Oud 28-11-2013, 16:05
Verwijderd
Nee hoor, ik kan eindelijk een x spelen zonder elk woord te hoeven afwegen en gewoon zeggen wat ik denk En dat ik in m'n laatste post al m'n bedenkingen op een rij zet lijkt me nogal logisch!

Viel spass jongens ik moet de trein halen.
Advertentie
Oud 28-11-2013, 16:15
Verwijderd
Ik zit op een congres en kan eigenlijk niet posten (maar nu zit ik op de wc ), maar ik blijf op arPos. Ook omdat ik gewoon niet de tijd heb om alles rustig na te lezen, en een stem op arPos is denk ik sowieso altijd goed.
Oud 28-11-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik kan eindelijk een x spelen zonder elk woord te hoeven afwegen en gewoon zeggen wat ik denk En dat ik in m'n laatste post al m'n bedenkingen op een rij zet lijkt me nogal logisch!

Viel spass jongens ik moet de trein halen.
Ik ga zo heerlijk lachen op het einde van dit spel

Ik ben er vanavond ook pas laat weer! Mijn stem blijft op WolterB.

Doei!
Oud 28-11-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
(en zo niet, dan word ik morgen wel opgegeten ),.
Jullie mogen elkaar niet opeten, dus hang ik je wel
Oud 28-11-2013, 16:40
Verwijderd
Ik had tot laat school, dus ik ga nu bijlezen.


Is het nu gewoon stemmen of eetronde voor de wolven? Na gister vind ik het verwarrend.
Oud 28-11-2013, 16:46
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Er wordt iemand gegeten, maar je moet ook stemmen.
Oud 28-11-2013, 16:48
Verwijderd
Oke, thanks!
Oud 28-11-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Daar kan ik me wel in vinden hoor maar leg eens uit dan, waar ben je het niet mee eens? Denk je dat Deus wolf kan zijn, ondanks dat het dan 8-5 in de stemlijstjes is terwijl er gelijkspel was? Denk je dat TCO hem zo opvallend zou noemen? Ben wel benieuwd naar jouw mening, dan.
Ehh, als je de rest van mijn post hebt gelezen zou je weten dat ik het op dat punt dus met je eens ben, maar ik heb - door verder wat slordig formuleren wat ik van jou niet gewend ben - ook een onderbuikgevoel bij jou. Maar wees gerust, daar doe ik voorlopig niks mee.
Oud 28-11-2013, 17:46
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Ik heb mn stem verstuurd.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 28-11-2013, 17:52
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik heb mn stem verstuurd.
Nu moeten wij allemaal weten op wie? Ofwa? Da's wel gebruikelijk om te zeggen, anders hebben we helemaal niks aan de stemlijstjes. Heb je wel gestemd waarop je zei te gaan stemmen in eerdere rondes? xD
Oud 28-11-2013, 17:55
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Jups deus zoals al eerder genoemd en net zoals vorige ronde
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 28-11-2013, 17:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik gooi er maar even een stemlijstje in aangezien de vorige behoorlijk oud is en ik graag een overzicht wil hebben. Zal hem de rest van de avond bijhouden.

Röps
Woyt (2)

WolterB
Röps (3)
Lusi (5)
fizzle-fluffy (6)
Deus ex machina (13)
Absinthe. (12)
Ietje5 (18)
EleventhHour (19)
Thor6 (21)

arPos
Dark Phoenix (1)
Lieveheerstbeest (4)
tuttelbel (7)
WolterB (8)
Sadye (16)

Deus ex machina
Neko* (9)
.sann (10)
Dark Phoenix (11)
Katertje (14)
Quintiano (15)
Woyt (17)
WolterB (20)
Sadye (22)

Moeten nog stemmen/dit in het topic melden
arPos

Fouten voorbehouden natuurlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 28-11-2013 om 20:27.
Oud 28-11-2013, 18:02
Verwijderd
Er is ook nog geen stemlijstje, toch? Wie wil er één maken?

Edit: mobiel internet in Den Bosch maakt mij spuit elf
Oud 28-11-2013, 18:05
Verwijderd
Wtf WolterB, ik was toch behoorlijk duidelijk in dat ik op jou stem. Waarom lezen mensen steeds maar half?
Oud 28-11-2013, 18:17
Verwijderd
Ik blijf bij mijn eerdere plan; Arpos en Deus Ex als eerste. Mijn stem gaat uit naar Deus Ex omdat Arpos; ja ach. En ik nog steeds zie dat Deus Ex zich verdacht stilletjes houdt naast zijn tijdgebrek. Opvallend dat hij gas terug lijkt te nemen; dat versterkt mijn slechte vibe bij de man.
Oud 28-11-2013, 18:17
Verwijderd
ik stem op arpos. wolven moeten er echt uit.
Misschien is dat niet eerlijk, maar ja wolf is wolf.
Oud 28-11-2013, 18:22
Verwijderd
Ik stem dan op Deus ex, want mijn stem op Röps in mijn eentje heeft niet zoveel zin. Kan iemand een stemlijstje maken?

