Oud 19-02-2002, 21:23
Verwijderd
Janmaat en Fortuyn kunnen net zo goed samen in een partij. Ik heb het idee van een one-issue-partij. Ze willen alleen de buitenlanders weghebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2002, 21:30
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Ten eerste: dit kan net zo goed in een andere topic, is meer van het zelfde.

Ten tweede: Mijnheer Pim en mijnheer Hans mogen dan kwalijk denken over allochtonen e.d., dat betekent niet dat dát hun enige visie is. Het zegt meer iets over onze media e.d.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 21:51
Jaspère
Jaspère is offline
Dat is grote onzin. Janmaat wilde de al legaal in Nederland wonende allochtonen het land uitzetten. Fortuyn zegt enkel dat hij geen nieuwe asielzoekers meer wil opnemen. En dat is een wezenlijk verschil. Daarnaast heeft Fortuyn wel degelijk andere issues, dus van een one-issue partij kun je niet spreken. Janmaat / CD daarentegen bracht/brachten elk onderwerp terug op hetzelfde onderwerp: het vreemdelingen- c.q. asielbeleid. One-issuepartijen waren inderdaad de CD, en zijn ouderenpartijen (vooral verhogen van de AOW), Nederland-Mobiel (accijns op benzine omlaag) en de Middenstandspartij (waar zouden die voor opkomen? ).
__________________
It are the little things in life that make it worth living -- Zino Davidoff
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 22:45
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Jaspère schreef:
Dat is grote onzin. Janmaat wilde de al legaal in Nederland wonende allochtonen het land uitzetten.

niet waar

Fortuyn zegt enkel dat hij geen nieuwe asielzoekers meer wil opnemen.

enkel? enkel? dat is practisch hetzelfde als waar jij Janmaat van beticht.

En dat is een wezenlijk verschil. Daarnaast heeft Fortuyn wel degelijk andere issues, dus van een one-issue partij kun je niet spreken. Janmaat / CD daarentegen bracht/brachten elk onderwerp terug op hetzelfde onderwerp: het vreemdelingen- c.q. asielbeleid.

ook niet waar. Dat was het enige dat via de media naar buiten kwam. Ze hadden echter behoorlijk wat idealen waar menigeen achter staat. Zoals hogere gevangenis straffen e.d.

One-issuepartijen waren inderdaad de CD, en zijn ouderenpartijen (vooral verhogen van de AOW), Nederland-Mobiel (accijns op benzine omlaag) en de Middenstandspartij (waar zouden die voor opkomen? ).
Beetje politiek correct (en dus onjuist ) wat je hier neer zet. Bekijk het eens wat objectiever ( en nee, 2vandaag is niet objectief)
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:43
Jaspère
Jaspère is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
enkel? enkel? dat is practisch hetzelfde als waar jij Janmaat van beticht.
Vind ik een hoogst opmerkelijke interpretatie! Er is wel degelijk een HEEL groto verschil tussen de al in Nederland (legaal) wonende allochtonen het land uitzetten of geen asielzoekers opnemen.

Citaat:

ook niet waar. Dat was het enige dat via de media naar buiten kwam. Ze hadden echter behoorlijk wat idealen waar menigeen achter staat. Zoals hogere gevangenis straffen e.d.
Hogere gevangenisstraffen voor allochtonen ja. Echt, op elk punt in het verkiezingsprogramma en ook in interviews kwamen ze (lees Janmaat) steeds maar weer op hetzelfde punt terug.

Citaat:

Beetje politiek correct (en dus onjuist ) wat je hier neer zet. Bekijk het eens wat objectiever ( en nee, 2vandaag is niet objectief)
Ik beoordeel het zo objectief mogeljk. Wat je met 2Vandaag bedoelt is me eigenlijk niet duidelijk. Citaat: 'Beetje politiek correct (en dus onjuist)' Fantastische argumentatie! Bravo! Deze kreet blinkt uit van objectiviteit.
__________________
It are the little things in life that make it worth living -- Zino Davidoff
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:49
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Jaspère schreef:
Vind ik een hoogst opmerkelijke interpretatie! Er is wel degelijk een HEEL groto verschil tussen de al in Nederland (legaal) wonende allochtonen het land uitzetten of geen asielzoekers opnemen.

