Oud 16-06-2006, 21:47
Estar
Estar is offline
Citaat:
indigo schreef op 16-06-2006 @ 21:39 :
Ik had gister PubMed, dat ging wel okee volgens mij, ik heb in ieder geval bijna alles gevonden en was op tijd klaar. Maar anatomie heb ik volgens mij echt verkloot . En, de zelfevaluatie was ineens niet meer anoniem en telde "niet echt, maar wel een beetje mee" . Dat vind ik wel vreemd, mja. Nu spanning met wachten...
Ik denk dat als je een twijfelgeval bent dat dat de doorslag gaat geven.Ze zoeken denk ik daarmee mensen die in het profiel passen voglens mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2006, 22:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Nouja, er zijn toch best strikte regels voor het wel/niet-halen, wat betreft cijfers enzo, of gaan ze daar dan mee smokkelen? Dan vind ik die zelfevaluatie serieus echt een hele domme manier daarvoor, al die vragen die tien keer anders gesteld worden. Was het in Rotterdam wel anoniem trouwens?

Pft zenuwachtigheid . Stomme loting. Stomme laatste keer.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 22:18
Estar
Estar is offline
Nee precies hetzelfde.

Maar er werd wel verteld dat mensen van de decentrale selectie voor de 8 plus mensen baan moesten maken. Vandaar dat ik denk dat als hij de keus heeft tussen een aantal mensen met precies dezelfde punten dat er dan naar de zelf evaluatie test gekeken gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 09:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
indigo schreef op 16-06-2006 @ 21:39 :
Ik had gister PubMed, dat ging wel okee volgens mij, ik heb in ieder geval bijna alles gevonden en was op tijd klaar. Maar anatomie heb ik volgens mij echt verkloot . En, de zelfevaluatie was ineens niet meer anoniem en telde "niet echt, maar wel een beetje mee" . Dat vind ik wel vreemd, mja. Nu spanning met wachten...
Het is volgens mij nooit anoniem geweest. Bij mij (en dat is 2 jaar geleden) was het ook niet anoniem.

Citaat:
***ailá*** schreef op 16-06-2006 @ 15:24 :
haha, ik bedoel het ook niet negatief het was meer dat ik een engelachtig gezichtje trok
Een roloog wordt hier altijd negatief gezien
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 10:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hmm vaag, ik herinner me toch echt dat het vorig jaar in Rotterdam anoniem was, het was niet eens verplicht. Maar ach, ik kan me vergissen

(En dan nog kunnen ze wel iets beters verzinnen dan die zelfevaluatie, vind ik. Die vragen die 10x hetzelfde gesteld worden en waarvan overduidelijk is waar ze op doelen. Nouja )
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 11:02
Estar
Estar is offline
Je was niet verplicht om de toets te maken.
Maar je moest wel je naam en je nummer erop zetten.

En inderdaad ze hadden een aantal vragen wel erg vaak herhaald
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:29
vpb
vpb is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-06-2006 @ 20:52 :
En,en,en?
ehhh het cijfer varieerd van een 1,0 tot een 9,8. Het was niet echt goed gemaakt. Sommigen hadden de namen in het nederlands opgeschreven ipv het latijn en dat is meteen 0/11 punten LEZEN MENSEN!!!! Hard, maar waar......ook waren er mensen die namen hadden opgeschreven van delen die bij verre niet in het thoracale gebied liggen. Hoe ze daar op zijn gekomen.....spanning waarschijnlijk Voor de rest hadden velen links en rechts door elkaar gehaald en bij de foto waarop je de tumor moest aangeven zijn ook behoorlijk wat fouten gemaakt met links en rechts (foto 1) en de plaats van de tumor. Aan het aantal punten te zien zijn er behoorlijk wat onvoldoendes gevallen. Maar...............je mag en onvoldoende hebben en ik hoop dat die mensen de rest wel goed hebben gemaakt . Ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom bij de pubmed toets komende week Niet te veel zorgen om maken. Als er veel onvoldoendes zijn, zal de normering aangepast moeten worden

