboman

Flowtje
Eye of Sauron

En het deelnemerslijstje:

01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde)
02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde)
03. Flowtje
04. x-spekkie-x
05. Eye of Sauron
06. Mr Soija
07. Sperzieboon
08. Lisaaah
09. Racing Dutch (dorpeling)
10. Lucky Luciano
11. waves (dorpeling)
12. Martino87 (dorpeling)
13. Kazet Nagorra (dorpeling)
14. Death-tears
15. Minke
16. Darkiekurd (ziener)
17. Rubykuby (wolf)
18. Daboman
19. Femic
20. drukknoopje (tovenaar)
21. TopDrop
22. Pippeloen (wolfsbane)

Rood=Opgepeuzeld
Blauw=Op de guillotine geëindigd
Groen=Gestorven aan liefdesverdriet

Hopelijk klopt het, want sperzieboon vergat de lijst te redden en poste liever de mededeling "500. Kusje".
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 20-11-2007 om 21:23.
Advertentie
Oud 20-11-2007, 21:02
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmm..

Meestal stem ik op mensen die zichzelf op één of andere manier verdacht maken, zoals Soija of Death Tears, maar dat heeft tot nu toe nog bar weinig effect gehad. Ik zou ook op Daboman kunnen stemmen omdat ie mij verdacht probeerde te maken, maar ik denk niet dat Daboman wolf is.
Daarom ga ik het nu over een heel andere boeg gooien.
Wederom zijn er weer mensen die vrijwel nooit wat zeggen. Meestal zit er altijd wel een slechterik tussen, de zogenaamde 'stille wolf'.
Een blik op de telling leert me dat Flowtje en xx-spekkie-xx beide slechts 9X gepost hebben, van de nog levende dorpelingen is dat het minste. Ik ga dus op één van hen stemmen.
Ik heb hun berichten teruggezocht en spekkie heeft niet veel gezegd maar wat ze zei waren wel zinvolle bijdragen, theorieën en zo. Een stille wolf gaat geen eigen theorieën posten. Flowtje heeft niks meer gezegd als 'jammer, een dorpeling dood' of 'oh, dan stem ik ook maar op Kazet', dat soort nutteloze posts.
Daarom gaat deze ronde mijn stem naar Flowtje. Mocht ze toch geen wolf zijn dan zijn we slechts een nutteloze dorpeling kwijt, maar ik denk dat Flowtje een wolf is.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 20-11-2007, 21:03
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve mensen!
IK hou van jullie
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-11-2007, 21:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lieve mensen!
IK hou van jullie
En dit is relevant voor het weerwolfspel hoe?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-11-2007, 21:08
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
En dit is relevant voor het weerwolfspel hoe?
Nee maar ik vind tvp zo stom staan :eek!

Maar jullie mogen niet spammen, dat mocht alleen ik, omdat ik het spel we moet bijhouden maarvanaf dit acount eigenlijk niets te zeggen heb!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-11-2007, 21:15
Verwijderd
Femic
Citaat:
Óf Soija's theorie klopt en sperzieboon is een wolf. Óf Soija speelt heel slim, gaat nog even gauw zeggen dat ie death-tears verdenkt, zodat wij denken: "als ie wolf was, zou het wel heel dom zijn om dit te zeggen, dus dan zal ie wel géén wolf zijn". Reversed reversed theorie zeg maar..
En ik vind EoS nog steeds verdacht. Damn ik vind 't dit keer echt een heel lastig spel!
Ik verdacht death tears de eerste ronde en de vorige hangronde al.
Oud 20-11-2007, 21:18
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, maar dat wilde je nog even benadrukken vlak voor ie werd opgegeten. Zodat het duidelijk zou zijn dat jij iig géén wolf bent.

