Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2014, 16:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik mag nog zo'n week niet fietsen en de afhankelijkheid van de bus begint me behoorlijk de keel uit te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 12-11-2014, 14:36
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Dat setje stinkende rokers dat altijd voor de deur van de universiteit staat te roken als ik langsloop. Gadverdamme. Prima om zo een ding soldaat te maken als je kaal gaat, maar om je nu al om 9 uur smorgens aan zo een unit te vergrijpen terwijl er mensen voorbij lopen.... Asociaal volk!
Oud 12-11-2014, 15:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Huil toch niet zo man, alsof je er echt last van hebt als mensen buiten staan te roken.
Oud 12-11-2014, 15:24
Verwijderd
Op je 23e nog op de uni rondlopen :')

Oh wacht...
Oud 12-11-2014, 23:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn laptop is aan zijn einde, er is niks meer aan te doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-11-2014, 15:13
Verwijderd
reparatie aan de auto 'nou dat wordt hooguit 200 euro maar waarschijnlijk lager'.
365 euro, godsamme.
Oud 20-11-2014, 20:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Verwarming kapot. Duur KOUD
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 20-11-2014, 22:57
Verwijderd
Dekens Op T gaan zitten
Oud 21-11-2014, 20:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Dekens Op T gaan zitten
daar zal hij het warmer van krijgen dan ik en die was de hele week op ZAKENREIS
T, niet de deken nee, te flauw
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-11-2014, 12:25
Verwijderd
Waar heeft hij heengezaakt?
Oud 24-11-2014, 09:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat de telefoonlader die ik op mijn werk heb liggen het loodje gelegd heeft
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-12-2014, 23:26
Verwijderd
ugh dit weekend
We hadden airbnb en waren dus flink aan het wassen geslagen. Kapt ineens de droger ermee. En toen deed ie het weer. En toen weer niet. Nou, wij dus stoken voor ons vaderland met op alle kachels lakens enzo. Die lui waren nog geen uur in ons huis of ze hingen al aan de telefoon met de fijne mededeling dat de kookplaat ermee was opgehouden wij nog hopen dat ze misschien iets doms hadden gedaan maar hij is gewoon dood.

Als klap op de vuurpijl is nu ook onze auto kapot
vanmiddag deed ie al heel raar, radio aan en uit, kachel aan en uit, licht fel en bijna niks. Wij ging net naar een feestje maar onderweg begon de auto te schokken. Terwijl we 80 reden stond het toerental op nul, die ging spoken, van 0 naar 3 en weer terug. Op google had ik gevonden dat het iets met de accu was en dat onze tijd begon te dringen. Rechtsomkeer gemaakt en de dichtsbijzijnde plek voor ons om te stoppen was in de parkeergarages van t werk van m'n huisgenoot. Daar stil gezet, onder de motorkap gekeken en daarna startte ie niet meer. Ben zo blij dat we niet op een parkeerplaats langs de snelweg zijn gestopt om te gaan kijken.
Vorige maand is de radiateur nog vervang voor 360 ekkies. Zo komt dat spaargeld om de tuin te kopen er wel met deze shit elke maand
Oud 14-12-2014, 14:05
Verwijderd
Ik denk niet accu maar kortsluiting ergens
Oud 14-12-2014, 14:28
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Poeproddels hier :$
Oud 14-12-2014, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet accu maar kortsluiting ergens
ja, het is de dynamo denken we adhv wat de problemen zijn en google maar hoop dat ik er naast zit.
Maarrrr we hebben ergens nog hoop, 2 weken terug is de radiateur vervangen en is alles bijgevuld, het flesje met koelvloeistof was ook leeg gister, terwijl die dus pas tot de nok is bijgevuld. Dus we hopen dat er misschien ergens iets niet goed is aangesloten ipv dood. Kan me niet voorstellen dat het de accu zelf is want die is 2 jaar terug nog vervangen door een nieuwe.

