Oud 16-03-2014, 17:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Self-service feestjes. "Daar staat het drinken, succes"
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 16-03-2014, 18:12
Verwijderd
Ik ben er ook heel slecht in, maar gisteren ging dus echt heel goed. Superrelaxed, ik heb me nergens druk om gemaakt en iedereen was lief en ze waren er allemaal. Ik heb allemaal shit voor in de tuin gekregen, een cadeaubon voor de hema, een bon voor de wereldwinkel, een kookboek met alleen maar recepten voor gehaktballen. Ik vond het gaaf
Oud 16-03-2014, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Self-service feestjes. "Daar staat het drinken, succes"
Ik hou daar niet van. Ik hou dingen liever zelf in de hand, en ik vind het ook gewoon leuk om mensen te verzorgen en bedienen
Oud 16-03-2014, 18:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Feestjes thuis geven vind ik heel arelaxed, dus doe het al jaren in de kroeg
Oud 16-03-2014, 18:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En NGGGGGGG /v-lid
Oud 16-03-2014, 18:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik hou daar niet van. Ik hou dingen liever zelf in de hand, en ik vind het ook gewoon leuk om mensen te verzorgen en bedienen
Iedere gek z'n gebrek dan maar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-03-2014, 18:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, als ik tegen mijn vrienden zeg 'pak maar', dan is binnen no taim alles op en zijn er dingen kapot, dus ik doe het liever zelf. Dan wordt 't ook minder een teringzooitje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 18:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verdoeme, ik had heel veel trek in burritos en het is ook al bijna klaar, maar omdat ik gisteren ongezonde dingen heb gedaan krijg ik ineens BAM een migraine-aanvalletje voor m'n harses.
Dus nu ben ik misselijk en heb ik traan oogjes. Ik ga zo maar effe op m'n nest liggen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 18:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nou, als ik tegen mijn vrienden zeg 'pak maar', dan is binnen no taim alles op en zijn er dingen kapot, dus ik doe het liever zelf. Dan wordt 't ook minder een teringzooitje.
Dat is me gelukkig nog nooit overkomen. Ik fix alleen koffie en thee voor mensen en daarna is het zelfservice. Zet al het drinken op het aanrecht met glazen erbij (doe ik mooi van te voren, voordat iedereen er is) en ik zorg er voor dat het voer regelmatig aan wordt gevuld of dat er nieuwe dingen op tafel komen. Kan ik mooi het grootste deel van de avond blijven kletsen met de mensen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-03-2014, 18:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Self-service feestjes. "Daar staat het drinken, succes"
Ja, dat helpt dus niet! Dan heb ik helemaal geen reden meer om me niet onder de mensen te bewegen. Het zorgen voor de mensen is t enige wat me staande houdt op zo'n dag.

Citaat:
En NGGGGGGG /v-lid
*thee, koekjes en chocola in topic zet*
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-03-2014, 19:44
Verwijderd
Ik kreeg vandaag op m'n werk niet een maar twéé afzonderlijke CV's in Comic Sans overhandigd.
Oud 16-03-2014, 19:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kreeg vandaag op m'n werk niet een maar twéé afzonderlijke CV's in Comic Sans overhandigd.
Bij mij op de training waren ze ook oprecht verbaasd dat Comic Sans een dikke nonoFUCKNO was met sollicitatiebrieven. Really?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 19:55
Verwijderd
Ik denk dat het binnen nu en een halfjaar heel erg neohipster wordt om alles in CS te doen.
Oud 16-03-2014, 19:56
Verwijderd
Verder ben ik een waardeloze trendwatcher, dus luister vooral niet naar mij.
Oud 16-03-2014, 19:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk dat het binnen nu en een halfjaar heel erg neohipster wordt om alles in CS te doen.
Dat is het al.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 19:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is natuurlijk superironisch als je dingen in lelijke comic sans letters doet met plaatje van glitterkatten erbij. lolz.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is het al.
In dat geval verwijzen wij u graag door naar deze post.
Oud 16-03-2014, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk superironisch als je dingen in lelijke comic sans letters doet met plaatje van glitterkatten erbij. lolz.
Het is een goede manier om op een mild-ironische, intellectuele manier commentaar te geven op de consumptiemaatschappij en het heersende schoonheidsideaal. Subtiele provocatie. Vergelijk het met Russische sporters met regenbooghandschoentjes.
Oud 16-03-2014, 20:03
Verwijderd


