Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2014, 05:25
Verwijderd
Ja, maar er is dus amper papier. Die toren is wel een goed idee.

De koekjesdingen heb ik gemaakt. Volgens mij is het niet echt lekker.
Advertentie
Oud 08-06-2014, 05:28
Verwijderd
Wat voor spullen zijn er wel?
Oud 08-06-2014, 05:57
Verwijderd
Ik hoopte op een lijst, maar ik vrees dat je de toren aan 't bouwen bent. Dan ga ik maar slapen.
Oud 08-06-2014, 08:31
Verwijderd
Ik vond de Elvis gisteravond maar heel erg matig Sarah! Ik vond de band onrustig en gehaast en Elvis zelf vond heel verveeld overkomen. Maar het kan ook zijn dat dat wel de act van de echte Elvis was, dat weet ik dan weer niet. Ik vond Eddie Floyd en Otis Redding III wel fantastisch!
Oud 08-06-2014, 08:32
Verwijderd
Oh, maar stemtechnisch gezien leek hij wel echt heel goed en wassie ook hewoon wel goed.
Oud 08-06-2014, 09:36
Verwijderd
Het stortregent zo hard nu dat de straat helemaal onder de bruine smurrie zit. Zoveel water heb ik nog nooit hier gezien. Het stroomt lekker de berg af als een rivier.
Oud 08-06-2014, 10:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bij Buienradar kleurt het ook helemaal rood boven Zuid-Limburg.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-06-2014, 10:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Holy crap, dat komt ook rap deze kant op
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-06-2014, 10:44
Verwijderd
En de bui is weer weg. Gelukkig schijnt de rest van de dag de zon
Oud 09-06-2014, 08:30
Verwijderd
Oeps, heel leuk feestje gehad, bij mij thuis, alleen de vuurkorf was een beetje stukkig/omgevallen/omgestoten/iets en toen zijn we verder gegaan op de tegels maar er zijn er nu 3 gebarsten, van de hitte denk ik
Oud 09-06-2014, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Het stortregent zo hard nu dat de straat helemaal onder de bruine smurrie zit. Zoveel water heb ik nog nooit hier gezien. Het stroomt lekker de berg af als een rivier.
Citaat:
Bij Buienradar kleurt het ook helemaal rood boven Zuid-Limburg.
Citaat:
En de bui is weer weg. Gelukkig schijnt de rest van de dag de zon
Ik wilde om 9 uur gaan fietsen gisteren. Keek nog even op weeronline. Wat, regen? Wat een onzin! Toch maar even buienradar checken. Euh, wat is die rare kleur die op ons afkomt (ja rood dus, ik ben kleurenblind, thanks voor de uitleg kuifmees)? Ok ik wacht wel tot 10.45 dan zou het ver over moeten zijn.

En hallo toen kwam er rond 10.15 uur toch een berg stront naar beneden vallen met onweer en alles en vanaf 10.45 stralende zon
Oud 09-06-2014, 09:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het schijnt hier vannacht ook flink raak te zijn geweest. Ik heb er weinig van gemerkt. Wij gingen weg van de overbuurman toen het begon te flitsen en eenmaal in bed heb ik nog net meegekregen dat het begon te hozen. Goed voor de plantjes wel, staan er weer fris en fruitig bij.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-06-2014, 09:49
Verwijderd
Ik ging slapen om 1 uur en werd wakker van het onweer om 3 uur.
Oud 09-06-2014, 11:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Euh, wat is die rare kleur die op ons afkomt (ja rood dus, ik ben kleurenblind, thanks voor de uitleg kuifmees)?
Pffff.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-06-2014, 11:38
Verwijderd
Wat een slecht artikel. En deze is ook schaamteloos, trouwens. Er straalt echt van alle kanten vanaf dat ze regelmatig geld krijgen in ruil voor product placement. Het zou me niks verbazen als de blog grotendeels in leven is geroepen met dat doel in 't achterhoofd, maar ze zijn er helemaal niet goed in.

