Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 13:33
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Gister is er dus weer eens een nieuw programma begonnen met de naam My restaurant rules..

Het gaat om vijf koppels uit Australië die daar een eigen restaurant op willen gaan starten.
Natuurlijk is het dan de bedoeling om het mooiste en beste restaurant aan het einde van de acht weken te hebben.

Gister was de eerste aflevering waarin men kennis maakte met de andere koppels, ze een auto kregen en ze voor het eerst het gebouw zagen waar ze hun restaurant in gaan beginnen. (Wat overigens overal een rotzooi was..)

Iemand die gister heeft gekeken of het programma gaat volgen?
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 15:36
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
lijkt me wel leuk, alleen jammer dan het net met rlt boulevard valt
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:18
Verwijderd
Beetje jammer dat Oliver's Twist er nu niet meer op komt. Ga er iig niet naar kijken omdat het met Boulevard samenvalt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:25
Mara
Mara is offline
Ik vroeg me af wat ze met die titel bedoelden.
Mijn restaurant is 'cool', of de 'regels' van mijn restaurant.

Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:00
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik denk je eerste optie, omdat het doel van het programma is het beste restaurant aan het einde te hebben...
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:13
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 01-03-2005 @ 16:36 :
lijkt me wel leuk, alleen jammer dan het net met rlt boulevard valt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 01:25
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Is een leuke serie.
seizoen 2 is ook erg leuk
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:58
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Heb het nu al 2 keer gemist..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Pff combinatie tussen Jamie Oliver's kitchen en Het Blok hoef ik niet te zien
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:44
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-03-2005 @ 17:25 :
Ik vroeg me af wat ze met die titel bedoelden.
Mijn restaurant is 'cool', of de 'regels' van mijn restaurant.

Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 02-03-2005 @ 15:44 :
Anders doe je even normaal. Ik ken 't programma verder niet, lees er hier voor 't eerst over.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 10:32
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Zijn er al meer mensen die hebben gekeken? Hebben jullie een favo koppel?
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 10:47
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
dit lijkt me dan weer een kut programma. de meeste reallity dingen zijn wel geinig, maar die verbouwingsshit dig ik nooit echt
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 11:13
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-03-2005 @ 16:14 :
Anders doe je even normaal. Ik ken 't programma verder niet, lees er hier voor 't eerst over.
Anders leer je Engels
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 20:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
dReZ schreef op 03-03-2005 @ 12:13 :
Anders leer je Engels
Dan nóg hoef je niet zo te reageren. Gewoon een vriendelijke uitleg was voldoende geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 09:52
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-03-2005 @ 21:30 :
Dan nóg hoef je niet zo te reageren. Gewoon een vriendelijke uitleg was voldoende geweest.

Anders had er wel My restaurant´s rules gestaan.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:12
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Alsjeblieft zeg, wat een gedoe om niks..

Zijn er wel mensen die gekeken hebben en wat leuks te melden hebben?
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 11:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 06-03-2005 @ 22:12 :
Alsjeblieft zeg, wat een gedoe om niks..

Zijn er wel mensen die gekeken hebben en wat leuks te melden hebben?
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien, maar heb nog niet echt een favo koppel ofzo. Ik vind alleen dat ventje van de bank verschrikkelijk irritant (en volgens mij is hij verschrikkelijk homo)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2005, 20:57
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik vind dat stel dat beter denkt te zijn dan de rest zo erg..
Zeker van dat rookgordijn opgooien.. Kom op zeg, alsof je daar wat mee bereikt.. Ze hadden hun plannen toch allang klaar moeten hebben, hoezo kun je dan van anderen afkijken??

Dat stel dat de eerste ronde heeft gewonnen vind ik echt leuk! Hebben gewoon ook leuke ideeen.. Nu maar hopen dat ze allemaal een beetje reël blijven en zich niet te hoge doelen stellen..
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 17:38
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Dit is echt een leuk programma Ik ben er helemaal verslaafd aan. Het einde nadert al en eigenlijk vind ik alle drie de restaurants wel wat hebben.

Adelaide heeft een zeer origineel concept: een grote tafel en je bestelt een portie voor je tafel en niet ieder een eigen bord dus (ja klinkt ingewikkeld). Bij Perth vind ik de personen die 't runnen echt geweldig. Bij Melbourne is gewoon alles helemaal op en top, maar toch gun ik het hun 't minst. Alles is net iets té goed.

Zou wel leuk zijn als ze zoiets ook in Nederland opzetten

Edit: oei wel een verre up zie ik. Zijn dit herhalingen dan ofzo? Ach ik had ze nog niet gezien.

Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:17
PV
PV is offline
Ik vind het ook geweldig, kijk het elke avond. In het begin vond ik het wel erg snel gaan.. ineens was alles verbouwd en de dag erna ingericht bij wijze van spreken. Dat had best wat langer mogen duren
Adelaide eruit, niet heel erg verrassend na dat gedoe met die scooter. Als je al een keer gewaarschuwd bent door zo'n inspecteur moet je gewoon slimmer zijn...
Helaas kon m'n broer het niet laten al een paar weken terug te verklappen wie er gaat winnen

'k zou dit programma ook wel in het Nederlands willen zien ja

Sam en Catherine vond ik leuk, met dat Italiaanse familiegebeuren Simon en Natalie vond ik helemaal niks, stel aandachtstrekkers met hun gezeik. En ook dat zij beter zouden zijn omdat Simon zelf kok is. Gelukkig liggen ze er al een tijdje uit
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:26
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Ik kijk het ook nog iedere avond en nu ben ik toch blij dat er in de zomer zoveel herhaald wordt, want ik had er voor de vakantie echt nog nooit van gehoord .

Verder hoop ik nu zo dat Melbourne wint aangezien ik dat er gewoon het best uit vind zien. Die gast (Pete geloof ik) is volgens mij wel ontzettend dom en ik heb ondertussen wel genoeg speeches gezien, maar gelukkig maakt Tash dat alles weer helemaal goed .

Het restaurant in Perth ziet er vind ik heel goedkoop uit en daar scoort het duidelijk minder dan Melbourne. Verder is hier eigenlijk hetzelfde verhaal als is Melbourne: de vrouw (Amanda geloof ik) vind ik helemaal top, maar de man iets minder.

Overigens ben ik het niet helemaal met PV eens over Brisbane. Ik vond dat Natalie en Simone tenminste wel lef hadden en bovendien zag hun restaurant er prima uit. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik Simon soms wat te bazig vond .
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:40
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Natalie van Brisbane vind ik echt werkelijk een topvrouw Zij is echt te goed gewoon. Die Simon was een arrogante kwal en hij ging 't Australische stempubliek vanalles verwijten Dat is natuurlijk wel 't stomste wat je kunt doen.

Ik hoop dat Perth wint, al was 't maar voor de mensen die 't runnen. Ook die Schotse kok vind ik helemaal geweldig. Die kerel van Melbourne, die enorme kettingroker, doet z'n speeches wel leuk enzo, maar ik mag die twee niet heel erg. Die keuken vind ik te klein ook.

Adelaide vond ik een heel leuk concept hebben, maar die twee konden echt geen restaurant runnen (wel een leuk stel trouwens). Terecht dat ze eruit liggen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:33
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
simon, was t leukste
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 02:04
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Overigens is aanstaande maandag al de laatste aflevering als ik het goed gezien heb .

Verder denk ik denk ik dat Pete en Tash (<3 ) wel gelijk hebben dat Perth nog steeds in de wedstrijd zit door de goede reclamecampagnes en niet door het bijzondere restaurant. Ik heb er natuurlijk nog nooit gegeten, maar het restaurant in Melbourne ziet er vind ik gewoon beter uit dan dat in Perth. Ik hoop dus nog steeds dat Melbourne wint, maar ik vrees het ergste .
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2005, 14:08
Verwijderd
ik vind 't echt super leuk programma, maar jammer dat Adelaide eruit is, ik vond ze juist netzo leuk!

mja thank god dat simon en nathalie eruit zijn, omg ik vond ze echt vreselijk
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 19:14
danielle84
danielle84 is offline
ik denk ook niet dat het gaat om het beste eten. het gaat er meer om wie er populairder is.

waar ik me het meest aan ergerde bij natalie is dat ze elke keer zei: I don't want to be responsable for other peoples mistakes... (miss zei ze het ietsje anders)
Als manager moet je volgens mij wel vaker excuses aanbieden voor fouten die gemaakt zijn in je restaurant, dat is toch niet zo heel erg lijkt mij...
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 00:12
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
En nu heeft Perth helaas toch gewonnen ...
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 11:29
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
leuk programma maar wat bezielt die mensen om zoiets te willen.... 24/7 met je werk bezig (voor anderen), zeik-klanten, , duur personeel, veel personeel, concurrentie, stabiel inkomen creeeren, winst maken, geen vakantie, .... die pete vond ik een lul, jammer voor die schotse kok.
__________________
All i ever wanted was everything
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:10
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Sime schreef op 02-08-2005 @ 12:29 :
leuk programma maar wat bezielt die mensen om zoiets te willen.... 24/7 met je werk bezig (voor anderen), zeik-klanten, , duur personeel, veel personeel, concurrentie, stabiel inkomen creeeren, winst maken, geen vakantie, .... die pete vond ik een lul, jammer voor die schotse kok.
Dat is juist het leuke van een eigen restaurant: als de zaak eenmaal goed draait kan je in principe zo vaak vrij nemen als je zelf wilt. En natuurlijk zijn de zeikklanten niet leuk, maar alle tevreden klanten juist weer wel.

