Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 16:56
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
haha, dat moeten ze op lowlands ook hebben!!
Advertentie
Oud 28-08-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-08-2003 @ 17:56:
haha, dat moeten ze op lowlands ook hebben!!
neen, juist niet!
want dan zit ik meer daar dan op het terrein
Oud 28-08-2003, 16:59
belgo
Avatar van belgo
belgo is offline
Hebben ze ook, in die Essent tent (tegenover Dommelsch podium)
__________________
so young but so cold
Oud 28-08-2003, 16:59
Verwijderd
Er is internet op het terrein.
Oud 28-08-2003, 17:00
Verwijderd
had het nou niet gezegggt!

Oud 28-08-2003, 17:11
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
poorleno schreef op 28-08-2003 @ 17:58:
neen, juist niet!
want dan zit ik meer daar dan op het terrein
dat zou dan zeg maar gewoon aan jezelf liggen
Oud 28-08-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-08-2003 @ 18:11:
dat zou dan zeg maar gewoon aan jezelf liggen
het was ook heerlijk sarcastisch.
ben niet verslaafd
Oud 28-08-2003, 17:14
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
poorleno schreef op 28-08-2003 @ 18:13:
het was ook heerlijk sarcastisch.
ben niet verslaafd
het zou idd wel heeeel erg zijn
Oud 28-08-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-08-2003 @ 18:14:
het zou idd wel heeeel erg zijn
ja, en zo erg ben ik gelukkig niet
althans, nog niet
Oud 28-08-2003, 18:19
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-08-2003 @ 08:12:
Zo en nog eentje want de andere was VOL


ik heb er zin in, over een paar uren ga ik inslaan bij de lokale supermarkt en ben ik er klaar voor
doei brambi
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Oud 28-08-2003, 18:50
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ga vanavond mijn tas in pakken..
Ik ga morgen lekker weg, mijn tent zal er dan al gaan staan ..
__________________
bla
Oud 28-08-2003, 18:52
Verwijderd
ik ga ook vandaag alles inpakken, morgen nog de inkopen doen

en ik ben bang voor tenten
Oud 28-08-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 28-08-2003 @ 14:19:
En en ik heb een Muse kaartje van de Oor gewonnen. Dus.
Citaat:
scala schreef op 28-08-2003 @ 17:08:
En en ikookikook! voor mij geen lowlands helaas ivm werk maar dit maakt 't wel weer goedwahh
Me three
Oud 28-08-2003, 19:42
scala
scala is offline
Citaat:
Milk schreef op 28-08-2003 @ 19:54:
Me three
yay
Oud 28-08-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 28-08-2003 @ 19:50:
Ga vanavond mijn tas in pakken..
Ik ga morgen lekker weg, mijn tent zal er dan al gaan staan ..
zo ook voor mij.

yeaha0920101=1
Oud 28-08-2003, 22:29
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 28-08-2003 @ 21:06:
zo ook voor mij.

yeaha0920101=1
en voor mij.
Oud 30-08-2003, 18:02
Verwijderd
Regen.
Oud 31-08-2003, 12:07
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Zo ben weer terug van Pukkelpop.

Even een verslag.

Het weer viel inderdaad net zoals vorig jaar redelijk tegen(was nu wel iets beter gelukkig).
Had er eigenlijk vrij weinig van gehoord dat er zoveel mensen al naar huis waren gegaan door de regen. Erg jammer want ze hebben veel gemist. Wij (Danique en ik) hadden niet veel last van de regen. Kwam gelukkig nix de tent binnen.

Nou het festival zelf. Het was stukken beter georganiseerd dan vorig jaar. Qua modder was het minimaal eigenlijk.
Het enige wat enorm tegenviel waren de programma wijzigingen.

Op de eerste dag werd de line-up van de complete skate stage overhoop gehaald. ZONDER WAARSCHUWING.

Dus Rancid speelde vroeger Thrice later.Alkaline Trio speelde opeens in een tent. Erg jammer allemaal. Maar we hebben toch alles kunnen zien. Behalve Rancid dan.

Toppers van die dag:

1.Thrice(sumbliem, live stukken harder dan op cd, vaak naar metal neigend)
2. Alkaline Trio( speelde alle coole songs: (Private eye,Cringe etc.)
3. Boy Sets Fire( net zoals op de Deco tour erg goed)
4. Sparta( goed, maar omdat ze op de mainstage speelden kwam het geluid niet goed over)
5.Mogwai( zeer cool maar omdat Thrice begon zijn we daarheen gegaan)


Vrijdag

Begon wederom met regen en daarna veel zon.

Toppers:

1.Poison the well(heerlijk optreden, van laatste cd ook gelukkig veel nummers)
2.Cave in( veel oude metal-achtige nummers alleen komen ze net zoals Sparta beter tot hun recht in een tent of zaal)
3. Foo Fighters( ongeveer zelfde setlist als in HMH, erg energiek optreden met een grappige Dave Grohl)
4. Grandaddy( omdat AFI suckte zijn we naar grandaddy gegaan. HEEEEEEEEEEEEEl erg goed. Speelden zelfs Summer here kids)
5.The Vandals(goed optreden en eens een bassist die niet compleet naakt gaat).


