Oud 13-03-2005, 18:59
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
gg everwood hebben toch wel wat vanelkaar weg hoor,

ok, ze lijken niet sprekend op elkaar, maar het past toch bij het hele.. drama achtige gedoe

( op de dinsdag avond
__________________
Steady as the goes.....
Advertentie
Oud 13-03-2005, 21:00
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk dat ik ook nog moet inkomen, ik vond de aflevering van vorige week toch niet zo boeiend eigenlijk. Ik hoop niet dat er weer een heel gedoe rond Amy en Ephram komt.
__________________
Wark!
Oud 13-03-2005, 22:34
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
denk het wel hoor
__________________
Steady as the goes.....
Oud 13-03-2005, 22:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Het enige wat Gilmore Girls en Everwood gemeen hebben is de doelgroep.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 14-03-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 13-03-2005 @ 19:59 :
gg everwood hebben toch wel wat vanelkaar weg hoor,

ok, ze lijken niet sprekend op elkaar, maar het past toch bij het hele.. drama achtige gedoe

( op de dinsdag avond
Ja, duh, het genre. Het duurt allebei ongeveer even lang, er zit in beiden twee keer reclame en het wordt gemaakt in Amerika.

Ja, op dergelijke overeenkomsten gebaseerd kun je alles wel met elkaar gaan lopen vergelijken. Het zijn toch écht heel andere series.
Oud 14-03-2005, 12:17
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 13-03-2005 @ 22:00 :
Ik denk dat ik ook nog moet inkomen, ik vond de aflevering van vorige week toch niet zo boeiend eigenlijk. Ik hoop niet dat er weer een heel gedoe rond Amy en Ephram komt.
Lezen op eigwen gebruik

Spoiler
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 14-03-2005, 22:10
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ephrams haar was toch wel leuk
__________________
I'll find you.
Oud 15-03-2005, 13:30
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik hoop dat ze het seizoen een beetje leuk houden en niet te veel (cliché) drama derin gaan proppen, want lijkt me wel een beetje saai worden op den duur.
__________________
I am..
Oud 15-03-2005, 17:51
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
BCR schreef op 14-03-2005 @ 23:10 :
Ephrams haar was toch wel leuk
idd!

En hoewel ik blij ben dat het terug is mis ik gg toch wel. Ik werd er altijd zo happy van Maar misschien moet ik er gewoon nog ff inkomen, en voor de gg-vrolijkheid hebben we gelukkig de herhalingen nog!

Die party-of-five-acteur vind ik helemaal geen type voor een dokter... Misschien heb ik hem gewoon te vaak in die andere rol gezien, kan ook
(dat party of five was trouwens een serie die nog 'dramatischer' was dan everwood, op een gegeven moment vroeg ik me af of er daar nooit eens iets leuks/probleemloos gebeurde, best vermoeiend, maar toch wel een aardige serie hoor )
__________________
Hang on, little tomato
Oud 15-03-2005, 18:06
Verwijderd
Als je niet van drama-series houdt, moet je gewoon geen Everwood kijken Everwood is een en al drama, met af en toe een lichtpuntje... Als je liever een en al lichtpuntjes wilt zien, met af en toe een klein zwart puntje, dan moet je dus geen Everwood kijken

Vanavond
Oud 15-03-2005, 21:41
Gruppie
Gruppie is offline
die relatie van die twee 'met keelontsteking' was echt erg

wat moet Ephram met 25 potloden in een bakje op zijn vleugel?

hahah lol dat ' buurmeisje ' : tja wat ga je met iemand van 14 nou doen ?

- Harold is toch eigenlijk wel een schat van een man...
- Bright moet gewoon in het leger met z'n waterpistool
- en de wandelclub was ook wel grappig,met een invalide erachteraan

hoop nu echt dat gezeik tussen amy en ephram even over is.. want ze zijn leuk SAMEN
Oud 15-03-2005, 21:47
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
oh ik dacht van: jaaa NU gaat ie het tegen ephram zeggen dat ie ( waarschijnlijk ) pappie is..

maar nee


verder leuke aflevering..
__________________
Steady as the goes.....
Oud 15-03-2005, 21:49
Gruppie
Gruppie is offline
nou volgens mij heeft Harold Andy wel overtuigd hoor. Ik had mijn hand ervoor in het vuur gelegd dat hij het niet zo vertellen...
Oud 15-03-2005, 21:51
Verwijderd
Ik hield van amy deze aflevering. ze was zo lief!