En ja Pete was ook niet mijn favoriet, maar zijn vrouw daarentegen . En de Schotse kok zit bij het winnende restaurant hoor.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:22
PV
PV is offline
Ik vond Peter wel grappig, met z'n speeches dat met die aannemer was wel stom.
Ik vind het wel jammer dat dit nu de laatste aflevering was, het lijkt me leuk om te zien hoe het Perth vergaat nadat ze gewonnen hebben. Dat ze na een maandje nog eens gaan kijken of er nog steeds zoveel klanten komen.

hm, "Room 19 has now closed for business prior to the demolition of the building". Daar hoef je dus niet meer heen

Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:35
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Misschien snapte ik iets niet, maar waarom waren ze allemaal zo blij in Perth? alleeen omdat ze gewonnen hadden? ze kunnen toch niks winnen?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 12:39
PV
PV is offline
Citaat:
levi's schreef op 02-08-2005 @ 13:35 :
Misschien snapte ik iets niet, maar waarom waren ze allemaal zo blij in Perth? alleeen omdat ze gewonnen hadden? ze kunnen toch niks winnen?
Ze mochten de winst in eigen zak steken, het personeel hield hun baan en Ash en Amanda moesten hun zelf bedachte restaurant niet opgeven.. da's toch wel wat waard?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:28
Orsino*
Orsino* is offline
Ja, ze hebben dus hun eigen restaurant gewonnen. De anderen moesten de steutel (en daarmee dus hele 'zelf'gebouwde restaurant, baan etc.) inleveren.

Ik vind het trouwens niet eerlijk dat Perth heeft gewonnen, het is duidelijk dat dat vooral zo is omdat ze populairder zijn. Niet omdat het restaurant goed is. Eigenlijk zou de jury ook nog een stem moeten hebben, dan hadden die anderen restaurants nog een heerlijke kans gehad. Nu is het hele concept verloren.

Melbourne! Ik vond Pete wel heel cool trouwens.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:33
danielle84
danielle84 is offline
maar het concept was juist maak een goeddraaiend restaurant.
het ging niet om het beste, om het mooiste enz.
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 17:43
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 02-08-2005 @ 20:33 :
maar het concept was juist maak een goeddraaiend restaurant.
het ging niet om het beste, om het mooiste enz.
Ja precies, en Perth heeft altijd al de langste rijen gehad. Daarom vind ik dat ze verdiend hebben gewonnen. Ook vond ik Amanda en vooral Ash helemaal top. Ook die Schotse kok was gaaf.

Jammer dat 't restaurant niet mehr bestaat. Ik zou ook wel zo'n terugblik aflevering willen zien. Ben ook benieuwd of Nick en Emily in Adelaide hun restaurant nog hebben teruggekocht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2005, 19:24
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Toen ze het voor de eerste keer uitzonden heb ik telkens kleine stukjes gezien omdat rond dat tijdstip ook Gilmore Girls kwam. Dus ik heb ook naar de herhalingen gekeken.. heb nu dus alles gezien. Erg leuk programma. Simon vond ik af en toe echt heel erg grappig.. maar vaak kon ik hem wel wurgen. Je noemt je vrouw toch geen hoer. En wat een kapsones heeft hij. Mijn favorieten waren Sam & Catherine. Jammer dat ze er al zo snel uitlagen. Zoals Sam ook al zei.. volgens mij zouden zij 2e zijn geworden als ze niet samen genomineerd waren met Perth. Ik had ook al voorspeld dat Perth zou winnen.. zij waren gewoon het meest populair en hadden heel veel klanten. Qua personen vond ik hen ook de leukste van de laatste 3. Vooral Ash.

Ik zou zelf nooit een restaurant willen openen. Zoo veel tijd in je werk steken is ook weer een beetje overdreven. En die mensen moeten niet zeuren dat ze zo weinig krijgen. Ik weet niet wat gebruikelijk is in de horeca business.. maar 60.000 per jaar voor een gastvrouw vind ik best wel veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Mijn tent is top.
Rachel
14 07-03-2007 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.