Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2014, 15:43
Verwijderd
Ik had een tijd heel veel laat/vroeg diensten, dus om elf uur slapen, en om half zes weer op. Daar werd ik helemaal moe van, dus als ik thuiskwam, ging ik op de bank liggen slapen. Mijn probleem is alleen een beetje dat ik door ongeveer alle wekkers heen slaap, dus dan sliep ik van half drie tot half zeven en had ik die hele dag geen klote gedaan, behalve gewerkt. Dat werd ik een beetje zat, dus nu slaap ik alleen nog maar overdag als ik een paar dagen vrij heb en gewoon vooral heel erg lui ben
Advertentie
Oud 27-05-2014, 16:06
Verwijderd
Het is opzich wel fijn, maar s' avonds val ik niet meer inslaap meestal
Oud 27-05-2014, 16:24
Verwijderd
powernaps <3333
Oud 27-05-2014, 16:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het zou een boel schelen als ik overdag echt zou kunnen slapen. Ik lig wel veel met mijn ogen dicht en dat helpt ook wel, maar slapen helpt veel beter. Dan zou ik minder hoeven liggen denk ik. Plus dat wakker liggen met je ogen dicht best saai is.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 27-05-2014, 16:31
Verwijderd
Zaterdag dacht ik dat ik even een powernap zou doen, maar ik sliep per ongeluk 2 uur ipv de 20 minuutjes tijd die ik nog had
Oud 27-05-2014, 16:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan geen powernaps, want het duurt altijd teringlang voor ik eindelijk eens in slaap val. En als ik dan eens slaap is het heel moeilijk om me weer wakker te krijgen.
Vorige week had ik wel een luie dag waarop ik 's middags m'n bed uitkwam, ging ontbijten en daarna weer zo duf was dat ik dacht 'mwoah, ik ga maar weer slapen' en toen heb ik nog 3 uur geslapen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-05-2014, 17:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Powernaps <3 Even lekker een half uurtje soezen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-05-2014, 18:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wil wel afvallen, maar ik wil er geen moeite voor doen
Dit ja en het stoort me blijkbaar niet genoeg, anders zou ik er wel moeite voor willen doen.

En ik vind powernappen alleen noodzakelijk als je nachtdiensten draait of dagen niet/slecht hebt geslapen. Verder vind ik het vooral voor oude mensen en nogal zonde van je tijd. Ofzo.
Maar ik kan het ook niet, overdag slapen, alleen als ik ziek ben. Als ik moe ben, ga ik wel eerder naar bed die avond.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2014, 19:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik kan ook niet powernappen, het duurt alleen al een halfuur voordat ik goed en wel slaap. En ook wel een beetje van wat LP zegt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 19:10
Verwijderd
Ik val meteen inslaap en wordt de komende 2 uur niet wakker en daarna ben ik nog moe.
Oud 27-05-2014, 19:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kan soms wel en soms niet powernappen. Gisteren faalde het heel hard bijvoorbeeld, mijn man kon mij bijna niet meer wakker krijgen in een dutje van minder dan een uur. Maar ik moest naar zumba, sta je dan met je net wakkere hoofd
En een andere keer ben ik even 3 kwartier van de wereld and good as new
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2014, 20:08
Verwijderd
Ik kan vooral goed powernappen vanwege niet genoeg slaap 's nachts en zwangerschap. Als ik 's nachts minimaal 7 uur slaap, kan ik overdag ook niet slapen. Of dan word ik compleet brak wakker na een half uurtje.
Oud 27-05-2014, 20:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hebben jullie dan niet dat als je 's middags geslapen hebt dat je die nacht veel slechter/korter slaapt?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-05-2014, 20:16
Verwijderd
Bestond Mesopotamië als eenheid überhaupt nog in 1921 trouwens?
Oud 27-05-2014, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie dan niet dat als je 's middags geslapen hebt dat je die nacht veel slechter/korter slaapt?
Ja en dan ben ik overdag weer moe en dan slaap ik overdag en herhaalt alles zich weer
Oud 27-05-2014, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan ben ik overdag weer moe en dan slaap ik overdag en herhaalt alles zich weer
Is het niet handiger een keertje overdag je over die moeheid heen te zetten en je ritme te verbeteren. Dit klinkt echt als een kutritme namelijk.
Oud 27-05-2014, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Is het niet handiger een keertje overdag je over die moeheid heen te zetten en je ritme te verbeteren. Dit klinkt echt als een kutritme namelijk.
Dat doe ik meestal, maar ik jheb sowieso een raar slaappatroon
Oud 27-05-2014, 20:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Is het niet handiger een keertje overdag je over die moeheid heen te zetten en je ritme te verbeteren. Dit klinkt echt als een kutritme namelijk.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben wel eens zittend aan tafel in slaap gevallen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2014, 20:24
Verwijderd
Ik ben al eens bij Nederlands en Geschiedenis in slaap gevallen. Op donderdag of vrijdag lig ik de laatste uren wel eens te knikkebollen in de les
Oud 27-05-2014, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben wel eens zittend aan tafel in slaap gevallen...
Ja en ik wel eens op een barkruk.