Tegenvallers:

AFI( wat suckte die zeg. Het ging volgens mij meer om het image dan om de muziek. Zeer slecht gitaarspel en zang had weinig kracht in zn stem. En hij zag er ook niet uit)
Lagwagon( in de stromende regen konden zij het zich veroorloven om de mensen 3 kwartier te laten wachten. Het was ook nog eens half 1 snachts. boehhhhhhh)


Zaterdag

Dit was voor mij de beste dag. Qua bands in ieder geval.

Topbands:

1. Billy Talent( ik kende de cd al, en live waren ze echt super. Veel catchy nummers. Erg vet)
2.Saves the day( veel oude nummers zoals At your funeral en veel van de nieuwe cd die erggggg goed waren)
3. The Mars Volta( wel een zeer apart optreden, had ook bij tegenvallers kunnen staan. Speelden in totaal 2 Nummers die allebei rond de 20 minuten waren. Ik had liever wat meer liedjes van de cd gehad en minder gepingel) Wel een coole danser die Cedric)
4. Hell is for heroes( erg coole nummers net zoals op de Deco tour. Erg energiek.Alleen jammergenoeg geen merch)
5. Ataris(omdat the Mars Volta een kwartier eerder stopte kon ik toch nog wat meepikken van the ataris. Wederom erg goed)

Tegenvallers:

Matchbook Romance(tegenover de cd vond ik het niet echt goed. Zat geen power achter)
Pennywise( paar leuke liedjes, maar toch teveel van hetzelfde)



Gecancelde optredens:
Anti-flag( zanger Justin Sane was in Engeland door het podium gezakt en had iets gebroken)
Ska-p(hiervoor kwam Gazzoleen)
Jackass(hiervoor kwam Cult of Luna in de plaats)
Lucky7(hiervoor kwamen het veel beter the Blood Brothers)

Pretty Girls Make Graves was erg laat en werd verzet naar 23:50



Gekochte Merch:


Was wel zeer vet. Poison the well verkocht t-shirts voor 12 Euro en Zip-hoodie voor 25 Euro Zeer cheap dus. Was ook snel uitverkocht.

Ik heb dus een shirt en zip-hoodie gekocht van Poison the well.


Danique(Daphne) heeft gekocht:

1 Alkaline Trio zip-hoodie
1 Alkaline Trio shirt
1 Alkaline Trio cd
1 Saves The Day girlie
1 Poison The well zip-hoodie

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 12:12.
Oud 31-08-2003, 13:18
Verwijderd
*Ik ben na een half uur weggegaan bij the mars volta, ik zag toch geen flikker door die lange gasten voor me, en ik wilde the ataris gewoon helemaal zien. The mars volta zie ik nog wel in de melkweg.
*En ja ik ben een merchhoer, maar the alkaline trio is gewoon zooooo mijn band. Geweldig optreden Matt Skiba, ik ben verliefd.
*The blood brothers heb ik ook nog even gezien, maar die kwamen tegelijk met saves the day. Heb ze toch vorige week nog gezien.
*Op cd vond ik Poison the well nog wel gaan (en ik vond het een hype bandje), maar live hebben ze me echt overtuigd. Vette show.
*Billy talent is super. Maar dat vond ik op cd ook al.
*Jammer dat Matchbook romance zo slecht was. Op cd zijn ze goed.
*Ik dacht: als AFI nu geweldig speelt zal ik die cd's van ze toch maar eens goed gaan beluisteren, maar helaas, het was gewoon zooo slecht, ik kon het niet aanhoren en zien.
*Hell is for heroes. Twas weer geweldig.
*Saves the day. Nu hou ik echt van ze.
Thice. Veel beter dan op Decontour.

Het was echt geweldig, geen modder, veel goede bands.

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 13:21.
Oud 31-08-2003, 13:22
Verwijderd
zooo, gedoucht en wel weer terug vanuit pukkelpop.

ik ben nu nog niet in staat om te zeggen wat ik gezien heb enzo.dat komt nog wel. eerst slapen

de regen was idd vervelend. en ik had daarnaast nog erg veel last van mijn knieen, enkels, voeten en onderug (komt ook door dat koude regenweer denk ik).
dat was echt vervelend aangezien ik me op zulke momenten niet echt in kan leven op het festival enzo.
Oud 31-08-2003, 17:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ben nu net een uurtje trug van PP,
Ik vond het onwijs cool

Jammer van de ontzettende regen die ín onze tent liep op vrijdag morgen. Ik zei nog tegen marijke toen k wakker werd "ah gelukkig we hebben het droog gehouden" (in de binnentent) en ik zette één hand in de buitentent en FLATSCH meteen helemaal zeik, mn tas lag daar dus ál mn kleren waren drijfnat. Toen vond ik dat onwijs kut maar nu kan ik er alleen maar om lachen, want het is eigenlijk ook gewoon een grappig idee. Verder viel de modder heel erg mee enzo.

De bands waren heel goed, beste bands vond ik oa

Staind, geweldig concert, sfeervol, heel mooi
Poison the well, sgewoon goed
Cave-in
InMe
Thrice
Matchbook Romance
Mogwai
..en verder weet ik even zo snel niet


Kut waren idd de (onaangekondigde) programmawijzigingen en afzeggingen, ik heb van Lagwagon alleen de eerste 10 nummers gezien, toen ben ik gaan slapen want ik had het zó koud.

Absolute tegenvaller was tmv, brrr.