Gezien het stemlijstje is er trouwens weinig overeenstemming..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 20-11-2007, 21:20
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Hopelijk klopt het, want sperzieboon vergat de lijst te redden en poste liever de mededeling "500. Kusje".
Sorry. Ik blijf een Onzinner van nature.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 20-11-2007, 21:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Sorry. Ik blijf een Onzinner van nature.
Haha, mafkees

Anyway, ik heb het gecontroleerd en de lijst is 100% correct.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-11-2007, 21:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hopelijk klopt het, want de oude lijst was helaas niet meer te redden.
Je kunt met de nieuwe forumsoftware volgens mij gewoon tekst knippen en plakken waarbij de opmaak bewaard blijft
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-11-2007, 21:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoi. Terugvindpost. Succes.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2007, 21:25
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je kunt met de nieuwe forumsoftware volgens mij gewoon tekst knippen en plakken waarbij de opmaak bewaard blijft
Geprobeerd. Het werkte helaas niet voor mij. En anders, ach het was 5 minuten werk
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-11-2007, 21:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Lieve spelers,

Ik had wel de lijst al gered

01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde)
02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde)
03. Flowtje
04. x-spekkie-x
05. Eye of Sauron
06. Mr Soija
07. Sperzieboon
08. Lisaaah
09. Racing Dutch (dorpeling)
10. Lucky Luciano
11. waves (dorpeling)
12. Martino87 (dorpeling)
13. Kazet Nagorra (dorpeling)
14. Death-tears (dorpeling)
15. Minke
16. Darkiekurd (ziener)
17. Rubykuby (wolf)
18. Daboman
19. Femic
20. drukknoopje (tovenaar)
21. TopDrop
22. Pippeloen (wolfsbane)

Blauw = opgehangen!
Rood = opgegeten!
groen= gestorven door liefdesverdriet!
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 20-11-2007, 22:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Heeft Sperzieboon zijn ava veranderd? Ik dacht: wat doe die forumer ineens in ons topic?!
Zoals ik de vorige stemronde al aangaf, ben ik ook van stemmen op stille spelers (ha, en nu blijk ik er zelf een te zijn?! Mja, als ik iets post, post ik wel iets met inhoud, en niet van die nutteloze posts om het topic te vullen.) Vorige keer had ik op Flowtje gestemd (omdat ze met de flow mee gaat) en ik blijf nu bij deze keuze.

Sperzieboon
Mr. Soija

Mr. Soija
Sperzieboon

Eye of Sauron
Daboman

Flowtje
Eye of Sauron
x-spekkie-x
__________________
<):o)
Oud 21-11-2007, 07:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Pff, ik vond mijzelf helemaal niet verdacht!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-11-2007, 10:21
Verwijderd
Ik stem op Topdrop aangezien hij bijna niet (over het spel) post
Oud 21-11-2007, 10:31
Verwijderd
Dan ga ik ook mee voor Flowtje, liever dan dat het gelijkspel wordt.

Sperzieboon


Mr Soija
Sperzieboon

Eye of Sauron
Daboman

Flowtje
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Mr Soija

Topdrop
Lucky Luciano
Oud 21-11-2007, 10:40
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Heeft Sperzieboon zijn ava veranderd?
Nee.

Door de wisseling van Soija blijf ik eigenlijk bij mijn stem. ;(
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Ads door Google
Oud 21-11-2007, 11:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


(jaja, terugvindpost)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-11-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Nee.

Door de wisseling van Soija blijf ik eigenlijk bij mijn stem. ;(
Zo val je inderdaad het minste op als wolf.
Oud 21-11-2007, 13:03
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Daarom is Lucky ook verdacht. Want als hij als enige op TopDrop stemt komt die stem toch nergens.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 21-11-2007, 13:09
Verwijderd
Sperzieboon


Mr Soija
Sperzieboon

Eye of Sauron
Daboman

Flowtje
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Mr Soija
Lisaaah

Topdrop
Lucky Luciano
Oud 21-11-2007, 17:34
Verwijderd
Tja, ik ga toch Soija stemmen, denk ik. Want hij switcht te makkelijk en hij stookt. En dat met die vraagtekens wat ik de vorige keer zei was dan misschien niet waar, maar dat hij het nodig vond om mij dat ook te PM'en maakte hem misschien alleen maar verdachter.
Flowtje zegt me té weinig, ik weet ook niet zo goed hoe zij anders is als speler, maar dan zou ik nog eerder op EoS stemmen, die nu pas voor het eerst echt een lange theorie post, en waar dan gek genoeg iedereen zo makkelijk meteen in mee gaat.