Valeriya Lukyanova begint steeds meer een echt mens te worden. Interessant proces wel.
Oud 16-03-2014, 20:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben het ermee eens dat het goed is om op een intellectuele manier een beetje te provoceren, maar ik ben het er niet mee eens dat dat is wat veel hipsters doen.
Dat is meer 'oh lolz, ik doe lekker gek en ik gebruik comic sans. lolol, zo lelijk. Wie doet dat verder nou, lolol...'
Nou eh, duizenden andere hipsters. Jammer joh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het ermee eens dat het goed is om op een intellectuele manier een beetje te provoceren, maar ik ben het er niet mee eens dat dat is wat veel hipsters doen.
Dat is meer 'oh lolz, ik doe lekker gek en ik gebruik comic sans. lolol, zo lelijk. Wie doet dat verder nou, lolol...'
Nou eh, duizenden andere hipsters. Jammer joh.
Kon je het intellectuele maatschappijkritische sarcasme in mijn post niet voelen?

Verder vind ik dat er niets mis mee is om te doen wat duizenden mensen ook doen. Al waren het er miljoenen.
Oud 16-03-2014, 20:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee sorry, mijn sarcas-dar is een beetje kapot atm. Ik lig nog steeds ziek en hongerig op de bank. M'n burritos zijn inmiddels koud.

En er is niks mis met iets doen wat veel anderen doen, maar wel als die personen gaan pretenderen dat ze superbijzonder zijn en niet gewoon één van de velen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Nee sorry, mijn sarcas-dar is een beetje kapot atm. Ik lig nog steeds ziek en hongerig op de bank. M'n burritos zijn inmiddels koud.
Koud eten > warm eten.

Over eten gesproken, ik heb deze hele week al honger als een... als een... als een zeeluipaard.

Citaat:
En er is niks mis met iets doen wat veel anderen doen, maar wel als die personen gaan pretenderen dat ze superbijzonder zijn en niet gewoon één van de velen.
Mja, nja. Ik weet niet. Ik snap niet zo goed waarom je over dat soort dingen een mening zou hebben. Als die mensen dat willen, laat ze. Misschien maakt het ze gelukkiger, hun leven makkelijker, weet ik veel. Ik snap niet waarom je er gevoelens of gedachten aan zou verspillen.
Oud 16-03-2014, 20:13
Verwijderd
Voor officiële dingen gebruik ik gewoon arial. Comic sans als ik iets voor mezelf uittyp
Oud 16-03-2014, 20:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben niet zo van het 'ach laat die mensen toch'. Sommige mensen zijn gruwelijk irritant en ik heb te veel haat in me om daar niks mee te doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 20:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Haten is soms ook zo lekker en nodig! Ik heb een chickie op mijn Facebook, PUUR EN ALLEEN om haar te haten. Met haar 'omg kijk eens hoe mooi ik ben' profielfoto's enzo heerlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo van het 'ach laat die mensen toch'. Sommige mensen zijn gruwelijk irritant en ik heb te veel haat in me om daar niks mee te doen.
Tsja.

Het is niet dat ik me nooit erger aan mensen verder hoor. Ik kan mensen, instanties of dingen soms ook wel door een gehaktmolen halen. Maar om nou actief dingen te haten of je te ergeren aan dingen die er niet toe doen is zo'n verspilling van tijd, geld, energie... In die tijd kan je ook slapen. Of nadenken over dingen die jou als mens intelligenter, beter, nuttiger of gewoon interessanter maken: wiskunde, hoe je effectief je huishouden kan runnen, gespreksonderwerpen, wat je wil met je leven, je kan plannen maken (ik wil een avocadoplantage! nieuwe computer! ik ga een nieuwe lamp ophangen in de keuken!).

