Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2014, 16:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline




Paranoide 58
Stefenootje 52
Pierrot 50
Trimm Trabb 43
fizzle-fluffy 37
Etmakas 32
Ingegerd 28
Sarah 26
Snebbeltje 24
Sadye 20
Pip 16
Miekje* 15
Carn 12
Tina 11
Mutant 8
Klovorhop 8
Noedelhap 8
MargotTenenbaum 8
Qimm 7
Turk February 7
Haubenmeise 7
Schrödinger 6
Neko* 5
Woyt 3
deadlock 3
Little Phoebe 3
Macrador 1
Durian 1
Mc Kauw 1
ßuerp 1
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 08-04-2014, 16:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, ik ben ook weer thuis, prima dagje gewerkt tijd gaat als een trein als je het naar je zin hebt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2014, 16:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
EN MIJN LIEF KOMT STRAKS SLAPEN en dat is altijd lekker.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2014, 16:27
Verwijderd
We zijn op mijn werk over gegaan op een nieuw medicatiesysteem. Eerder was er een apotheek op het terrein waar je medicijnen kon ophalen als je te wenig had of als er fouten waren gemaakt met uitzetten. 1 april zijn we over gegaan, 31 maart ging de apotheek dicht. Nu krijgen we medicatie van buitenaf, van een apotheek buiten het terrein. Er is ook geen apotheek meer, dus voor noodgevallen moet je eerst twee uur wachten voordat er geleverd kan worden. Nu had ik van t weekend twee tabletten voor een van mijn cliënten te weinig, calamiteitendienst gebeld. Die zeiden: "we hebben geen apotheek meer, ik kan je niet helpen, bel de arts maar." Na zes keer proberen en tuen minuten wachten tot meneer de arts van de snelweg af was en hij verstaanbaar was, zei hij: "ja, eh. Ik weet het ook niet hoor. Dan maar twee dagen zonder die medicijnen. Op mijn vernantwoording." eeeeeh. Zelfde avond een mailtje van een andere groep dat iemand diclofenac nodig had, maar dat ze dje niet hadden en niet door de apotheek geleverd kon worden. Op aanraden van de arts, gingen ze maar bij groepen vragen wie er diclofenac over had. Goed idee joh, zo'n nieuw medicatiesysteem en niks meer axhter de hand hebben voor kinderziektes en onduidelijkheden.
Oud 08-04-2014, 16:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou nu al van dit topic
Oud 08-04-2014, 16:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 08-04-2014, 16:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij had toch zo'n mooie naam bedacht voor zijn muziekstijl?
Oud 08-04-2014, 17:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, 'electrolore'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-04-2014, 17:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[verhaal]
Nou, lekker dan. Hoe kan je als arts nou zo'n 'whatever'-houding hebben?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-04-2014, 17:08
Verwijderd
Ik ken hem niet
Oud 08-04-2014, 17:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, 'electrolore'.
Ohja
Oud 08-04-2014, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, lekker dan. Hoe kan je als arts nou zo'n 'whatever'-houding hebben?
Ja tsss, hij had natuurlijk nieuwe diclofenac moeten toveren!

