Oud 27-09-2007, 22:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat is zo'n klein percentage dat je daar geen rekening mee kan houden, hoe hard dat ook klinkt
Ik betwijfel eigenlijk of er mensen zijn die MBO1 doen, terwijl ze MBO2 wel aan kunnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2007, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik betwijfel eigenlijk of er mensen zijn die MBO1 doen, terwijl ze MBO2 wel aan kunnen.
Duh?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 16:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Duh?
Nou dan vind ik het dus raar dat iemand van 17 met een MBO 1 diploma nog door zou moeten leren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Nou dan vind ik het dus raar dat iemand van 17 met een MBO 1 diploma nog door zou moeten leren.
Mijn punt: natuurlijk zijn die mensen er. Je onderschat het aantal ongemotiveerde profiteurs nogal.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 17:35
Nilssiej
Nilssiej is offline
Ik ben ervan overtuigd dat eigenlijk vrijwel iedereen MBO2 niveau wel aankan, met een paar uitzonderingen natuurlijk, maar dat het ook vaak met een slechte motivatie te maken heeft. Kijk voor de grap eens naar een MBO1 examen wiskunde. Ik weet dat MBO1 nou niet het hoogste niveau is, maar als ik het wiskunde examen zie denk ik wel: zit daar nou echt niet meer in als je 4 jaar wiskunde hebt gedaan?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 17:49
Qwen
Qwen is offline
Voor mijzelf heeft de tweede fase zeer goed gewerkt. Ik presteer het beste als ik zelfstandig werk, dit was niet het geval in de 1e, 2e en 3e. Maar toen ik in de 4e kwam veranderden mijn cijfers wel. In eerste instantie was het even wennen, we hadden enorm veel zelfstandigheid. Toen ik hier aan gewend was vlogen mijn cijfers omhoog. Maar ik heb ook gemerkt dat die "zelfstandigheid" niet voor iedereen even goed werkt, waarschijnlijk ook een belangrijke factor geweest voor het nieuwe beleid.

Bij ons op school werd er meer naar individuele prestaties gekeken door de meeste docenten. Als het gemiddelde van de klas hoog lag, was men meer geneigd om ons zelfstandig te werk te laten gaan, en als het gemiddelde lager lag dan was het weer klassikaal alle lessen volgen voor iedereen.

Ik heb mijn examens goed afgerond en ben doorgestroomd naar VWO op dezelfde school, met de hoop dat we nog steeds veel zelfstandig moesten werken. Maar helaas, de botte bijl moest over het onderwijs heen... Geen zelfstandigheid, geen plezier meer bij het studeren, nee.. Klassikaal les voor allen en méér dan alleen dat; vrijwel 2x zoveel uren in de week als het afgelopen jaar. Dit is dan wel geen eindexamen jaar, maar toch. Echt motiverend werkt het natuurlijk niet als je gewend bent om vrijwel altijd zelfstandig aan de slag te gaan.

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Echt motiverend werkt het natuurlijk niet als je gewend bent om vrijwel altijd zelfstandig aan de slag te gaan.
Go montessori.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nou dan vind ik het dus raar dat iemand van 17 met een MBO 1 diploma nog door zou moeten leren.
Aangezien mensen met een dergelijke opleiding nog steeds vrijwel kansloos zijn op de arbeidsmarkt kun je hen beter dwingen nog iets te gaan doen (in de hoop dat ze een echte opleiding afmaken na ermee begonnen te zijn), dan weer een extra langdurig werkeloze te onderhouden.

Heel leuk en aardig dat mensen bijvoorbeeld massale MBO 1 kapster of MBO 1 sportopleiding willen doen, maar het is trainen voor werkeloosheid. Dat is nog niet eens zo'n ramp, maar in tegenstelling tot volstrekt nutteloze academische graden (denk aan theaterfilosofie etc) komen die mensen niet ver buiten hun vakgebied en zullen vrijwel zeker in ongeschoold werk terecht komen, als ze al werk krijgen.

Dan is het beter mensen gewoon nog een jaar verplicht naar school te sturen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:38
Qwen
Qwen is offline
Vooral als je kijkt naar de situatie vroeger (en in de toekomst-), kan je een hogere leerplicht alleen maar toejuichen. Uiteindelijk zitten mensen er toch zelf mee als ze niet hebben willen leren/studeren..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Go montessori.


