Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 14:25
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Wat is jouw eerste indruk van de tweede fase.

De mijne is weinig huiswerk en best wel relaxed en slaperige uren. Tot nu toe vind ik de vakken extreem makelijk maar, de wat moeilijke vakken krijg ik nog. Ik ben beniewd...........

ps. de topic titel moet eigelijk zijn voor de 4de klasser maar, ik kon hem niet meer veranderen .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 15:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2004, 14:50
Verwijderd
in het begin van vorig jaar vond ik het redelijk relaxed. Eindelijk geen leraren meer die liepen te zeuren over het huiswerk dat je af moest hebben. De banduren die we zelf mochten kiezen en gewoon een hele relaxte sfeer in de lessen. Ik deed in het begin ook heel weinig. tot de tentamen week eraan kwam ik heb hem overleefd maar dat was het ook. volgende periode's toch maar harder gaan werken, ben uiteindelijk goed overgegaan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 16:57
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Bijna alles is herhaling,dat vind ik echt saaai. Als ik alles spijbel tot de toestweek zou ik het nog halen volgens mij. Maar daarentegen kwam ik er wel achter dat de leraren gewoon met kleine letters op een studiewijzer 'werkstuk inleveren' zetten en aan het begin van het jaar een stenciltje uitdelen met wat er in dat werkstuk moet staan, zonder er verder aandacht aan te besteden. Geen tijd in de les meer dus Tja, da's plannen
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 16:58
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-09-2004 @ 15:50 :
in het begin van vorig jaar vond ik het redelijk relaxed. Eindelijk geen leraren meer die liepen te zeuren over het huiswerk dat je af moest hebben.
Nou, bij ons lijken ze alleen maar te kunnen zeiken. Elke les sturen ze iedereen eruit die geen huiswerk/spullen bij zich heeft, met als gevolg dat er meestal maar 9 mensen overblijven.
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:04
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 10-09-2004 @ 17:58 :
Nou, bij ons lijken ze alleen maar te kunnen zeiken. Elke les sturen ze iedereen eruit die geen huiswerk/spullen bij zich heeft, met als gevolg dat er meestal maar 9 mensen overblijven.
Zo ging dat bij ons vorig jaar (4 havo) ook. Vet lomp, veel leraren gingen huiswerk controleren en gaven ook gewoon huiswerk op etc. Best vaag, het idee van de tweede fase is toch dat je zelf leert plannen? Dit jaar is het veel minder, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:30
Verwijderd
Prima, fijn, ik vind het wel prima zo, het is niet heel erg anders als in de derde bij mij alleen je moet wel iets meer doen. In de eerste lessen leggen die docenten vet veel uit (logisch) maar daarna mag je gewoon lekker zelfstandig je shit doen!

prima
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Mother Earth schreef op 10-09-2004 @ 17:58 :
Nou, bij ons lijken ze alleen maar te kunnen zeiken. Elke les sturen ze iedereen eruit die geen huiswerk/spullen bij zich heeft, met als gevolg dat er meestal maar 9 mensen overblijven.
nou gelukkig bij mij neit, ja wel eens een enkele leraar die controleerde maar gelukkig niet veel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:12
Quinta
Avatar van Quinta
Quinta is offline
nou mijn indruk van de 2e fase is nu, dat je daar echt hele lange dagen moet draaien. en van je verwacht word dat je alles zelfstandig kan doen. ik vind alle vakken nu wel wat moeilijker. en je moet ook rekening houden met de toetsweken dus alles goed verdelen zodat je het tijdens de toetsweek allemaal kent.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:12
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Hmm... volgens mij wel wat meer werkstukken enzo allemaal, maar voor de rest niet zoveel anders dan de 3e. Wordt denk ik ook wel een aardig makkelijk jaartje (op Frans en Duits na ).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:10
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Quinta schreef op 10-09-2004 @ 19:12 :
nou mijn indruk van de 2e fase is nu, dat je daar echt hele lange dagen moet draaien. en van je verwacht word dat je alles zelfstandig kan doen. ik vind alle vakken nu wel wat moeilijker. en je moet ook rekening houden met de toetsweken dus alles goed verdelen zodat je het tijdens de toetsweek allemaal kent.
ja ,maar ik heb altijd al toetsweken gehad .

