Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2006, 20:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind dat de mensen die de ironie in dat stukje niet zagen heel gauw een cursus anti-letterlijkheid moeten volgen.

edit:
Ik had vroeger ook zoiets 'nerderigs' trouwens Ik vroeg namelijk wel eens om huiswerk. Het huiswerk wat we kregen op de basisschool was namelijk retesimpel en ik vond het een leuke manier om de tijd te doden. Beetje sommetjes doen, taalschat vergroten, topografie in je kop stampen. Pre-basisschool viel ik m'n ouders ook al lastig met vragen om rekensommetjes e.d. Ik vond dat hardstikke normaal. De rest van mijn klas niet. M'n lerares ook al niet.
Zo hebben ze mijn leergierigheid in de spreekwoordelijke kiem gesmoord en dat vind ik nu erg jammer.
Als je nu nog wel erg leergierig bent en ook erg makkelijk kan leren, dan moet je daar juist heel erg blij mee zijn. Er is echt helemaal niks mis mee, er zouden juist meer mensen zo moeten zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 20:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2006, 20:08
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Tja, intonatie ontbreekt bij internet.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-10-2006 @ 21:05 :
Ik vind dat de mensen die de ironie in dat stukje niet zagen heel gauw een cursus anti-letterlijkheid moeten volgen.
Ik mag ironie missen, ik heb PDD-NOS.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, dan heb ik niks gezegd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 08-10-2006 @ 19:27 :
Het is toch beter als? (*grapjas mode*)
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:39
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 07-10-2006 @ 20:28 :
Hallo allemaal en sorry voor mijn gezeur
Ik zit op tweetalig gymnasium en wordt vaak nerd genoemd.

Btw: haal ook nog eens alleen maar achten en negens...
Zeurende Nerd
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:39
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-10-2006 @ 21:05 :
Ik vind dat de mensen die de ironie in dat stukje niet zagen heel gauw een cursus anti-letterlijkheid moeten volgen.

Jaja neem het maar op voor je collega!!
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-10-2006 @ 21:05 :
Pre-basisschool viel ik m'n ouders ook al lastig met vragen om rekensommetjes e.d. Ik vond dat hardstikke normaal. De rest van mijn klas niet. M'n lerares ook al niet.
oh ja dat deed ik ook
En toen ik op m'n 5e wilde leren schrijven, wou m'n juf me niet helpen omdat ik er te jong voor was en heb ik het mezelf geleerd door letters na te tekenen, waardoor mijn handschrift ongeveer tot mijn elfde totaal onleesbaar was.

Maargoed, ontopic. Als je een beetje intimiderend over kunt komen, kun je er een keer iets van zeggen op een intimiderende manier maar als je dat niet van nature hebt, is negeren toch echt het beste.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:44
Verwijderd
Toen ik een jaar of 6 was werd mijn vader gek van m'n constante 'papa wat is dat?'.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:55
deoxyribose
deoxyribose is offline
Uh ja die symptomen komen me heel bekend voor maar dat werd natuurljk ook aangemoedigd door m'n ouders
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 22:44 :
Toen ik een jaar of 6 was werd mijn vader gek van m'n constante 'papa wat is dat?'.
Mijn ouders worden er vooral nu gek van; vroeger stelde ik tenminste nog eens vragen waar ze wél antwoord op wisten
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2006 @ 23:32 :
Mijn ouders worden er vooral nu gek van; vroeger stelde ik tenminste nog eens vragen waar ze wél antwoord op wisten
Haha, nu doe ik het niet meer hoor. Maar ik was nooit tevreden met een antwoord, mijn fameuze vervolgvraag was altijd 'waarom dan?' en 'hoe dan?'.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 08-10-2006 @ 22:43 :
oh ja dat deed ik ook
En toen ik op m'n 5e wilde leren schrijven, wou m'n juf me niet helpen omdat ik er te jong voor was en heb ik het mezelf geleerd door letters na te tekenen, waardoor mijn handschrift ongeveer tot mijn elfde totaal onleesbaar was.