De vitara wordt nu wel een dure grap. Dit jaar al 800 aan kosten en hij slurpt benzine (1:11 rijdt ie). Dat laatste is niet zo erg als ie het gewoon doet maar nu begint het een beetje uit de klauwen te escaleren met kosten.
Oud 14-12-2014, 16:45
Verwijderd
Overigens heeft de waterkoker het nu ook begeven hij deed al raar maar nu sloegen de stoppen door en hij kookt droog en gaat dan niet uit.
Oud 14-12-2014, 17:08
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Die van ons twee a drie weken geleden ook doorgebrand.

Nog steeds geen nieuwe.
Oud 14-12-2014, 17:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Huurhuizen.
Oud 14-12-2014, 17:50
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
In een huurhuis moet je ook gewoon zelf voor een waterkoker zorgen hoor.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 14-12-2014, 19:50
Verwijderd
Citaat:
In een huurhuis moet je ook gewoon zelf voor een waterkoker zorgen hoor.
En ook voor een gasfornuis, droger en auto.
Oud 15-12-2014, 06:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb geen gasfornuis, droger of auto! Wel een waterkoker, maar die was geloof ik 10 euro, dus niet echt een probleem als die kapot gaat.
Oud 17-12-2014, 14:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Echte bontjassen komen/zijn weer in de mode De Nederlandse bevolking is steeds meer bezig met diervriendelijke producten, maar koopt ondertussen wel massaal een echte bontjas. Ik snap geen hol meer van mensen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-12-2014, 15:16
Verwijderd
nou massaal zal wel meevallen, zo'n ding is stervensduur.
Bont is toch altijd wel 'in' geweest? Al die 'swekkers' hebben een echt bontkraagje op hun vuilniszak.

Ik zal mezelf wel niet populair maken maar als ik zou barsten van het geld zou ik ook in een bontjas lopen. Lekker warm en mooi.
Oud 17-12-2014, 15:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
PETA naamzoek.
Oud 17-12-2014, 20:40
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
DE REGEN
Oud 17-12-2014, 22:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De hele wereld
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-12-2014, 16:35
Verwijderd
Wilders die vervolgd gaat worden omdat een groepje mensen niet met hun emoties om kunnen gaan.
Oud 18-12-2014, 16:39
fashionsmile
fashionsmile is offline
Dat ik vanavond een restje moet gaan eten terwijl ik zo verlangde naar iets lekkers.
Oud 18-12-2014, 16:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb pijn in mijn rug, nek en schouders en de fysio mailt mij niet terug
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2014, 02:58
Verwijderd
De dynamo van de auto was vervangen, maar blijkbaar niet goed genoeg want ik zat net met Tenenbaum en m'n huisgenoot in een sleepwagen
Oud 20-12-2014, 14:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gedoe met de apotheek met medicijnen die niet leverbaar zijn. Met de arts moeten overleggen en nu is er een oplossing gelukkig. Ik snap gewoon niet hoe zulke belangrijke medicijnen niet leverbaar kunnen zijn.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 21-12-2014, 13:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De dynamo van de auto was vervangen, maar blijkbaar niet goed genoeg want ik zat net met Tenenbaum en m'n huisgenoot in een sleepwagen
Echt klote was dat
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 27-12-2014, 14:39
Verwijderd
Meer autoleed.
Vorige week gingen we een auto huren, althans, mijn huisgenoot ging dat doen. Wij hadden gezegd dat we gingen skieën in Duitsland, we vroegen specifiek om winterbanden. De man bleef bij hoog en laag volhouden dat dat echt niet nodig was, je kon prima rijden met sneeuw met zomerbanden en het was meer iets van 'vroeger' dat grote verschil in zomer en winterbanden, deze banden zouden gewoon voldoen. Ondanks dat m'n huisgenoot het nog een paar keer extra heeft gevraagd voor de zekerheid of dat wel écht kon bleven ze volhouden van wel en dat het ook niet verplicht was.