Ja, het was echt heel erg cool.

en dan morgen weer om half7 op...
__________________
look back and laugh
Oud 31-08-2003, 17:52
NRK
NRK is offline
Ik vond AFI wel goed.. :/
Pennywise was ook wel goed, alleen het geluid op de main stage was echt brak. Zelfde als bij Sum41

Al met al 'n geslaagd festival :7

Kep nix gekocht, dure + niet super duper mooie zooi.
Oud 31-08-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-08-2003 @ 13:07:
Gekochte Merch:


Ik heb dus een shirt en zip-hoodie gekocht van Poison the well.


heb ik ook
Oud 31-08-2003, 18:36
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
ik ben net een half uur terug, ik heb het goed naar mijn zin gehad en loop vandaag al heel de dag te kotsen
Oud 31-08-2003, 18:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh en ik heb een ptw ziphoodie gekocht, en voor mn broer een ptw shirt.
nu heb ik nog 60ct over voor 2 weken, ik ben totaal blut.
__________________
look back and laugh
Oud 31-08-2003, 18:44
Verwijderd
ik heb maar 1 shirt aangeschaft: van cult of luna.

eigenlijk had ik van bsf ook wel een shirtje gewild. dat was namelijk erg gaaf.

slecht: alien ant farm (zo saai)
adema(kan niet zingen, saai)
mars volta: valt in slaap
a.f.i. : cd klonk best ok voor zover ik m gehoord heb, maar live vind ik het weinig goeds hebben.

goed:
sparta (behalve dat ze op de mainstage niet tot hun recht komen)
cave in: bruut geluid. geweldige band. hun girlie shirt was te groot.
poison the well: ik stond op een plek waar iedereen langs kwam, die irriteerde mij, dus ik heb er een paar gemept als ze te lomp deden. verder moest ik dennis'tas en mijn tas vast houden, dus had ik erg weinig bewegingsruimte. ammer, wan ze speelde geweldig.
mogwai: die band weet egwoon hoe ze lange nummers kunnen maken die boeiend blijven.
pj havery: welliswaar in het gras gezeten, maar dat mesn heeft zo'n superstem.
boy sets fire: waren net als in de melkweg erg fijn
hell is for heroes: super!!!!!
cult of luna: toetje op de slagroom dat die kwamen. niet het beste concert, maar erg goed.
Oud 31-08-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
paco de taco schreef op 31-08-2003 @ 19:36:
ik ben net een half uur terug, ik heb het goed naar mijn zin gehad en loop vandaag al heel de dag te kotsen
Oud 31-08-2003, 18:59
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
Beste bands:

* Poison The Well. Net als Goudvishal en Groezrock wederom wat kort, maar ozo doeltreffend! Heb de moshpit maar onveilig gemaakt. Doe dat tegenwoordig bijna nooit meer, maar voor een van me favoriete bands (laten we even vermelden dat ik sinds hun debuutcd fan ben en dus geen hypevolgertje ben ) maak ik graag een uitzondering.
* Mogwai. Erg lang, maar nooit saai wordend optreden. Enige dat ontbrak was een lekker zittend bankstel
* Cave-In. Speelden veel oude nummers
* BoySetsFire. Misschien niet zo vet als in de Melkweg en Goudvishal een paar jaar terug, maar was ZEKER de moeite waard.
* Cult Of Luna. Begon wat slapjes, maar eindigde minstens zo strak als op cd.
* Blood Brothers. Wat een chaosshit met die 2 zangers. Was soms tegen het irritante aan, maar soms gaat genialiteit hand in hand met irritatie, dusja.
* Hell Is For Heroes. Begon ook wat slapjes door de volgorde van de cd aan te houden, maar tussendoor kwamen wat nieuwe nummers en dat alles samen maakte een supergoed optreden.
* Foo Fighters. Jammer van die solo's en improvisaties. Anders was die supervet geweest. Nu was het gewoon goed.
* Matchbook Romance. Kende het eerlijk gezegd geeneens. Ik vond het een erg goed optreden, vandaar dat ik er maar een shirt van gekocht heb.
* Sparta. Had niet verwacht dat ze op het hoofdpodium toch nog zo strak zouden spelen.
* Thrice. Niet alles kwam evengoed uit de verf, maar het eind was zeeeeeeeer goed. Jammer dat hun tshirts zo lelijk waren.


Slecht:
* AFI. Vind die laatste cd wel leuk, maar het optreden vond ik baggerweinig aan.
* Mars Volta. Veel te lange improvisaties. Voor hun misschien leuk, maar voor mij (en met mij vele andere bezoekers die vertrokken zijn) niet veel aan.
* Adema. Wat kan die zanger irritant zingen live zeg. Getver

Gekochte merch:

* Tshirt Poison The Well (had ik er nog niet genoeg van liggen..ghaha)
* Hoodie Poison The Well
* Tshirt Matchbook Romance
* Tshirt Blood Brothers
* Tshirt Cult Of Luna

Verder wilde ik nog wat kopen van Hell Is For Heroes, maar die hadden geen merch.