Hey, NSMBL, als jullie in de statistieken gaan nalopen waar er naar jullie gelinkt wordt en hier uitkomen - stuur maar een PM'tje met een aanbod, dan kom ik jullie advies geven over hoe 't wel moet.
Oud 09-06-2014, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Pffff.
Ik zat serieus te twijfelen welke kleur dat was, rood is voor mij de minst opvallende/minst duidelijke kleur van allemaal, maar ik begreep wel dat het waarschijnlijk geen goed nieuws was

Penelopepop check buienradar 24 uur vooruit, vannacht krijgen wij weer gigantisch noodweer en de rest van NL niet
Oud 09-06-2014, 12:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mensen (mannen) die kleurenblind zijn echt enorm grappig mijn collega zei ooit 'zie je die groene auto daar?' waarop ik kon zeggen 'als je die gele bedoelt, dan ja'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 12:22
Verwijderd
Citaat:

Penelopepop check buienradar 24 uur vooruit, vannacht krijgen wij weer gigantisch noodweer en de rest van NL niet
Zoals meestal rond 3/4 uur moet het ook tekeer gaan hier.
Ads door Google
Oud 09-06-2014, 13:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er stonden net wat kinders voor mijn deur met cupcakes voor Kika. Nu heb ik voor 50 cent de zoetste cupcake ever, want ik mocht zelf zeggen wat ik erop wilde en ik zei 'maak er maar wat van' holy shit, suiker, 6575 verschillende Dr Oetker toppings, slagroom, marsepein.. En verdorie nog best lekker en met een parasolletje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 14:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik zat serieus te twijfelen welke kleur dat was, rood is voor mij de minst opvallende/minst duidelijke kleur van allemaal, maar ik begreep wel dat het waarschijnlijk geen goed nieuws was

Penelopepop check buienradar 24 uur vooruit, vannacht krijgen wij weer gigantisch noodweer en de rest van NL niet
Omdat de rest van Nederland beter is
Oud 09-06-2014, 14:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En ik ga zo met 30 graden in de bioscoop zitten
Oud 09-06-2014, 14:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben intens tevreden met m'n nieuwe bikini trouwens
Oud 09-06-2014, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Er stonden net wat kinders voor mijn deur met cupcakes voor Kika. Nu heb ik voor 50 cent de zoetste cupcake ever, want ik mocht zelf zeggen wat ik erop wilde en ik zei 'maak er maar wat van' holy shit, suiker, 6575 verschillende Dr Oetker toppings, slagroom, marsepein.. En verdorie nog best lekker en met een parasolletje
Kinderen
Oud 09-06-2014, 15:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, kinderen blijven kut, maar als ze cupcakes hebben zijn ze al een stukje minder kut
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 15:09
Verwijderd
Citaat:
En ik ga zo met 30 graden in de bioscoop zitten
De Nederlandse bioscopen zijn je dankbaar. Het zal niet de eerste keer zijn dan een film in Nederland flopt omdat het tijdens de première en de weken erna toevallig lekker weer is.

Naar welke film ga je?
Advertentie
Oud 09-06-2014, 15:14
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
De Nederlandse bioscopen zijn je dankbaar. Het zal niet de eerste keer zijn dan een film in Nederland flopt omdat het tijdens de première en de weken erna toevallig lekker weer is.

Naar welke film ga je?
Maleficent Maar we hebben besloten voor de voorstelling van 19.30 te gaan ipv 17.00.
Oud 09-06-2014, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, kinderen blijven kut, maar als ze cupcakes hebben zijn ze al een stukje minder kut
Ik wist dat die uitleg kwam
Oud 09-06-2014, 15:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit te twijfelen of ik morgen naar Arcade Fire in Antwerpen zal gaan.
Ik zag gisteravond namelijk ineens dat twee vrienden van me er heen gaan, dus ik reageerde zo van '*huilie* Zo tof, Owen Pallett komt ook, jaloeeers ' en toen bleken er nog kaartjes te zijn.
Maarrrr, er zijn alleen zitplaatsen en ze zijn ook nog eens genummerd, dus dan zou ik ergens achteraan zitten in m'n eentje. En het is 44 euro.
Ik vind het ook een beetje jammer dat die ene vriend niet eerder wat had gezegd, want hij weet dat ik ook uberfan ben en vroeger belde hij van tevoren of hij ook voor mij een kaartje kon bestellen, maar de laatste tijd word ik dus nogal vaak vergeten om watvoor reden dan ook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-06-2014, 15:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan het niet laten

