Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Bekijk resultaten poll: Welke school zou jij kiezen?
Herman Wesselink College 2 13.33%
Keizer Karel College 5 33.33%
Amstelveens College 8 53.33%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2006, 15:15
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Beste mensen,

Nu gaan we van de zomer verhuizen naar Amstelveen en moet mijn zusje dan naar de 1e klas. Omdat we in Amstelveen behalve een vmbo'er niemand kennen is het erg moeilijk om informatie te krijgen over de scholen daar.
Je hebt het Keizer Karel College, Amstelveens college en Herman Wesselink. Natuurlijk hebben die allemaal een internetsite maar die info is natuurlijk niet erg betrouwbaar, hetzelfde geldt voor open dagen. Die zijn allemaal erg misleidend.
Ik wil graag weten wat voor type kinderen naar welke school gaat. Wat de minpunten en pluspunten van elke school zijn, en als je op die school zit waarom juist jouw school zo goed (of slecht ) is. Vertel me alsjeblieft over jouw ervaringen daar. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!

Ik vind dit zo belangerijk omdat ik een school heb gekozen zonder dat ik een juist beeld ervan had. In de brugklas had ik het daarom best wel kut. Ik had liever gehad dat mensen mij geen reclame praatje voorschotelden maar eerlijk hadden gezegd wat voor school het was.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 20:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2006, 15:37
Verwijderd
Mijn buren zijn dit jaar uit Amstelveen naar Almere verhuist en toen ze laatst hier op bezoek waren hadden ze het over die scholen daar.

Het schijnt dat ze enorm streng zijn qua citoscores. Het Keizer Karel College is een "kak" school waar je eigenlijk niet heen wilde. (Mijn buurmeisje zat op Amstelveens college).

Het Amstelveens College schijnt leuk te zijn maar ze voelde zich daar niet echt thuis.. Mijn frans juf komt van het Herman Wesselink en die vertelde dat het wel een goede school was en dat het KKC niet echt "het" was. Het Amstelveen college accepteert trouwens sneller leerlingen dan het KKC.

Om een lang verhaal kort te maken : je moet echt naar een open dag, want de sfeer van de school moet bij je zusje passen. Een open dag is natuurlijk op houderij en het op een mooi presenteer plaatje zetten, maar de sfeer op een open dag is wel meestal bepalend En Verder weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 15:38
Verwijderd
Kan je zusje geen meeloop dag doen op de school waar ze heen zou willen? Bij ons op school kunnen groep 8-ers die dat willen gewoon een dag in een onderbouw klas van het niveau wat ze willen gaan doen meelopen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vooropgesteld: ook op een school die positief bekend staat kan je in een kutklas terecht komen en andersom. Maar goed, ik zou kijken of ze geen doe-dagen oid hebben op die scholen. Of meeloopdagen. Of hoe ze het dan ook noemen. Bij ons hadden de scholen in de omgeving dat altijd voor groep achters. Bel gewoon even op en je weet het vanzelf
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 17:35
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Heel erg bedankt evatjuh, ik was inderdaad al bang dat KKC kak is (de foto's van hockeyende kinderen op hun site spraken boekdelen).
Maar wat betreft open dagen/ meeloop dagen, tuurlijk gaat ze dat doen maar dit geeft gewoon geen compleet beeld, als je niet uit de omgeving komt. Ik woon nu in Almere en ging in Bussum op school, ik was naar de open dag geweest en vond het helemaal fantastisch. Na mijn eerste dag daar had ik een heel ander idee van de school. Het bleek de meest bekakte school te zijn die er hier in Nederland is (en als Almeerder ben je daar gewoon een minderwaardig mens, of zelfs geen mens, nog lager). Als je uit de buurt komt weet je wel wat voor status/ reupatie een school heeft, maar als Almeerder wist ik dat natuurlijk niet.
Haar wil ik echt graag behoeden voor zo'n fout.
Je mening alleen baseren op een open dag kan niet omdat je niet de echte "sfeer" proeft. Dus als iemand nog meer ervaringen heeft, ik ben benieuwd!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:13
Mindfields
Mindfields is offline
Kak is misschien kak, maar ik zit ook op een gymnasium wat bekend staat als bekakt, maar er zijn hier nooit vechtpartijen of pesterijen oid, dat is ook wel weer een voordeel. Zou ik liever voor kiezen dan een 'niet kak' school. Maar goed, ze kan toch ook in Amsterdam naar school of niet?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 20:29
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 02-02-2006 @ 19:13 :
Kak is misschien kak, maar ik zit ook op een gymnasium wat bekend staat als bekakt, maar er zijn hier nooit vechtpartijen of pesterijen oid, dat is ook wel weer een voordeel. Zou ik liever voor kiezen dan een 'niet kak' school. Maar goed, ze kan toch ook in Amsterdam naar school of niet?
Zoals ik al aangaf, als je niet uit hun kak clubje komt hoor je er niet bij. Kennelijk ben jij wel "een van hun" dan gaat de minderwaardigheid en pesterijen etc. niet op. Maar voel je alsjeblieft niet aangevallen en geroepen om je kakschool te beschermen.