Al met al een zeer geslaagd festival. Afgezien van wat regen. Gelukkig hield onze tent redelijk tot goed stand.
Oud 31-08-2003, 19:07
Verwijderd
op een kleine lekkage na....boven mijn kleren :/
kledingverslaafde
Oud 31-08-2003, 19:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 31-08-2003 @ 19:59:
* Poison The Well. Net als Goudvishal en Groezrock wederom wat kort, maar ozo doeltreffend! Heb de moshpit maar onveilig gemaakt. Doe dat tegenwoordig bijna nooit meer, maar voor een van me favoriete bands (laten we even vermelden dat ik sinds hun debuutcd fan ben en dus geen hypevolgertje ben ) maak ik graag een uitzondering.

uh huh, dat zeggen ze allemaal

wat ik vergat te vermelden, shame on me, bsf vond ik natuurlijk weer ontzettend goed, en adema was ronduit kut. al was dat ook wel weer supergrappig, "get the fuck up" whaha, wat een ontzettende loser is die zanger en wat zijn die teksten eigenlijk slecht. patsboempiedoem al het respect voor die band weg. het had zo een parodie op een numetalband kunnen zijn.
__________________
look back and laugh
Oud 31-08-2003, 19:19
Verwijderd
haha idd, het was echt slecht gewoon.
hij blaat als een schaap, en staat daar in z'n blote buik heen en weer te springen....de buik deint vrolijk meer
Oud 31-08-2003, 19:20
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
weezzz schreef op 31-08-2003 @ 20:12:
uh huh, dat zeggen ze allemaal

wat ik vergat te vermelden, shame on me, bsf vond ik natuurlijk weer ontzettend goed, en adema was ronduit kut. al was dat ook wel weer supergrappig, "get the fuck up" whaha, wat een ontzettende loser is die zanger en wat zijn die teksten eigenlijk slecht. patsboempiedoem al het respect voor die band weg. het had zo een parodie op een numetalband kunnen zijn.
Zoiets stond ook in het programma boekje

Halfbroer van Jonathan Davis en afkomstig uit Bakersfield
Oud 31-08-2003, 19:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-08-2003 @ 20:20:
Zoiets stond ook in het programma boekje

Halfbroer van Jonathan Davis en afkomstig uit Bakersfield
ja inderdaad, maar ik vond het jammer dat ze het vergeleken met Korn want ik vind eigenlijk niet dat adema en korn te vergelijken zijn
__________________
look back and laugh
Oud 31-08-2003, 19:24
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
@ iemowkor: Lagwagon was te laat omdat vliegtuig vertraging had.. die SCHIJT organisatie had dat best even kunnen zeggen tegen die in de fokking regen wachtende menigte. Zelfde verhaal als bij Cave-In en Ataris. Dus niet zeiken op Lag ajb

Maargoed.

Het was supervet, ik kon geen traan om die regen laten, interesseerde me eerlijk gezegd weinig omdat ik toch nog nooit een festival zónder gehad heb dus ik ben het gewend.

Thrice, Matchbook Romance en Poison the Well vond ik fantastisch, Staind was zó emo en zo mooi, Heideroosjes weten dondersgoed hoe ze een publiek moeten vermaken, Foo Fighters erg jeugdsentiment, speelden heel goed, TMV ENORM irritant, no way dat ik die ga zien in de Melkweg, wat een schijtband zeg, BloodBrothers ..tja..krijscore (wel vette podiumpresentatie btw)Sparta wel aardig, leuk om naar te luisteren/kijken, Sum41 supervals, Adema erg slecht en net-niet, Gazzoleen ook best slecht maar ging wel leuk met het publiek, All American Rejects drie keer niks, Rancid niet de moeite waard om naar te gaan kijken dus niet gezien, BoySetsFire was als altijd *liefde*, Pennywise heeft een 'beetje' voor me afgedaan ("laat me die middelvinger zien YOW"), had er meer van verwacht, Limp Bizkit was hersenloos de laatste Pukkelavond vieren, Lagwagon was heel raar om -eindelijk- te zien, vond wel dat ze door de setlist heen raceten, kokosnotenliedje van Leon was aandoenlijk .. , wat heb ik nog meer gezien. Ataris wel aardig, tof dat ze die gast uit het publiek haalden en hem gewoon een heel nummer mee lieten spelen..en dat ze zelf even stopten en dat 'ie daar dan in zn eentje stond te gitaren .. Saves the Day té lief, Less Than Jake was feest maar zag niet bijster veel, want dansende konten voor mijn neus, Mad Caddies ook leuk (grote pit zeg :\). Ik weet t niet meer. T was gewoon vet

Ik heb een Saves the Day girlie gekocht omdat ze er zo lekker retro uitzagen, en een Matchbook Romance girlie. 2x. Want het tshirt is uit mijn tas gevallen/gejat, en ik wilde 't PER SE hebben.

Lala. Ik moet maar 's gaan douchen
__________________
qkw <3
Oud 31-08-2003, 19:25
Verwijderd
ja, maar dat is de rede waarom adema bekend is geworden....'het halfbroertje van'.
Oud 31-08-2003, 19:28
Verwijderd
de organistatie...het omroepen van vertragingen, deed me erg veel aan de ns denken
Oud 31-08-2003, 19:30
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Sooz schreef op 31-08-2003 @ 20:24:
@ iemowkor: Lagwagon was te laat omdat vliegtuig vertraging had.. die SCHIJT organisatie had dat best even kunnen zeggen tegen die in de fokking regen wachtende menigte. Zelfde verhaal als bij Cave-In en Ataris. Dus niet zeiken op Lag ajb

ow ik dacht dat Cave-in later speelden omdat Redman was verplaatst(want de vlag was er allang).

En ataris speelde gewoon op de tijd dat ze moesten spelen.