Hmm... misschien stem ik toch EoS.
Soija of EoS, ik denk er nog even over na.
Oud 21-11-2007, 17:53
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Het is wel eng om te zien hoe makkelijk iedereen met EoS meegaat.

Ook vind ik het grappig om te zien dat EoS en Spekkie allebei mijn posts hebben teruggelezen en dan over het feit hebben heengekeken dat ik (in die ronde) de eerste was die op RubyKuby heeft gestemd, die uiteindelijk wolf bleek te zijn. Ik denk dat 1 van die 2 weerwolf is.

Dat Soija zijn stem heeft veranderd vind ik niet zo heel verdacht trouwens, want ik ben ook altijd van mening dat schaapgedrag beter is dan gelijkspel. (Dat wil niet zeggen dat ik Soija niet verdacht vind. )

Anyway, ik stem op EoS.
__________________
Wark!
Oud 21-11-2007, 17:56
Verwijderd
Ik stem ook op EoS, heb ik besloten. Op het moment vind ik nl. wel dat er tenminste één goede aanwijsbare reden is, nl. ineens een post van EoS en een hoop (hopelijk wolven) die erachteraan lopen.
Maar goed, misschien is Flowtje ook wel een wolf, ik weet het niet.
In elk geval stem ik nu niet op haar.
Advertentie
Oud 21-11-2007, 18:09
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb al vaker aangegeven EoS verdacht te vinden en ben blij dat ik niet de enige ben. Hoewel er inmiddels al redelijk kans op gelijkspel is, ga ik toch op EoS stemmen. Ik vind hem raar spelen, eerst heel schaapgedrag (niks voor hem) en dan ineens vanuit het niets met een theorie komen, die nergens op gebaseerd is. Hopelijk heb ik 't nu eindelijk 'ns goed.

Mr Soija
Sperzieboon
Eye of Sauron
Daboman
Flowtje
MadameMinke
Femic

Flowtje
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Mr Soija
Lisaaah

Topdrop
Lucky Luciano
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-11-2007, 18:11
Verwijderd
Ik ben ook een beetje bang voor gelijkspel, maar ik ben ook bang voor schaapgedrag en ik hoop gewoon dat er een paar wolven tussen de Flowtje-stemmers zitten.
Oud 21-11-2007, 18:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja jeetje, nu is het vier tegen vier en dus gelijkspel. Alleen TopDrop heeft nog niet gestemd, maar hij is wel online geweest vandaag. Hij beslist dus wie er uit gaat. Verder zitten er natuurlijk ook nog drie wolven in het spel. En daarvan moet er eentje minstens op EoS of Flowtje hebben gestemd. Hmm. Ik ben benieuwd wie er vanavond uit ligt.
__________________
<):o)
Oud 21-11-2007, 18:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het was eerst 4 vs 1 voor Flowtje vs EoS. Ennu is het 4 vs 4?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-11-2007, 18:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, alsof ik het over de duivel heb
__________________
<):o)
Oud 21-11-2007, 19:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik zou op een willekeurige andere persoon kunnen stemmen. Als het dan gelijkspel wordt, zit er bij beiden een wolf (ervanuitgaande dat iedereen stemt op degene die hij/zij hier meldt) en een wolf bij de drie overgebleven stemmers. Als het geen gelijkspel wordt, en een van de twee vliegt eruit, dan zit er sowieso een (of meer) wolf(en) in het andere rijtje.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-11-2007, 19:11
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Mja dan weet je dus nog niks.. Stem gewoon op degene die je zelf verdacht vindt..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-11-2007, 19:12
Verwijderd
Ik dacht het dus niet. Het enige zekere is dat er dan minimaal 1 wolf zit in één van de twee rijtjes. Waarschijnlijk zal er ook minimaal 1 op geen van beiden stemmen, dus jij (of sperzieboon of ll) bent dan niet ineens vrijgesproken.
Oud 21-11-2007, 19:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Misschien dat ik maar op eos ga stemmen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-11-2007, 19:50
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Het is wel eng om te zien hoe makkelijk iedereen met EoS meegaat.