maar dan nog kan je zo'n ritme op den duur wel verbeteren toch?
Oud 27-05-2014, 20:32
Verwijderd
Dat Roy Donders juichpak.
Oud 27-05-2014, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Bestond Mesopotamië als eenheid überhaupt nog in 1921 trouwens?
Wat ik me zo herinner is dat het niet echt een eenheid was, meer een door de Britten bestuurd gebied dat ze toen weer Mesopotamië zijn gaan noemen.
Oud 27-05-2014, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Dat Roy Donders juichpak.
Miss Jazz heeft haar spaarkaart bijna vol.
Oud 27-05-2014, 20:37
Verwijderd
Ze zijn lelijk

Hij is trouwens nu op tv
Oud 27-05-2014, 20:40
Verwijderd
Royke
Oud 27-05-2014, 20:50
Verwijderd
De kat van de buren zit voor het raam. Mijn Poekie sprong ertegen ik schrok me kapot. Raar beest.
Oud 27-05-2014, 20:59
Verwijderd
En de hele bank ligt vol zand met afdrukken van kattenpootjes
Oud 27-05-2014, 21:03
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Wooh, kom op Pierotteke, doe dat sporten!
Wat ga je doen?
Ik ging naar de sportschool. Ik moet zeggen dat ik het niet bijzonder vond. Naast dat mijn lichaam duidelijk aangaf het allemaal niet heel geschikt te vinden, vond ik het ook maar een raar idee, dat in groepen in een hal zweten met rare apparaten.

Ik ga nu maar even borrelen. Misschien dat het dan allemaal wel weer beter gaat. Ik heb ook sterk het vermoeden dat ik er, als ik hiermee doorga, weer als een kampjood ga uitzien.

Spoiler
__________________
Schmach.
Oud 27-05-2014, 21:54
Verwijderd
Ik kijk een documentaire over Aileen Wuornos, bekend als de eerrste vrouwelijke seriemoordenaar. Ik ben onder de indruk.
Oud 27-05-2014, 21:55
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ging naar de sportschool. Ik moet zeggen dat ik het niet bijzonder vond. Naast dat mijn lichaam duidelijk aangaf het allemaal niet heel geschikt te vinden, vond ik het ook maar een raar idee, dat in groepen in een hal zweten met rare apparaten.

Ik ga nu maar even borrelen. Misschien dat het dan allemaal wel weer beter gaat. Ik heb ook sterk het vermoeden dat ik er, als ik hiermee doorga, weer als een kampjood ga uitzien.

Spoiler
Oud 27-05-2014, 22:45
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Paranoide,

Dus dat was dat.

Conclusie:

Spoiler
__________________
O nou
Oud 27-05-2014, 23:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oke, ik dacht dat m'n gezicht wel redelijk onveranderd was, behalve wat minder onderkin, maar als ik deze naast elkaar zie is ook dat echt bizar

Goeie kleur wel dat bruin, misschien maar weer eens doen

Groot verschil! Maar, je zei dat je 2500 kcal p/d wilde verbranden en 1500 kcal binnenkreeg, had je dan nooit hongergevoel of slapte tijdens/na het sporten? Was het een verantwoorde manier qua afvallen, of zeg je achteraf van "mwa, had wel wat langzamer gekund, dat afvallen"?

En is het nu nog makkelijk vol te houden qua voedingspatroon enzo?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-05-2014, 02:07
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Het borrelen duurde iets langer. Het was erg verfrissend.

Ik heb zeker een goed halfuur nagedacht over om welk deel van de post de '' ging, maar ik kwam er niet uit, dus kon geen gevat antwoord bedenken, .