Maar inderdaad dat van Lagwagon wist ik niet
Oud 31-08-2003, 20:58
SickOfItAll
Avatar van SickOfItAll
SickOfItAll is offline
tja twas wel een leuk festival, veel leuke bands gezien, kga ze niet allemaal opnoemen maar hier zijn dr een paar die ik wel leuk vond:
Mad Caddies (en al die andere ska), Pennywise (omdat het pennywise is en twee keer pennywise binnen een week is altijd leuk), Poison the Well, The Ataris, etc.

BTW ik hoorde twee security gasten praten en die zeiden dat Lagwagon was ingevlogen vanuit Nederland en dat de zanger te stoned was om meteen te kunnen optreden, dattie eerst 20 minuten lam op een bank heeft gezeten terwijl de band hem op probeerde te peppen
__________________
Bowling for Columbine
Oud 31-08-2003, 21:07
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Sooz schreef op 31-08-2003 @ 20:24:
@ iemowkor: Lagwagon was te laat omdat vliegtuig vertraging had.. die SCHIJT organisatie had dat best even kunnen zeggen tegen die in de fokking regen wachtende menigte. Zelfde verhaal als bij Cave-In en Ataris. Dus niet zeiken op Lag ajb
Het schijnt dat ze dat niet mochten zeggen. Dat hoorde ik van een security-persoon. Maar goed, ze mogen niet zeggen hoelaat een band er is, maar dat ze vertraging hadden mochten ze wel even vertellen. Vooral omdat het zo vre-se-lijk koud was toen. Althans, dat vond ik.


Stiekem vind ik Lowlands beter / leuker / gezelliger dan Pukkelpop; beter geregeld vooral. De beste optredens naar mijn mening: 2 Many DJ's (!), Reel Big Fish, Junkie XL, The Ataris.
Donderdagavond was een geweldige avond met RBF, Rancid, LTJ, e.d., maar gisteravond uit-je-bolletje-gaan met Junkie XL & 2 Many DJ's was ook prachtig. (Limp Bizkit was vreselijk, al was 'Faith' op het einde (enige wat ik heb gehoord, maarja.) hip. Main Stage was sowieso stom i.v.m. brak geluid. Erg jammer voor Pennywise.)
Heb alleen een RBF-spaghettiding gekocht voor mijn zus en verder verbazingwekkend weinig geld uitgegeven, wat ik erg stoer van mezelf vind.

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 10:26.
Oud 31-08-2003, 21:13
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Utopie schreef op 31-08-2003 @ 22:07:
Het schijnt dat ze dat niet mochten zeggen. Dat hoorde ik van een security-persoon. Maar goed, ze mogen niet zeggen hoelaat een band er is, maar dat ze vertraging hadden mochten ze wel even vertellen. Vooral omdat het zo vre-se-lijk koud was toen. Althans, dat vond ik.


Stiekem vind ik Lowlands beter / leuker / gezelliger dan Pukkelpop; beter geregeld vooral. De beste optredens naar mijn mening: 2 Many DJ's (!), Reel Big Fish, Junkie XL, The Ataris.
Donderdagavond was een geweldige avond met RBF, Rancid, LTJ, e.d., maar gisteravond uit-je-bolletje-gaan met Junkie XL & 2 Many DJ's was ook prachtig. (Limp Bizkit was vreselijk, al was 'Faith' op het einde (enige wat ik heb gehoord, maarja.) hip. Main Stage was sowieso stom i.v.m. brak geluid. Erg jammer voor Pennywise.)
En Ska-P en Anti-Flag zijn stom, omdat ze niet kwamen, terwijl we er zo naar uit keken.
Heb alleen een RBF-spaghettiding gekocht voor mijn zus en verder verbazingwekkend weinig geld uitgegeven, wat ik erg stoer van mezelf vind.
Zanger van Anti-flag had iets gebroken bij een optreden in Engeland. Door het podium gezakt.

Bij Ska-p was de vrouw van de zanger te vroeg aan het bevallen.

Dus om ze stom te noemen.....

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 21:17.
Oud 01-09-2003, 10:25
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-08-2003 @ 22:13:
Zanger van Anti-flag had iets gebroken bij een optreden in Engeland. Door het podium gezakt.

Bij Ska-p was de vrouw van de zanger te vroeg aan het bevallen.

Dus om ze stom te noemen.....
Ik las het net ergens anders, ja. Maar goed, op dat moment weet je dat niet en vind je ze wel stom. Ik ga het even wijzigen.
Oud 01-09-2003, 14:15
Verwijderd
*copy paste van lj*

*Guano Apes: Heerlijk uit mijn dak gegaan. Was binnen 1 minuut iedereen kwijt, maar het kon me niets schelen. Springen, schreeuwen, zingen, dansen, springen en nog eens springen. Wauw. Ze waren live echt super. Lords of the boards als toegift. Hell yeah. De hele tent op zijn kop.
*Foo Fighters: We stonden helemaal vooraan. Geniaal optreden. Zoveel energie en enthousiasme en *wauw*. Heel gave setlist ook. Times like these, tired of you. <3
*Ladytron: Viel me tegen. Ze konden niet zingen, maar dat dacht ik al. Ze deden een beetje geroutineerd en blah. Jammer, erg jammer. Ze speelden ook veels te kort, en een stomme setlist. Het had zo mooi kunnen zijn. Maar nee.
* 2 Many DJ's: Dansen, dansen, dansen. Geweldig.
* Miss Kittin: Viel me ook tegen. Stom geremixt, veel te house/techno achtig. Waar bleef de electro feeling Helaas. Niet lief.
* Beck: Ik kende het niet goed. Maar wauw. Wat overweldigend cool was dat! Echt * woei*. Geweldig. *download, download*

Ik heb nog heel veel bands gezien, maar die waren gewoon cool, niet onwijs bijzonder. Of ik vergeet het nu. ik ben brak.