En ik moest zoooo hard lachen om harold die op de stoep stond in zn pyjama.. geweldig!

En dat rare meisje.. Ook grappig

En bright blijft zoooo leuk. Ook toen ie zo zei dat als harold t uit Rose's mond zou horen het beter zou overkomen..

Heb echt genoten...

Harold was ook echt lief deze aflevering
En grappig met die wandelaars: Ik beveel jullie te stoppen, ofzoiets
Oud 15-03-2005, 21:52
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
bright met dat boek..

iets met cheese.. weet de titel niet meer.. maar was wel dom
__________________
Steady as the goes.....
Oud 15-03-2005, 22:04
Verwijderd
En o ja, moest zoooo lachen toen ie snel aan zn bureau ging zitten en zei dat ie wat aan t lezen was en Rose vroeg 'in de bijbel?', ondertussen aan de tv voelend of ie warm was
Oud 15-03-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 13-03-2005 @ 19:59 :
gg everwood hebben toch wel wat vanelkaar weg hoor,

ok, ze lijken niet sprekend op elkaar, maar het past toch bij het hele.. drama achtige gedoe

( op de dinsdag avond
everwood is veel meer "kijk mij moeilijke gezichten trekken", terwijl GG veel lichtvoetiger is.
Oud 15-03-2005, 22:42
Verwijderd
wat is dat gezever over gg en everwood en de vraag of het wel of niet op elkaar lijkt?
doet dat er iets toe?
Oud 16-03-2005, 08:07
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 23:42 :
wat is dat gezever over gg en everwood en de vraag of het wel of niet op elkaar lijkt?
doet dat er iets toe?
Thank you

Ik vond de aflevering van gister -in tegenstelling tot vorige week- weer 'ouderwets' leuk. Harold's personage is zeer veel vriendelijker geschreven dan vorig seizoen; ook hoe hij die nieuwe dokter helpt enzo.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 16-03-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2005 @ 23:42 :
wat is dat gezever over gg en everwood en de vraag of het wel of niet op elkaar lijkt?
doet dat er iets toe?
Ach, doet dit topic er toe?
Oud 16-03-2005, 10:22
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 15-03-2005 @ 22:41 :
wat moet Ephram met 25 potloden in een bakje op zijn vleugel?

hahah lol dat ' buurmeisje ' : tja wat ga je met iemand van 14 nou doen ?
Ephram heeft potloden om noten e.d. op te schrijven? toch?

en Hannah, dat meisje dat bij Nina blijft, is geen 14... hoe kom je daarbij? Ze is net zo oud als Amy en Ephram...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 16-03-2005, 11:45
Verwijderd
Ik vond het deze keer een beetje té moralistisch. Ik wéét nu wel dat ik ééérlijk moet zijn! (Alleen weet Andy dat zelf nog niet helemaal, hoe dom kan hij zijn )

Maar goed, ik dacht serieus dat Ephram nu te weten zou komen dat Madison zwanger is (omdat het op teletekst stond ) en toen las ik op een gegeven moment in de ondertiteling; 'Je wordt ouder...' ik dacht dus dat Andy zei dat Ephram vader zou worden Maar toen pas werd het Engelse gezegd, en was het dus 'older' en niet 'parent' ofzo. Lekker slim (Ik vind het al zo'n raar moment, hij leek het zo nonchalant te zeggen )

Nogmaal, ik zeg het de laatste tijd wel vaker, ik ben niet zo slim. (Maar wel slim genoeg om te begrijpen dat je ééérlijk moet zijn!)

Ik vind het trouwens ook een beetje raar dat Amy nu zo goed met haar vader kan praten. In haar 'duistere periode' deed ze dat helemaal niet, en nu lijkt ze daar ineens van terug gekomen te zijn... Beetje te plotseling, imo.