En ik vind het op dit moment vét makelijk , ik loop bij de meeste vakken voor zonder iets voor te doen. Dan denk ik doe ik nu iets fout, zie ik iets over het hoofd?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:16
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ach, ik vond het hele studiehuis nogal slaapverwekkend en saai. Sommige docenten probeerden er nog iets van te maken, maar dat waren er maar weinigen helaas. Behalve de onderlinge gezelligheid was het nou nooit echt leuk qua lessen op school.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 10-09-2004 @ 21:10 :
ja ,maar ik heb altijd al toetsweken gehad .

En ik vind het op dit moment vét makelijk , ik loop bij de meeste vakken voor zonder iets voor te doen. Dan denk ik doe ik nu iets fout, zie ik iets over het hoofd?
nee hoor, in het begin kan dat heel goed maar na verloop van tijd zul je wel meer moeten gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:20
Verwijderd
Voor mij was de 4e niet zo heel veel verschillend van de 3e, vreemd genoeg.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:21
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-09-2004 @ 21:16 :
nee hoor, in het begin kan dat heel goed maar na verloop van tijd zul je wel meer moeten gaan doen.
Ja, zal wel aangezien ik in de 5de erook nog wib2 en na2 bij krijgt en in de 5de schei2 en in de tweede helft van de 4de klas ec1 , maar dan vervallen de vakken ckv en ge1 dus heb ik dus 1 uur minder dan nu.

Maar we moeten nu wel weinig leren voor de tentamen week bijv. scheikunde h1, heb ik bijna al af. enz. enz.

Maar de meeste bij ons hebben nog weinig huiswerk, ik zorg ervoor dat de planner bij hou. Ik hoop dat ik een beetje goede cijfers haal op de tentamen week.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 10-09-2004 @ 21:21 :
Ja, zal wel aangezien ik in de 5de erook nog wib2 en na2 bij krijgt en in de 5de schei2 en in de tweede helft van de 4de klas ec1 , maar dan vervallen de vakken ckv en ge1 dus heb ik dus 1 uur minder dan nu.

Maar we moeten nu wel weinig leren voor de tentamen week bijv. scheikunde h1, heb ik bijna al af. enz. enz.

Maar de meeste bij ons hebben nog weinig huiswerk, ik zorg ervoor dat de planner bij hou. Ik hoop dat ik een beetje goede cijfers haal op de tentamen week.
als jij gewoon je best doet moet dat lukken, je bent niet voor niets al in 4 vwo beland.
en de eerste toetsweek is mss nog niet super zwaar, maar onderschat het ook niet. sommige dingen tellen al mee voor je eindcijfers dus oppassen!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:38
Quinta
Avatar van Quinta
Quinta is offline
Citaat:
I love stars schreef op 10-09-2004 @ 21:10 :
ja ,maar ik heb altijd al toetsweken gehad .

En ik vind het op dit moment vét makelijk , ik loop bij de meeste vakken voor zonder iets voor te doen. Dan denk ik doe ik nu iets fout, zie ik iets over het hoofd?
vreemdgenoeg heb ik dat niet. terwijl ik vorig jaar op vwo zat en ik overal voldoendes op had. (ik heb er zelf voor gekozen om niveau lager te doen) en ik dit jaar in 4 havo zit en ik nu ineens moeite krijg tenminste ik moet ff moeite doen om het te begrijpen of ik ben het in de vakantie gewoon vergeten.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:42
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
4e klas was achteraf gezien niet zo heel moeilijk. Wel relaxed eigenlijk.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
'k begon dit jaar en dacht van: 'nou 4e klas... dat wordt een relaxt rooster en weinig boeken.. ook zou 't niet al te meoilijk worden want ik heb bijna alleen maar vakken die ik leuk/makkelijk vind. (nt)' maar dat viel wel ff tegen
eerst krijg ik een stapel boeken van hier tot tokio en een rooster van 30 uur (alweer gereduceerd tot 28 uur) en wiskunde snap ik geen f.. meer van. best kut eigenlijk