Met mbo niveau 1 kan je trouwens echt maar heel weinig...ik vind het niet slecht dat mensen verplicht niveau 2 moeten halen, daar kan je al weer wat meer mee. Alleen moet je dan wel de begeleiding geven die nodig is (en daar ontbreekt het vaak aan).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:51
Verwijderd
Ze heeft het erover dat ze veel zelfstandig wil werken en klassikaal les niet zo prettig vindt. En dan is het suggereren van montessori onderwijs toch een logische opmerking?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft het erover dat ze veel zelfstandig wil werken en klassikaal les niet zo prettig vindt. En dan is het suggereren van montessori onderwijs toch een logische opmerking?
Op de middelbare is Montessori volgens mij zo nu en dan ook flink klassikaal.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Op de middelbare is Montessori volgens mij zo nu en dan ook flink klassikaal.
Nope. En zelfs als het zo nu en dan zou zijn zou het altijd nog minder zijn dan 'gewoon' onderwijs.

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 22:58. Reden: Toevoeging.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nope.
Jep.

Regulier onderwijs kan ook heel 'niet klassikaal' zijn.

Maar een andere school zoeken (wat voor dan ook) kan geen kwaad als het zo'n drama is idd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Jep.
Nou, dan had ik een hele uitzonderlijke montessori school kennelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Nope. En zelfs als het zo nu en dan zou zijn zou het altijd nog minder zijn dan 'gewoon' onderwijs.
Ik ken 'uit de praktijk' alleen voorbeelden van basisscholen en daar was het op Montessori scholen in de bovenbouw soms net zo erg als op reguliere scholen (en daarbij zijn er ook waar ze heel zelfstandig werken).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ken 'uit de praktijk' alleen voorbeelden van basisscholen en daar was het op Montessori scholen in de bovenbouw soms net zo erg als op reguliere scholen (en daarbij zijn er ook waar ze heel zelfstandig werken).
Op de basisschool was het inderdaad vrij klassikaal soms ja. Middelbare school niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool was het inderdaad vrij klassikaal soms ja. Middelbare school niet.
Dat betwijfel ik. Waarom zou er bij basischolen wel een extreem verschil tussen scholen kunnen zitten en op de middelbare school niet? Bij reguliere middelbare scholen zijn er ook (grote) verschillen. Bij Dalton en Jenaplan middelbare scholen zijn er ook verschillen. Ik denk niet dat Montessori op dit alles de grote uitzondering is, als ik heel eerlijk ben.

Scholen verschillen gewoon enorm van elkaar, wat de achterliggende gedachte ervan ook is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dat betwijfel ik. Waarom zou er bij basischolen wel een extreem verschil tussen scholen kunnen zitten en op de middelbare school niet? Bij reguliere middelbare scholen zijn er ook (grote) verschillen. Bij Dalton en Jenaplan middelbare scholen zijn er ook verschillen. Ik denk niet dat Montessori op dit alles de grote uitzondering is, als ik heel eerlijk ben.

Scholen verschillen gewoon enorm van elkaar, wat de achterliggende gedachte ervan ook is.
Natuurlijk zitten er grote verschillen tussen scholen onderling, dat ontken ik ook niet, alleen de kans dat je bij een montessori school minder klassikaal en meer zelfstandig leert is groter dan bij een reguliere school. Vandaar dat het mij ook logisch lijkt om montessori aan te raden.

Verder kan ik alleen spreken vanuit mijn eigen ervaring, en dat is dat er bij montessori gewoon enorm weinig tot geen klassikale les is. Dus daar valt ook vrij weinig aan te betwijfelen?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dus daar valt ook vrij weinig aan te betwijfelen?
Ik betwijfel jouw ervaring ook niet (mijn post wekte idd wel die indruk, maar dat was niet wat ik bedoelde), ik betwijfel alleen of jouw ervaring voor het volledige Montessori onderwijs geldt.

Je kunt ook LOI aanraden, daar heb je zeker weten heel weinig klassikaal les.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik betwijfel jouw ervaring ook niet (mijn post wekte idd wel die indruk, maar dat was niet wat ik bedoelde), ik betwijfel alleen of jouw ervaring voor het volledige Montessori onderwijs geldt.

