Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 16:56
poesiefox
poesiefox is offline
Het moge bekend worden verondersteld, ik mag graag een rondje vuren met allerhande schiettuig. Meisjes zijn daarin absoluut in de minderheid, en zeker als je best goed schiet, vinden de meeste jongens het errug koelbloedig.
Ik heb met groot kaliber pistool zojuist een nieuw persoonlijk record geschoten, 46 van de 50, en volgende maand heb ik een eigen wapen. Die krijg ik voor mijn verjaardag, omdat mijn vriend het zo gaaf vindt, een schietvriendinnetje.

Ook de Breilreclame speelde daarop in, door een mooie vrouw met een knoert van een Beretta te laten knallen.

Maar kan dat nog wel, nu de golfoorlog is uitgebroken? Schieten als hobby, is het nog koud, of is het fout?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 17:01
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ehm, waarom mag jij een pistool krijgen van je vriendje? Hoe kom jij aan die vergunning?
Anyways, ik vind de hobby ok, in de absolutere zin: het raken van een doel met een schietwapen. Pistolen vind ik echter niet wensbaar in onze maatschappij en ook enigszins hard en gevaarlijk. Maar wat de golfoorlog ermee te maken heeft weet ik niet. Als jij het leuk vindt, moet je het vooral doen. De golfoorlog is jouw schuld niet, en jij hebt daar dan ook niets mee te maken. Dat is alsof je opeens het patatje oorlog een andere naam gaat geven, omdat er oorlog is. Stom toch!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:07
Verwijderd
Natuurlijk kan het wel. De mensen aan wiens oordeel ik waarde hecht, zijn objectief genoeg om schietsport en oorlog los te kunnen koppelen.

Ik heb zelf ook vijf jaar op sportschieten gezeten, weliswaar niet met vuurwapens (luchtdruk, 4.5mm diabolo, ik had een Feinwerkbau-wapen). Heb er nooit commentaar op gehad, het is mijns inziens gewoon een sport net als alle andere.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:20
poesiefox
poesiefox is offline
Nou dank jullie wel. Ik krijg sinds de moord op Pim Fortuyn ook al zo'n commentaar op vuurwapens.

Evito: ik ben binnenkort een jaar lid, en mits je goed genoeg bent, mag je dan een wapen op je verlof laten zetten. Dat wapen moet in een kluis worden opgeborgen, evenals ineen aparte kluis, de ammunitie. Dat verlof kun je jaarlijks laten verlengen, mits je aan kunt tonen dat je genoeg schietbeurten hebt gehad met dat wapen. Je mag ieder jaar een wapen aanschaffen, tot maximaal 5 stuks. Maar dan moet je echt naast een baan gaan wonen, want dat zijn heel wat schietbeurten!
Je bent je verlof ook weer zo kwijt, zelfs een keertje dronken achter het stuur is al genoeg. Sportschutters zijn dus (noodgedwongen) modelburgers.

Nare Man, schiet je nu niet meer? Je bent nu oud genoeg voor het echte werk, luchtdruk, daar ben ik ook mee begonnen, maar de kick van groot kaliber is onnavolgbaar. Dat je die kracht onder controle kunt houden. En strakkies groot kaliber geweer, ik ben net lid geworden van een vereniging met geweerbanen.

Zucht, was ik maar een jongen, dan mocht ik in dienst...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Getsie, in dienst. Mag je dat als meisje niet?

Waarom zou je dat willen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:23
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
ik schiet welles met een buksje op een stapel hout als de buren binnen zijn... heb een diana mod 25B met scope..

trouwens vanaf welke leeftijd kom je in aanmerking voor een schietvergunning??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 18:22:
Getsie, in dienst. Mag je dat als meisje niet?

Waarom zou je dat willen.
Omdat ik al die gave foto's uit mijn vaders fotoalbums als kind al geweldig vond, en de verhalen natuurlijk. Ik zat altijd in zijn plunjezak te graaien.

Aan de andere kant zou ik de onzelfstandigheid en de disciplinering niet aankunnen. Ik ben veel te eigenwijs. Maar laat me nou lekker dromen.....
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sync schreef op 30-03-2003 @ 18:23:
ik schiet welles met een buksje op een stapel hout als de buren binnen zijn... heb een diana mod 25B met scope..

trouwens vanaf welke leeftijd kom je in aanmerking voor een schietvergunning??
Je mag jeugdlid worden vanaf 16 jaar, maar voor een verlof moet je 18 zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 18:32:
Je mag jeugdlid worden vanaf 16 jaar, maar voor een verlof moet je 18 zijn.
Maar kan dan iedereen in principe zomaar aan een pistool komen, legaal?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:46
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 30-03-2003 @ 18:35:
Maar kan dan iedereen in principe zomaar aan een pistool komen, legaal?
Ja, zolang je geen strafblad hebt. Erger nog, een veroordeling is niet nodig, het feit dat je strafrechtelijk gezien ooit in opspraak bent gekomen is al genoeg. En dat hoeven geen vuurwapengerelateerde misdrijven te zijn.