Edit: Die van WolterB over heen gelezen, super.
Oud 28-11-2013, 18:32
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Ik heb mijn stem op WolterB allang doorgegeven hoor. Misschien niet zo expliciet hier neergezet, bij deze dan.
Oud 28-11-2013, 18:49
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Ik sluit me aan bij de angry mob voor de deur van WolterB
__________________
cum hora undecima
Oud 28-11-2013, 19:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan wijzig ik mijn stem op Deus ex om mijn eigen hachje te redden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 19:45
Thor6
Thor6 is offline
Ik had vanochtend al op Arpos gestemd. eens even zien bij de laatste lijst...
Oud 28-11-2013, 19:46
Thor6
Thor6 is offline
Ik wijzig mijn stem naar WolterB ...
Oud 28-11-2013, 19:55
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Woyt ga je m'n vragen nog beantwoorden? Leuk en aardig dat mijn redeneringen begrijpelijk moeten zijn voor je, maar zelf draag je totaal geen argumentatie aan, voor niks niet.
Oud 28-11-2013, 20:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Succes met de 6 slechterikken iedereen. Ik hoop voor jullie dat je Deus Ex, en Röps niet te lang meer geloven, argumenten heeft .sann al in haar afscheidspost aangegeven.

Opvallend is wel dat er onder 'mijn' lijstje 4 mensen staan die ik voor geen meter vertrouw, want ook Ietje5 en de aanstichter van de hele lading stemmen op mij, Lusi, gaat niet vrijuit. Dankzij haar wordt nu niet arPos, maar ik gehangen, valt het plan van de spelleiders in duigen en hebben de wolven morgen vrij spel. Ik hoop dat er na vanavond een paar mensen spijt hebben dat ze niet voor een veilige keuze zijn gegaan en de richting van de spelleiders gevolgd hebben.

Als arPos de derde wolf is (wat ik nog steeds niet voor de volle honderd procent geloof) betekent dat er minimaal 1, mogelijk (en veiliger voor de wolven) 2 wolven onder het lijstje van Deus Ex staan. .sann heeft al afscheid genomen, ik pleit mezelf logischerwijs ook vrij, dus blijven er 5 over. Mocht Deus ex toch geen wolf zijn, dan zal DP vanwege zijn felheid richting hem verdacht zijn. Is het een wolf, pleit dat hem vrij.

Het lijkt me trouwens hilarisch als er zo gekloot is met deze stemlijstjes dat ik alsnog in leven blijf, maar die kans acht ik nihil.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:16
Verwijderd
Ik vertrouw Deus voor geen cent. Vooral hoe die mij meteen ging verdenken, maar een goeie reden heeft die niet. Het hangt me behoorlijk de keel uit. De volgende hangronde, stem ik op hem! Ik heb een gevoel dat die evil is.
Oud 28-11-2013, 20:22
Verwijderd
Sadye stem deze ronde dan, grotere kans dat WolterB blijft leven.
Oud 28-11-2013, 20:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vertrouw Deus voor geen cent. Vooral hoe die mij meteen ging verdenken, maar een goeie reden heeft die niet. Het hangt me behoorlijk de keel uit. De volgende hangronde, stem ik op hem! Ik heb een gevoel dat die evil is.
Verander nu dan nog, op dit moment is je stem niets waard
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:26
Verwijderd
Ik had hem al verstuurd. Of mag je nog wijzigen?
Oud 28-11-2013, 20:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, tot half 9!!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:27
Verwijderd
Oke!
Oud 28-11-2013, 20:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heldin!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:37
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Succes met de 6 slechterikken iedereen. Ik hoop voor jullie dat je Deus Ex, en Röps niet te lang meer geloven, argumenten heeft .sann al in haar afscheidspost aangegeven.