Laatst gewijzigd op 17-06-2006 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:32
vpb
vpb is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-06-2006 @ 21:47 :
Ik denk dat als je een twijfelgeval bent dat dat de doorslag gaat geven.Ze zoeken denk ik daarmee mensen die in het profiel passen voglens mij.
Nee dat is niet zo. In Rotterdam in ieder geval niet. Je toelating wordt gebaseerd op je cijfers. Dus maximaal 1 onvoldoende en een 5,5 of hoger als gemiddelde van alle toetsen. Voldoe je daar niet aan dan zit je er niet in Die evalutatietoets is voor Rotterdam vooral om te kijken met wat voor soort mensen ze te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:34
vpb
vpb is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 16-06-2006 @ 20:56 :
Heb dinsdagavond helft van Pubmed toetsen nagekeken en we kregen woensdag te horen (van iemand uit Rotterdam) dat we het te streng hadden nagekeken. Gelukkig maar, want het was niet heel goed gemaakt (door sommigen wel).
ha, nou ik ben benieuwd wat het hier wordt komende week Hopelijk beter dan de anatomietoets....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:43
Estar
Estar is offline
Citaat:
vpb schreef op 17-06-2006 @ 16:29 :
ehhh het cijfer varieerd van een 1,0 tot een 9,8. Het was niet echt goed gemaakt. Sommigen hadden de namen in het nederlands opgeschreven ipv het latijn en dat is meteen 0/11 punten LEZEN MENSEN!!!! Hard, maar waar......ook waren er mensen die namen hadden opgeschreven van delen die bij verre niet in het thoracale gebied liggen. Hoe ze daar op zijn gekomen.....spanning waarschijnlijk Voor de rest hadden velen links en rechts door elkaar gehaald en bij de foto waarop je de tumor moest aangeven zijn ook behoorlijk wat fouten gemaakt met links en rechts (foto 1) en de plaats van de tumor. Aan het aantal punten te zien zijn er behoorlijk wat onvoldoendes gevallen. Maar...............je mag en onvoldoende hebben en ik hoop dat die mensen de rest wel goed hebben gemaakt . Ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom bij de pubmed toets komende week Niet te veel zorgen om maken. Als er veel onvoldoendes zijn, zal de normering aangepast moeten worden
Ok anatomie heb ik zwaar verneukt dus


Hoeveel punten was vraag 3 van anatomie waard?

Laatst gewijzigd op 17-06-2006 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 18:33
vpb
vpb is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-06-2006 @ 16:43 :
Ok anatomie heb ik zwaar verneukt dus


Hoeveel punten was vraag 3 van anatomie waard?
Vraag 1 kon je 9 punten voor halen (CT scan lagen --> sommigen hadden trouwens caudaal en craniaal omgewisseld, dat was meteen -2 punten. Alleen de langste serie van goede antwoorden tellen. Dus heb je de eerste 5 goed, dan 2 fout, dan nog 2 goed, dan heb je 5 goed in totaal en dus als ik het me goed herinner 3 punten), vraag 2 was 11 punten waard en vraag 3 was 6 punten waard (foto 1: 4 punten voor goede antwoord, 2 punten voor net buiten vlak van goede antwoord en 0 als compleet fout was, foto 2: 2 punten goede antwoord, 1 punt net buiten, 0 als je egt fout zat).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 18:53
Estar
Estar is offline
Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 20:34
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-06-2006 @ 11:02 :
Je was niet verplicht om de toets te maken.
Maar je moest wel je naam en je nummer erop zetten.