Ook vind ik het grappig om te zien dat EoS en Spekkie allebei mijn posts hebben teruggelezen en dan over het feit hebben heengekeken dat ik (in die ronde) de eerste was die op RubyKuby heeft gestemd, die uiteindelijk wolf bleek te zijn. Ik denk dat 1 van die 2 weerwolf is.

Dat Soija zijn stem heeft veranderd vind ik niet zo heel verdacht trouwens, want ik ben ook altijd van mening dat schaapgedrag beter is dan gelijkspel. (Dat wil niet zeggen dat ik Soija niet verdacht vind. )

Anyway, ik stem op EoS.
Dat zegt niks. Iedereen zag allang aankomen dat Rubykuby eruit zou gaan. Bovendien is Dark Phoenix al eerder begonnen met Rubykuby verdacht maken.
Ik vind dat jij je met deze post wel heel erg probeert in te dekken. Het is mij nu duidelijk dat dit een wolventaktiek is.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 21-11-2007, 20:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Dat zegt niks. Iedereen zag allang aankomen dat Rubykuby eruit zou gaan. Bovendien is Dark Phoenix al eerder begonnen met Rubykuby verdacht maken.
Ik vind dat jij je met deze post wel heel erg probeert in te dekken. Het is mij nu duidelijk dat dit een wolventaktiek is.
Het feit dat jullie het niet eens in overweging hebben genomen, maar gelijk al beginnen te wijzen vind ik gewoon erg verdacht.

In elk geval zullen we het zo zien.
__________________
Wark!
Ads door Google
Oud 21-11-2007, 20:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde)
02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde)
03. Flowtje
04. x-spekkie-x
05. Eye of Sauron (verrader)
06. Mr Soija
07. Sperzieboon
08. Lisaaah
09. Racing Dutch (dorpeling)
10. Lucky Luciano
11. waves (dorpeling)
12. Martino87 (dorpeling)
13. Kazet Nagorra (dorpeling)
14. Death-tears (dorpeling)
15. Minke
16. Darkiekurd (ziener)
17. Rubykuby (wolf)
18. Daboman
19. Femic
20. drukknoopje (tovenaar)
21. TopDrop
22. Pippeloen (wolfsbane)

Blauw = opgehangen!
Rood = opgegeten!
groen= gestorven door liefdesverdriet!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-11-2007, 20:39
Verwijderd
EoS, jij verrader

(ja ja, semi-nuttige terugvindpost, en zo voel ik me nog een beetje betrokken bij het spel, ook al ben ik vermoord )
Oud 21-11-2007, 20:57
Verwijderd

Citaat:
Misschien dat ik maar op eos ga stemmen.
Dus eerst ga je voor gelijkspel en probeer je jezelf tegelijkertijd vrij te spreken. En dan als iemand opmerkt dat jij dat probeert (jezelf vrij te spreken) dan wissel je ineens van stem? En je gaat dan toevallig liever voor EoS dan Flowtje.
Oud 21-11-2007, 21:00
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
__________________
Wark!
Oud 21-11-2007, 21:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Dus eerst ga je voor gelijkspel en probeer je jezelf tegelijkertijd vrij te spreken. En dan als iemand opmerkt dat jij dat probeert (jezelf vrij te spreken) dan wissel je ineens van stem? En je gaat dan toevallig liever voor EoS dan Flowtje.
Ik ging niet voor gelijkspel. Het was een mogelijkheid.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-11-2007, 21:58
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Bah, daar was ik al bang voor