Ik vond Lowlands erg gaaf echt wauw. Ik wil terug!!!! En het weer viel mee, ondanks dat mn tent niet waterdicht was en alles naar binnen stroomde

Oh! Ik heb veel forummers gezien en mee gepraat enzo. EPD, Dusjcrib, Nighttime Bird, Avelon, Black Bird, ik zag Pebbles geloof ik lopen, toen ik naar huis ging En muziekvlinder heeft me herkend

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 14:18.
Oud 01-09-2003, 14:47
funest
Avatar van funest
funest is offline
pff twas weer vermoeiend.
gezien:
TMV, tijdje gekeken, interesant maar kwas te stoned om lang aandachtig te kijken, dus daarna rustig richting das pop gewandeld, waar ik me totaal niks van herinner.
Daarna Interpol erg goed optreden imho. Herkende aantal nummers en onbekende dingen lagen ook wel goed in et gehoor.
Electric Six was ook erg leuk, beetje veel van etzelfde maar wel vermakelijk.
Nightwish , vond ik maar vervelend, zelfs vanaf et veld dus na aantal nummers gevlucht. Eels had ik iets meer van verwacht, maar vond et toch erg gaaf. Bij Lamb nog op grond gelegen, klonk ook wel vet.
zaterdag:
The Polyphonic Spree , had er meer van verwacht, vond de muziek niet zo fantastisch maar podiumpresentatie deed een hoop goed. Beck kon me op et veld niet boeien. Goldfrapp vond ik erg indrukwekkend. en toen nog The Streets, of ik was er te gaar voor, maar kvon et kut.
Photek vond ik maar saai draaien dus ben na aantal nummers maar wat gaan eten.
zondag:
klaar gaan zitten voor Sizzla , word et afgelast , mja helaas. Grandaddy maakte dat helemaal goed, geweldig optreden. The Blood Brothers waren ook erg goed, lekker energiek, alleen af en toe leek et me iets teveel op elkaar.
Feeder nog wat van meegekregen, klonk wel aardig. Vive la Fete kon me na een nummer totaal niet pakken dus ben al snel gevlucht. Foo Fighters onbewust meegemaakt, klonk wel goed alleen twas te druk om tent in te gaan.

dat was et...
vond et echt fijn dat et niet zo druk was als vorig jaar, en niet zo modderig. Regen heeft me weinig lastig gevallen, vuilniszak aan hielp genoeg. Gruwelijk veel forummers zien lopen en ook veel bekende van me .
Verder hoop ik dat iedereen zwijntjes heeft gehad want dat was toch wel et lekkerste eten op heel lowlands.
Oud 01-09-2003, 14:51
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
klopt die zwijn dingen waren goed te doen
Oud 01-09-2003, 15:15
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
LL:

Ik heb trouwens best veel dingen gemist Goldfrapp, The Streets, Lamb, Hot Hot Heat, Kopna Kopna, Moloko, Blackalicious, Fischerspooner en Adult (2de keer )

Wie heeft die nieuwe nummers van PJ gehoord? Ik schrok gewoon, met die ruige teksten enzo. 'Who the fuck do you think you are' , riep ze nou zo iets? Normaal zou ik dan denken, kuttekst, laat maar zitten. Maar zij komt er heel makkelijk mee weg

Verder ehh
Beck was wel leuk.

Interpol zou ik eigenlijk niet naar toegaan ivm Ladytron maar ik wachtte op Leif Eriksson en toen ze die hadden gespeeld kwam Obstacle1 dus ik kon niet meer weg.

Foo Fighters deden een coole show.

The Vandals waren slecht en saai. Al die bandjes, RBF en Lagwagon enzo heb ik trouwens niet gezien.. Geen zin in.

Blood Brothers helemaal geweldig uiteraard.. kwam de bassist en de zanger nog tegen in Dommelsch op zondag avond maar ja ik heb ze niet lastig gevallen.

Vive La Fete viel een beetje tegen.

Suede ook, te soft.

The Datsuns wel ok..

Sparta, geweldig.

TMV.. wel heel goed maar elk nummer duurde 10 min ofzo. Deep Purple immitaties.

Ladytron, stijf.

Eels, heel even geweest, wel leuk.

Electric Six, ruig.

2 many dj's, vette sonic youth mix

Das Pop, was wel heel leuk eigenlijk.

Raveonettes, beetje saaie show, wel goede muziek maar erg eentonig.

Polyphonic Spree, haha. Leuk leuk leuk.

The Rapture, mwahh twijfelachtige stijl ofzo.