En inderdaad ze hadden een aantal vragen wel erg vaak herhaald
Op de VU was het wel verplicht, leverde je hem niet in, dan lag je gelijk uit de selectie. Maar ik weet eigenlijk niet wat ze met de evaluaties gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 20:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 17-06-2006 @ 20:34 :
Op de VU was het wel verplicht, leverde je hem niet in, dan lag je gelijk uit de selectie. Maar ik weet eigenlijk niet wat ze met de evaluaties gaan doen.
Wat waardeloos
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:43
vpb
vpb is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-06-2006 @ 20:39 :
Wat waardeloos
je moet toch een beetje moeite doen. Het hoort er allemaal bij en als je echt geneeskunde wilt doen dan heb je het er wel voor over om ook dat nog even in te vullen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:51
Estar
Estar is offline
Citaat:
vpb schreef op 18-06-2006 @ 13:43 :
je moet toch een beetje moeite doen. Het hoort er allemaal bij en als je echt geneeskunde wilt doen dan heb je het er wel voor over om ook dat nog even in te vullen.

Uiteraard, maar ik vind het waardeloos dat het bij de een wel meeteld en het bij de ander geen zak uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:53
Suzan20
Suzan20 is offline
Voor de rest hadden velen links en rechts door elkaar gehaald en bij de foto waarop je de tumor moest aangeven zijn ook behoorlijk wat fouten gemaakt met links en rechts (foto 1) en de plaats van de tumor.

de tumor zat toch rechts op het plaatje (dus in het echt links van het hart), hoe kun je dat fout doen? of heb ik veel te makkelijk gedacht?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 14:06
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik denk dat veel mensen niet bedacht hebben dat je die doorsnedes met de CT-scan 'van onderen' ziet, waardoor ze dachten dat de tumor in de rechterlong was. Gelukkig had ik dat wel door... het kostte wel even tijd
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 14:14
Estar
Estar is offline
Citaat:
indigo schreef op 18-06-2006 @ 14:06 :
Ik denk dat veel mensen niet bedacht hebben dat je die doorsnedes met de CT-scan 'van onderen' ziet, waardoor ze dachten dat de tumor in de rechterlong was. Gelukkig had ik dat wel door... het kostte wel even tijd
Ik heb daar niet eens aan gedacht om eerlijk te zijn.

Ik heb bij vraag 3, eerst de plaatje gedraaid zodat het ongeveer gelijk lag, en daarna heb ik de ribben geteld, daarna de schaal verdeelt en uitgerekend waar het zich moest bevinden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 15:04
Suzan20
Suzan20 is offline
maar waar zat die tumor nou? gewoon aan de rechterkant van het plaatje, dus in de linkerlong? want op het CT-plaatje zat hij ook aan de rechterkant van het plaatje, en ik kan me herinneren dat ik het ook op de rontgenfoto ook aan de rechterkant van het plaatje had! hebben jullie dat ook? en was de tumor ook op de foto van de zijkant te zien, of blokkeerden het hart daar zicht op de tumor?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 15:41
fractuur
fractuur is offline
CT-scan: rechts, halverwege (net boven het hart) een beetje naar buiten maar weer in de richting van de ruggenwervels.. Zoiets had ik.. Verder heb ik de namen iig in het Latijn opgeschreven, en had ik dacht ik de hele serie van vraag 1 goed. Ben benieuwd; ik hoop niet dat ik van boven naar beneden heb verwisseld.

Het zal me niets verbazen als ik een onvoldoende heb voor Filosofie.. Wat een toets was dat zeg. Rekenen ging wel aardig (ik verwacht veel dubbele bodems..), PubMed ook wel redelijk (alles gevonden, en vaak binnen drie of vier stappen onder de 50 resultaten) en die zelfevaluatie heb ik gewoon impulsief ingevuld. Ik heb er nog geen twinting minuten voor nodig gehad.