Het effect is uiteindelijk hetzelfde: totale 'reiniging' van ons ras mbt andere rassen. Het maakt mij niet veel uit of dat gebeurd dmv het weg sturen of niet meer binnen laten, het effect wekt bij mij nou éénmaal weerstand op.

Citaat:

Hogere gevangenisstraffen voor allochtonen ja. Echt, op elk punt in het verkiezingsprogramma en ook in interviews kwamen ze (lees Janmaat) steeds maar weer op hetzelfde punt terug
Pertinent niet waar. Het was wel een hoofdmotief maar ook criminaliteit, politiek e.d. baren hem zorgen. Idd was rassenhaat wel zijn voedingsbodem maar niet zijn enige bron.

Citaat:

Ik beoordeel het zo objectief mogeljk. Wat je met 2Vandaag bedoelt is me eigenlijk niet duidelijk. Citaat: 'Beetje politiek correct (en dus onjuist)' Fantastische argumentatie! Bravo! Deze kreet blinkt uit van objectiviteit


Ten eerste is dat 2Vandaag gewoon wat sarcasme jegens de politieke objectiviteit die wij pretenderen te hebben.
Ten tweede is jouw aanval een beetje heel debiel. Ik geef hier duidelijk mijn mening en die is, hoe raad je het al, subjectief. Ik zei dat je objectief naar de zaak moet kijken en niet zonder meer de media moet geloven, dat wil niet zeggen dat jij daaruit geen (subjectieve) mening uit mag vormen.
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
al die mensen die denken dat extreem-rechts de oplossing is voor een veiligere en betere samenleving moeten maar es denken over dit, namelijk: (extreem)rechtse politiek, dan krijg je een oneerlijke verdeling van t geld in t land, dus rijken, maar ook veel armen(zoiets als amerika) en juist dan zal de criminaliteit nog meer toenemen(er zijn immers meer armen, dan wanneer men een linkse politiek heeft) zo simpel is t eigenlijk?
al die mensen die tegen de islam en allochtonen zijn enzo, als die onderdrukt worden(door rechtse politiek dus) dan zal er juist meer criminaliteit en dergelijke komen, zien jullie dat nou ECHT NIET????!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:34
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

Ten tweede: Mijnheer Pim en mijnheer Hans mogen dan kwalijk denken over allochtonen e.d., dat betekent niet dat dát hun enige visie is. Het zegt meer iets over onze media e.d.


pff, Pim zijn enige doel om de politiek in te gaan was puur om een rechtsere politiek te krijgen, wat m nu nog lukt ook, omdat hij tegen de islam en allochtonen is.
de media overdrijft haast nix, ze melden t alleen vaak, maar ze overdrijven haast nix, pim overdrijft meer!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:35
Jaspère
Jaspère is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Het effect is uiteindelijk hetzelfde: totale 'reiniging' van ons ras mbt andere rassen. Het maakt mij niet veel uit of dat gebeurd dmv het weg sturen of niet meer binnen laten, het effect wekt bij mij nou éénmaal weerstand op.
Je snapt de essentie niet. Fortuyn praat absoluut niet over rassen maar over asielbeleid. Dat is een wezenlijk verschil, en ook de reden waarom je Fortuyn absoluut niet met Janmaat kunt vergelijken. Je moet de zaken niet door elkaar halen. En wat is in vredesnaam reiniging van een ras?

Citaat:

Pertinent niet waar. Het was wel een hoofdmotief maar ook criminaliteit, politiek e.d. baren hem zorgen. Idd was rassenhaat wel zijn voedingsbodem maar niet zijn enige bron.
Niemand gebruikt één bron om zijn mening te vormen. Het gaat erom dat hij rassenhaat pertinent als vrijwel enig argument en reden opvoerde.