wel vind ik de bg uren (waarin je gewoon huiswerk kan maken) wel erg relaxt.. zo maakte ik vorig jaar nooit huiswerk voor natuurkunde maar als ik nu een bguur natuurkunde heb moet ik dat wel doen... wat zeker wel scheelt (jammer dat we die uren nog neit zelf mogen plannen)

en natuurlijk de lab-uren in ons geweldige laberatorium (fout geschreven ) is wel cool... echt zo'n 'science lab' (zo wordt 't genoemd iig )
de vakken vind ik ook wel leuk behalve wiskunde dat snap ik niet meer en loop ik erg bij achter dat vind ik echt stom.. en anw zo'n onzin 'k bedoel ik heb wiskunde, natuurkune en scheikunde zijn dat nog niet genoeg 'natuurwetenschappen'?

maargoed tot nu teo gaat het plannen nog redelijk (niet dat ik denk dat dat zo blijft maar geod....)

ohja en dat je 1 uur in de week legaal mag spijbelen da's natuurlijk ook beter (nee hoor mevrouw, we zullen er geen gewoonte van gaan maken )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2004, 22:22
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Het leukste van de 4de klas is dat ik de vakken heb dat ik goed in ben Ja verder alleen de leukste docenten
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 22:42
Venomous
Venomous is offline
Ik heb pas 4 dagen les gehad. En tot nu toe vind ik het best wel relaxt. Ik kan nu al merken dat ik dit jaar veel meer vrijheid heb wat ik wel fijn vind. En dat van het studiehuis vind ik eigelijk niet zo erg, want ik concentreer me veel beter op school dan thuis. Maar of ik het studiehuis echt fijn vind weet ik niet. Het is namelijk pas vanaf volgende week verplicht.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 00:07
Verwijderd
Beetje gaar die B-uren. Ik bedoel, leuk bedacht hoor, maar ik denk niet dat het een geweldige uitvinding is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:57
Verwijderd
Citaat:
dltnsrt schreef op 11-09-2004 @ 01:07 :
Beetje gaar die B-uren. Ik bedoel, leuk bedacht hoor, maar ik denk niet dat het een geweldige uitvinding is.
bij ons heet het banduren, ach opzich wel handig kan je je huiswerk al in maken enzo. maar ook een moeilijk systeem van ons moeten we het op de computer inplannen, werkt nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:59
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
wat is een b(and)-uur?
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 11-09-2004 @ 10:59 :
wat is een b(and)-uur?
een uur dat je zelf in je rooster moet inplannen naar welk soort vak of ruimte je gaat.. iets van 5/6 per week.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:18
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-09-2004 @ 11:00 :
een uur dat je zelf in je rooster moet inplannen naar welk soort vak of ruimte je gaat.. iets van 5/6 per week.
Bij ons heten ze k-uren,, het zijn er 8 per week. 2 op maandag, 1 op dinsdag 2 op woensdag , 2 op donderdag en 1 op vrijdag. Je moet dan voor donderdag inteken (op de comp) dat kan een bepaald vak zijn , of de mediatheek of de stilte ruimte. Je hoeft niet perse aan het vak te werken waarvoor je hebt ingetekent. Spijbelen lukt niet omdat, de docenten iedereen die er is met een lijstje aftekenen en als je er niet bent dan spijbel je dus en bij 3 keer spijbelen verlies je herkansingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 10:18
Symphony
Avatar van Symphony
Symphony is offline
ik raak mijn studiewijzers kwijt, heb altijd de verkeerde boeken (maar dat had ik op de bavo ook ) en ik heb niet echt het idee dat je nu opeens veel moet gaan doen. veel afkortingen voor weinig soeps
kortom, je kunt er nog geen half uur mee vullen
gelukkig
__________________
Dulce et decorum est pro patria mori
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 11:18 :
Bij ons heten ze k-uren,, het zijn er 8 per week. 2 op maandag, 1 op dinsdag 2 op woensdag , 2 op donderdag en 1 op vrijdag. Je moet dan voor donderdag inteken dat kan een bepaald vak zijn , of de mediatheek of de stilte ruimte. Je hoeft niet perse aan het vak te werken waarvoor je hebt ingetekent.
ja zo is het ongeveer bij ons ook, is voor iedereen net weer anders per school maar het komt op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:22
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-09-2004 @ 11:20 :
ja zo is het ongeveer bij ons ook, is voor iedereen net weer anders per school maar het komt op hetzelfde neer.
ok, maar heel veel scholen kennen het systeem niet. Ik vind het wel handig je schiet zo lekker met je huiswerk op. Ik heb 32 lesuren per week en iemand anders uit mn klas 34
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 11:22 :
ok, maar heel veel scholen kennen het systeem niet. Ik vind het wel handig je schiet zo lekker met je huiswerk op. Ik heb 32 lesuren per week en iemand anders uit mn klas 34
oh dat valt nog meer hoor.. ik zit in de vijfde en heb er ook iets van 32.. maar daar zitten geen vakjes meer bij als maatschappijleer en anw die je heel makkelijk kan doen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:28
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-09-2004 @ 11:24 :
oh dat valt nog meer hoor.. ik zit in de vijfde en heb er ook iets van 32.. maar daar zitten geen vakjes meer bij als maatschappijleer en anw die je heel makkelijk kan doen.
Wat doe je dan precies , profiel vrije deel enz.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:59
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik er ik het in de 4e nou niet echt super anders aan toe vond gaan dan in de 3e. De studiewijzers gebruikten we al, alleen tussenuren bestaan in de onderbouw niet. Vond wel dat de hoeveelheid werk flink was toegenomen, maar dat was omdat ik al direct 4 vakken in dat jaar moest gaan afsluiten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:11
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Geen verschil met vorig jaar. Je zou veel zelfstandiger werken en blablabla maar nog steeds wordt er elke les gecontroleerd of je je huiswerk wel af hebt
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:20
Verwijderd
ik vond t vorig schooljaar echt kut, je kreeg een planner en voor de rest zocht je het maar uit...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 11-09-2004 @ 14:20 :
ik vond t vorig schooljaar echt kut, je kreeg een planner en voor de rest zocht je het maar uit...
Dat is toch niet zo ernstig ?