Dolf Janssen, niet zo grappig als ik dacht
__________________
met melk meer mans
Oud 01-09-2003, 15:17
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
iemand eigenlijk nog naar terremoto geweest?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 15:27
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Oke mijn verslag.
Donderdag: fucking 4.5 uur in de rij gestaan, volgend jaar echt even iets strategischer doen ofzo.. echt belachelijk. om 12 uur camping 5 op gesjouwd omdat ik echt te moe was om de brug over te gaan en te gaan kijken of er misschien toevallig ergens nog een plekje vrij was, op 5 konden we allemaal leuk bij elkaar staan was wel gezellig..
Vrijdag:
's nachts heeft het vanaf 6 uur ofzo denk ik geregend tot 's middags 4 ofzo... iig zijn we nog met de poncho's aan richting the mars volta gegaan... ik vond het grandioos, echt zo gaaf.. echt wow.. we hadden alleen niet geweldig zicht dat was een beetje minder maar ik heb zown giga zin in de melkweg.. daarna naar boysetsfire gegaan, wat ook zoals altijd geweldig was.. echt heel erg gaaf.. daarna nog een stukje interpol gehoord, niet echt gezien alleen buiten op het gras gelegen.. klonk erg goed, maar ja zo zijn ze he. na interpol zijn we naar sparta gegaan, wat denk ik het geweldigste was van het hele weekend.. ik had het niet verwacht dat ik ze zooo gaaf zou vinden.. maar echt ze zorgen voor kriebels in mn buik zo cool waren ze... daarna ben ik naar less than jake gerend waar ik de kriebels en mega wow van sparte eruit heb gedanst less than jake was leuk, less than jake is altijd leuk natuurlijk daarna rancid, wat echt de grootste tegenvaller was van het hele weekend.. vond ze saai spelen.. echt geen bal aan..
Zaterdag:
stuk minder bands gezien, lagwagon wat ook niet grandioos was, wel de goede nummers maar het kwam niet helemaal over ofzo, geluid was ook niet zo.. daarna zijn we naar caesar gegaan waar ik weer buiten ben blijven liggen, klonk wel leuk niet echt super.. daarna zijn we naar de film geweest, phone booth... had hem al gezien, goede film.. na phone booth zijn we even terug gegaan naar de camping en ben ik oor dusminguet teruggegaan wat niet echt meesterlijk was, we zijn nog bij de gemene mixmeesters geweest wat ook al niet leuk was toen was de bedoeling om te gaan hiphoppen in de india maar dat was afgelopen dus toen hebben we 's nachts wat gehangen..
Zondag:
ik had grandaddy wel willen zien maar we moesten de tent enzo afbreken en alles opruimen dus we waren niet voor the blood brothers op het terrein.. blood brothers waren super gaaf, hoewel wel minder gaaf dan vorige week in de melkweg.. weet niet waarom ze speelden goed maar... nah kweet niet.. daarna zijn we bij sum gaan staan zodat we vooraan stonden bij afi, sum was vrij voorspelbaar, vrij standaard, maar wel leuk hoor alleen zo puberaal ben ik veel te oud voor natuurlijk bij afi stonden we idd vooraan hoewel niet geweldig.. maar uhm ja geen sacrifice theory, 15 min te kort en een signeer sessie die ze afgezegd hebben omdat ze te moe waren maakt voor mij dat ik ze nou eikels vind.. hoewel die 45 min dat ze speelden ik wel stond te springen van enthousiasme.. na afi zijn we bij de foo's buiten gaan zitten, was wel leuk maar heb er niet zo veel van meegekregen...

Gekocht: niks
Gezien: Bruce, StaticX, XBelleX, FaceTheTruth, Deadnation, meem, Mortischa, freakjuh(denk ik)Glow, Rocksaan, a new nose, otherside, birthmark, escapism dat was het geloof ik..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 01-09-2003, 15:30
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ja idd, die fucking wachtrijen

van kwart voor 7 tot 1 uur in de rij
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 15:32
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik was er in 2 uur doorheen
Oud 01-09-2003, 15:40
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Nu eens mijn verslag ..

Vrijdag:
Mjah na wat geregel op school kwam ik toch nog op tijd op Lowlands aan..
Kwam meteen mensen tegen toen ik op het camping terrein liep.
Mijn spullen lagen bij een vriendin in de tent bij de ingang van camping 1 en ik wist dus totaal niet waar Hans mijn tentje had neer geplant..
Ik snel naar The Ataris rennen, daarvan kwam ik bij Boys Of Summer binnen..
Heb dus nog een kwartier lang fijn van The Ataris kunnen genieten..
Daarna was het dus ff mensen zoeken en jah hoor kwam allerlei mensen tegen en dus ook Hans, dus ik wist eindelijk waar mijn tentje was (op camping 3 dus)..
Toen kwam Boy Sets Fire wat extreem vet was, volgens iemand was ik mad aan het moshen ..
Daarna relax in de pit gestaan bij Reel Big Fish...
Ze speelde best goed, maar het geluid was een beetje kut jah en ze kunnen idd ook wel beter spelen..
Maar dat mocht de pret niet drukken, één van de beste optredens..
Daarna was het tijd voor Less Than Jake, het viel me een beetje tegen en was niet echt wat ik van LTJ had verw8..
Maar het was wel gezellig enzo, kwam in de pit nog mensen van vakantie tegen O_o..
Toen kwam min of meer het hoogtepunt van de avond: Rancid..
IK vond het erg vet, alleen het was te druk en dat maakte het toch ietsje minder leuk..
Ben toen ook maar drinken gaan halen..
Daarna ben ik naar Lamb gegaan, dat was super vet..
Kwam toen nog iemand tegen en ben toen een beetje gaan chillen..
Daarna naar de camping gegaan en mijn spullen in mijn eigen tent proberen te zetten..
Ik zat eerst dus bij de verkeerde tent ..
En later kwam ik eindelijk bij de goeie uit..
Ik zag toen hoe brak mijn tentje was neer gezet ..
Maja het is droog gebleven in het tentje en dat is het voornaamste..
Ben toen nog heel droog een beetje over de camping gaan slenteren en over het festivalterrein..
Eindstand ik kom om 5:30 in mijn tentje..