Een klassieke zwanenzang
__________________
cum hora undecima
Oud 28-11-2013, 20:39
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nu dus toch een gelijkspel op papier? Ben héél benieuwd naar de uitslag
Oud 28-11-2013, 20:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Anders ik wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:40
Verwijderd
Spannend!
Oud 28-11-2013, 20:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De Minister van Justitie heeft moeten ingrijpen in de Cornelisgevangenis. Het kon zo niet meer. Na een kapotte cv-ketel en de daaruit volgende dood van een conciërge, een cipier die dood met een heroinespuit nog in de arm gevonden werd en ßuerp, de man die al zo lang vastzat maar van wie niemand wist wat hij nou eigenlijk al dan niet gedaan had[1], was nu ook nog eens verdwenen. De eerste, en waarschijnlijk grootste verandering die de Minister doorvoerde was om de naam van de Cornelisgevangenis te veranderen: voortaan zou de gevangenis voor straf bekendstaan onder de naam ‘Gevangenis Opstelten’. Dat zou Neko*, die zichzelf zo serieus nam als directrice, wel eens mooi op haar nummer zetten.
In de gevangenis zelf was de frustratie bijna net zo groot als bij de directrice: de deuren van de gevangenis gingen inderdaad dicht. Hoe moest dat nou? ArPos kon nu niet meer af en toe een bal uit de jus gaan halen bij Tuttebel, terwijl Sadye haar grote held Quintiano niet meer kon helpen bij het ontsnappen!
Voor .sann was het nieuwe regime wel goed nieuws. Ze werd in een gewone cel gezet. [2] Ineens had ze haar handen weer vrij, en dat was een grote vooruitgang. Dagenlang was ze zo neurotisch mogelijk met aan het tikken, stampen en klikken. Af en toe brulde ze vervaarlijk, en daarna barstte ze in een hysterisch gegiechel uit. WolterB, die in de cel naast haar zat, werd er horendol van. 'Stop dit,' riep hij steeds, 'stop dit!'. 'Stop wat?!' antwoordde Ietje, zijn buurvrouw aan de andere kant, hem steeds weer. 'Wat is dit voor geschreeuw!? Ik kan mijn eigen gebeden niet verstaan!' klaagde Lusi, die naast Ietje zat, op haar beurt. 'Ik verkoop oordopjes!!' gilde oplichter-Woyt dan naast Lusi, maar niemand geloofde hem, want ook oordopjes waren in de gevangenis 2.0 verboden. Iedereen werd gillend gek.
'Zo kan het toch niet langer?' mokte Lieveheersbeest tegen Sadye. 'Sinds we de deuren dichthebben, hebben we nog geen rustige dag gehad. Hoe moet ik nou mijn kruiswoordpuzzels maken? Wat hebben wij misdaan om dit te verdienen, eh? Dat vraag ik me nou af! Ze besluiten en besluiten maar, daarboven in Den Haag!'
'Ja,' beaamde Sadye, 'het is verschrikkelijk. Ver-schrik-ke-lijk! Ik stel voor dat we er wat aan doen.'
'Maar wat dan? Als ze ons komen inspecteren, en de deuren staan open, kunnen we wel sluiten. En waar moeten we dan werken? Waar komt dan mijn geld vandaan? Ik heb zeven kleine kinderen, weet je, en mijn man is alcoholist, en mijn moeder wil een traplift en -'
'Ze komen niet controleren, Lieve,' viel Sadye haar in de rede. 'Het broertje van de man van het nichtje van de beste vriend van de achterneef van mijn man werkt bij de gevangenisinspectie, en er zijn gróóóte bezuinigingen doorgevoerd daar. Snap je waar ik naartoe wil? Ze komen niet inspecteren.'
Juist toen Lieveheersbeest en Sadye bezig waren met het bevrijden van Röps kwam Fizzle langsgelopen. In haar handen droeg ze de bestekrekken. 'Alles moeten naar de achterkeuken van de inspectie,' klaagde ze, 'ik ben al drie dagen aan het sjouwen. Mijn rug doet er pijn van en ik heb de blaren op mijn handen staan. Hé, wat doen jullie - gevangenen bevrijden? Mogen ze mij dan helpen, alsjeblieft? Als ze toch weer rond gaan lopen?'
'Jaaaa!' joelde Sann vanuit haar cel. 'Mag ik, mag ik, mag ik, mag ik?! Alsjeblieft!? Ooooo ik wil zo graag!'
Lieveheersbeest zuchtte. 'Ja,' zei ze, 'laat Sann maar. 't Is goed. Die heeft toch niet zoveel te doen daar in haar cel, ze is al de hele dag aan het tikken. Om gek van te worden.' En ze liet Sann vrij.