Citaat:

Ten eerste is dat 2Vandaag gewoon wat sarcasme jegens de politieke objectiviteit die wij pretenderen te hebben.
Ten tweede is jouw aanval een beetje heel debiel. Ik geef hier duidelijk mijn mening en die is, hoe raad je het al, subjectief. Ik zei dat je objectief naar de zaak moet kijken en niet zonder meer de media moet geloven, dat wil niet zeggen dat jij daaruit geen (subjectieve) mening uit mag vormen.
Dus je eerdere opmerking snijdt geen hout.
__________________
It are the little things in life that make it worth living -- Zino Davidoff
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:47
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Lezen jullie de krant de Volkrant zaterdag Reflex stond dus in Wel legaal uit t land.
Antiliaanen eruit al zijn ze legaal.
Dit wisten jullie wel Islam is t kwaad.
Die gast is dus wel een racist want hij gaat niet zeggen Frieze poffen eigen taaltje willen onafhankelijk zijn van N.l.
Gooi die Frieze poffen weg zijn ze onafhankelijk.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 07:11
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Lezen jullie de krant de Volkrant zaterdag Reflex stond dus in Wel legaal uit t land.
Antiliaanen eruit al zijn ze legaal.
Dit wisten jullie wel Islam is t kwaad.
Die gast is dus wel een racist want hij gaat niet zeggen Frieze poffen eigen taaltje willen onafhankelijk zijn van N.l.
Gooi die Frieze poffen weg zijn ze onafhankelijk.


__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 07:18
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Jaspère schreef:
Je snapt de essentie niet. Fortuyn praat absoluut niet over rassen maar over asielbeleid. Dat is een wezenlijk verschil, en ook de reden waarom je Fortuyn absoluut niet met Janmaat kunt vergelijken. Je moet de zaken niet door elkaar halen. En wat is in vredesnaam reiniging van een ras
Ik snap het best, alleen wil ik iets genuanceerder zijn. Natuurlijk betrok indirect Janmaat buitenlanders bij alles, er waren ook andere punten. Hij gaf de buitenlanders de schuld van de hoge criminaliteit cijfers, hij wilde ook hogere straffen, ook voor nederlanders.
Het is echt een belangrijk deel media geweest die 'm onderuit heeft gehaald (volkomen naar mijn smaak overigens )

Ik neem aan dat je best bedoeld wat ik met 'reininging' van een ras bedoel. Ik kon even niets anders bedenken (wou het even kort houden). Ik hoop dat m'n nich genoeg zegt over m'n visie hierop.

Citaat:

Niemand gebruikt één bron om zijn mening te vormen. Het gaat erom dat hij rassenhaat pertinent als vrijwel enig argument en reden opvoerde.


De rassenhaat was geen reden, dat was de criminaliteit e.d., hij droeg als grootste oplossing aan het elimineren van alle (niet westerse) buitenlanders. Wederom, je hebt gelijk dat er best verschil zit in de show die Pim en Hans opvoeren, maar de echte essentie, verschild wezenlijk niet zo veel. (alleen is Pim kiezersgerichter dan Jan, al heeft die 10 jaar terug ook, ik geloof, 3 zetels gehaald)

Citaat:


Dus je eerdere opmerking snijdt geen hout.


'Beetje politiek correct (en dus onjuist', als je dat hierop doelt, kan je dat zeggen ja
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:01
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Allebei geen partij, nog beter...Naja misschien wel een partij met een zetel of 2, want daarmee zullen ze dan gelukkig toch niet veel bereiken maar dan hebben de mensjes die net zo denken als zei tenminste nog een beetje het gevoel dat hun stem wordt vertegenwoordigd in de Tweede Kamer.
Wie is erger...Janmaat of Fortuyn...Ik heb eigenlijk met beide erg weinig, al heb ik dan meer symphatie voor Pim... Al met al weet ik nog steeds niet wat te gaan stemmen, wel dat het in elk geval niet LN zal zijn.
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 10:30
NN
NN is offline
Naar mijn idee wil Fortuyn op de langere termijn hetzelfde als Janmaat. Hij drukt zich alleen iets beter uit.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:25
drAzE
drAzE is offline
Citaat:
NN schreef:
Naar mijn idee wil Fortuyn op de langere termijn hetzelfde als Janmaat. Hij drukt zich alleen iets beter uit.
dat idee heb ik ook.....1 pot nat!!!!