Hannah lijkt me best leuk
Oud 16-03-2005, 11:45
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 16-03-2005 @ 11:22 :
Ephram heeft potloden om noten e.d. op te schrijven? toch?

en Hannah, dat meisje dat bij Nina blijft, is geen 14... hoe kom je daarbij? Ze is net zo oud als Amy en Ephram...
ja volgens mij ook. ze begint nu ook als senior net als amy en ephram toch? en daarom vroeg die buurvrouw of ze beetje op haar wilde passen enzo.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 16-03-2005, 12:10
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik hoop dat die Hannah een beetje leuk persoon is, dat kan nog wel leuk worden.
En ligt het nou aan mij of mogen dokters helemaal niet met anderen over hun patiënten praten? Andy vertelt alles aan Nina en Harold. Die nieuwe dokter vind ik helemaal niks. Wat een sukkeltje.
Oud 16-03-2005, 12:41
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Paris schreef op 16-03-2005 @ 13:10 :
Ik hoop dat die Hannah een beetje leuk persoon is, dat kan nog wel leuk worden.
En ligt het nou aan mij of mogen dokters helemaal niet met anderen over hun patiënten praten? Andy vertelt alles aan Nina en Harold. Die nieuwe dokter vind ik helemaal niks. Wat een sukkeltje.
volgens mij mogen dokters wel met andere dokters overleggen enzo, en erover praten, zolang ze de anonimiteit maar bewaren. dat dacht ik tenminste
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 16-03-2005, 13:01
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 16-03-2005 @ 11:22 :
Ephram heeft potloden om noten e.d. op te schrijven? toch?

en Hannah, dat meisje dat bij Nina blijft, is geen 14... hoe kom je daarbij? Ze is net zo oud als Amy en Ephram...
het viel me gewoon op dat hij echt een pot vol met potloden op de vleugel had staan...

Hannah leek echt wel jonger dan 17 hoor...
Oud 16-03-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 16-03-2005 @ 14:01 :
het viel me gewoon op dat hij echt een pot vol met potloden op de vleugel had staan...

Hannah leek echt wel jonger dan 17 hoor...
Dan leek ik op m'n 17de volgens mij 4 ofzo... (Ik hoor telkens dat mensen er zoveel jonger uitzien dan ze zijn, nu Everwood, eerst Jorien van Peking Express.. Pff, ik zag er toen ik 17 was écht niet zo uit als Amy of Ephram, die zien er zó oud uit ) Gelukkig heb ik niet zo'n oud hoofd dan
Oud 16-03-2005, 13:57
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-03-2005 @ 14:04 :
Dan leek ik op m'n 17de volgens mij 4 ofzo... (Ik hoor telkens dat mensen er zoveel jonger uitzien dan ze zijn, nu Everwood, eerst Jorien van Peking Express.. Pff, ik zag er toen ik 17 was écht niet zo uit als Amy of Ephram, die zien er zó oud uit ) Gelukkig heb ik niet zo'n oud hoofd dan
mja dat heb ik ook... ik ben 20 en bij de bioscoop vragen ze om m'n ID om te kijken of ik wel 16 of ouder ben, en dan heel moeilijk kijken als ik m'n rijbewijs tevoorschijn haal

anyway, ontopic; ze zien er idd wel oud uit, maar Amy is in het echt ook 18 ofzo...Ephram is in 't echt iets van 20 dacht ik. Dus het is nog niet zo erg als bij the oc, daar zijn die acteurs al 26 ofzo
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 16-03-2005, 14:09
Gruppie
Gruppie is offline
ik zie er ook niet als 19 uit hoor, en ik heb Hannah gewoon niet goed bekeken...
Oud 16-03-2005, 14:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-03-2005 @ 14:04 :
Dan leek ik op m'n 17de volgens mij 4 ofzo... (Ik hoor telkens dat mensen er zoveel jonger uitzien dan ze zijn, nu Everwood, eerst Jorien van Peking Express.. Pff, ik zag er toen ik 17 was écht niet zo uit als Amy of Ephram, die zien er zó oud uit ) Gelukkig heb ik niet zo'n oud hoofd dan
Ik vind Ephram er wel wat jong uitzien eigenlijk... Ik vind hem echt nog zo'n knulletje.