Je kunt ook LOI aanraden, daar heb je zeker weten weinig klassikaal les.
Ach ja, dingen gelden natuurlijk nooit over de gehele linie. En LOI, tsja .
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb op drie montessorischolen gezeten. Twee basisscholen en één middelbare school. De basisscholen waren zelfstandiger dan de middelbare school.
Sterker nog, toen ik in groep 8 zat mocht ik uitleggen hoe mijn werkschema's er uit zagen, aan mensen die bezig waren met het ontwikkelen van de tweede fase (wat voor mensen het precies waren weet ik niet, wellicht gewoon docenten van een middelbare school).

Op de basisschool werkte iedereen aan iets anders en op een middelbare school is dat gewoon moeilijker te realiseren. Daar maakte (bijna) iedereen tegelijk SO's en Proefwerken. Terwijl op de basisschool iedereen andere opdrachten maken, aan de hand van hoe ver je gewoon was. Maar daar zaten de niveau's ook gewoon door elkaar.
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Mja, ik denk niet dat het probleem zit bij óf zelf werken óf klassikaal onderwijs, ik denk dat het probleem hem zit in het feit dat klassikaal betekend dat de zwakste schakel in de klas het tempo bepaald, en er geen mogelijkheid is voor de mensen die het wél kunnen om zich bezig te houden.

Op de middelbare kon ik ook veel klassen met twee vingers in mijn neus en een half oor open door komen. Dat werkt onderpresteren in de hand. Ik heb letterlijk gehad dat ik me bezig hield met dingen die de stof ver voorbij waren en op mijn donder kreeg dat ik niet zat op te letten bij iets dat oersaai en al lang bekend was. Ja, zo verniel je de lust tot werken vanzelf.

Montessorischolen zijn een slechte oplossing voor dat fenomeen omdat de zwakke schakels daarin niet de noodzakelijke discipline en handhaving krijgen en er als dat systeem over de hele linie zou gelden mensen buiten de boot zouden vallen. Ik zie meer in de huidige klassikale vorm met veel meer mogelijkheden voor eigen initiatief en zelf werken.


Een werkend systeem naar mijn ervaring. Ik haalde een MBO diploma tijdens de basisschool, had een bevlieging met dinosaurussen en alle kennis daar omheen, volgde een veel te simpel extra programma op de middelbare waarin de Illias lezen centraal stond en kreeg bij Aardrijkskunde in de 4e en 5e vraagstukken uit de (populair-)academische niveau's uit tijdschriften als de Geografie.

Dat zijn de tijden dat ik goed presteerde, terwijl de tijden daartussen saaiheid en onderpresteren troef waren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Op de middelbare kon ik ook veel klassen met twee vingers in mijn neus en een half oor open door komen.
Offtopic: Bij Nederlands had je anders wel eens op mogen letten. Mijn hemel, wat een verschrikkelijke lading d/t-fouten maak jij!

En ik ben het wel met je eens dat er een combinatie moet zijn tussen klassikaal en zelfstandig werken, maar zo'n soort consensus is heel moeilijk te bewerkstelligen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 21:04
Verwijderd
Wat ik van het Nederlandse onderwijs vind?
Ik vind alle basisscholen heel erg slecht.
De middelbare kan ik niet zo veel over zeggen want ik zit nog maar een maand op de middelbare.
Dank God dat ik nog geen brugpieper ben genoemd.....
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 22:08
Verwijderd
@ Rubykuby: ik begrijp dat je op alle basisscholen bent geweest en daar hebt bekeken of je ze slecht vindt?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Montessorischolen zijn een slechte oplossing voor dat fenomeen omdat de zwakke schakels daarin niet de noodzakelijke discipline en handhaving krijgen en er als dat systeem over de hele linie zou gelden mensen buiten de boot zouden vallen.
Dat is dus niet het geval, juist in het Montessori-onderwijs wordt er gekeken naar het individuele kind. Ook wat betreft discipline en handhaving (zeker in het 'moderne Montessori-onderwijs') .
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:23
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Op de middelbare kon ik ook veel klassen met twee vingers in mijn neus en een half oor open door komen. Dat werkt onderpresteren in de hand. Ik heb letterlijk gehad dat ik me bezig hield met dingen die de stof ver voorbij waren en op mijn donder kreeg dat ik niet zat op te letten bij iets dat oersaai en al lang bekend was. Ja, zo verniel je de lust tot werken vanzelf.
Jij zat tot je 20 tot gewoon op de VWO, nou wat is er dan misgegaan als het o zo makkelijk was?
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jij zat tot je 20 tot gewoon op de VWO, nou wat is er dan misgegaan als het o zo makkelijk was?
Dat het zo makkelijk was leidde ertoe dat ik niet met twee, maar met alle vingers in mijn neus zat. Dat is net iets meer dan mogelijk is als je net de nodige voldoendes wilt halen.