Overigens zie ik nu pas de after foto. Ik complimenteer u met uw, bij mij volledig ontbrekende, wilskracht, .
__________________
Schmach.
Oud 28-05-2014, 05:05
Verwijderd
gvd ik heb straks mijn laatste examen, maar deze nacht was één groot migraine-drama.
Oud 28-05-2014, 05:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je kan het Kat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-05-2014, 06:35
Verwijderd
Succes Kat! Het komt vast goed
Oud 28-05-2014, 07:26
Verwijderd
Ik doe alles voor mijn ouders, maar ik ga niet met zware stenen slepen, omdat meneer alleem doet buurten en tv-kijken en zijn werk niet afkrijgt
Oud 28-05-2014, 07:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Succes!!!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-05-2014, 08:33
Verwijderd
Succes kat!
Oud 28-05-2014, 09:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
*Kat aanmoedig*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-05-2014, 10:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Je kunt het!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-05-2014, 11:45
Verwijderd


Bedankt allemaal! Het was best wel makkelijk en volgens mij ging het inderdaad best goed.
Oud 28-05-2014, 11:52
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goedzo! En nu genieten van je vrijheid! Ga je iets leuks doen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-05-2014, 11:58
Verwijderd
Ik ga morgen op vakantie.
Oud 28-05-2014, 12:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tof! Naar je wederhelft?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-05-2014, 12:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Groot verschil! Maar, je zei dat je 2500 kcal p/d wilde verbranden en 1500 kcal binnenkreeg, had je dan nooit hongergevoel of slapte tijdens/na het sporten? Was het een verantwoorde manier qua afvallen, of zeg je achteraf van "mwa, had wel wat langzamer gekund, dat afvallen"?

En is het nu nog makkelijk vol te houden qua voedingspatroon enzo?
Dat het redelijk snel ging was juist motiverend. 1500 is meer dan genoeg om geen honger te hebben, mits je een beetje oplet wat je eet (ik drink niks met suiker dus dat scheelt al vrij veel, dan kun je met gemak 5/6 boterhammen, twee stuks fruit & een prima avondmaal eten)
Ik heb trouwens heus dagen gehad dat ik het niet haalde hoor, zeker als je gaat drinken is het niet te doen (per glas bier 120 kcal, als ik een avondje ga borrelen tik ik er zo 10 weg), het was meer een globaal streven.

En ja op gewicht blijven is heel makkelijk. Bepaalde dingen heb ik echt afgeleerd (ik at veel te veel kaas bijv., dat is nog steeds vervangen door magerder beleg (plak kaas of plakje ham scheelt zo 80 kcal per boterham), snoepen doe ik nog steeds heel weinig (als ik niet snoep mis ik het niet, maar een reep chocola moet gewoon op als ie in huis is), eigenlijk alleen als ik bij anderen ben/visite heb en suiker drinken doe ik nog steeds bijna niet, behalve af en toe een glas vruchtensap. Verder sta ik ongeveer 1x per week op de weegschaal, zolang die hetzelfde blijft aangeven doe ik het goed, mocht er wat bij komen dan let ik een weekje op, ook geen probleem, als er wat af gaat eet ik wat meer. Pas de problem.

Citaat:
Het borrelen duurde iets langer. Het was erg verfrissend.



Ik heb zeker een goed halfuur nagedacht over om welk deel van de post de '' ging, maar ik kwam er niet uit, dus kon geen gevat antwoord bedenken, .

Overigens zie ik nu pas de after foto. Ik complimenteer u met uw, bij mij volledig ontbrekende, wilskracht, .
De "" ging over meerdere dingen in je post, o.a.:
Naast dat mijn lichaam duidelijk aangaf het allemaal niet heel geschikt te vinden; en
Ik ga nu maar even borrelen. Misschien dat het dan allemaal wel weer beter gaat; en
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ik er, als ik hiermee doorga, weer als een kampjood ga uitzien en;
Check die motivatie, jo.

Ik vond het een vrij grappige post zoals je ziet

En dank!

Citaat:
gvd ik heb straks mijn laatste examen, maar deze nacht was één groot migraine-drama.
Zet 'm op!
Oud 28-05-2014, 12:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ha en ik wil graag ook even delen dat ik uitermate tevreden ben met m'n liefdesleven momenteel
Oud 28-05-2014, 14:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oehlala Sann, vertel meer!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-05-2014, 14:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ugh, ik had om 11 uur m'n wekker gezet als poging om 'vroeg' op te staan, maar ging ervan uit dat het 3 uur zou worden ofzo (ik lag er pas om 6 uur in).
Nou, ik werd dus wakker en zag dat ik duizent gemiste oproepen had op m'n telefoon. Er was iets fout gegaan @ werk en ze hadden dus iemand te weinig, en of ik nog kon invallen. Dus ik heb echt m'n haar in een knot gefrut, Belgisch gedoucht en ben richting de bux gelopen. Daar sta je dan te werken met je ochtendhumeur en je onopgemaakte harses terwijl de puberale flappetino-brigade je staat toe te giechelen.

Het stomme is dat ik vorige week had aangegeven dat ik die dienst wel wilde werken en toen kreeg ik te horen 'Oh nee, dat hoeft niet, we hebben al iemand anders'. Juist ja.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-05-2014, 14:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OH WELL. Morgenochtend vertek ik naar Deutschland voor een mini-festival met m'n bff. The National zien, jeeeeuj!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.