Ik word het een beetje zat dat Ephram steeds zo afstandelijk doet tegen zn vader Ik heb altijd zo'n medelijden met die man. Hij kan het eigenlijk nooit goed doen.

@Paris: Dat Andy zulke zaken bespreekt met Harold is niet zo heel vreemd aangezien ze nu partners zijn én beide artsen. En Nina is gewoon zo vertrouwd... Ik denk dat doktoren hun zaken ook met hun eigen vrouwen bespreken.
Oud 16-03-2005, 18:07
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 19:06 :
Als je niet van drama-series houdt, moet je gewoon geen Everwood kijken Everwood is een en al drama, met af en toe een lichtpuntje... Als je liever een en al lichtpuntjes wilt zien, met af en toe een klein zwart puntje, dan moet je dus geen Everwood kijken

Vanavond
Hey, niet zo snel met je oordeel , ik ben trouwe everwood kijker van het eerste uur en vindt het drama ook best ok, moest er nu alleen weer inkomen omdat ik gg gewend was en ging in op die verschillen-tussen-gg en everwood-discussie, snappez-vous ?

Maar weer snel ontopic: heerlijke ep! Amy en Ephram zijn zo bijna jaloersmakend lief met elkaar , Bright in z'n kinderzwembadje haha en zelfs harold was leuk (arme man, komt ie op z'n sloffen naar Andy om het laatste nieuws door te geven krijgt ie ook nog de tuinsproeiers over zich heen )
__________________
Hang on, little tomato
Oud 16-03-2005, 19:35
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Was weer leuk. Vooral Harold in de tuin en Bright.
__________________
I'll find you.
Oud 16-03-2005, 19:40
Verwijderd
Eigenlijk vond ik deze ep een beetje tegenvallen... Iets te moralistisch inderdaad.
Oud 16-03-2005, 20:35
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik vond deze ep juist wel weer leuker dan de vorige. Harold met zn pantoffels. En de wandelaars!
En Amy achter de pc.. Vond het wel leuk om te zien dat Amy en Harold nu dus wel goed met elkaar kunnen praten.

Alleen vind ik het net zoals iemand anders in dit topic het wel irritant worden dat Ephram telkens zo afstandelijk doet tegen zn vader.
__________________
Wark!
Oud 17-03-2005, 12:15
Verwijderd
Ik werd halverwege ziek en moest overgeven en toen heb ik van het laatste half uur alleen maar flarden opgevangen

Zou iemand even de belangrijkste dingen uit het laatste half uur willen vertellen?

Ik vroeg me al af of ik had gemist dat Andy Ephram vertelde over Madison, omdat dat op teletekst stond, maar aan het eind Andy en Ephram wel aardig tegen elkaar waren..

Leuke ep weer
Oud 17-03-2005, 13:28
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-03-2005 @ 13:15 :
Ik werd halverwege ziek en moest overgeven en toen heb ik van het laatste half uur alleen maar flarden opgevangen

Zou iemand even de belangrijkste dingen uit het laatste half uur willen vertellen?

Ik vroeg me al af of ik had gemist dat Andy Ephram vertelde over Madison, omdat dat op teletekst stond, maar aan het eind Andy en Ephram wel aardig tegen elkaar waren..

Leuke ep weer
aw ik ben ook ziek dus heb 't niet kunnen kijken;o beterschap

& wie is die hanna? kan iemand dat mij vertellen, thanks!
__________________
Drop it!
Oud 17-03-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 17-03-2005 @ 13:15 :
Ik werd halverwege ziek en moest overgeven en toen heb ik van het laatste half uur alleen maar flarden opgevangen

Zou iemand even de belangrijkste dingen uit het laatste half uur willen vertellen?

Ik vroeg me al af of ik had gemist dat Andy Ephram vertelde over Madison, omdat dat op teletekst stond, maar aan het eind Andy en Ephram wel aardig tegen elkaar waren..