De heenreis ging prima aangezien er geen sneeuw lag. Je raadt het al, toen het vanmorgen ging sneeuwen zijn we ongeveer 40 km gereden. Het was toen net begonnen met sneeuwen. Best glad, maar op zich prima te doen, niemand reed harder dan 50. Totdat het echt hard ging sneeuwen. De auto ging alle kanten op en we zijn (toevallig) voor een hotel gestopt omdat het geen doen was en levensgevaarlijk. Daar kwam net een hotelmedewerker aangelopen en die vroeg wat er loos was. Hij lachte ons een beetje uit dat we met zomerbanden reden en wist ons te vertellen dat als de polizei dit zou zien we beboet zouden worden omdat je niet alleen jezelf maar ook anderen in gevaar brengt. Het is gewoon verplicht hier. Die hotelmedewerker heeft stad en land afgebeld om voor ons ergens winterbanden en/of sneeuwkettingen te regelen maar alles is gesloten of ze hebben het niet.
Ik bel dus dat noodnummer van het verhuurbedrijf. Ik leg het verhaal uit. "dit nummer is alleen voor pech en schade mevrouw.' Ik leg uit dat we niet voor of achteruit kunnen en dat ik dat zelf pech noem. Je kon gewoon horen dat ze helemaal geen zin hadden om iets voor ons te doen, bijdehandte tyfusleijers, we moesten zelf maar garages langsgaan en dingen regelen. Ben echt zwaar geirriteerd geraakt, vooral omdat het volgens hen ook niet nodig was winterbanden te nemen. Zeggen ze doodleuk dat we ons gezonde verstand hadden moeten gebruiken en zelf ook wel hadden kunnen bedenken dat je op deze manier niet kan rijden. Wat een antwoord!!!

Ze kwamen met een optie dat we maar een taxi moesten bellen en dan in de rondte gaan rijden om ergens sneeuwkettingen te kopen, dat zouden ze vergoeden tot 100 euro. Gezegd dat dit een krankzinnige optie is. Na veel pijn en moeite hebben ze ons toegezegd 'iets' te gaan regelen. Na zelf een keer of 7 gebeld te hebben en flink door te duwen kregen we eindelijk iemand aan de lijn met een hoger iq dan een sperzieboon.
Een overnachting konden ze ons niet aanbieden, andere hulp ook niet, jammer de bammer en zoek het maar uit. Na flink aandringen ging hij het dan eindelijk met zijn leidinggevende overleggen. Nu zijn we ruim 3,5 uur verder en ze hebben gezegd een klein deel van onze overnachting te zullen vergoeden maar dat ze erbij blijven dat ze niks verkeerds hebben gedaan maar dat ze het zo lullig voor ons vinden en omdat we zo redelijk bleven aan de telefoon.....Blijkbaar is dit de service die je dus krijgt!! We hadden het adres doorgegeven, begint die man ook nog te mekkeren dat we een heel duur hotel hebben. Ja, alsof we dat in de hand hebben. Er is hier verder een supermarkt en een kerk en dan houdt het zo'n beetje op.
Dat is toch allemaal van de ratten besnuffeld? Echt ongelooflijk!! We zijn verder niet in discussie gegaan maar ze kunnen erop rekenen dat wij het hele bedrag gaan declareren. De tijd de we nu kwijt zijn krijgen we niet meer terug. Volgens de berichten gaat het morgen niet meer sneeuwen en kunnen we naar ons oorspronkelijke verblijf rijden om spullen op te halen. We hebben dus helemaal niks bij ons, geen schoon ondergoed niks. Net wat tandenborstels e.d. gekocht en die rekening sturen we ook mooi door.