Zaterdag:
Ik werd rond een uurtje of 9 uit mijn tent getrokken, omdat ze mijn haar gingen knippen (jah mijn haar was echte lang en te brak)..
Ik had echt een flink kut humeur toen, want jah 3 uurtje slapen is niet echt lang ..
Ben daarna naar Cool Politics gegaan, maar dat suckte maar een beetje..
Leuk om Marijnissen en Halsema eens in het echt te zien, maar ik vond dat Boris van Ham wel wat meer te vertellen had, dan alleen dat stomme standaard linke gepriet praat (jah en ik ben zelf wel links, maar ik vond dit toch een beetje te overdreven)..
Vond het wel jammer dat Def P eigenlijk te weinig aan het woord kwam (hij heeft maar 3 zinen gezegd ofzo)..
Remi van Greli praatte er maar een beetje omheen, maar het mss wel goed bedoeld..
Die DJ Emjay suckte maar, die had echt nix boeiends te zeggen..
Tsjah Theo van Gogh provoceerde mss een beetje teveel..
Ik was die dag zo brak en een vriendin ging Ephedra's kopen en het leek me ook wel een goed plan die dingen te kopen, want dan bleef ik een beetje wakker ..
Toen ging ik naar Lagwagon, aan het begin vond ik het niet zo geweldig..
Toen ze May 16 gingen spelen ging ik maar naar voren, toen was het ook wat rustiger in de pit, dus toen had ik me wel vermaakt..
Ben daarna naar OlaBola gegaan, zag ze voor de 2de keer, was echt super cool..
Ook echt toffe animatie op het scherm er achter..
Ging daarna naar Sugarcult, dat was niet slecht, maja ook niet echt super..
Was wel extreem relaxe pit ..
Ben daarna maar gaan eten bij mijn tentje..
Toen ging ik naar Guano Apes..
Ik kwam net niet in het rechtervoorvak ..
Toen ben ik maar rechtsvoor gaan staan (achter dat hek)..
En tsjah het was een best aardig optreden..
Maar eigenlijk hoefde ik alleen maar Lords of the Boards te horen..
Daarna ging naar The Streets, dat was echt geweldig..
Super cool, alleen ze waren wat slomer dan op de cd (waarschijnlijk te stoned)..
Maar dat mocht de pret niet drukken..
Verder heel de nacht bij de India en de Bravo geweest voor de Drum & Bass..
Dat was dikke pret..
Photek draaide een beetje irritant en de MC was zwaar irritant..
Dillinja & Lemon D was al een stuk beter, maar nog niet echt super..
In de India, ging ik ff langs en toen draaide Noble & Denny D die draaide zoals gewoonlijk erg goed..
Roff & Toff was ook erg cool..
Sage & Westrum (tenminste het was van Structure) draaide ook erg goed..
Toen daarna naar Dreazz en MC Proskript & MC Dart in de Bravo, dat was eerst niet zo super...
Maar ik was toen aan mijn 4de Ephedra ofzo, dus toen had ik opeens zin om te dansen..
Ben tot een uurtje of 4 gebleven..
Daarna naar de 24 uurs tent gegaan, om een beetje te gaan socializen..
Toen het begon te regenen ging ik maar naar de tent en daar nog een beetje gechilled..
Belandde weer om 5:30 in slaap..

Zondag:
Had eerst geslapen tot 11:30, ging toen eten..
Ik vond het daarna maar weer tijd om een middag dutje te doen..
Ben toen om 2 uur richting The Vandals gegaan..
Had toen maar weer Ephedra's gehaald, een poging om toch wakker te blijven..
Ben eerst voor aan gaan staan bij The Vandals, was wel super tof, maar ik was zo brak dat ik aan de zijkant ging staan..
Toen ben ik naar The Blood Brothers gegaan, dat was echt super goed..
Ik ging alleen alweer redelijk snel weg, omdat ik mijn tas in moest pakken..
Ben toen wat gaan eten (want ik vond muntjes bij mijn tent)..
FF naar Sum 41 geweest, maar dat was maar flink brak..
Ben toen bijna in slaap gevallen toen ik aan de zijkant zat..
Toen ging ik w88 op AFI en viel zelfs bijna in slaap..
Dat vond ik een beetje raar, want ik had 3 Ephedra's op..
Toen met AFI ging ik helemaal los ..
Ik vond het echt super goed...
Alleen het was super kut dat ze er al snel mee kapte..
Ben daarna ff gaan chillen en heb toen ff bij Redman gezeten..
Toen ging ik tijdens Redman weg, om mijn spullen te halen..
En rond een uurtje of 9 vertrok ik naar huis toe..

Als met al was het een super relaxe Lowlands..
Kwam best veel mensen tegen, dat was dus super gezellig..
Maja uhh de mensen die ik heb gezien weten dat wel, dus niet echt zien om namen te gaan noemen ..
Was wel extreem brak..
En mijn drugs gebruik viel dit jaar echt reuze mee, behalve dat Ephedra's had genomen, had ik vrij weinig geblowd (bijna niet, want zelf had ik nix ) en tsjah bier heb ik ook eigenlijk niet veel van op..
Dus ik heb alles eigenlijk heel bewust mee gemaakt ..
__________________
bla

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 17:14.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.