Dat was een fout, een domme fout. Sann rende naar voren, deed een graai in de messenbak en viel giechelend Fizzle aan. Die kreeg een jaap in haar nek en viel op de grond. Ze wilde huilen, maar besloot dat het beter zou zijn om zich dood te houden en bleef zo stil mogelijk liggen. Sanne was al verdergerend, naar Wolters cel, waarvan ze met grof geweld de deur intrapte. 'Ik záááál je!' krijste ze, 'ik zál je! Ik doe je wat, met je ge-stop-stop-stop! Stop zelf!' en terwijl ze Wolters hart er met een dinermes uitkerfde, giechelde ze luid.
'Wat is dit,' riep Katertje, die op het gestommel af was gekomen, 'gaat het wel goed hier? - Sann? Wat doe jij hier? Doe eens even rustig!' Hij rende op Sann af om haar te overmeesteren. Katertje was een sterke man, honderddrieëntachtig kilo en onder de tattoos, en Sann maar een klein meisje. Toch lukte het hem niet om haar tegen de grond te werken. Zijn laatste shot was namelijk al een tijdje geleden, en hij trilde als een koude kalkoen. Sanne wist hem gniffelend de ogen uit te ploppen met een theelepeltje. Ze sneed zijn neus af met een vleesmes, reeg hem aan een spies, trok zijn darmen er via zijn anus uit... Ze was ongetwijfeld nog veel verder gegaan met deze wreedheden als Quintiano en zijn bazooka niet ten tonele waren verschenen. Eén schot - en Sanns hoofd was veranderd in een bloederige, dampende massa. Sadye en Lieveheersbeest probeerden Katertje nog te reanimeren, maar het mocht niet baten - hij was al dood.
Vier families zouden na die avond nooit meer compleet zijn, en een minister van justitie raakte werkloos. Zo gaan die dingen.

[1]: Er gaan veel geruchten over de reden dat ßuerp vastzat. De gevangenen hadden van de cipiers gehoord dat ßuerp op bevel van hogerhand vastzat, want zo hadden ze dat van Neko* gehoord. Maar ook Neko* wist het niet. Voor haar kwam het ook van hogerhand. En nu was hij weg.
[2]: Tja, tegen Neko* was gezegd dat alle gevangenen gewoon in een cel opgesloten moesten worden. Dat de levensgevaarlijke .sann een uitzondering was kon ze ook niet weten natuurlijk.

De wolven hebben Katertje gegeten. Hij was een gewone dorpeling. Dag Katertje!

De dorpelingen hebben, tegen alle verwachtingen in, WolterB opgehangen. WolterB was jager, maar dat niet alleen, hij was ook nog geliefde! Zijn medegeliefde Sann is dus ook dood, een gebroken hart werd haar te veel. Wolter koos ervoor om Deus neer te schieten. Een goede keuze voor de dorpelingen, want hij was leerling-verrader.

Hangronde 3 + Eetronde 2

Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano
  13. Röps
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet

Wat wordt het weerwoord van de wolven hierop? Ze hebben tot morgen 20.30 de tijd om het te laten weten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-11-2013, 20:41
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Echt he

Als ik in mijn eentje overblijf met 4 wolven, hang ik vast mezelf op
__________________
cum hora undecima
Oud 28-11-2013, 20:44
Verwijderd
dit is heftig.
Oud 28-11-2013, 20:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zei het toch!

Veel succes verder.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 20:47
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Oeps, Deus toch fout. Goed geschoten WolterB. Zijn zo wel van het koppel en de verrader af.
Oud 28-11-2013, 20:47
Verwijderd
Wat zei je toch je moest eruit, fucking Hoera geen nerveuze wolf maar een nerveuze geliefde
Oud 28-11-2013, 20:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
.sann heeft al afscheid genomen
Hier moest ik wel even om gniffelen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 20:49
Verwijderd
Een jager met een goed oog Puik geschoten. Mooi dat de geliefden er uit zijn ook!
Oud 28-11-2013, 20:50
Verwijderd
Gelukkig is sann niet ziener zeg.
Oud 28-11-2013, 20:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nu op naar Lusi en arPos en de rest van dat geniepige viertal.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 20:50
Verwijderd
Wist het sann. haha. Sorry voor mijn inactieve spel wolfjes, had het echt te druk. Succes ermee !
Oud 28-11-2013, 20:51
Verwijderd
Geniepige figuren wegwerken
Oud 28-11-2013, 20:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Nou lekker dan: in ieder geval heb ik nu een beter idee wie evil is. Wolfjes you're going down!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 20:52
Verwijderd
Goed gedaan Wolter! Ik ga jullie posts nog analyseren.
Oud 28-11-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Nu op naar Lusi en arPos en de rest van dat geniepige viertal.
Ik zie Lusi niets verdachts of vreemds doen, waarom jij wel? Dat ik vrij snel voor Deus ging was niet goed onderbouwd maar haar verdenkingen aan het adres van Wolter bleken terecht, ondanks onjuist.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 21:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 21:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 19:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 08:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.