De mensen in het hotel zijn echter wel van heel goede wil. M'n zoon mag nu gratis daar slapen en hoeven alleen m'n huisgenoot en ik te betalen bovenop al dat gebel dus al naar garages e.d.
Oud 27-12-2014, 14:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Winterbanden zijn inderdaad verplicht in Duitsland. Dat ze dat niet weten of erover liegen bij het verhuurbedrijf, is echt belachelijk. Ik zou ze inderdaad tot op het bot uitkleden voor alle kosten die jullie moeten maken. Oeh, een koude douche bij Radar (Kassa, wat is het) en alles
Succes jongs.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-12-2014, 14:53
Verwijderd
Ja, als jullie naar het verhuurbedrijf gingen van "wij willen graag een auto met winterbanden" en die man daar heeft jullie er koppig uitgepraat, dan zijn ze toch echt medeverantwoordelijk.
Oud 27-12-2014, 17:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt als oplichting (als ze wel degelijk wisten dat winterbanden nodig/verplicht waren) of nalatigheid (aangezien ze het toch wel zouden moeten weten, en jullie er nog specifiek naar gevraagd hebben). In beide gevallen lijkt het me dat ze gewoon al je onkosten moeten vergoeden. Hier zijn winterbanden iets van 6 maanden van het jaar verplicht, ongeacht het weer.
Oud 27-12-2014, 21:28
Verwijderd
Dat weten ze echt wel. Winterbanden zijn al fucking lang verplicht in Mofrika. Echt.
Oud 27-12-2014, 21:29
Verwijderd
Ik zou ze bellen, zeggen dat ik de auto laat staan als ze niet met een oplossing komen en een andere auto ga huren en dat ze het maar uit moeten zoeken.
Oud 31-12-2014, 15:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat 2 van die kutwijven de portemonnee van mijn oma van 90 hebben gejat bij de AH. Als ik het gezien zou hebben had ik ze helemaal de tering geschopt denk ik.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 31-12-2014, 19:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat er 2 ezels mishandels zijn op nog geen 2 km van mijn huis...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-02-2015, 10:22
Verwijderd
Degene die draaiboek zou maken van ons project heeft erin beschreven hoe de samenwerking ging
Oud 01-02-2015, 11:16
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Meer autoleed.
Vorige week gingen we een auto huren, althans, mijn huisgenoot ging dat doen. Wij hadden gezegd dat we gingen skieën in Duitsland, we vroegen specifiek om winterbanden. De man bleef bij hoog en laag volhouden dat dat echt niet nodig was, je kon prima rijden met sneeuw met zomerbanden en het was meer iets van 'vroeger' dat grote verschil in zomer en winterbanden, deze banden zouden gewoon voldoen. Ondanks dat m'n huisgenoot het nog een paar keer extra heeft gevraagd voor de zekerheid of dat wel écht kon bleven ze volhouden van wel en dat het ook niet verplicht was.

De heenreis ging prima aangezien er geen sneeuw lag. Je raadt het al, toen het vanmorgen ging sneeuwen zijn we ongeveer 40 km gereden. Het was toen net begonnen met sneeuwen. Best glad, maar op zich prima te doen, niemand reed harder dan 50. Totdat het echt hard ging sneeuwen. De auto ging alle kanten op en we zijn (toevallig) voor een hotel gestopt omdat het geen doen was en levensgevaarlijk. Daar kwam net een hotelmedewerker aangelopen en die vroeg wat er loos was. Hij lachte ons een beetje uit dat we met zomerbanden reden en wist ons te vertellen dat als de polizei dit zou zien we beboet zouden worden omdat je niet alleen jezelf maar ook anderen in gevaar brengt. Het is gewoon verplicht hier. Die hotelmedewerker heeft stad en land afgebeld om voor ons ergens winterbanden en/of sneeuwkettingen te regelen maar alles is gesloten of ze hebben het niet.
Ik bel dus dat noodnummer van het verhuurbedrijf. Ik leg het verhaal uit. "dit nummer is alleen voor pech en schade mevrouw.' Ik leg uit dat we niet voor of achteruit kunnen en dat ik dat zelf pech noem. Je kon gewoon horen dat ze helemaal geen zin hadden om iets voor ons te doen, bijdehandte tyfusleijers, we moesten zelf maar garages langsgaan en dingen regelen. Ben echt zwaar geirriteerd geraakt, vooral omdat het volgens hen ook niet nodig was winterbanden te nemen. Zeggen ze doodleuk dat we ons gezonde verstand hadden moeten gebruiken en zelf ook wel hadden kunnen bedenken dat je op deze manier niet kan rijden. Wat een antwoord!!!