Maargoed, ontopic. Als je een beetje intimiderend over kunt komen, kun je er een keer iets van zeggen op een intimiderende manier maar als je dat niet van nature hebt, is negeren toch echt het beste.
Waarom heb je het je ouders niet gevraagd, dan?

Ik kan me niet meer herinneren dat ik het ooit heb gevraagd, maar ik zal allicht naar mijn ouders zijn toegegaan met 'schrijf mijn naam es?', of dat ik zat te kijken en dat mijn ouders gewoon wezen, van 'dat is de E'...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 22:57
deoxyribose
deoxyribose is offline
Gelukkig kon ik al op m'n 3de lezen en schrijven en wist ik daarvan als de basisregels(zoals hoofdletters).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 23:02
Verwijderd
Daar weet ik dus echt helemaal niets meer van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 23:10
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Sylph schreef op 09-10-2006 @ 00:02 :
Daar weet ik dus echt helemaal niets meer van.
maar ik begon ook op m'n 3de met de basisschool hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 06:02
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-10-2006 @ 22:39 :
Zeurende Nerd
Zie je? Dat bedoel ik nou...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 07:31
sdekivit
sdekivit is offline
trek je er toch niet zoveel van aan. Je maakt het alleen maar erger dan het is. Wees er trots op dat jij de 'gave' hebt om goed te kunnen leren. Sta boven de jaloezie en ja, ik weet hoe moeilijk dat is.

--> als je op deze manier verder gaat, ja de wil je gewoon de nerd genoemd worden. (waar het hart van vol is he).

Gewoon lekker door gaan en ga je eigen weg.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 09:18
Foodlover
Foodlover is offline
Je bent een nerd nerdo... IK geloof er eigenlijk geen reet van dat je zo weinig leert. NERD
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Foodlover schreef op 09-10-2006 @ 10:18 :
Je bent een nerd nerdo... IK geloof er eigenlijk geen reet van dat je zo weinig leert. NERD
Dergelijke reacties voegen niet zo veel toe aan de discussie in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2006 @ 23:55 :
Waarom heb je het je ouders niet gevraagd, dan?

Ik kan me niet meer herinneren dat ik het ooit heb gevraagd, maar ik zal allicht naar mijn ouders zijn toegegaan met 'schrijf mijn naam es?', of dat ik zat te kijken en dat mijn ouders gewoon wezen, van 'dat is de E'...
ja, dat heb ik wel gedaan, en die hebben me ook wel geholpen, maar die waren er verder niet voor opgeleid natuurlijk dus dat gaat dan niet helemaal goed

ik kon toen al wel lezen, dat heb ik met wat hulp van m'n ouders geleerd toen ik 3,5 was
en ik ben toch verder echt geen genie ofzo
maar ik wist gewoon dat ik van lezen zou gaan houden
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 11:54
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Wombat2 schreef op 09-10-2006 @ 07:02 :
Zie je? Dat bedoel ik nou...
Bedankt
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-10-2006 @ 11:13 :
ja, dat heb ik wel gedaan, en die hebben me ook wel geholpen, maar die waren er verder niet voor opgeleid natuurlijk dus dat gaat dan niet helemaal goed

ik kon toen al wel lezen, dat heb ik met wat hulp van m'n ouders geleerd toen ik 3,5 was
en ik ben toch verder echt geen genie ofzo
maar ik wist gewoon dat ik van lezen zou gaan houden
Dat had ik ook. Ik vond letters altijd al interessant, en m'n zus wilde zoo graag dat ik zou kunnen lezen en schrijven (want ze wilde briefjes naar me schrijven in bed ) en dus leerde ik lezen en schrijven. M'n moeder leerde me in groep 2 mooi aan elkaar te schrijven, in groep 3 moest ik vervolgens wel wennen aan het blokschrift (want daar begonnen we mee), maar ik had verder echt geen moeite met lezen. (Ik weet nog dat ik tijdens het 'hakken en plakken' echt zat te zuchten, want ik wist ook wel zonder 'kuh-ah-tuh' te zeggen dat er 'kat' stond )

Mijn school was daar gelukkig wel netjes in, ik mocht gewoon lezen wat ik wilde, ik hoefde me niet per sé aan te passen aan het gemiddelde leesniveau van de klas.