Een boete wegens te hard rijden mag nog, maar als je rijbewijs wordt ingetrokken, kun je je verlof ook inleveren.

Je moet bovendien minimaal een jaar lid zijn, en de vereniging moet op de verlofaanvraag een verklaring van geen bezwaar afgeven.

Boefjes kopen gewoon illegaal in Amsterdam in een cafe een schietdingetje, dat is veel makkelijker, en nog goedkoper ook.

Dus van iemand met een legaal wapen hoef je niet bang te zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:55
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
dan nog maar een jaartje illegaal schiete

en wat houdt dat verlof in??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:06
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sync schreef op 30-03-2003 @ 18:55:
dan nog maar een jaartje illegaal schiete

en wat houdt dat verlof in??
Dat je een wapen en ammunitie voorhanden mag hebben. Thuis in de kluis, en van en naar de schietvereniging in een speciaal koffertje. Ongeladen!

Als je nu gepakt wordt met een illegaal wapen, kun je je legale verlof wel vergeten hoor. Je bent gewaarschuwd.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:56
Verwijderd
schieten als hobby is toch cool? ik zou er geen problemen mee hebben.

het erom waarop je schiet, niet of je schiet

Citaat:
Boefjes kopen gewoon illegaal in Amsterdam in een cafe een schietdingetje, dat is veel makkelijker, en nog goedkoper ook.
ja idd, zo kom ik ook aan die van mij
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Wat is er nou zo leuk aan schieten?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:00
Verwijderd
Wat is er leuk aan met z'n tweeëntwintigen achter een balletje aanrennen ?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:04
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
nou het is leuk omdat het best moeilijk is en ik wapens best interresant vind, ik kan er uren mee ompielen... ik kan het niet uitleggen..



ik hou me wel een maandje of wat gedeis..... ben bijna 16.. trouwens wat houdt jeugdlid zijn in???
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:43
Ayeltsnikov
Ayeltsnikov is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-03-2003 @ 17:56:
Het moge bekend worden verondersteld, ik mag graag een rondje vuren met allerhande schiettuig. Meisjes zijn daarin absoluut in de minderheid, en zeker als je best goed schiet, vinden de meeste jongens het errug koelbloedig.
Ik heb met groot kaliber pistool zojuist een nieuw persoonlijk record geschoten, 46 van de 50, en volgende maand heb ik een eigen wapen. Die krijg ik voor mijn verjaardag, omdat mijn vriend het zo gaaf vindt, een schietvriendinnetje.

Ook de Breilreclame speelde daarop in, door een mooie vrouw met een knoert van een Beretta te laten knallen.

Maar kan dat nog wel, nu de golfoorlog is uitgebroken? Schieten als hobby, is het nog koud, of is het fout?
Ik vind dat t moet kunnen. Als je schieten gewoon als hobby hebt
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:54
Verwijderd
hee dat is nog eens leuk om een mede sportschuter / ster op het scholieren forum aan te treffen.

ik schiet .22 geweer en .30 m1 carbine.

en schieten is volgens mij altijd wel omstreden geweest hoor, want als ik zeg dat ik op schietsport zit dan krijg je meestal van die opmerkingen of dat je een crimineel bent

Maar ik denk dat je je niet meteen schuldig of fout hoeft te voelen om dat er nu oorlog in irak is en jij graag wat munitie verschiet.
Want er is altijd wel ergens oorlog of er word iemand neergeschoten.

Het enigen is dat je als sportschutter een slechten naam krijgt van aldat wapen misbruik.

"Zucht, was ik maar een jongen, dan mocht ik in dienst..."
Dat gaat gauw vervelen hoor, want daar schieten ze namelijk terug. en ik heb liever dat mijn munitie de enen kant opgaat en niemand munitie mijn kant.