Leuke ep weer
Andy heeft het Ephram niet verteld. Hij vertelde Ephram wel dat hij wist van de slechte beoordeling van Julliard, en dat hij een docent had uitgescholden aan de telefoon. (Het leek alsof hij Ephram wilde vertellen over Madison, maar dat deed hij dus helemaal niet.) Hmm, verder werden Ephram en Amy voorgesteld aan Hannah, een meisje van hun leeftijd die in Everwood komt wonen (?) en daar ook naar school zal gaan. Aangezien ze niemand kent, vroeg Nina aan Ephram of hij haar wat wilde begeleiden etc.

Amy stopte met een paar activiteiten, en Ephram liet keuze vakken vallen, zodat ze meer samen kunnen zijn

Volgens mij was dat wel het belangrijkste.
Oud 18-03-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-03-2005 @ 14:45 :
Andy heeft het Ephram niet verteld. Hij vertelde Ephram wel dat hij wist van de slechte beoordeling van Julliard, en dat hij een docent had uitgescholden aan de telefoon. (Het leek alsof hij Ephram wilde vertellen over Madison, maar dat deed hij dus helemaal niet.) Hmm, verder werden Ephram en Amy voorgesteld aan Hannah, een meisje van hun leeftijd die in Everwood komt wonen (?) en daar ook naar school zal gaan. Aangezien ze niemand kent, vroeg Nina aan Ephram of hij haar wat wilde begeleiden etc.

Amy stopte met een paar activiteiten, en Ephram liet keuze vakken vallen, zodat ze meer samen kunnen zijn

Volgens mij was dat wel het belangrijkste.
tnx
Oud 19-03-2005, 13:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Toen Harold één of ander verhaal aan die nieuwe doc ging vertellen! Haha! Zegt die doc (hoe heet ie ook alweer?):

"Nice Share, Hal!"
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-03-2005, 15:19
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-03-2005 @ 14:53 :
Toen Harold één of ander verhaal aan die nieuwe doc ging vertellen! Haha! Zegt die doc (hoe heet ie ook alweer?):

"Nice Share, Hal!"
nieuwe jonge doch uit la heet andy
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 19-03-2005, 15:41
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 19-03-2005 @ 16:19 :
nieuwe jonge doch uit la heet andy
niet, hij heet jake hartman
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 19-03-2005, 17:04
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, Andy is Andy.
__________________
I'll find you.
Oud 20-03-2005, 00:01
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 19-03-2005 @ 16:41 :
niet, hij heet jake hartman
je hebt gelijk haalde paar door mekaar
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 22-03-2005, 14:44
Verwijderd
Up omdat we vanavond weer gaan genieten
Oud 22-03-2005, 14:48
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
jaaa, zin in vanavond !
__________________
Hang on, little tomato
Oud 22-03-2005, 14:54
Verwijderd
Oud 22-03-2005, 14:54
Verwijderd
Heel veel zin! Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan met Hannah
Oud 22-03-2005, 20:38
Verwijderd
OMG, Harold

Met zn ouderwetse dingen en zn 21e eeuwse dingen
Oud 22-03-2005, 20:48
Verwijderd
He's my son and I love him, but I'll kill him!

ofzo
Oud 22-03-2005, 21:08
Verwijderd
Hahaha.. Dat bright dacht dat ze Halle Barry zei

En bright blijft zooo leuk!
En amy en ephram zijn echt leuk samen..

Edna is echt ... En harold maar denken dat ze terug zou komen.. Prachtig
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gilmore Girls + Everwood!
Superdiede
5 27-01-2004 12:00
Films, TV & Radio Everwood
Twijg
36 31-07-2003 22:24
Films, TV & Radio Everwood
bette4ever
4 28-05-2003 09:01
Films, TV & Radio everwood rulezzzzz
iraifia
3 06-04-2003 21:59
Films, TV & Radio Everwood (serie, Net 5)
Iduna
481 01-04-2003 17:13
Films, TV & Radio Everwood?!
kiek
5 15-02-2003 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.