Maar goed, toen begonnen kinderen me wel al te zien als 'nerd'.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 16:03
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Wat een stelletje nieuwsgierige mensen hiero


Ik speelde altijd buiten toen ik nog een klein kindje was
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 18:01
Foodlover
Foodlover is offline
Citaat:
Dergelijke reacties voegen niet zo veel toe aan de discussie in dit topic.
So what? er zijn wel meer dingen die er niks toe doen.
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 18:03
Foodlover
Foodlover is offline
Citaat:
nieuwsgierige
en leergierig
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 19:33
Verwijderd
Zwakke punten opsporen en daar lekker een sarcastische opmerking over maken, werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 22:33
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Woef schreef op 09-10-2006 @ 17:03 :
Wat een stelletje nieuwsgierige mensen hiero


Ik speelde altijd buiten toen ik nog een klein kindje was
Ik was nieuwsgierig en daarbij nog eens een echte buitenspeler Misschien ben ik wel superhoogbegaafd omdat ik in allebei erg goed was
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 23:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-10-2006 @ 21:05 :
edit:
Ik had vroeger ook zoiets 'nerderigs' trouwens Ik vroeg namelijk wel eens om huiswerk. Het huiswerk wat we kregen op de basisschool was namelijk retesimpel en ik vond het een leuke manier om de tijd te doden. Beetje sommetjes doen, taalschat vergroten, topografie in je kop stampen. Pre-basisschool viel ik m'n ouders ook al lastig met vragen om rekensommetjes e.d. Ik vond dat hardstikke normaal.
Inplaats van huiswerk vragen, maakte ik thuis gewoon rekensommetjes en wiskundeopdrachtjes uit mijn allerlei-boek van school.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 23:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Woef schreef op 09-10-2006 @ 17:03 :
Wat een stelletje nieuwsgierige mensen hiero


Ik speelde altijd buiten toen ik nog een klein kindje was
Volgens mij is het toch vrij normaal om als kind nieuwsgierig en leergierig te zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 11:52
Verwijderd
Ik wou zeggen, ik heb honderden hutten gebouwd en zo ongeveer alle bomen in de buurt beklommen en door de bossen gestruind en hele stallen gefantaseerd en getekend en gelezen en verhalen bedacht en geschreven en een spookhuis gemaakt op zolder en paardgereden en mijn broertjes skelter geleend en mais gejat en verstoppertje gespeeld en leren typen en belletje gedrukt... Alsof het een het ander uitsluit?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 15:54
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-10-2006 @ 00:16 :
Volgens mij is het toch vrij normaal om als kind nieuwsgierig en leergierig te zijn.
Ja want ik vond insecten en vissen (viste toen nog best wel veel) toen heel erg intressant
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 19:04
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Ik werd op het middelbaar ook vaak "nerd" genoemd. En dat als vmbo-kaderleerling? Beetje vaag, niet dan?
Nouja, ik probeerde het in ieder geval altijd te nergeren, maar dat lukte niet altijd.

Was gewoon jaloerzie, als ik die gezichten zag als ik een 7 haalde bij een moeilijke toets, en de rest aan de 4 of 5 zat.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:30
Laura89
Laura89 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 19:01 :
Ik heb ooit op een test op de basisschool ingevuld dat ik het leuk vond om naar school te gaan en dat ik het leuk vond om te leren. Uit die antwoorden konden ze afleiden dat ik altijd zei wat de leraar wilde horen.
Kennelijk kan je het dus niet leuk vinden, dat is echt compleet onmogelijk. Leren is niet leuk. Leren doe je omdat het van de docent moet.
Haha, hier hetzelfde verhaal Tegen mij werd gezegd dat ik alleen sociaal wenslijke antwoorden gaf en niet m'n eigen mening. Bullshit.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 11:37
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
oOLittle-DreamO schreef op 10-10-2006 @ 20:04 :
Ik werd op het middelbaar ook vaak "nerd" genoemd. En dat als vmbo-kaderleerling? Beetje vaag, niet dan?
Nouja, ik probeerde het in ieder geval altijd te nergeren, maar dat lukte niet altijd.