__________________
*la vida es un carnaval*...P, tq
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:38
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
als je ziet hier in Ede hoe marrokanen zich gedragen dat is niet te toloren
het is vaak hetzelfde groepje
die je uitdagen
vaak jochies van 15 a 16 jaar die een grote bek hebben,als je iets terugzegt staan er meteen 30 gasten omheen
ziek word je er van
je schaamt je kapot als je ziet dat marrokanen feest vieren na de aanslagen in de V.S.
met zulke gasten is er maar 1 oplossing
terug na hun eigen land
tuig is het van het ergste soort
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:47
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
als je ziet hier in Ede hoe marrokanen zich gedragen dat is niet te toloren
het is vaak hetzelfde groepje
die je uitdagen
vaak jochies van 15 a 16 jaar die een grote bek hebben,als je iets terugzegt staan er meteen 30 gasten omheen
ziek word je er van
je schaamt je kapot als je ziet dat marrokanen feest vieren na de aanslagen in de V.S.
met zulke gasten is er maar 1 oplossing
terug na hun eigen land
tuig is het van het ergste soort



Echt een geweldig onderbouwde mening, ik wou dat ik het zo zeggen kon........
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 21:34
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
als je ziet hier in Ede hoe marrokanen zich gedragen dat is niet te toloren
het is vaak hetzelfde groepje
die je uitdagen
vaak jochies van 15 a 16 jaar die een grote bek hebben,als je iets terugzegt staan er meteen 30 gasten omheen
ziek word je er van
je schaamt je kapot als je ziet dat marrokanen feest vieren na de aanslagen in de V.S.
met zulke gasten is er maar 1 oplossing
terug na hun eigen land
tuig is het van het ergste soort
opzich is het waar wat je zegt, maar die onderbouwing moet je maar es aan gaan werken..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2002, 22:43
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
ik had haast
wilde tog erop reagere
maar je zegt zelf dat het wel klopt
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
ik had haast
wilde tog erop reagere
maar je zegt zelf dat het wel klopt
Kan mij t schelen dat ze dat leuk vinden en feest gaan vieren, ze hoeven daarom nog niet terug...
Gebruik es interpunctie, en 'tog' is fout..
Zo kan ik ook wel honderden voorbeelden geven, niet echt geweldig wat je doet, bovendien krijg je van een Nederlander ook een grote bek terug als allochtoon zijnde, dus nee, zwak.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:24
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
ach...ik zou jou weleens willen horen als je vrienden hebt die met de dood bedreigt zijn,ik zelf ook al eens,2 weken geleden nog,een vriendin die in half aangerand is,dan praat je zeker anders,
geeft niet hoor
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:43
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
ach...ik zou jou weleens willen horen als je vrienden hebt die met de dood bedreigt zijn,ik zelf ook al eens,2 weken geleden nog,een vriendin die in half aangerand is,dan praat je zeker anders,
geeft niet hoor
zozo, dus ze zijn meteen allemaal slecht??
nederlanders doen alles goed??
ik kan nu toch ook zeggen, ja, een nederlander had iemand verrot geslagen, een auto gejat, iemand beroofd
kom op man!
bovendien denk ik dat als jij je ook wat beter zou gedragen dat je minder zulke dingen meemaakt
want MEESTAL maken gewone mensen dit soort dingen minder mee dan wilde mensen, om t zo maar te zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 18:45
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
jij hebt mn verhaal niet goed gelezen
je roept maar wat
ik heb gezegt dat er ook genoeg foute nederlanders zijn,maar hier in Ede zijn het voornamelijk de marrokanen
en ik zou graag zien dat men daar eens tegen optreedt
men is gewoon bang
helaas mag je zelf niet het heft in handen nemen
en al zou je het wel doen
dan heb je meteen half marroko achter je aan