Welke schiet vereniging zit jij ???? als ik mag vragen

Groeten,
The marshall

Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 22:06.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2003, 22:03
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Ik vind schieten sowieso al een foute hobbie. Het is maar goed dat in nederland niet elk huishouden een wapen thuis heeft liggen zoals in het land van president Bush
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sync schreef op 30-03-2003 @ 22:04:
nou het is leuk omdat het best moeilijk is en ik wapens best interresant vind, ik kan er uren mee ompielen... ik kan het niet uitleggen..



ik hou me wel een maandje of wat gedeis..... ben bijna 16.. trouwens wat houdt jeugdlid zijn in???
Dat je mee mag doen op een vereniging. Je mag alleen niet stemmen op de ALV geloof ik, en je mag geen baancommandant worden enzo. Maar je mag wel echt schieten met de verenigingswapens. Er zijn ook juniorencompetities, en die kids zijn vaak goed! Je krijgt instructie in allerlei wapens, je leert met name de veiligheidsregels en voorschriften op de baan.

Als junior bouw je een hele grote competitievoorsprong op. Technisch gezien is het moeilijk, alles moet je goed doen. Houding, ademhaling, grip, richten, afdrukken en follow through na het schot, en dan is er ook nog de psychische component. Je mag niet meer schrikken van de klap en je moet rustig blijven onder de wedstrijdstress. Concentratie terwijl ze op een meter afstand staan te knallen is nog lastig!

Ook fysiek moet je in een goede conditie zijn, het is toch een kilo ijzer en een enorme explosie die je in bedwang moet houden. En met een groot kaliber geweer is er een zeer pittige terugslag die je tegen je schouder krijgt. Als je het niet goed doet, ben je bont en blauw na afloop.

Enfin, ik zie je nog wel eens bij een wedstrijd. Ik schiet bij de Vrijheid in Leiderdorp. En ook in Rijswijk, want daar zijn ze zarerdag ook open, maar die zijn geen KNSA vereniging.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:18
Ayeltsnikov
Ayeltsnikov is offline
Citaat:
the marshall schreef op 30-03-2003 @ 22:54:
hee dat is nog eens leuk om een mede sportschuter / ster op het scholieren forum aan te treffen.

ik schiet .22 geweer en .30 m1 carbine.

en schieten is volgens mij altijd wel omstreden geweest hoor, want als ik zeg dat ik op schietsport zit dan krijg je meestal van die opmerkingen of dat je een crimineel bent

Maar ik denk dat je je niet meteen schuldig of fout hoeft te voelen om dat er nu oorlog in irak is en jij graag wat munitie verschiet.
Want er is altijd wel ergens oorlog of er word iemand neergeschoten.

Het enigen is dat je als sportschutter een slechten naam krijgt van aldat wapen misbruik.

"Zucht, was ik maar een jongen, dan mocht ik in dienst..."
Dat gaat gauw vervelen hoor, want daar schieten ze namelijk terug. en ik heb liever dat mijn munitie de enen kant opgaat en niemand munitie mijn kant.



Welke schiet vereniging zit jij ???? als ik mag vragen

Groeten,
The marshall
Heb jij een wit bestelbusje? en een ar15?

ikke heb een ak47
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:20
AK-47
Avatar van AK-47
AK-47 is offline
Ik heb heel vaak geschoten en met name met automatische jachtgeweren, telt dat als zwaar kaliber? , maarre effe serieus, ik vind dat je wel gewoon kan blijven schieten hoor, waarom zou het erg zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:27
Verwijderd
ik schiet bij de schietvereniging Flobert in hoogvliet.

"Heb jij een wit bestelbusje? en een ar15?"
Geen kommentaar



Groeten,
The marshall

Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
the marshall schreef op 30-03-2003 @ 22:54:
hee dat is nog eens leuk om een mede sportschuter / ster op het scholieren forum aan te treffen.

ik schiet .22 geweer en .30 m1 carbine.

en schieten is volgens mij altijd wel omstreden geweest hoor, want als ik zeg dat ik op schietsport zit dan krijg je meestal van die opmerkingen of dat je een crimineel bent

Maar ik denk dat je je niet meteen schuldig of fout hoeft te voelen om dat er nu oorlog in irak is en jij graag wat munitie verschiet.
Want er is altijd wel ergens oorlog of er word iemand neergeschoten.

Het enigen is dat je als sportschutter een slechten naam krijgt van aldat wapen misbruik.

"Zucht, was ik maar een jongen, dan mocht ik in dienst..."
Dat gaat gauw vervelen hoor, want daar schieten ze namelijk terug. en ik heb liever dat mijn munitie de enen kant opgaat en niemand munitie mijn kant.