Verder voelde ik me echt een middelbare scholier op de uni. Bah. STEL ik kom er doorheen, dan loop ik zo min mogelijk introducties, daarmee heb ik het even gehad..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 15:45
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Estar schreef op 18-06-2006 @ 13:51 :
Uiteraard, maar ik vind het waardeloos dat het bij de een wel meeteld en het bij de ander geen zak uitmaakt.
Ach.. ik vind het niet echt erg hoor. Erger vind ik dat je er geen controle over hebt of het met geen mogelijkheid na kan zoeken in hoeverre dat ding meetelt. Waarschijnlijk zoeken ze een bepaald soort student, en dan vind ik het wel prima dat ze het erbij betrekken. Wel miste ik een aantal aspecten van mijn studiekeuze en manier van werken. (hoge cijfers zijn leuk hoor, maar er is nog zóveel meer) @zoemzoem: weet jij wie ze nakijkt en wat ermee gebeurt?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 16:01
vpb
vpb is offline
Citaat:
Suzan20 schreef op 18-06-2006 @ 15:04 :
maar waar zat die tumor nou? gewoon aan de rechterkant van het plaatje, dus in de linkerlong? want op het CT-plaatje zat hij ook aan de rechterkant van het plaatje, en ik kan me herinneren dat ik het ook op de rontgenfoto ook aan de rechterkant van het plaatje had! hebben jullie dat ook? en was de tumor ook op de foto van de zijkant te zien, of blokkeerden het hart daar zicht op de tumor?
de tumor zat bij plaatje 1 in de linkerlong (dus rechterkant plaatje) net boven het midden. Bij plaatje 2 was hij wel te zien (dus niet geblokkeerd door het hart) en zat hij op dezelfde hoogte als plaatje 2 en rond het midden. Bij het nakijken hadden sommigen inderdaad een kruisje in de rechterlong gezet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 16:03
vpb
vpb is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-06-2006 @ 15:45 :
@zoemzoem: weet jij wie ze nakijkt en wat ermee gebeurt?
De ene helft gaat door een machine, de andere helft wordt nagekeken door studenten (bij ons, EUR, in ieder geval wel). Alles wordt in excel gezet, uitgerekend en voila.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 16:08
vpb
vpb is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-06-2006 @ 15:41 :
Verder voelde ik me echt een middelbare scholier op de uni. Bah. STEL ik kom er doorheen, dan loop ik zo min mogelijk introducties, daarmee heb ik het even gehad..
Had ik ook aan het begin van het jaar, maar dat gaat snel over
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 16:17
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
vpb schreef op 18-06-2006 @ 16:08 :
Had ik ook aan het begin van het jaar, maar dat gaat snel over
Maar ik heb er al een jaar studie opzitten.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 17:42
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-06-2006 @ 16:17 :
Maar ik heb er al een jaar studie opzitten.
ik ook.

