Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2011, 15:17
Solee
Solee is offline
Weet iemand een medische opleiding (universiteit) die je kan doen zonder natuurkunde? (heb wel scheikunde en biologie).
Ik wil heel graag de medische sector in, maar ik heb eigenlijk geen zin om weer een jaar te verspillen en 1000 euro te moeten betalen voor een cursus natuurkunde ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2011, 15:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Biologie en Biomedische Wetenschappen kan in ieder geval niet. En psychobiologie ook niet. >: ( nu moet ik m'n natuurkunde nog halen ook Al is alleen BMW medisch, maar toch.

En, ik zal eens verder kijken, Gezondheid en Leven kan wel, Gezondheidswetenschappen ook prima, medische natuurwetenschappen dus niet, bewegingswetenschappen niet, en geneeskunde dus ook niet.

Dat is tenminste wat ik vind als ik zo snel bij de site van het VU kijk. Afgaand op de namen van de studies neem ik aan dat dit ongeveer de medische studies zijn. En misschien bieden andere universiteiten nog andere studies aan, maar dat weet ik niet. (:
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 16:35
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Je bent niet meteen een jaar kwijt om natuurkunde op vwo niveau te halen. Je kunt het ook in de zomervakantie doen. Het James Boswell instituut in Utrecht bijvoorbeeld.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 16:58
Solee
Solee is offline
Citaat:
Je bent niet meteen een jaar kwijt om natuurkunde op vwo niveau te halen. Je kunt het ook in de zomervakantie doen. Het James Boswell instituut in Utrecht bijvoorbeeld.
Ja klopt, daar heb ik ook naar gekeken. De basisprijs is echter 1275 euro, en dat geld hebben wij op het moment niet ..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 00:34
wielloem
wielloem is offline
kijk eens op eenvoormaastricht.nl, daar staan wat filmpjes van studenten die uitleggen wat gezondheidstudie inhouden. denk niet dat je overal natuurkunde voor nodig hebt
vraag voor de lol een infopakket aan, die zijn toch gratiss

Laatst gewijzigd op 16-02-2011 om 00:35. Reden: linkje werkte niet
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 15:40
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Weet iemand een medische opleiding (universiteit) die je kan doen zonder natuurkunde? (heb wel scheikunde en biologie).
Ik wil heel graag de medische sector in, maar ik heb eigenlijk geen zin om weer een jaar te verspillen en 1000 euro te moeten betalen voor een cursus natuurkunde ..
Heb je nu geen natuurkunde gekozen, of ben je nog van plan dat niet te gaan kiezen bij je aankomende profielkeuze?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren De opleiding tot anesthesiemedewerker
38stArsz
17 24-01-2012 00:37
Studeren Het grote VAVO topic /sprint opleiding/ avondonderwijs 2
xxceline
282 13-06-2011 19:54
Studeren Houston we have a problem
etotdec
7 21-01-2010 21:05
Algemene schoolzaken Profielkeuze
annamaria93
32 17-09-2007 20:45
Studeren Het is zo moeilijk, hoe kan ik nou ooit kiezen...
Canine 13
14 19-10-2006 17:08
Algemene schoolzaken geneeskunde
alienx
12 07-06-2002 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.