En haat kan je ook uiten in iets nuttigs. Je kan ook brieven schrijven voor amnesty, of demonstraties organiseren voor Hele Goede Doelen, of sporten of kranten rondbrengen en zo geld verdienen en de basis leggen voor een beleggersimperium.
Oud 16-03-2014, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Haten is soms ook zo lekker en nodig! Ik heb een chickie op mijn Facebook, PUUR EN ALLEEN om haar te haten. Met haar 'omg kijk eens hoe mooi ik ben' profielfoto's enzo heerlijk.
Ik dacht dat ik je vriend was.
Oud 16-03-2014, 20:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeg jongens, ik heb trek. Zal ik kaasbroodjes in de oven flikkeren of vis en rijst maken? Dat laatste duurt wat langer, maar is ook wel heel lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 20:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik je vriend was.
Jij toch niet, gekke flap
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Zeg jongens, ik heb trek. Zal ik kaasbroodjes in de oven flikkeren of vis en rijst maken? Dat laatste duurt wat langer, maar is ook wel heel lekker
Ik zou kaasbroodjes doen, want ik heb heel veel zin in ongezond eten, maar uit plichtsbesef raad ik je nu aan om dat met rijst en vis te doen.
Oud 16-03-2014, 20:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou kaasbroodjes doen, want ik heb heel veel zin in ongezond eten, maar uit plichtsbesef raad ik je nu aan om dat met rijst en vis te doen.
Ik heb overal trek in op het moment maar is goed, ik ga de rijst vast opzetten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 20:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik waardeer het dat anderen mijn woorden overnemen.
Ja, dat is ook echt jouw schuld, maar het is wel een goed woord

En nu ga ik mijn computer even opnieuw opstarten, want die is zo langzaam, dat ik er agressief van word
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2014, 20:52
Verwijderd
Sommige wijven hebben van die zogenaamd perfecte foto's waar hun tieten en alles er zowat uithangen, lange nagels en dik opgemaakt.
Oud 16-03-2014, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Koud eten > warm eten.

Over eten gesproken, ik heb deze hele week al honger als een... als een... als een zeeluipaard.
Citaat:
Ik zou kaasbroodjes doen, want ik heb heel veel zin in ongezond eten, maar uit plichtsbesef raad ik je nu aan om dat met rijst en vis te doen.
Zeeluipaarden zouden sowieso vis moeten aanraden lijkt me!
Oud 16-03-2014, 21:14
Verwijderd
Sarah <3
Oud 16-03-2014, 21:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tsja.

Het is niet dat ik me nooit erger aan mensen verder hoor. Ik kan mensen, instanties of dingen soms ook wel door een gehaktmolen halen. Maar om nou actief dingen te haten of je te ergeren aan dingen die er niet toe doen is zo'n verspilling van tijd, geld, energie... In die tijd kan je ook slapen. Of nadenken over dingen die jou als mens intelligenter, beter, nuttiger of gewoon interessanter maken: wiskunde, hoe je effectief je huishouden kan runnen, gespreksonderwerpen, wat je wil met je leven, je kan plannen maken (ik wil een avocadoplantage! nieuwe computer! ik ga een nieuwe lamp ophangen in de keuken!).