@ Ieke: oww sorry... dat wist ik niet van die roloog. Maja, geen haat dus

oja, vraagje aan dat ene meisje dat de toetsen nakijkt: Ik had bij die anatomie de latijnse namen opgeschreven maar de Nederlandse erachter tussen haakjes. Is dat erg?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:17
fractuur
fractuur is offline
@Ailá: jij wilt ook nog je bachelor halen van de studie die je nu aan het doen bent?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 19:18
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
@ fractuur: ja eigenlijk wel... haha, want zo verkeerd is die studie niet maar geneeskunde is nog wel nr. 1, maar als het kan zou ik het best tegelijk willen doen. Ik hoef nog maar 2 jaartjes voor die bachelor
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 22:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-06-2006 @ 15:41 :
Verder voelde ik me echt een middelbare scholier op de uni. Bah. STEL ik kom er doorheen, dan loop ik zo min mogelijk introducties, daarmee heb ik het even gehad..
Toch wel doen hoor, zoveel is het niet. Je komt nu wel bij een studie waar 400 mensen zitten en het is juist wel erg goed om wat mensen te leren kennen. Ik was er ook niet echt fan van, maar het is wel beter dat ik het toch gedaan heb achteraf gezien.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 08:37
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ieke schreef op 18-06-2006 @ 22:45 :
Toch wel doen hoor, zoveel is het niet. Je komt nu wel bij een studie waar 400 mensen zitten en het is juist wel erg goed om wat mensen te leren kennen. Ik was er ook niet echt fan van, maar het is wel beter dat ik het toch gedaan heb achteraf gezien.
Mjah.. Geneeskunde wel idd. Maar de stadsintroductie niet, en met overstappen van roeivereniging wacht ik ook nog even..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-06-2006 @ 08:37 :
Mjah.. Geneeskunde wel idd. Maar de stadsintroductie niet, en met overstappen van roeivereniging wacht ik ook nog even..
De intro van geneeskunde zelf stelt niet al teveel voor. De eurekaweek is eigenlijk het gebeuren. Ik heb het zelf wel gedaan, leer je een ander groepje kennen dan met de geneeskunde intro. Eurekaweek heeft een eurekaweekgroepje en geneeskundeintro is op studiegroep. Het is hier echt een studie van even met z'n allen de collegezaal in en er dan ook weer uit. Alleen je studiegroep (van 10 tot 12 mensen) leer je iets beter kennen, maar dan nog. Als je studiegroep je niet ligt (wat ik had) is het wel moeilijk. Wel veel is afhankelijk van of je al anderen kent, ik kende helemaal niemand toen ik naar Rotterdam ging. Ik zeg echt niet dat je de hele eurekaweek met alles tot diep in de nacht moet doen hoor, maar denk niet dat het verkeert is om er iig wat van te zien.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ieke schreef op 19-06-2006 @ 10:17 :
De intro van geneeskunde zelf stelt niet al teveel voor. De eurekaweek is eigenlijk het gebeuren. Ik heb het zelf wel gedaan, leer je een ander groepje kennen dan met de geneeskunde intro. Eurekaweek heeft een eurekaweekgroepje en geneeskundeintro is op studiegroep. Het is hier echt een studie van even met z'n allen de collegezaal in en er dan ook weer uit. Alleen je studiegroep (van 10 tot 12 mensen) leer je iets beter kennen, maar dan nog. Als je studiegroep je niet ligt (wat ik had) is het wel moeilijk. Wel veel is afhankelijk van of je al anderen kent, ik kende helemaal niemand toen ik naar Rotterdam ging. Ik zeg echt niet dat je de hele eurekaweek met alles tot diep in de nacht moet doen hoor, maar denk niet dat het verkeert is om er iig wat van te zien.
Nou ja, mijn ervaring met de UITweek was vooral: een hele leuke week (de stad kende ik beter dan de mentoren ) maar verder heb je er helemaal niets aan. Al is de UIT wel stukken massaler (want: er loopt ook HBO mee en Utrecht is gewoon een grote studentenstad) dan in andere steden. De introweek is een mooi excuus om te feesten, aan sociale contacten heb ik er amper wat aan overgehouden. Mijn werkgroep lag me ook niet zo, maar toch heb ik er twee goede vriendinnen en een aantal vrienden buiten de werkgroep maar van de studie aan overgehouden.. En de Orca-introductie natuurlijk, maar ik weet nog niet naar welke roeivereniging ik in Amsterdam wil en eigenlijk wil ik helemaal niet weg bij Orca.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 08:37
vpb
vpb is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 18-06-2006 @ 17:42 :