maar ik ben geen rascist

bij voetbal ga ik het meeste om met 4 marrokanen,omdat die zich wel normaal gedragen
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:02
MortuuS
MortuuS is offline
hmm ik vind dat pim een beetje te ver gaat maar hij heeft wel (deels) gelijk niet dat het is gewoon vol..!!
kijk naar de files elke ochtend weer komt echt omdat we te veel mensen hebben niet alleen buitenlanders maar ook gewoon nederlanders en als je dat vegelijtk met Canada of australie daar is wel wat meer plek..!!
maarja dat over die grondwet regel was hem gevraagt van welke regel zou u als eerst schrappen nou dat lokken ze uit he en dan zegt hij de eerste argh DOM...!!!

nou ja ik denk in ieder geval dat er iets gaat gebeuren als zoveel mensen op pim willen gaan stemmen dan is er iets dat de bevolking dwars zit (alleen dat moet nniet door die gek gedaan worden) gewoon door de regering bijv nu die meot dat oplossen hij heeft het alleen naar voren gebracht..!!

zo denk ik er over
__________________
Bedenk goed wat je met je laaste ReplY doet....!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:20
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Hebben jullie geen vuisten dan of vrienden,als ik bedreig wordt ga er meteen achteraan met m'n vrienden.
Jullie zij toch geen mietjes ofzo,in de ranstad gaat t wel zo.
Als ze mes hebben pak gewoon een fiets gooi op ze,sla dan gewoon vol op z'n neus.
Ik heb geen pimmetje kabouter nodig, okee ik ben wel halfbloed maar m'n vrienden zijn gewoon Nederlanders.
Vorrige week nog hadden een paar mafkezen van een vriendin haar brommer gejat.
Toen we ze zagen met de brommer zijn ergwoon achter na gereden brommer weer terug.


__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2002, 19:48
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
jij hebt mn verhaal niet goed gelezen
je roept maar wat
ik heb gezegt dat er ook genoeg foute nederlanders zijn,maar hier in Ede zijn het voornamelijk de marrokanen
en ik zou graag zien dat men daar eens tegen optreedt
men is gewoon bang
helaas mag je zelf niet het heft in handen nemen
en al zou je het wel doen
dan heb je meteen half marroko achter je aan

maar ik ben geen rascist

bij voetbal ga ik het meeste om met 4 marrokanen,omdat die zich wel normaal gedragen
zeg dat dan wat eerder
oja: bij nederlanders krijg je er ook heel wat achter je aan..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 21:28
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
als je niet snapt wat ik bedoel

laat dan maar

__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 14:20
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
als je niet snapt wat ik bedoel

laat dan maar


als je t nou wat duidelijker uit had gelegd, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 16:17
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Nou snap ik t ook niet meer
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 16:34
ruitenwisser
ruitenwisser is offline
Een groot verschil tussen Fortuyn en Janmaat is dat Janmaat allochtonen uit het land wilde zetten, Fortuyn wil dat niet. Hij zegt alleen dat Nederland vol is.Ik zie daar trouwens geen racistische uitlating in, misschien is het wel voor een poosje goed, eerst hier de problemen omtrent het asielbeleid oplossen ('burocratische' procedures waar asielzoekers geen hol van snappen enz.)
Daarna kun je wel weer 'rustig aan' asielzoekers opvangen.

Nog een verschil is dat Fortuyn zich in veel zaken vastbijt; asielbeleid, gezondheidszorg, criminaliteit enz. enz.)
Daarom wordt Fortuyn gezien als een intelligent man.
Janmaat niet, de meeste mensen zien zo wel dat hij zo'n stomme extreem-rechtse nazi is.

Anyway, ik ben het misschien niet altijd met de uitspraken van Fortuyn eens, het belangrijkste voor mij is toch wel dat hij de bestaande politieke partijen wakker heeft geschudt; dat er toch veel problemen zijn en het volk toch niet tevreden is over de gang van zaken.

Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 17:58
arvid_18
arvid_18 is offline
Janmaat zelf is geen extreem rechtse nazi
de meeste van z'n aanhangers in zijn partij echter wel
Het vreemde van Janmaat is dat je er geen hoogte van kunt krijgen. Op tv ziet hij er oliedom uit terwijl het in feite een heel intelligent persoon is.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 18:44
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Zeker niet reflex gelezen volkrant ruiten wisser in dat artikel is tie te ver gegaan.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 12:08
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ten eerste: dit kan net zo goed in een andere topic, is meer van het zelfde.

Ten tweede: Mijnheer Pim en mijnheer Hans mogen dan kwalijk denken over allochtonen e.d., dat betekent niet dat dát hun enige visie is. Het zegt meer iets over onze media e.d.

mee eens
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:35
Kimmygirl00
Kimmygirl00 is offline
Wat is er mis met de buitenlanders? De regering van Nederland is wel degene die de buitenlanders hier naar toe heeft gehaald. In die tijd mochten we vuile kluisjes opknappen. En nu willen ze de buitenlanders terugsturen? Ze kunnen ons beter dankbaar zijn!

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 10:21
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Kimmygirl00 schreef:
Wat is er mis met de buitenlanders? De regering van Nederland is wel degene die de buitenlanders hier naar toe heeft gehaald. In die tijd mochten we vuile kluisjes opknappen. En nu willen ze de buitenlanders terugsturen? Ze kunnen ons beter dankbaar zijn!

ach die paar domme mensen hier willen dat niet horen, kunnen ze niet tegen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:06
arvid_18
arvid_18 is offline
De regering heeft niet alle buitenlanders hierheen gehaald.
Alsof alle buitenlanders goed zijn en we hun dankbaar moeten zijn LOL

dat een paar domme mensen hier niet willen horen dat buitenlanders ook crimineel kunnen zijn, kunnen ze niet tegen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2002, 11:13
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
arvid_18 schreef:
De regering heeft niet alle buitenlanders hierheen gehaald.
Alsof alle buitenlanders goed zijn en we hun dankbaar moeten zijn LOL

dat een paar domme mensen hier niet willen horen dat buitenlanders ook crimineel kunnen zijn, kunnen ze niet tegen
dat zeg ik ook niet, alsof alle nederlanders goed zijn, in eigen land, das nog erger vind ik., kan ik reuze tegen, alleen ik kijk dus bij criminelen niet of t een allochtoon is of niet, maar om wat ie doet, en daar moet je ook naar kijken, en het zijn allochtonen, geen buitenlanders!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:26
godcalledsicktoday
godcalledsicktoday is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Kan mij t schelen dat ze dat leuk vinden en feest gaan vieren, ze hoeven daarom nog niet terug...
Gebruik es interpunctie, en 'tog' is fout..
Zo kan ik ook wel honderden voorbeelden geven, niet echt geweldig wat je doet, bovendien krijg je van een Nederlander ook een grote bek terug als allochtoon zijnde, dus nee, zwak.

je hoort hem toch ook niet zeggen dat ALLE buitenlanders slecht zijn en terug moeten, maar ik vind wel dat als je hier het land binnen komt etc. je je moet kunnen gedragen enzo en nouja als dat je niet lukt dan vind ik idd dat die mensen het land weer uit mogen...

[edit] en het niet gebruiken van interpunctie of het precies correct schrijven van bepaalde woorden zegt niets over de inhoud van iemands mening [/edit]



[Dit bericht is aangepast door godcalledsicktoday (03-03-2002).]
__________________
¤~*vlaaaa invasie in aantocht, vannilevla-warriors, houdt uw 2 smaken aardbeien/vanille- & hopjes-vlapakken gereed :p*~¤
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Presaaidentieel debat: Hilarische Trompet #1953
Mr Soija
500 27-10-2016 16:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist?
Verwijderd
217 25-12-2008 02:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islamitische school afgebrand.
Ten_Ton_Hammer
500 15-11-2004 14:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap samenvatting van de demonisering
dutch lion
7 18-07-2002 18:19
Films, TV & Radio janmaat: nederland is hier en daar overvol
arvid_18
28 08-03-2002 12:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap janmaat: nederland is hier en daar overvol
arvid_18
18 04-03-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.