Welke schiet vereniging zit jij ???? als ik mag vragen

Groeten,
The marshall
Dag marshall! Ik schiet gkp en gkr, we hebben al een Walther P 88, met een wisselloop, zodat we 22 en 9mm kunnen schieten, en over 6 weekjes hebben we ook een Sig P 210, wederom met een wisselloop, zelfde kalibers. We laten ook elkaars wapens op onze verloven zetten, zodat we nog eens kunnen varieren.

En thuis hebben we een beamhit computerschietsysteem, daarbij hoort een lasertje dat je in de loop van je wapen stopt, en dat reageert op de tik van de slagpin op je dummy. Dat richt je op een schermpje, en je sluit het aan op je computer, en dan verschijnt een schijf op je computer met de inslagen.(die hoor je ook) Het programma berekent dan je score en je gemiddelde afwijking enzo.
Erg nuttig, te bestellen in amerika voor 250 dollar geloof ik. Je kunt er perfect mee oefenen. Gewoon dry firen levert geen tastbaar resultaat op, natuurlijk.

Ik ben al lid van een pistoolclub in Rijswijk, maar ook sinds kort bij een vereniging waar ze ook 50 meterbanen hebben, en waar je militair kunt schieten. Dus vanaf vrijdag schiet ik ook met klein kaliber geweer, en dat wordt voor het eerst.
Heb jij nog tips voor me?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:37
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
nieuws & actualiteiten -> lifestyle
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 06:38
Verwijderd
Citaat:
En thuis hebben we een beamhit computerschietsysteem, daarbij hoort een lasertje dat je in de loop van je wapen stopt, en dat reageert op de tik van de slagpin op je dummy. Dat richt je op een schermpje, en je sluit het aan op je computer, en dan verschijnt een schijf op je computer met de inslagen.(die hoor je ook) Het programma berekent dan je score en je gemiddelde afwijking enzo.
Erg nuttig, te bestellen in amerika voor 250 dollar geloof ik. Je kunt er perfect mee oefenen. Gewoon dry firen levert geen tastbaar resultaat op, natuurlijk.
Dat systeem ken ik, dat word ook vaak bij luchtschutters gebruikt.

En of ik nog tips heb??
De trekker is wat lichter dan bij een GKG of GKP, dus het eerste schot als je het niet gewend bent is zo weg.
Hou dus rekening met je trekker druk.

Ik heb hier nog wat documentatie liggen over (staand) Geweerschieten ik kan het naar je opsturen als je wilt.

Heb ik wel een E-mail adres nodig natuurlijk.
Mijn E-mail adres is:
postnaarmij@hotmail.com

Waar je ook een keer kunt kijken is
http://www.vuurwapens.net/


Met vriendelijke schutters groeten,
The marshall
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:03
Verwijderd
mwah, ik vind er geen fuck aan..
beetje met een proppenschieter op een bord schieten, boring
geef mij maar een C7..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:38
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik vind schieten als hobby niet echt iets slechts of gevaarlijks, maar ik vind het wel gevaarlijk dat Nederlanders blijkbaar door schietlessen te volgen in het bezit kunnen komen van eigen wapens. Vuurwapens zouden alleen in het bezit moeten zijn van politie en leger. Bovendien zouden ze dan nooit buiten diensttijd door een politieagent of militair meegenomen worden, maar netjes op het bureau weer inleveren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 31-03-2003 @ 11:38:
Ik vind schieten als hobby niet echt iets slechts of gevaarlijks, maar ik vind het wel gevaarlijk dat Nederlanders blijkbaar door schietlessen te volgen in het bezit kunnen komen van eigen wapens. Vuurwapens zouden alleen in het bezit moeten zijn van politie en leger. Bovendien zouden ze dan nooit buiten diensttijd door een politieagent of militair meegenomen worden, maar netjes op het bureau weer inleveren.
Je schiet echt beter met een eigen wapen, waarvan je het vizier helemaal op jouw oogafwijking kunt instellen. En dat ding ligt hier in een kluis hoor! Daar ligt-ie veiliger dan op een bureau of leger arsenaal, waar de bewaking natuurlijk inadequaat is. Die worden nog wel eens overvallen, maar wij thuis niet hoor.

Als je bang bent voor gebruik buiten de schietbaan, kan ik je geruststellen. Dat kost je je verlof, dus dat doe je echt niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:48
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 31-03-2003 @ 11:44:
Je schiet echt beter met een eigen wapen, waarvan je het vizier helemaal op jouw oogafwijking kunt instellen. En dat ding ligt hier in een kluis hoor! Daar ligt-ie veiliger dan op een bureau of leger arsenaal, waar de bewaking natuurlijk inadequaat is. Die worden nog wel eens overvallen, maar wij thuis niet hoor.

