Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2014, 14:45
Verwijderd
Een hersenbloeding.
Advertentie
Oud 17-02-2014, 14:54
Verwijderd
Het is hier behoorlijk mooi ja, maar de inwoners doen een beetje afbreuk aan de omgeving soms En ja ik woon hier zelf (Belgische kant dan), maar ondanks dat ik hier ben geboren en Mestreechs kan praten, hoor ik hier niet thuis en dat voel ik en dat laten ze je ook merken.
Oud 17-02-2014, 14:54
Verwijderd
De vlaaien zijn lekker en je kan er goed wandelen, maar die heuvels onderweg naar school zijn meh.

Laatst gewijzigd op 17-02-2014 om 15:23.
Oud 17-02-2014, 14:57
Verwijderd
En naar Etma, ik las het in Hoi, maar ik wist niet echt wat ik daar op moet zeggen. Ik ben altijd een beetje in shock als mensen heel plots in hele korte tijd aan een lichamelijk falen overlijden, of ik ze nu ken of niet en helemaal als ze jong zijn.

Ongelukken en zm dat kan ik bevatten. Dat je (voorheen gezonde) lichaam binnen de week er de brui aan geeft daarentegen...
Oud 17-02-2014, 14:58
Verwijderd
Wat naar Etma
Oud 17-02-2014, 15:03
Verwijderd
Is dat het meisje wat je eerder zei?
Oud 17-02-2014, 15:06
Verwijderd
Onverwacht aan lichamelijk falen doodgaan terwijl je voorheen gezond was lijkt me wel een relatief prettige manier van doodgaan. Geen lange slepende ziektes, geen dramatisch ongeluk, gewoon opeens afgelopen.
Oud 17-02-2014, 15:12
Verwijderd
Wat heftig, Kat.
Oud 17-02-2014, 15:23
Verwijderd
als ik dood wil, dan wil ik doodgaan het liefst door dood te vriezen.
Oud 17-02-2014, 15:48
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Het is hier behoorlijk mooi ja, maar de inwoners doen een beetje afbreuk aan de omgeving soms En ja ik woon hier zelf (Belgische kant dan), maar ondanks dat ik hier ben geboren en Mestreechs kan praten, hoor ik hier niet thuis en dat voel ik en dat laten ze je ook merken.
Hoe laten ze dat merken?
Oud 17-02-2014, 15:55
Hazel
Hazel is offline
Ik heb net Surinaams besteld
Oud 17-02-2014, 15:56
Verwijderd
Houding, reactie, 'zje ziet ni van heij!', afstandelijkheid, grof, minachting, of je 'van Holland' bent (igv België). Phoebe zal het niet met me eens zijn, maar ik denk dat je hier moet wonen om het werkelijk te merken en in de gaten te krijgen.

Maar dit is vooral gebaseerd op Belgisch Limburg, in Maastricht kan ik me redden door Mestreechs te kunnen, maar ook daar is het erg. Mijn familie verstuurt uitnodigingen en doodsbrieven in het Mestreechs. http://www.kinderkopkes.nl/ Daar op Nederlands klikken geeft de mentaliteit goed weer, /care of je er meer mee bereikt, Nederlands doet er niet toe.
Oud 17-02-2014, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Houding, reactie, 'zje ziet ni van heij!', afstandelijkheid, grof, minachting, of je 'van Holland' bent (igv België). Phoebe zal het niet met me eens zijn, maar ik denk dat je hier moet wonen om het werkelijk te merken en in de gaten te krijgen.

Maar dit is vooral gebaseerd op Belgisch Limburg, in Maastricht kan ik me redden door Mestreechs te kunnen, maar ook daar is het erg. Mijn familie verstuurt uitnodigingen en doodsbrieven in het Mestreechs. http://www.kinderkopkes.nl/ Daar op Nederlands klikken geeft de mentaliteit goed weer, /care of je er meer mee bereikt, Nederlands doet er niet toe.
Ik woon in Maastricht, midden in een volkswijk, en ik merk echt niks van minachting, afstandelijkheid of wat dan ook. Ja, alles is mestreechs, maar iedereen vindt het prima dat ik Nederlands praat, ik versta 't gelukkig wel prima.
Oud 17-02-2014, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik woon in Maastricht, midden in een volkswijk, en ik merk echt niks van minachting, afstandelijkheid of wat dan ook. Ja, alles is mestreechs, maar iedereen vindt het prima dat ik Nederlands praat, ik versta 't gelukkig wel prima.
Citaat:
Maar dit is vooral gebaseerd op Belgisch Limburg, in Maastricht kan ik me redden door Mestreechs te kunnen, maar ook daar is het erg. Mijn familie verstuurt uitnodigingen en doodsbrieven in het Mestreechs. http://www.kinderkopkes.nl/ Daar op Nederlands klikken geeft de mentaliteit goed weer, /care of je er meer mee bereikt, Nederlands doet er niet toe.
En verder is natuurlijk niet iedereen zo (gelukkig maar) en/of is mijn familie gewoon zo erg.
Oud 17-02-2014, 16:38
Verwijderd
Ja, ik zeg ook niet dat jij dit over M'tricht zei he Ik gaf aan dat het hier dus erg meevalt. Hoe het buiten M'tricht is, weet ik dan weer niet.
Oud 17-02-2014, 16:51
Verwijderd
Ik woon in een groot dorp en ik spreek overal Nederlands. Alleen de generatie van mijn opa/oma kunnen geen of vertikken Nederlands te spreken. Ze vinden het ook raar dat de ''jëugd" geen dialect meer spreekt. Maar het is hier wel dat iedereen kijkt wat iedereen doet en door roddelt. Is er wat gebeurd weet mijn moeder het al voordat ik thuis ben. Dat is hatelijk.
Oud 17-02-2014, 17:44
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Reacties van Pownewsreageerders op het bericht dat Ellen Page lesbisch is:

Citaat:
Zonde! Maar dat levert potentieel wel leuke plaatjes op natuurlijk...
Citaat:
Toch jammer. Hoewel ze wel iets zeurderigs heeft best paalwaardig.
Citaat:
Ach, wat jammer. Maar goed van dŕ.
Blijkbaar zijn er nogal wat Nederlanders die het idee hadden naar Amerika te verhuizen om Ellen Page te neuken, en die nu hun plannen moeten veranderen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-02-2014, 21:02
Verwijderd
Ik heb bij mijn ouders gegeten en mijn nichtje was er ook en ze noemde me Sa-a. Echt zo van *wijs* "opa", *wijs* "oma", *plakvingertje in mij priem* "Sa-a".

Ze heeft ook de iPad computer genoemd, wat wel gek is want volgens mij hoort ze het woord iPad vaker.

We aten vegetarische balletjes maar zij vond dat het worst was.

Laatst gewijzigd op 17-02-2014 om 21:09.
Oud 17-02-2014, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Reacties van Pownewsreageerders op het bericht dat Ellen Page lesbisch is:

Blijkbaar zijn er nogal wat Nederlanders die het idee hadden naar Amerika te verhuizen om Ellen Page te neuken, en die nu hun plannen moeten veranderen.
Oud 18-02-2014, 15:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lig al de hele dag in bed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik lig al de hele dag in bed
Dat wil ik ook
Ter compensatie ga ik nu maar in bed liggen tot ik honger genoeg heb om weer op te staan.
Oud 18-02-2014, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat wil ik ook
Ik geniet voor 2, als dat helpt

Ik heb Titanic gekeken en ik ben er alleen uit geweest om eten en drinken te pakken en te plassen HEERLIJK.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 15:47
Hazel
Hazel is offline
Ik lig ook vaak de hele dag in mijn bed als ik vrij ben. In bed liggen is underrated. Alleen rond 22u kan je dan nog wel eens het gevoel bekruipen dat je je leven vergooit.
Oud 18-02-2014, 15:55
Verwijderd
In bed liggen is overrated. Ik krijg na tiena uur 's ochtends altijd een beetje het gevoel dat ik een negentig kilo zware, mislukte Amerikaan met rottingen en doorligwonden ben.
Oud 18-02-2014, 16:12
Hazel
Hazel is offline
Wacht maar tot over tien jaar, als de verplichtingen je elke dag om de oren slaan. Dan leer je het Goede Bedlegerige Leven wel waarderen
Oud 18-02-2014, 16:12
Hazel
Hazel is offline
Van een doorligwondje hier of daar is trouwens ook nog nooit iemand minder geworden Oh nee, wacht
Oud 18-02-2014, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik lig ook vaak de hele dag in mijn bed als ik vrij ben. In bed liggen is underrated. Alleen rond 22u kan je dan nog wel eens het gevoel bekruipen dat je je leven vergooit.
Eens maar ik ga straks maccen met mijn moeder, dus ik moet er wel uit zo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 16:22
Verwijderd
Ik vind het niks meer, een hele dag in bed. Tenzij er iemand naast me ligt met wie ik graag in bed lig
Oud 18-02-2014, 16:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het niks meer, een hele dag in bed. Tenzij er iemand naast me ligt met wie ik graag in bed lig
Ik lag met iemand met wie ik graag in bed lig: Mezelf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 16:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
In bed liggen is overrated. Ik krijg na tiena uur 's ochtends altijd een beetje het gevoel dat ik een negentig kilo zware, mislukte Amerikaan met rottingen en doorligwonden ben.
lol, een Amerikaan van 90 kilo is nog vrij slank hoor.
Ik kan me iig niet meer herinneren dat ik 90 kilo woog en ik heb ook nog geen doorligwonden. Al zou ik makkelijk mijn dagen kunnen slijten languitliggend op de bank.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-02-2014, 16:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De laatste keer dat ik een weekend bij mijn moeder was, hebben we alleen maar in bed gelegen. Chinees besteld en dat in bed opgegeten, het hele weekend films gekeken, zo chill
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 16:37
Hazel
Hazel is offline
Ik eet ook graag in bed, maar sinds kort komt mijn LOVER ook wel eens bij me thuis. Daarom doe ik tegenwoordig mijn uiterste best om geen vlekken in bed te maken, maar dat is nog een hele opgave Vooral pasta- en pizzasaus valt altijd op mijn witte beddengoed en als hij dat opmerkt voel ik me echt een pauper
Oud 18-02-2014, 16:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik heb geen lover, dat scheelt weer