Nee maar serieus, als de apotheek te weinig medicijnen levert en niet eens diclofenac op voorraad heeft, kan de arts daar niets aan veranderen, dat is een fout van de apotheek.
Oud 08-04-2014, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, lekker dan. Hoe kan je als arts nou zo'n 'whatever'-houding hebben?
Er zijn me toch een stelletje sociaal gestoorden als arts aan het werk bij ons. Je werkt met gehandicapten, waarvan een groot gedeelte om zich heen begint te meppen a, s het ze niet aan staat. En dat weet je, als het goed is. Een van de artsen werd gebeld met de vraag: X wiil zijn medicatie niet, wat moeten we nu doen? En hij kreeg het klaar omte zeggen: en wat nu als je zegt dat het moet? En als ik nu kom zeggen dat het moet? Ja knul, al staat de paus voor 'm, die cliënt laat zich echt niks zeggen en mept je toch wel, of je nu arts bent of pputjesschepper. Ik word daar altijd heel boos van. Ga dan niet bij een gehandicapteninstelling werken, lul.
Oud 08-04-2014, 17:36
Verwijderd
Citaat:
EN MIJN LIEF KOMT STRAKS SLAPEN en dat is altijd lekker.
"slapen"
Oud 08-04-2014, 19:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
"slapen"
Nee echt we moeten morgenvroeg werken en we zijn kapot moe!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2014, 19:43
Verwijderd
Morgen alleen hey eerste uur les mijn docenten van de rest van de dag, vallen uit
Oud 08-04-2014, 19:54
Verwijderd
Morgen 4 tussenuren en 4 uur les
Oud 08-04-2014, 20:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet havermouthapjes van banaan, havermout, een beetje kaneel en wat rozijnen. Dit ga ik echt vaker maken Hemels!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Ads door Google
Oud 08-04-2014, 20:54
Verwijderd
ik had ook eigenlijk 4 tussenuren, maar omdat ik bepaalde leraren 2 keer op een dag heb en die uitvallen is het dus



Wat wel eer slecht geregeld is, is dat de herkansingen samen vallen op dezelfde uren als het praktijk examen van kunst. Het is allebei verplicht, dus
Oud 08-04-2014, 21:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij ben ik immuun voor kaneel geworden. Ik doe drie weken met zo'n busje.
Oud 08-04-2014, 21:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
IHHNNG was weer supergoed. Marc die een date heeft met "een model." En:
Spoiler


En Marc bij de kledingwinkel <333333333. Hoe hij tegen die verkopers práát. Ik denk dat zij denken dat er een documentaire opgenomen werd over een persoonlijkheidsstoornis, want dat soort dingen zég je toch niet.

FRWL was ook mooi. Met name de moeder van Marco. Daar is echt iets mis mee. Met 'r wan wee wint.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-04-2014, 21:15
Verwijderd
En het intakegesprek van de vervolgopleiding valt ook op die dag. Daar hoor je het tijdstip ook pas een dag van te voren.

Scholen en plannen nu moey ik mn chaotische coördinator achterna rennen en de school voor mijn opleiding.
Oud 08-04-2014, 21:17
Verwijderd
Ik word nagetekend.
Oud 08-04-2014, 22:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoi, ik kom even iets VET LEUKS vertellen.

Ik ga maandag met mijn ouders uit eten. Met allebei. M'n vader en moeder. Aan 1 tafel. Zomg

Voor het eerst in zestien jaar, want sinds een maand of drie hebben ze besloten dat ze elkaar toch nog steeds aardig vinden, al hebben ze elkaar daarvoor vijftien en een half jaar niet gesproken. *jubel* Nu kunnen ze ook samen naar m'n afstuderen komen. En m'n verjaardag. EN HALLO IK GA UIT ETEN MET M'N OUDERS. Superleuk!

Dat was 't. Groetjes!
Oud 08-04-2014, 22:25
Verwijderd
Wauw
Advertentie
Oud 09-04-2014, 01:49
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
FreshBalls: The Natural Solution.
__________________
Schmach.
Oud 09-04-2014, 03:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoi, ik kom even iets VET LEUKS vertellen.

Ik ga maandag met mijn ouders uit eten. Met allebei. M'n vader en moeder. Aan 1 tafel. Zomg

Voor het eerst in zestien jaar, want sinds een maand of drie hebben ze besloten dat ze elkaar toch nog steeds aardig vinden, al hebben ze elkaar daarvoor vijftien en een half jaar niet gesproken. *jubel* Nu kunnen ze ook samen naar m'n afstuderen komen. En m'n verjaardag. EN HALLO IK GA UIT ETEN MET M'N OUDERS. Superleuk!