Maargoed het zal wel anders zijn omdat ik dat al best lang moet doen (1e)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:02
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Verschrikkelijk saai. Vooral als je het voor de 2e keer doet.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 11:28 :
Wat doe je dan precies , profiel vrije deel enz.
ik doe EM met bio1 en MO maar omdat ik bio 4 uur per week heb maar een half jaar is het gewoon zwaar dit half jaar..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2004, 17:06
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-09-2004 @ 17:07 :
ik doe EM met bio1 en MO maar omdat ik bio 4 uur per week heb maar een half jaar is het gewoon zwaar dit half jaar..
handig systeem

Ik heb volgende jaar gewoon het hele jaar door 2 uur bio.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 18:06 :
handig systeem

Ik heb volgende jaar gewoon het hele jaar door 2 uur bio.
ja das veel beter.. maar mijn school doeterg moeilijk ja.. gelukkig volgend half jaar 5 uur minder per week als ckv1 ook wegvalt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:40
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-09-2004 @ 19:29 :
ja das veel beter.. maar mijn school doeterg moeilijk ja.. gelukkig volgend half jaar 5 uur minder per week als ckv1 ook wegvalt.
Ik heb volgend jaar het hele jaar ckv .

Damn ik weet alle uren uit m'n hoofd
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 20:40 :
Ik heb volgend jaar het hele jaar ckv .

Damn ik weet alle uren uit m'n hoofd
haha dat weet ik ook hoor maar ik heb het vorig jaar ook heel jaar gehad, nu nog halfje en dan ben ik klaar...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 20:40 :
Ik heb volgend jaar het hele jaar ckv .