Was gewoon jaloerzie, als ik die gezichten zag als ik een 7 haalde bij een moeilijke toets, en de rest aan de 4 of 5 zat.
Misschien is het allemaal wel niet zo serieus bedoelt... wordt het gewoon in een opwelling gezegd en zit er verder niet echt een superdoordachte betekenis aan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 19:02
Verwijderd
zoek een leven, als je op t gymnasium zit kan het nou eenmaal wel eens zijn dat mensen je nerd noemen. so be it.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 10:24
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
In de ogen van de mensen die je voor "nerd" uitmaken is het niet relevant of je veel leert of niet. Je zit op een tweetalig gym en je scoort alleen negens en achten, dat is vaak al voldoende om je het predikaat "nerd" te geven.

Los daarvan zien veel mensen je als een "nerd" als je je anders gedraagt dan de mensen om je heen. Als jij veel vrienden zou hebben met wie je buiten de lessen om op school de tijd doorbrengt, dan ben je opeens geen "nerd" meer. Ongeacht hoeveel tijd jij thuis besteedt aan het maken van huiswerk en ongeacht hoe hoog de cijfers zijn die jij haalt.

Kern van het verhaal is dat je voor een keuze staat. Of je verandert, of je accepteert jezelf zoals je bent (en wees er dan ook maar meteen trots op, anders word je nooit gelukkig).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 11:54
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 12-10-2006 @ 11:24 :
In de ogen van de mensen die je voor "nerd" uitmaken is het niet relevant of je veel leert of niet. Je zit op een tweetalig gym en je scoort alleen negens en achten, dat is vaak al voldoende om je het predikaat "nerd" te geven.

Los daarvan zien veel mensen je als een "nerd" als je je anders gedraagt dan de mensen om je heen. Als jij veel vrienden zou hebben met wie je buiten de lessen om op school de tijd doorbrengt, dan ben je opeens geen "nerd" meer. Ongeacht hoeveel tijd jij thuis besteedt aan het maken van huiswerk en ongeacht hoe hoog de cijfers zijn die jij haalt.

Kern van het verhaal is dat je voor een keuze staat. Of je verandert, of je accepteert jezelf zoals je bent (en wees er dan ook maar meteen trots op, anders word je nooit gelukkig).
WTF, heb jij mij ooit gezien dan???? Waar slaat dit op, je weet totaal niet hoe ik ben en hoe ik me gedraag en wat ik in mijn vrije tijd doe!! Jij denkt gelijk dat iedereen die tweetalig gymnasium doet anders dan anderen zijn. Waarom zou ik zo zijn he? Dit zijn nog eens vooroordelen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Wombat2 schreef op 12-10-2006 @ 12:54 :
WTF, heb jij mij ooit gezien dan???? Waar slaat dit op, je weet totaal niet hoe ik ben en hoe ik me gedraag en wat ik in mijn vrije tijd doe!! Jij denkt gelijk dat iedereen die tweetalig gymnasium doet anders dan anderen zijn. Waarom zou ik zo zijn he? Dit zijn nog eens vooroordelen...
Wahaha, ik begin ernstig te twijfelen aan jouw nerdheid. Je leest volkomen voorbij alle nuances en begrijpt hem helemaal verkeerd. Tssss.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 14:28
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2006 @ 14:22 :
Wahaha, ik begin ernstig te twijfelen aan jouw nerdheid. Je leest volkomen voorbij alle nuances en begrijpt hem helemaal verkeerd. Ts






Kern van het verhaal is dat je voor een keuze staat. Of je verandert, of je accepteert jezelf zoals je bent (en wees er dan ook maar meteen trots op, anders word je nooit gelukkig). sss.
Waarom moet ik dan veranderen?? Zij/hij weet toch niet hoe ik ben...?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:24
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Het gaat niet om hoe je bent, het gaat om hoe je overkomt. Als jij niet wil dat anderen je als een nerd zien, dan kan je iedereen wel gaan heropvoeden, maar dat is toch vergeefse moeite. Het is dan eenvoudiger om de wijze hoe jij overkomt op anderen te veranderen.