Als je bang bent voor gebruik buiten de schietbaan, kan ik je geruststellen. Dat kost je je verlof, dus dat doe je echt niet.
En wat nou als mensen schietlessen nemen, zodat ze een wapen hebben om een moord mee te plegen? Dan geven ze er echt niet meer zoveel om dat ze na die tijd geen wapenvergunning weer krijgen.

Bovendien zie ik schieten als hobby eigenlijk ook wel een beetje als het verheerlijken van geweld. Doet me denken aan van die redneck Amerikanen die beweren dat iedereen het recht heeft om een wapen te dragen en dat je het recht hebt, zelfs de morele plicht, een inbreker voor z'n kop te knallen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2003 @ 22:00:
Wat is er leuk aan met z'n tweeëntwintigen achter een balletje aanrennen ?
Dat snap ik ook niet hoor; hoewel ik me daar nog iets meer bij kan voorstellen, omdat je dan in teamverband werkt.

Schieten is zo .. waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 31-03-2003 @ 11:48:
En wat nou als mensen schietlessen nemen, zodat ze een wapen hebben om een moord mee te plegen? Dan geven ze er echt niet meer zoveel om dat ze na die tijd geen wapenvergunning weer krijgen.

Bovendien zie ik schieten als hobby eigenlijk ook wel een beetje als het verheerlijken van geweld. Doet me denken aan van die redneck Amerikanen die beweren dat iedereen het recht heeft om een wapen te dragen en dat je het recht hebt, zelfs de morele plicht, een inbreker voor z'n kop te knallen.

Je moet wel ontzettend veel geduld hebben, om eerst een vol jaar schietlessen te nemen en ontzettend stom om jouw wapen op jouw naam te hebben staan. Als ze de kogel hebben, zien ze daar sporen van de loop op. Voor ieder individueel pistool zijn die sporen anders. Vervolgens kunnen ze nagaan wie van de mensen in de omgeving van het slachtoffer een verlof heeft, en dan is de match gauw gemaakt hoor!

Mensen met slechte bedoelingen kopen zo'n ding illegaal.

En verder moet je de wapendiscussie in de VS niet vergelijken met de situatie hier. Daar zijn al zo veel wapens in omloop, dat je in sommige steden het beste er zelf ook maar eentje kunt hebben, en dat iedereen dat weet, dan heeft het nog een afschrikwekkende werking.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 31-03-2003 @ 11:48:

Bovendien zie ik schieten als hobby eigenlijk ook wel een beetje als het verheerlijken van geweld. Doet me denken aan van die redneck Amerikanen die beweren dat iedereen het recht heeft om een wapen te dragen en dat je het recht hebt, zelfs de morele plicht, een inbreker voor z'n kop te knallen.
Ik zou je willen aanraden om eens een kijkje te gaan nemen op een schietvereniging.

want er kom helemaal geen geweld bij kijken sterker nog als je denkt dat wij als sportschutters op menselijke afbeeldingen lopen te schieten dan heb je het helemaal mis want, dat is terstrengst verboden even als het pistool of revolver uit een holster trekken en dan te vuren op een doel. (lees: schijf)

KNSA:

www.knsa.nl

Voor meer informatie over de schietsport.

Groeten,
The marshall
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 31-03-2003 @ 11:03:
mwah, ik vind er geen fuck aan..
beetje met een proppenschieter op een bord schieten, boring
geef mij maar een C7..
Diemaco rules! (dan ook nog de a1 als het ff kan)
schieten is , beter zo je uitleven dan in een kroeg of onderling
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:11
poesiefox
poesiefox is offline
Zie www.a-human-right.com
www.a-human-right.com , over de discussie in de verenigde staten. Zeer uitgebreide site over gun-control
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 31-03-2003 @ 23:11:
Zie www.a-human-right.com
www.a-human-right.com , over de discussie in de verenigde staten. Zeer uitgebreide site over gun-control
je bent mijn vriendin niet eens en ik hou al van je...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2003, 23:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 01-04-2003 @ 00:04:
je bent mijn vriendin niet eens en ik hou al van je...
In het nette, mag ik hopen...

xx op je bolletje
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 08:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 00:19:
In het nette, mag ik hopen...

xx op je bolletje
uiteraard, een dame waardig

*bloos*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.