oja, vraagje aan dat ene meisje dat de toetsen nakijkt: Ik had bij die anatomie de latijnse namen opgeschreven maar de Nederlandse erachter tussen haakjes. Is dat erg?
Nee hoor dat is niet erg . Er zijn 2 mensen geweest die dat gedaan hebben en wij kijken alleen de antwoorden na die in het latijns zijn geschreven.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 08:43
vpb
vpb is offline
Citaat:
Ieke schreef op 19-06-2006 @ 10:17 :
De intro van geneeskunde zelf stelt niet al teveel voor. De eurekaweek is eigenlijk het gebeuren. Ik heb het zelf wel gedaan, leer je een ander groepje kennen dan met de geneeskunde intro. Eurekaweek heeft een eurekaweekgroepje en geneeskundeintro is op studiegroep. Het is hier echt een studie van even met z'n allen de collegezaal in en er dan ook weer uit. Alleen je studiegroep (van 10 tot 12 mensen) leer je iets beter kennen, maar dan nog. Als je studiegroep je niet ligt (wat ik had) is het wel moeilijk. Wel veel is afhankelijk van of je al anderen kent, ik kende helemaal niemand toen ik naar Rotterdam ging. Ik zeg echt niet dat je de hele eurekaweek met alles tot diep in de nacht moet doen hoor, maar denk niet dat het verkeert is om er iig wat van te zien.
Ja ik vond de eurekaweek zelf niet zo heel erg leuk. In mijn ogen ging het alleen om de feesten en niet om de stad, studie of mensen. Maar goed, als dat je ligt... Mij in ieder geval niet. Gelukkig heb ik een super leuk studiegroepje waar we vanalles mee doen en delen, dus ik heb wel geluk gehad in dat opzicht Onze mentor heeft de 100 euro die hij aan ons moest uitgeven voor activiteiten echter wel zelf gehouden, pauper hwuahaaha Nee was wel jammer, maar aan een mentor heb je zowieso niet echt veel. Trouwens, als je het niet leuk vind bij de eurekaweek kan je altijd gewoon lekker je eigen ding gaan doen. Heb ik ook gedaan de laatste 2 dagen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 09:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
vpb schreef op 20-06-2006 @ 08:43 :
Ja ik vond de eurekaweek zelf niet zo heel erg leuk. In mijn ogen ging het alleen om de feesten en niet om de stad, studie of mensen. Maar goed, als dat je ligt... Mij in ieder geval niet. Gelukkig heb ik een super leuk studiegroepje waar we vanalles mee doen en delen, dus ik heb wel geluk gehad in dat opzicht Onze mentor heeft de 100 euro die hij aan ons moest uitgeven voor activiteiten echter wel zelf gehouden, pauper hwuahaaha Nee was wel jammer, maar aan een mentor heb je zowieso niet echt veel. Trouwens, als je het niet leuk vind bij de eurekaweek kan je altijd gewoon lekker je eigen ding gaan doen. Heb ik ook gedaan de laatste 2 dagen
Ik ook niet, ik hou niet van feesten. Maar ben op een moment met mijn groepje gewoon naar de bioscoop gegaan.
Maar het is gewoon beter om alvast wat te zien. Er zat bij ons ook een dag van de faculteit in en die was wel leuk vond ik.
Daarbij heb ik een hele poos op het terras van RSG gehangen. Geen gezeik over lid worden, nep gedrag van leden enzo. Dat was echt super gezellig.
Niet gaan is toch wel zonde ook al vind je niet alles even leuk. Je hoeft ook niet alles, maar het is juist wel leuk om ook een beeld van wat mensen te hebben (heb je iig iemand om aan te spreken als je collegejaar begint en je verder eigenlijk niemand kent) en van de uni. Het is geen week om echt de stad te leren kennen, maar zo boeiend is dat ook niet. Leer je vanzelf. Wij zijn met ons groepje nog de kijkkubus in geweest omdat we het zelf wouden. Daarna op een terras in de oude haven gezeten. Dat zijn toch wel de leuke dingen, maar het is zeker afhankelijk van wat je groepje en mentor doet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:33
create
Avatar van create
create is offline
Toegelaten aan de Uva/psychologie dankzij de decentrale selectie!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:51
Estar
Estar is offline
Citaat:
create schreef op 20-06-2006 @ 12:33 :
Toegelaten aan de Uva/psychologie dankzij de decentrale selectie!
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:55
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
create schreef op 20-06-2006 @ 12:33 :
Toegelaten aan de Uva/psychologie dankzij de decentrale selectie!
Gefeliciteerd!! En Chloe Siere?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
fractuur schreef op 20-06-2006 @ 12:55 :
Gefeliciteerd!! En Chloe Siere?
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet mee kon doen wegens een conflict met de ib-groep Maar iedereen zal via de loting worden toegelaten (mits je je voor 15 mei hebt aangemeld).