Maargoed, ik vroeg dus om ervaringen met Amstelveense scholen, daar ben ik gewoon erg benieuwd naar. Verder insinueer je (mindfields) dat kennelijk alle scholen in Amstelveen bekakt zijn en dat de scholen in Amsterdam dit niet zijn. Maar het ging er over dat het KKC,een laten we zeggen specifiek publiek aantrekt.

Mijn zusje is op zoek naar een leuke gezellige school waar iedereen welkom is, en niet alleen als je hockey speelt vanaf je vijfde. Maar ook niet naar een school waar iedereen de songteksten van Ali B aanbidt. (wat zal ik mijn AlMeerSuH StadgeNootJUH trouWUNS mIssUH)

Maar mischien is er wel iemand van het KKC die zegt dat het daar helemaal niet bekakt is? Ik wil gewoon goed ingelicht zijn. Dus als je iets weet, ik hoor het graag!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:24
Verwijderd
Ik ben ook een Almeerder en mijn buurmeisje zit op het Helen Parkhurst (vanuit het Amstelveens College dus).

Hou trouwens wel in je achterhoofd dat ze in Almere minder op de cito letten dan in amsterdam/amstelveen en omstreken.

[edit] Volgens een vriend van mij lijkt het Herman Wesselink het meeste op het Baken. [/edit]


Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 02-02-2006 @ 21:29 :
en niet alleen als je hockey speelt vanaf je vijfde
Wie zegt dat dat op die school zo is...? Datzelfde geldt voor: "Zoals ik al aangaf, als je niet uit hun kak clubje komt hoor je er niet bij. Kennelijk ben jij wel "een van hun" dan gaat de minderwaardigheid en pesterijen etc. niet op. Maar voel je alsjeblieft niet aangevallen en geroepen om je kakschool te beschermen." Heb je op die school gezeten dat je daar over kunt oordelen en een ander die iets zegt kunt veroordelen...?

Ik heb ook op een kakschool gezeten (zo zien veel mensen de school iig), ben niet bepaald 'een van hun' (er was niet eens een 'hun'), zat en zit niet op hockey, enz. en heb het op die school prima naar m'n zin gehad.

"De school is kak, er staan hockeyfoto's op de site, dus zullen die mensen zo en zo reageren." Dat noemen ze nu vooroordelen. En gelukkig gaan die lang niet altijd op.

Laat je zusje dit topic lezen of vertel haar wat Evatjuhhhh zegt, laat haar eens gaan kijken op die scholen, laat haar een praatje maken met kinderen en leerkrachten en laat haar de keuze naar welke school ze wil.

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:59
Verwijderd
Ja het KKC wordt gezien als kakschool en die mensen zul je er ook zeker hebben. Maar ik ken ook een heleboel mensen van het KKC die niet kak zijn. Zelf sprak mij het HWC het meest aan (open dag). Ik heb geen geweldige verhalen over het Amstelveen college gehoord (locatie Nieuwer Amstel), maar goed dat is ook maar van een iemand. JE hebt op elke school natuurlijk verschillende mensen. Het ligt er heel erg aan hoe je zelf bent en in wat voor groepje (wil) komt(en).
Spijbelen, blijven zitten, van school getrapt worden en bladiebla komt ook in Amstelveen voor hoor.
Mensen in Amstelveen (op Amstelveense scholen) zijn echt niet wereldvreemd en alléén maar bekakt hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 08:57
Vaj
Vaj is offline
Leuke gezellige middelbare scholen waar iedereen welkom is bestaan nu eenmaal niet. Als jij en/of je zusje dat nu nog niet door hebben, onbreekt de wijsheid om een goede keuze te maken sowieso, wat ook wel blijkt uit het stellen van zo'n vraag op een forum in de hoop daar je keuze mede op te kunnen baseren
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 11:19
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 02-02-2006 @ 21:29 :
Zoals ik al aangaf, als je niet uit hun kak clubje komt hoor je er niet bij. Kennelijk ben jij wel "een van hun" dan gaat de minderwaardigheid en pesterijen etc. niet op. Maar voel je alsjeblieft niet aangevallen en geroepen om je kakschool te beschermen.
Hahaha mafkees, ik wil je alleen maar helpen.
Wat heb jij trouwens een vooroordelen over mensen zeg.
En verder bedoelde ik gewoon dat je als naar Amsterdam gaat, je meer keuze hebt. Sjeez.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 14:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Op het Keizer Karel College zitten ook mensen die niet van hockey houden hoor.
Ik kan trouwens helemaal geen foto's van hockeyende kinderen vinden op die site.