Citaat:
SORRY HOOR, volgende keer neem ik wel mijn eigen beker mee
Graag, en je eigen fucking oplader
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 16:40
Verwijderd
Je LOVER? En die maakt geen vlekken zeker?
Oud 18-02-2014, 16:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je LOVER? En die maakt geen vlekken zeker?
Geen rooie vlekken, hoop ik.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-02-2014, 16:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vroegah moest ik wel in bed eten als ik op mijn kamer was, want ik had daar niks anders om op te zitten, maar sinds ik op mezelf woon kan ik niet meer in bed eten, want ik heb een hoogslaper en als ik rechtop zit stoot ik m'n hoofd tegen 't plafond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-02-2014, 16:45
Verwijderd
Waarom eet je niet aan een tafel?

Ik mag niet eens een glas water mee naar boven nemen, want ik kan goed knoeien
Oud 18-02-2014, 16:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik woon alleen, dus ik eet gewoon op de bank met zo'n schoot-tafeltje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-02-2014, 16:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen (ruimte voor een) eettafel. Ik ga er ook echt niet in mijn eentje aanzitten ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-02-2014, 16:51
Verwijderd
Ik eet aan mijn bureau of op de bank met een bord op schoot want ik heb geen eettafel. Nou ja, tegenwoordig wel, maar die is in gebruik als naai/schilder/kutseltafel.
Oud 18-02-2014, 17:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je LOVER? En die maakt geen vlekken zeker?
Nee, hij is heel goed in opruimen wat hij vies maakt

Citaat:
Geen rooie vlekken, hoop ik.
Alleen als het die tijd van de maand is
Oud 18-02-2014, 17:35
Hazel
Hazel is offline
Mijn eettafel is ook in gebruik. In gebruik door heel veel troep
Oud 18-02-2014, 18:14
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd vanaf wanneer je doorligwonden krijgt. Dus hoe lang je in bed moet blijven liggen voordat het zo ver is. Jammer dat Pip hier niet meer post, die had met haar ex-baan als bejaardenverzorgster vast een antwoord op die vraag.
Oud 18-02-2014, 18:20
Verwijderd
Is Pip weg ja?
Oud 18-02-2014, 18:21
Verwijderd
Ik heb haar ook al lange tijd niet zien posten.
Oud 18-02-2014, 18:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn eettafel is ook in gebruik. In gebruik door heel veel troep

Dat is hier ook echt een probleem. Standaardopmerking die ik maak als ik kook is "maak jij even ruimte zodat we zo aan tafel kunnen eten?"
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-02-2014, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd vanaf wanneer je doorligwonden krijgt. Dus hoe lang je in bed moet blijven liggen voordat het zo ver is. Jammer dat Pip hier niet meer post, die had met haar ex-baan als bejaardenverzorgster vast een antwoord op die vraag.
Het verschilt erg op wat voor ondergrond je ligt en hoe veel je beweegt. Als je vastgepind op een stenen grond ligt kun je ook als gezond persoon al na een uur doorligwonden krijgen. In een bed duurt het wel langer natuurlijk.
Oud 18-02-2014, 18:33
Verwijderd
Waarom post Pip hier niet meer?
Oud 18-02-2014, 18:37
Verwijderd
Is het naar aanleiding van dat gedoetje? Daar hoeft ze toch niet om weg te blijven, tenzij ze van plan was alleen nog maar fetisj-dingen te posten en geen heil meer zag in hier.
Oud 18-02-2014, 18:39
Verwijderd
Maarja, ik zat door gebrek aan leven wat vaker op het forum de laatste dagen, en er is echt geen klap meer aan. Wat een dooie boel overal.

En ja, het 'maak er dan zelf iets van' heb ik al geprobeerd met het succestopic van de eeuw.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.