Maar goed, mijn doel is bereikt. De tovenaar is dood
Succes wolven, kill 'em all
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 21-11-2007, 22:16
Verwijderd
Wow justice
Oud 21-11-2007, 22:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Yes, de verrader Die weet toch wie de wolven zijn? Hmm, hij beschuldigde Flowtje ervan wolf te zijn. En daarna werd bekend dat hij de verrader is. Dat kan betekenen dat 1. Flowtje onschuldig is (want een verrader zal nooit een wolf verraden) of dat 2. Flowtje een wolf is (omdat EoS waarschijnlijk al wist dat hij er uit ging en zo nog snel Flowtje juist onverdacht kon maken). Tevens vind ik TopDrop ook dubieus, omdat hij gelijkspel probeerde uit te lokken. Lastig. Ik ga toch maar voor Flowtje.

Flowtje
x-spekkie-x
__________________
<):o)
Oud 21-11-2007, 22:44
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Yes, de verrader Die weet toch wie de wolven zijn? Hmm, hij beschuldigde Flowtje ervan wolf te zijn. En daarna werd bekend dat hij de verrader is. Dat kan betekenen dat 1. Flowtje onschuldig is (want een verrader zal nooit een wolf verraden) of dat 2. Flowtje een wolf is (omdat EoS waarschijnlijk al wist dat hij er uit ging en zo nog snel Flowtje juist onverdacht kon maken). Tevens vind ik TopDrop ook dubieus, omdat hij gelijkspel probeerde uit te lokken. Lastig. Ik ga toch maar voor Flowtje.

Flowtje
x-spekkie-x
Door dit verhaal verdenk ik jou er nog meer van dat jij weerwolf bent. Hij was de eerste die op mij stemde, waardoor hij onmogelijk kon weten dat ik zoveel stemmen zou krijgen.

Ik wacht in elk geval eerst nog af wat de weerwolven doen, aangezien zij deze ronde aan de beurt zijn.
__________________
Wark!
Oud 22-11-2007, 09:59
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik vind het maar vreemd dat Soija wisselde vorige beurt en dan óók nog naar Flowtje, waardoor er toen een gelijkspel ontstond. Maar doordat TopDrop op EoS ging stemmen nam hij daarmee de kans weg dat de wolven gesnapt zouden worden.

Maar, we wachten idd nog even.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 22-11-2007, 10:31
Verwijderd
Toen ik van stem switchte, zorgde ik er júist voor dat het geen gelijkspel werd. Het stond 1, 1, 2, 1, 1, ofwel gelijkspel lag op de loer. Ik maakte er echter 1, 3, 1, 1 van, waardoor de kans op gelijkspel veel minder was.
Ik vind het erg typisch dat jij een foutieve drogreden gebruikt, zoals de wolven dat gewend zijn, om mij daar dan mee te verdenken. Terwijl het toch echt duidelijk is dat ik de gelijkspelsituatie wegnam en MadameMinke, Femic en TopDrop de gelijkspelsituatie terugbrachten.
Als je het mij vraagt ben jij, samen met één van de EoS-stemmers een wolf.
Oud 22-11-2007, 12:20
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik weet het in elk geval helemaal niet meer. Ik denk iig dat óf Soija óf Sperzieboon een wolf is, één van beide theorieën moet wel juist zijn toch.. Of ze zijn beide dorpeling en zitten er beiden naast..
Eerst maar even de wolven afwachten dan..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 22-11-2007, 12:35
Verwijderd
Met één verschil: mijn post is gebaseerd op juiste constateringen en die van sperzieboon is gebaseerd op foute constateringen.
Oud 22-11-2007, 12:57
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Behalve dan het gegeven dat Soija foute constateringen doet over mijn status.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.