Het kkc heeft wel een maximum aan het aantal nieuwe leerlingen dat ze aannemen. Als er teveel aanmeldingen zijn hebben de cito-scores invloed op of je wordt aangenomen. Het Amstelveens College is verplicht iedereen aan te nemen, dus daar kun je altijd terecht.
Hoe dat bij het HWC zit weet ik niet.


Maar goed, aangezien je al hebt vastgesteld dat het kkc kak is, blijven het hwc en ac over. Ik zou dan denk ik voor het HWC gaan. Ja, doe dat maar.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 17:27
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
tnhx, voor de ervaringen die julie hebben gepost! Het is gewoon superhandig aangezien ik dus niet daarvandaan kom. Ervaringen van mensen zijn gewoon erg prettig als je zelf nog nooit iets over de scholen hebt gehoord en mensen kent die daar zitten. Ik krijg een steeds duidelijker beeld over de scholen.

@ de mensen die struikelen over mijn mening over scholen met een bepaald specifiek publiek, ik zou zeggen open een nieuw topic daarover, noem het "kakschool of niet". en daar zal ik graag reageren. Als je hier post, post dan ervaringen met de Amstelveense scholen en niet over scholen in t algemeen of bekakte scholen in het bijzonder. Ik ben heus niet wereldvreemd ofzo dat ik uitgelegd moet krijgen wat een school is. Ik hoop dat de beheerders hun werk doen, want al deze post waren offtopic

En ohja nog 1 puntje, tot nu toe heb ik alleen maar Amstelveeners gehoord die zeggen dan Keizer Karel Kak is (vet he, 3 K's, tis net K3), dat bevestigde toch wel mijn eerste indruk(hockeyende kinderen)
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 17:30
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ohja, de cito toets is pas volgende week, maar ze heeft van de basischool al een havo/vwo advies gekregen. De cito beslecht dan of het havo wordt of vwo. Maar de klassen zijn meestal gemengd havo/vwo waardoor dat niet zoveel uitmaakt. Ze heeft geen gymnasium behoefte, is ze veels te lui voor
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 03-02-2006 @ 18:27 :
En ohja nog 1 puntje, tot nu toe heb ik alleen maar Amstelveeners gehoord die zeggen dan Keizer Karel Kak is (vet he, 3 K's, tis net K3), dat bevestigde toch wel mijn eerste indruk(hockeyende kinderen)
Kijk het beeld dat mensen van het KKC hebben is dat het een kak school is. En er zijn nog meer vooroordelen. Toen ik daar naar de opendag ging heb ik daar eerlijk gezegt niks van gemerkt. Om een ándere reden heb ik deze school niet gekozen... Daarnaast kén ik mensen die daar op school zitten en die zijn absoluut níet bekakt. Ik denk dat het prima mensen zijn die daar zitten, die echt niet nieuwelingen zullen buitensluiten. (Maar goed, ik ben de Amstelveners gewend he... ) Volgens mij zijn Amstelveners én KKC'ers best normaal en over het algemeen niet extreem bekakt.
Ik denk dat je nog steeds het beste een open dag kunt bezoeken. Je zal dan zien hoe de school er uit ziet en hoe de sfeer er is. En als je toch van dit topic uit gaat, zou ik voor het HWC gaan.
En het is btw Keizer Kak College of Kleuter Kak College oid.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 03-02-2006 @ 18:27 :
En ohja nog 1 puntje, tot nu toe heb ik alleen maar Amstelveeners gehoord die zeggen dan Keizer Karel Kak is
De reacties van sonho en Sketch niet gelezen?