En haat kan je ook uiten in iets nuttigs. Je kan ook brieven schrijven voor amnesty, of demonstraties organiseren voor Hele Goede Doelen, of sporten of kranten rondbrengen en zo geld verdienen en de basis leggen voor een beleggersimperium.
Sorry, maar ik krijg altijd nogal jeuk van zulk soort adviezen. Het is niet alsof ik expres mensen ga zitten haten omdat ik dat zo'n plezante bezigheid vind. Dat gebeurt nou eenmaal en daar kunnen positieve woorden niks aan veranderen.
Ik wil heus wel een vrolijk en positief persoon zijn die van alles wel het goede in kan zien, maar dat kan ik niet. Dat is een beetje als zeggen 'joh, misschien moet je gewoon niet meer depressief zijn' of 'joh, hou gewoon es een keertje op met paniekaanvallen hebben' of tegen mensen die een PTSS hebben zeggen 'joh, misschien moet je eens niet aan die vreselijke dingen denken.'
Misschien goedbedoeld advies, maar je hebt er geen klote aan.
[/issues]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Zeeluipaarden zouden sowieso vis moeten aanraden lijkt me!
Oud 16-03-2014, 21:28
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Zeeluipaarden zouden sowieso vis moeten aanraden lijkt me!
<33

Citaat:
Sorry, maar ik krijg altijd nogal jeuk van zulk soort adviezen. Het is niet alsof ik expres mensen ga zitten haten omdat ik dat zo'n plezante bezigheid vind. Dat gebeurt nou eenmaal en daar kunnen positieve woorden niks aan veranderen.
Ik wil heus wel een vrolijk en positief persoon zijn die van alles wel het goede in kan zien, maar dat kan ik niet. Dat is een beetje als zeggen 'joh, misschien moet je gewoon niet meer depressief zijn' of 'joh, hou gewoon es een keertje op met paniekaanvallen hebben' of tegen mensen die een PTSS hebben zeggen 'joh, misschien moet je eens niet aan die vreselijke dingen denken.'
Misschien goedbedoeld advies, maar je hebt er geen klote aan.
[/issues]
Ja dat snap ik ook wel. Het is meer dat ik besloot mijn visie hierop uit te typen in hrt kader van een gezellig gesprek over Het Leven.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 16-03-2014, 21:29
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Volgens mij is aan alles wat ik vandaag doe en schrijf te merken dat ik me vooral met mijn grafische rekenmachine heb beziggehouden.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 16-03-2014, 21:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh okee. Je bent er wel spontaan een boom van geworden trouwens, wist je dat?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 21:31
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Oh okee. Je bent er wel spontaan een boom van geworden trouwens, wist je dat?
Ja, mijn zenpowers deden me wortelen.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 16-03-2014, 21:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zeker teveel wortels berekend met je GR.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-03-2014, 22:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ach, zolang ze niet oranje wordt zal het allemaal wel meevallen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-03-2014, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Koud eten > warm eten.
Waarom?

Citaat:
Mja, nja. Ik weet niet. Ik snap niet zo goed waarom je over dat soort dingen een mening zou hebben. Als die mensen dat willen, laat ze. Misschien maakt het ze gelukkiger, hun leven makkelijker, weet ik veel. Ik snap niet waarom je er gevoelens of gedachten aan zou verspillen.
Ik denk dat het wel gezond is om niet te veel meningen te hebben. Dat gezegd hebbende, ergernis is wel een goede, duurzame bron van energie. Eén hipster die foutief veronderstelt vernieuwend en underground te zijn, kan 14,3 huishoudens voorzien van warmte (grotendeels afkomstig uit kokend bloed).
Oud 16-03-2014, 22:28
Verwijderd
Ik wil graag deze poes.

Oud 16-03-2014, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben blij dat ik toch de vis heb gemaakt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-03-2014, 06:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarschijnlijk is de adapter of de batterij van mijn laptop stuk. En met mijn geluk zal het de batterij wel wezen, dus ik baal een beetje. Het is zo'n beetje mijn enige dagbesteding, dus joepie. /zwaarleven
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-03-2014, 06:43
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik wil graag deze poes.

[afbeelding]
omg <3 die voorpootjes <3
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 17-03-2014, 07:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarschijnlijk is de adapter of de batterij van mijn laptop stuk. En met mijn geluk zal het de batterij wel wezen, dus ik baal een beetje. Het is zo'n beetje mijn enige dagbesteding, dus joepie. /zwaarleven
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.