Create: wat voor een cijfer had je voor de theorietoets?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 19:59
create
Avatar van create
create is offline
Ik had als eindcijfer een 8!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 21:57
vpb
vpb is offline
PubMed was trouwens best aardig gemaakt hier in Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 22:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
vpb schreef op 26-06-2006 @ 21:57 :
PubMed was trouwens best aardig gemaakt hier in Rotterdam
En tussen hoe laag en hoe hoog lagen de punten? En moeten jullie nog veel nakijken?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 23:33
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Estar schreef op 26-06-2006 @ 22:27 :
En tussen hoe laag en hoe hoog lagen de punten? En moeten jullie nog veel nakijken?
Dat maakt niet uit.. je hebt er altijd kneuzen tussenzitten die overal tweeen voor weten te halen. En kneuzen die ergens een 9,8 voor halen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 00:00
Estar
Estar is offline
Citaat:
fractuur schreef op 26-06-2006 @ 23:33 :
Dat maakt niet uit.. je hebt er altijd kneuzen tussenzitten die overal tweeen voor weten te halen. En kneuzen die ergens een 9,8 voor halen.
Ik vind dat toevallig leuk om te weten ja
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 08:44
vpb
vpb is offline
Citaat:
Estar schreef op 26-06-2006 @ 22:27 :
En tussen hoe laag en hoe hoog lagen de punten? En moeten jullie nog veel nakijken?
Tussen de 9 punten en de 35 We zijn helemaal klaar met nakijken. Afgelopen donderdag de laatste nagekeken en vrijdag zouden ze alles in gaan voeren dus de uitslag krijgen jullie waarschijnlijk binnenkort
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 09:12
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
vpb schreef op 27-06-2006 @ 08:44 :
Tussen de 9 punten en de 35 We zijn helemaal klaar met nakijken. Afgelopen donderdag de laatste nagekeken en vrijdag zouden ze alles in gaan voeren dus de uitslag krijgen jullie waarschijnlijk binnenkort


Met een beetje mazzel krijgt Rotterdam de uitslag vandaag dus al?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 09:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
fractuur schreef op 27-06-2006 @ 09:12 :


Met een beetje mazzel krijgt Rotterdam de uitslag vandaag dus al?
De gewone tentamens worden bij ons ook altijd nog geevalueerd, dus eigenlijk verwacht ik dat ze dat hier ook doen voordat ze met de brieven komen. Ik geloof dat ik de mijne begin juli kreeg.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
vpb schreef op 27-06-2006 @ 08:44 :
Tussen de 9 punten en de 35 We zijn helemaal klaar met nakijken. Afgelopen donderdag de laatste nagekeken en vrijdag zouden ze alles in gaan voeren dus de uitslag krijgen jullie waarschijnlijk binnenkort
Ok nu word ik zenuwachtig.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 13:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Wordt nog maar niet te zenuwachtig, Rotterdam heeft tot 1 juli de tijd om de namen aan de IB-groep door te geven. De VU moest iets eerder, maar ging ook om uitstel tot 1 juli vragen. Waarschijnlijk krijgen jullie dan in de eerste week van juli de uitslag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Decentrale selectie geneeskunde 2009/2010
Ghislaine91
26 14-11-2009 15:52
Studeren Decentrale selectie Mondzorgkunde Nijmegen
crazydutch1989
0 09-10-2009 11:24
Studeren Decentrale selectie Geneeskunde 2009
WR
240 23-08-2009 04:10
Wegwijzen & Voorstellen Zin en onzin decentrale selectie
Marco Egas
0 09-08-2009 15:16
Studeren Decentrale selectie in Nijmegen
Marco Egas
0 23-07-2009 16:14
Algemene schoolzaken Decentrale selectie bij loting-studies
Roos
11 15-11-2002 14:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.