Dat was 't. Groetjes!
VET LEUK! Ik hoop niet dat er Amerikaanse sitcom-taferelen gaan gebeuren. Of wel. Als 't grappig is dan.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2014, 03:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat een gat in de markt! Wie wil er nou oude, taaie ballen?
Ik niet hoor. Bah.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2014, 08:23
Verwijderd
Klaar met school vandaag. Heerlijk val dat uitval
Oud 09-04-2014, 10:17
Verwijderd
The cool new science of dry!
Oud 09-04-2014, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik kom even iets VET LEUKS vertellen.

Ik ga maandag met mijn ouders uit eten. Met allebei. M'n vader en moeder. Aan 1 tafel. Zomg

Voor het eerst in zestien jaar, want sinds een maand of drie hebben ze besloten dat ze elkaar toch nog steeds aardig vinden, al hebben ze elkaar daarvoor vijftien en een half jaar niet gesproken. *jubel* Nu kunnen ze ook samen naar m'n afstuderen komen. En m'n verjaardag. EN HALLO IK GA UIT ETEN MET M'N OUDERS. Superleuk!

Dat was 't. Groetjes!
Tof
Oud 09-04-2014, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik eet havermouthapjes van banaan, havermout, een beetje kaneel en wat rozijnen. Dit ga ik echt vaker maken Hemels!
Is dat koekjes-achtig of meer ontbijt-achtig? Klinkt goed namelijk!
Oud 09-04-2014, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Is dat koekjes-achtig of meer ontbijt-achtig? Klinkt goed namelijk!
Ik geloof dat ze ze op basis van dit recept heeft gemaakt: http://thesimpleveganista.blogspot.n...ead-bites.html
Oud 09-04-2014, 12:34
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
IHHNNG was weer supergoed. Marc die een date heeft met "een model." En:
Spoiler


En Marc bij de kledingwinkel <333333333. Hoe hij tegen die verkopers práát. Ik denk dat zij denken dat er een documentaire opgenomen werd over een persoonlijkheidsstoornis, want dat soort dingen zég je toch niet.

FRWL was ook mooi. Met name de moeder van Marco. Daar is echt iets mis mee. Met 'r wan wee wint.
Hoe hij ook letterlijk trilde van woede wtf man
Dit hoef ik niet! Dit hoef ik niet hoor!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 09-04-2014, 12:42
Verwijderd
Oh overigens, ik had gelijk met mijn idee over waarom ik seizoen 1 destijds niet kon zien met mijn Belgische ip, ze hebben het inderdaad gekocht en het wordt nu hier uitgezonden.
Oud 09-04-2014, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe hij ook letterlijk trilde van woede wtf man
Dit hoef ik niet! Dit hoef ik niet hoor!
jaaaaaaaaaaa bizar. wat een kieskeurigheid
Ads door Google
Oud 09-04-2014, 13:04
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik zie nu dat ze ook FreshBreast, FreshFeet en FreshBabybottom hebben.
__________________
Schmach.
Oud 09-04-2014, 13:15
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaaaaaaa bizar. wat een kieskeurigheid
Hij verwacht echt dat hij mag neuken met een lingeriemodel van 25.
Oud 09-04-2014, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Een cadeautje zelf maken, er veel tijd en moeite in steken, of een cadeautje kopen, er geen moeite en tijd in steken omdat je precies weet wat de persoon wil maar wel veel geld erin steken?
Ik vond deze vraag van Fizzle interessant, aangezien de keuze (zoals ik 'm interpreteer) eigenlijk is tussen 'rationeel en altruïstisch' of 'irrationeel en egoïstisch'. Er is dus een optimale optie, maar de vraagstelling verdoezelt dat door je af te leiden met emotionele connotaties. Succesvol, in geval van Mutant:

Citaat:
Het eerste. Het tweede klinkt namelijk als iets dat iemand je heeft opgedragen, zo van, hey dit wil ik. En dat is handig, maar ik verras liever iemand. Dus ik zou zoeken voor andere opties en gezien de andere optie hier is zelf maken, dat dus
Oud 09-04-2014, 13:47
Verwijderd
Dan krijg je dus zoiets:



In plaats van die leergebonden uitgave van Good Omens gesigneerd door Terry Pratchett en Neil Gaiman.
Oud 09-04-2014, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vond deze vraag van Fizzle interessant, aangezien de keuze (zoals ik 'm interpreteer) eigenlijk is tussen 'rationeel en altruïstisch' of 'irrationeel en egoïstisch'. Er is dus een optimale optie, maar de vraagstelling verdoezelt dat door je af te leiden met emotionele connotaties. Succesvol, in geval van Mutant:
Ik zie het als de keuze tussen moeite doen of je er makkelijk vanaf maken. Alsof iemand specifiek om iets vraagt. Als 'een strijkijzer' of 'dat specifieke boek'. Ik ga liever voor iets wat iemand graag zou willen, maar niet durft uitspreken owv de prijs, de moeite, het gedoe, of iets waar ze niet eens aan zouden denken. Concerttickets, eerste uitgaves, iets dat ze ooit een keer hebben verzucht in een grijs verleden dat ze eigenlijk best graag willen hebben en intussen al niet meer aan denken.


Citaat:
Dan krijg je dus zoiets:

[afbeelding]


In plaats van die leergebonden uitgave van Good Omens gesigneerd door Terry Pratchett en Neil Gaiman.
Daar steekt niet zo heel veel tijd en moeite in hoor Overigens ben ik ook heel enthousiast in om achter gesigneerde en speciale versies te zoeken voor iemand. En als ik geld heb dan merken mensen dat ook wel.
Oud 09-04-2014, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ze ze op basis van dit recept heeft gemaakt: http://thesimpleveganista.blogspot.n...ead-bites.html
Hm dat kan als ontbijt dus
Oud 09-04-2014, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het als de keuze tussen moeite doen of je er makkelijk vanaf maken. Alsof iemand specifiek om iets vraagt. Als 'een strijkijzer' of 'dat specifieke boek'. Ik ga liever voor iets wat iemand graag zou willen, maar niet durft uitspreken owv de prijs, de moeite, het gedoe, of iets waar ze niet eens aan zouden denken. Concerttickets, eerste uitgaves, iets dat ze ooit een keer hebben verzucht in een grijs verleden dat ze eigenlijk best graag willen hebben en intussen al niet meer aan denken..
Maar dan ga je er dus vanuit dat jij beter weet wat mensen willen dan zijzelf?
Oud 09-04-2014, 14:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Soms weet ik heel precies waar iemand gelukkig van gaat worden en dan vraag ik niet eens wat ze hebben willen. Als ik niets weet vraag ik het en dan krijgen ze wat ze willen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-04-2014, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Maar dan ga je er dus vanuit dat jij beter weet wat mensen willen dan zijzelf?
Nee, zat mensen waarbij een verlanglijstje wel handig is:
Citaat:
Soms weet ik heel precies waar iemand gelukkig van gaat worden en dan vraag ik niet eens wat ze hebben willen. Als ik niets weet vraag ik het en dan krijgen ze wat ze willen.
Oud 09-04-2014, 15:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat cool dat mijn vraag zo'n discussie uitlokt
Oud 09-04-2014, 15:14
Verwijderd
Het hangt ook af van de persooooooon en de omstandigheeeeeden. Maar het is dit of dat en er is geen tusseninoptie, dus ik koos voor de optie die voor tijd en moeite staat, zeker omdat ik gewoon niet veel geld heb. Als mensen dan denken dat dat beperkt is tot een kopje kaars, is het alleen maar duidelijk dat ze nog nooit een cadeau van me hebben gekregen
Oud 09-04-2014, 15:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En ik maak dus heel graag cadeautjes voor mensen zelf, maar het beste cadeau wat ik de laatste tijd gekregen heb was niet zelfgemaakt, dat was het This Is Not A Book (dankjewel WolterB klaas)
Oud 09-04-2014, 15:39
Verwijderd
Voor de mensen die gmail hebben. Gebruiken jullie ook google+?
Oud 09-04-2014, 15:40
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
nee
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.