Zo ergens begin a halverwege de vijfde klas deed ik mijn ogen open omdat we richting examen gingen, resultaat van nauwelijks twee jaartjes een beetje werken was dat ik op één examen het beste van de school was en met twee achten, twee zessen en de rest alleen maar zevens uiteindelijk geslaagd ben.

Als het onderwijs iets voor zou stellen en ik niet tot aan de derde klas tijdens en buiten de lessen hoofdzakelijk bezig was met het van me af slaan van klasgenoten die issues hadden zou cum laude slagen zeker geen probleem zijn geweest. Vrij makkelijk zelfs, een uurtje of vijf leren resulteerde al in een 8 of hoger.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:42
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Aangezien je twee keer bent blijven zitten kun jij helemaal niet zeggen dat het zo makkelijk was, dat is absurd.Hooguit dat jij leerproblemen had.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Aangezien je twee keer bent blijven zitten kun jij helemaal niet zeggen dat het zo makkelijk was, dat is absurd.Hooguit dat jij leerproblemen had.
Lees je eerst eens in in het verschijnsel 'onderpresteren'. Als ik met 0,5% inzet blijf zitten, maar met 30% inzet slaag als een van de hogeren van de school, dan is het VWO domweg makkelijk, veel te makkelijk zelfs.

En dan heb ik nog op een goede school gezeten als ik het mag vergelijken met een paar andere scholen in de buurt. Elders wordt dus een nog lager niveau gehaald.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:53
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Als je twee klassen moet overdoen en je slaagt met hoge cijfers (? ik vind 7 niet erg hoog) is dat best logisch dus. Enige conclusie die je hierop kan trekken is dat jij leerproblemen hebt/had, het is helemaal geen indicatie van hoe moeilijk of makkelijk stof de stof is.

Als je nou alle klassen gewoon was doorgekomen zonder iets uit te voeren had je het op makkelijke stof kunnen gooien maar dat had dan nog altijd meer over jou gezegd dan over de lesstof an sich.

Je redenatie is absurd en daar hou ik het op
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als je twee klassen moet overdoen en je slaagt met hoge cijfers (? ik vind 7 niet erg hoog) is dat best logisch dus. Enige conclusie die je hierop kan trekken is dat jij leerproblemen hebt/had, het is helemaal geen indicatie van hoe moeilijk of makkelijk stof de stof is.
Je praat hier over twee verschillende dingen. Zoals ik al zei: lees je eens in in het verschijnsel onderpresteren.

Als ik leerproblemen had was ik nooit geslaagd. Onderpresteren door te makkelijke stof was het echte probleem.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Als ik leerproblemen had was ik nooit geslaagd.
Waarom niet? Ook mensen met leerproblemen halen diploma's.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 18:10
Qwen
Qwen is offline
Aan zelfvertrouwen geen gebrek in ieder geval..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:01
Verwijderd
Dikke zelfoverschatting heeft die jongen last van. Ik ben ook met alle vingers in de neus gewoon rustig door het vwo gewandeld en had een beter rapport dan de heer T_id hier, en dat terwijl ze op de basisschool nog dachten dat ik nog te achtelijk zou zijn voor het vmbo.

Onderpresteren wegens te makkelijke stof is gewoon een ordinair excuus voor onaangepast gedrag dat van die moeders die graag willen denken dat hun koters zwaar intelligent zijn, constant word ingebracht om hun falen te verklaren.

Er is niets mis met zitten blijven, maar kom aub niet met van die goedkope smoesjes van het was te makkelijk. Als het zo makkelijk voor je was als je claimt dan had je het gewoon even gedaan. Heb ik ook gedaan en velen met mij.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Er is niets mis met zitten blijven, maar kom aub niet met van die goedkope smoesjes van het was te makkelijk. Als het zo makkelijk voor je was als je claimt dan had je het gewoon even gedaan. Heb ik ook gedaan en velen met mij.
My thoughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:21
Verwijderd
Nog even over de MBO 1 versus MBO 2 discussie... kijk eens op www.schoolweb.nl naar wat voor MBO-1 opleidingen er zijn. Dat zijn dingen zoals 'verkoper tankstation' en 'productiemedewerker plaatwerken'. Als MBO-1 echt het moeilijkste is wat iemand kan, dan is diegene waarschijnlijk verstandelijk beperkt of heeft een leerprobleem. En ik neem aan dat voor die groep wel uitzonderingen gemaakt kunnen worden op de tot-18-jaar-doorleren regel, net zoals bv. voor arbeidsongeschikten.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:33
Verwijderd
Ik ken een meisje dat een MBO niveau 1 opleiding heeft gedaan, maar er is amper werk te vinden met MBO 1. Ze heeft daarom een aantal keer MBO niveau 2 geprobeerd, maar het lukt haar gewoon niet...niet zo zeer qua leerstof, maar meer door andere dingen als sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen, enz. Met goede begeleiding zou ze het, misschien wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 20:58
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Dit filmpje spreekt boekdelen over het huidige (VMBO-)onderwijs:

http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo...nd_opinio.html

Zie @ geenstijl.tv ook deel één.
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dit filmpje spreekt boekdelen over het huidige (VMBO-)onderwijs:

http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo...nd_opinio.html

Zie @ geenstijl.tv ook deel één.
Vooral dat mannetje die zogenaamd vindt dat ze het "wel beter dan die Turken" kunnen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 22:57
Nilssiej
Nilssiej is offline
Citaat:
Dit filmpje spreekt boekdelen over het huidige (VMBO-)onderwijs:

http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo...nd_opinio.html

Zie @ geenstijl.tv ook deel één.
Erg droevig... Respect voor die blonde jongen die inzag dat het niveau laag was

Lees die mail eens van Nadia (http://www.geenstijl.nl/archives/images/nadiameel.jpg) die beweert de Nederlandse taal wel te beheersen, maar intussen wel "deze aanbod" schrijft. Als je vindt dat je iets goed kan, dan moet je niet dat soort domme taalfouten maken, want dan kom je echt niet overtuigend over!!

Verder nog:

- Daarmee ben ik het helemaal niet mee eens (mee moet weg)
- Ik zelf moet aan elkaar vast.
- Naar mijn weten is het nog steeds VMBO en niet VmBo
- meneer van meijeren staat niet met een hoofdletter geschreven

Laatst gewijzigd op 06-10-2007 om 00:00.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:19
Verwijderd
Geniaal.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:38
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Erg droevig... Respect voor die blonde jongen die inzag dat het niveau laag was

Lees die mail eens van Nadia (http://www.geenstijl.nl/archives/images/nadiameel.jpg) die beweert de Nederlandse taal wel te beheersen, maar intussen wel "deze aanbod" schrijft. Als je vind dat je iets goed kan, dan moet je niet dat soort domme taalfouten maken, want dan kom je echt niet overtuigend over!!
Ja, en 'je vindt' moet met dt. Jij zit te huilen op een hoofdletter terwijl je zelf een dt-fout maakt. Dus jij komt nu ook niet erg overtuigend over
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:42
Verwijderd
Volgens mij zijn vwo leerlingen niet veel slimmer dan vmbo leerlingen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:43
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
???
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:46
Verwijderd
Nouja, waarom ging Rutger niet met diezelfde camera en vragen naar een vwo klas van dezelfde leeftijd. Zoveel verschil zou er niet zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:48
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Dat is onzin - en dat weet je zelf ook wel. Je kunt geen zes halen op je schriftelijk Nederlands VWO als je niet weet wat 'etcetera' betekent.
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 23:54
Verwijderd
Maar dan ben je ook stukken ouder dan die lui op dat filmpje, dus nee natuurlijk is het geen onzin.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 00:00
Nilssiej
Nilssiej is offline
Citaat:
Ja, en 'je vindt' moet met dt. Jij zit te huilen op een hoofdletter terwijl je zelf een dt-fout maakt. Dus jij komt nu ook niet erg overtuigend over
Je hebt gelijk Sanctus. Ik zal gelijk zorgen dat deze fout nooit meer zal voorkomen.

Het enige excuus wat ik kan bedenken is dat ik best wel moe ben, maarjah zo makkelijk kom ik hier natuurlijk niet mee weg.

Hoewel ik zo'n vermoeden heb dat er mensen graag in mijn bericht naar taalfouten zitten te loeren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 02:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dé reacties op het Regeerakkoord... en wat vinden wij er van?
Anne
114 02-06-2003 08:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders?
LostProphetX
7 30-09-2002 10:07
Psychologie stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet...
Verwijderd
22 03-04-2002 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.