Ze kwamen met een optie dat we maar een taxi moesten bellen en dan in de rondte gaan rijden om ergens sneeuwkettingen te kopen, dat zouden ze vergoeden tot 100 euro. Gezegd dat dit een krankzinnige optie is. Na veel pijn en moeite hebben ze ons toegezegd 'iets' te gaan regelen. Na zelf een keer of 7 gebeld te hebben en flink door te duwen kregen we eindelijk iemand aan de lijn met een hoger iq dan een sperzieboon.
Een overnachting konden ze ons niet aanbieden, andere hulp ook niet, jammer de bammer en zoek het maar uit. Na flink aandringen ging hij het dan eindelijk met zijn leidinggevende overleggen. Nu zijn we ruim 3,5 uur verder en ze hebben gezegd een klein deel van onze overnachting te zullen vergoeden maar dat ze erbij blijven dat ze niks verkeerds hebben gedaan maar dat ze het zo lullig voor ons vinden en omdat we zo redelijk bleven aan de telefoon.....Blijkbaar is dit de service die je dus krijgt!! We hadden het adres doorgegeven, begint die man ook nog te mekkeren dat we een heel duur hotel hebben. Ja, alsof we dat in de hand hebben. Er is hier verder een supermarkt en een kerk en dan houdt het zo'n beetje op.
Dat is toch allemaal van de ratten besnuffeld? Echt ongelooflijk!! We zijn verder niet in discussie gegaan maar ze kunnen erop rekenen dat wij het hele bedrag gaan declareren. De tijd de we nu kwijt zijn krijgen we niet meer terug. Volgens de berichten gaat het morgen niet meer sneeuwen en kunnen we naar ons oorspronkelijke verblijf rijden om spullen op te halen. We hebben dus helemaal niks bij ons, geen schoon ondergoed niks. Net wat tandenborstels e.d. gekocht en die rekening sturen we ook mooi door.

De mensen in het hotel zijn echter wel van heel goede wil. M'n zoon mag nu gratis daar slapen en hoeven alleen m'n huisgenoot en ik te betalen bovenop al dat gebel dus al naar garages e.d.
Wtf. Aansprakelijk stellen voor alles inderdaad.
Citaat:
Winterbanden zijn inderdaad verplicht in Duitsland. Dat ze dat niet weten of erover liegen bij het verhuurbedrijf, is echt belachelijk. Ik zou ze inderdaad tot op het bot uitkleden voor alle kosten die jullie moeten maken. Oeh, een koude douche bij Radar (Kassa, wat is het) en alles
Succes jongs.
Kanniewaarzijn!
Oud 01-02-2015, 19:00
Jongenuittwente
Avatar van Jongenuittwente
Jongenuittwente is offline
dat whatsapp het bij mij niet deed
__________________
mijn opa en oma zeggen altijd, geef je ogen de kost
Oud 14-02-2015, 14:14
marn20
marn20 is offline
Mijn zusje had 3 vriendinnen te logeren, en toen ik dus sliep werd ik om 00:15 wakker vanwege hun gelach. Om 5:10 weer wakker geworden omdat mijn andere zusje gisteren(vrijdag) om zes uur in Zwolle moest zijn en haar wekker was vergeten uit te zetten of het geluid daarvan
Oud 15-02-2015, 07:43
Verwijderd
Klinkt voor mij als een heerlijke nacht
Oud 23-02-2015, 11:15
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Mensen die denken dat je Cathy uitspreekt als keetie.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 23-02-2015, 12:10
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Mensen die denken dat je Cathy uitspreekt als keetie.
Hoe dan?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 23-02-2015, 12:41
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Keffie.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 23-02-2015, 12:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe dan?
Anders stond er wel Katie of Catie lijkt me.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-03-2015, 00:51
Verwijderd
Het is best lastig een middelbare school te vinden die aan onze eisen voldoet. Alles moet maar leuk en creatief zijn de hele tijd. Al die sites staan vol met pedagogische termen maar echt over de top. Net of alle scholen een soort Spangas-school willen zijn waar ruimte wordt geboden aan elk knotsgek idee dat opborrelt.

Ons jong heeft meer aan structuur en autoriteit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag
Dingaantouwtje
60 26-02-2010 22:59
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Femke Halsema is niet geschikt als lijsttrekker
Boogie
107 02-02-2003 19:19
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.