De enige andere optie is het lijdzaam accepteren van het feit dat anderen jou zien als nerd.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:44
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 18:57 :
Laat Darkiekurd even met rust, klootzakjes.
Omg ik ben het met je eens hoor, maar ik las Darkie-nurd
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 19:44
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Respect voor intelligente mensen

Ik zit gewoon op een middelbare school met alle niveau's en doe dan vwo + grieks, latijn en kcv en heb wel een beetje een talenknobbel maar ik moet er toch echt wat voor doen hoor. Als ik zie dat bepaalde mensen gewoon niets doen en het dan nog halen dan ben ik ook jaloers .

Maar in mijn klas zitten weinig echt nerds, want ik vind dat een nerd iemand is die graag leert en dat is wat anders dan iemand die makkelijk leert.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 23:14
Verwijderd
Citaat:
WTF, heb jij mij ooit gezien dan???? Waar slaat dit op, je weet totaal niet hoe ik ben en hoe ik me gedraag en wat ik in mijn vrije tijd doe!! Jij denkt gelijk dat iedereen die tweetalig gymnasium doet anders dan anderen zijn. Waarom zou ik zo zijn he? Dit zijn nog eens vooroordelen...
zeg weet je zeker dat je gymnasium doet? als je ook zo reageerd op mensen die je nerd noemen zal het vast grappig worden dan
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 14:17
Foodlover
Foodlover is offline
Citaat:
zeg weet je zeker dat je gymnasium doet? als je ook zo reageerd op mensen die je nerd noemen zal het vast grappig worden dan
Jij bent iig geen nerd: reageert schrijf je nog altijd met een t
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 15:48
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Het is not zozeer dat mensen slim zijn maar dat ze sociaal zo bedreven zijn als een kamerplant. dat is zoooo pestenswaardig
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 18:54
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Woef schreef op 13-10-2006 @ 16:48 :
Het is not zozeer dat mensen slim zijn maar dat ze sociaal zo bedreven zijn als een kamerplant. dat is zoooo pestenswaardig
Hoe kan je dat nou van een afstandje zien? Volgens mij is dit gewoon een loze aanname.

De enige reden waarom jij mensen pest is omdat je je niet sociaal verbonden met hen voelt en je dus geen tot weinig wroeging hebt als je ze kwaaddoet. Daarbij is het ook waarschijnlijk gewoon een gewoonte van jou en jouw vroegere kansloze vriendengroepje, die waarschijnlijk geheel uit hetzelfde soort mensen als jij bestond: vmbo-ventjes. Dat heeft te maken met sociale processen die jou het gevoel geven dat je veilig bent en ergens bij hoort. Door te uiten dat je je niet verbonden voelt met een zogenaamde 'nerd' laat je zien dat jij het in ieder geval niet bent, een nerd dus.

Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 13-10-2006 @ 16:48 :
Het is not zozeer dat mensen slim zijn maar dat ze sociaal zo bedreven zijn als een kamerplant. dat is zoooo pestenswaardig
Maar waarom vmbo'ers altijd menen dat zij dan wel sociaal bedreven zouden zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 22:03
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Woef schreef op 13-10-2006 @ 16:48 :
Het is not zozeer dat mensen slim zijn maar dat ze sociaal zo bedreven zijn als een kamerplant. dat is zoooo pestenswaardig
Niets is pestenswaardig. En aan jouw reacties te zien ben jij op het sociaal vlak ook niet echt begaafd.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-10-2006 @ 20:41 :
Maar waarom vmbo'ers altijd menen dat zij dan wel sociaal bedreven zouden zijn...
nee, maar dat is dus normaal
Vmbo'ers merken dat veel vwo'ers niet goed met hun gesprekken kunnen meepraten, en concluderen dat vwo'ers niet sociaal vaardig zijn. Vwo'ers merken dat veel vmbo'ers niet goed met hún gesprekken kunnen meepraten, en concluderen dat vmbo'ers niet sociaal vaardig zijn. In feite is het natuurlijk zo dat de gespreksonderwerpen en de manier van praten gewoon verschillen. Als je elkaar eenmaal een maandje kent merk je daar niets meer van, maar omdat de eerste paar gesprekken niet vlotten nemen niet veel mensen de moeite om dat uit te proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.