Damn ik weet alle uren uit m'n hoofd
Ik heb dit jaar ckv1, volgend jaar anw en ik heb biologie1 tot december volgend jaar

Ik weet ook alle uren uit mijn hoofd dus het is niet zo raar
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 11-09-2004 @ 14:26 :
Dat is toch niet zo ernstig ?

Maargoed het zal wel anders zijn omdat ik dat al best lang moet doen (1e)
ja wel want ik kan niet plannen en de eerste 3 jaar werd alles verteld hoe het moest en kreeg je huiswerk op, dat was veel makkelijker...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-09-2004 @ 15:22 :
ja wel want ik kan niet plannen en de eerste 3 jaar werd alles verteld hoe het moest en kreeg je huiswerk op, dat was veel makkelijker...
met plannen moet je het gewoon over de week verdelen, echt niet veel moeilijks aan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:08
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 12-09-2004 @ 09:04 :
Ik heb dit jaar ckv1, volgend jaar anw en ik heb biologie1 tot december volgend jaar

Ik weet ook alle uren uit mijn hoofd dus het is niet zo raar
maar ik ook sl van bijna alle uren en alle uren hoeveelheid van de 4de 5de en 6de. Maar gelukkig ken ik mn rooster niet uit mn hoofd.

Weet iemand al welke opleiding hij/zij witl doen?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:02
Mindfields
Mindfields is offline
Heerlijk, na 2 jaar derde was ik wel toe aan de vierde. Dit is echt iets voor mij, allemaal leuke vakken, tussenuurtje hier en daar.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 06:28
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-09-2004 @ 15:22 :
ja wel want ik kan niet plannen en de eerste 3 jaar werd alles verteld hoe het moest en kreeg je huiswerk op, dat was veel makkelijker...
Ja, ik weet het, maar ik vind het wel stom dat ze je er niet op voorbereiden dan , iemand meteen in het diepe gooien is ook lullig..

Maar ik zit op een dalton school dus daar moet je al vroeg plannen dus de verandering is niet zo ernstig .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 13-09-2004 @ 07:28 :
Ja, ik weet het, maar ik vind het wel stom dat ze je er niet op voorbereiden dan , iemand meteen in het diepe gooien is ook lullig..

Maar ik zit op een dalton school dus daar moet je al vroeg plannen dus de verandering is niet zo ernstig .
ik geloof dat daar ook verandering in gaat komen, de overheid wil al een groot stuk kinderen leren plannen in de derde zodat de overstap niet te groot is.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:28
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-09-2004 @ 10:46 :
ik geloof dat daar ook verandering in gaat komen, de overheid wil al een groot stuk kinderen leren plannen in de derde zodat de overstap niet te groot is.
plannen wat moeilijk

tis geen kwestie van leren , maar van doen en tijd maken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 13-09-2004 @ 20:28 :
plannen wat moeilijk

tis geen kwestie van leren , maar van doen en tijd maken.
daarom, of je gewoon aan de planners houden die de leraren je geven.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 20:03
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-09-2004 @ 20:50 :
daarom, of je gewoon aan de planners houden die de leraren je geven.
Maar wij hebben eng. worodjes leren tussen door word er strond ziek van , elke dag (op di en za. na) leer ik er een half uur aan .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #11
jennlalafer
242 21-01-2020 14:30
Lifestyle ideeen voor een disco avond met de 2de klassers?
k@rlijn
5 13-06-2010 15:32
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] [help!] Gemiddelde van cijfers etc.
Nafi
5 13-06-2009 15:47
Vrije tijd Formule 1: De Grand Prix van Hongarije op de Hongaroring in Budapest!!!
Mr.Oizo
46 25-08-2003 20:05
Liefde & Relatie Hij houdt niet meer van mij
ziggy
116 01-02-2003 13:36
Drugs & Alcohol 4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!!
girly_beau
39 09-01-2002 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.