Aan een speeltuin wonen helpt trouwens ook niet met mijn kinderliefde, dus ik ga me zo weer inschrijven bij Woonnet niet omdat ik hier zo verschrikkelijk woon hoor, maar ik wil hier toch ook niet for ever wonen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 15:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wil je weer naar DH of zit je wel lekker in Duft?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-06-2014, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen idee, ik heb zelfs Den Hoorn aangevinkt nu Ik kwam tot de conclusie dat alle buurten in alle steden kut zijn en ik kom toch over een paar jaar pas in aanmerking voor een huis, dus ik laat het effe lekker lopen en dan zie ik wel waar ik dan ben. Misschien ga ik dan wel samenwonen ofzo.

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Maleficent Maar we hebben besloten voor de voorstelling van 19.30 te gaan ipv 17.00.
Daar gaan mijn schoonmoeder en ik overmorgen heen!

Citaat:
Ik heb geen idee, ik heb zelfs Den Hoorn aangevinkt nu Ik kwam tot de conclusie dat alle buurten in alle steden kut zijn en ik kom toch over een paar jaar pas in aanmerking voor een huis, dus ik laat het effe lekker lopen en dan zie ik wel waar ik dan ben. Misschien ga ik dan wel samenwonen ofzo.

Oud 09-06-2014, 18:45
Verwijderd
Volgens rtl is er flinke wind bij rozepop, maar er beweegt hier geen blaadje. En we wonen er maar 2km vanaf. Het rommelt een klein beetje in de lucht. Code rood komt eraan
Oud 09-06-2014, 19:02
Verwijderd
Opeens fietst iedereen snel naae huis
Oud 09-06-2014, 19:14
Verwijderd
Houd ons op de hoogte!
Oud 09-06-2014, 19:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww die arme mensen op Pinkpop
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 09-06-2014, 19:18
Verwijderd
Mijn tante is er nu nog en vertikt weg te gaan. Pompen of verzuipen gaat ze.


Het lijkt net nacht zo donker
Oud 09-06-2014, 19:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik was vanmiddag in 5 seconden doorweekt dankzij een vrij extreme regenbui. Daarna scheen de zon weer en kwam het allemaal goed.

Zo nu nog even genieten van de nieuwe tuinligbedstoel units
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-06-2014, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Speelt Metallica niet vanavond? Pompen of verzuipen it is dan, voor de die hards
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 19:32
Verwijderd
Ja
Oud 09-06-2014, 19:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Echte festivalgangers laten zich niet wegjagen door een beetje modder en regen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 19:38
Verwijderd
Ze willen na de buien alles hervatten
Oud 09-06-2014, 19:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, je kan Metallica niet afzeggen

Goed, ik ga douchen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2014, 20:00
Verwijderd
Metallica treedt weer op
Oud 09-06-2014, 20:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik dacht dat jij metal niets aan vond, Sadye?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-06-2014, 20:03
Verwijderd
Klopt, maar gewoon dat pinkpop doorgaat
Oud 09-06-2014, 20:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zit je alweer vanaf je heuvel te kijken?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-06-2014, 20:07
Verwijderd
Nee hoor veel te vies weer
Oud 09-06-2014, 20:48
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Daar gaan mijn schoonmoeder en ik overmorgen heen!



Hij is echt intens slecht. En wij zijn niet bepaald kritisch filmpubliek
Oud 09-06-2014, 20:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.