Verder houd ik m'n mond maar dicht over jouw manier van reageren op dingen die niet in je straatje passen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 22:36
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-02-2006 @ 20:43 :
. En als je toch van dit topic uit gaat, zou ik voor het HWC gaan.
En het is btw Keizer Kak College of Kleuter Kak College oid.
Haha , ik ga heus niet alleen af op de meningen hier, maar tis wel verdomd handig. Ik zeg niet dat Amstelveeners allemaal bekakt zouden zijn, maar ik vermoede wel dat bepaalde scholen dat zouden kunnen zijn. In Bussum (waar anders) heb je de opper kak school, waar ik dus per ongeluk verzeild ben geraakt , en twee andere scholen, en die hebben een heel andere reputatie, terwijl het toch wel mooi in Bussum is. Zo'n soort verdeling heb je ook in Almere, overal wel denk ik. Alleen je moet het maar net weten he, en daar heb ik dit topic voor geopend. Om te luisteren naar de meningen en ervaringen van mensen in Amstelveen. (dus niet om te discussieren over de zin en onzin van kakscholen, over een juiste manier van een besluit nemen, of kakkers wel of niet van hockey houden etc.; belangstellenden kunnen daar een apart topic voor openen)

Welke school zit/ heb jij (sonho en ook anderen uit Amstelveen dan gezeten?

@Leonoor, de reactie van Sonho had ik iid niet gelezen, gek he als je de tijden van onze berichtjes vergelijkt. Maar volgens mij heb jij de reactie van Sketch ook niet gelezen.

hihi als buitenstaander zat ik er niet eens zover naast, dat die bijnamen uberhaupt al bestaan, maar K3 blijft de beste
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2006, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 03-02-2006 @ 23:36 :

@Leonoor, de reactie van Sonho had ik iid niet gelezen, gek he als je de tijden van onze berichtjes vergelijkt. Maar volgens mij heb jij de reactie van Sketch ook niet gelezen.
Ik zou heel veel kunnen zeggen (bv. dat sonho's eerste reactie een dag voordat jij reageerde was en dat je Sketch post toch nog eens heel goed door moet lezen), maar ik zal m'n mond houden (en niet omdat jij dat zo graag wilt, wel omdat ik geen zin meer heb om er energie aan te besteden). Succes voor je zusje met het kiezen van een school (zij is tenslotte degene die dat moet doen).

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 09:04.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 03-02-2006 @ 23:36 :
Haha , ik ga heus niet alleen af op de meningen hier, maar tis wel verdomd handig. Ik zeg niet dat Amstelveeners allemaal bekakt zouden zijn, maar ik vermoede wel dat bepaalde scholen dat zouden kunnen zijn. In Bussum (waar anders) heb je de opper kak school, waar ik dus per ongeluk verzeild ben geraakt , en twee andere scholen, en die hebben een heel andere reputatie, terwijl het toch wel mooi in Bussum is. Zo'n soort verdeling heb je ook in Almere, overal wel denk ik. Alleen je moet het maar net weten he, en daar heb ik dit topic voor geopend. Om te luisteren naar de meningen en ervaringen van mensen in Amstelveen. (dus niet om te discussieren over de zin en onzin van kakscholen, over een juiste manier van een besluit nemen, of kakkers wel of niet van hockey houden etc.; belangstellenden kunnen daar een apart topic voor openen)

Welke school zit/ heb jij (sonho en ook anderen uit Amstelveen dan gezeten?
Tuurlijk is het wel handig. Maar goed het KKC staat wel bekend om het hoge kak gehalte, toch blijf ik erbij dat ik die school niet om die reden niet zou kiezen. Omdat ik er van overtuigd ben dat het wel meevalt met de kakkers. Ik heb in Amsterdam op school gezeten en dat had te maken met het soort onderwijs dat ik wilde volgen (Montessori). Mijn tweede keus was het HWC.
Succes me de keuze!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 16:41
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ach de kakkers in Amstelveen kunnen volgens mij nooit zo erg zijn als in Bussum. Maar HWC lijkt mn zusje ook wel aardig, maar die heeft geen musical!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 21:25
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Want volgens mij hebben ze dat wel...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 14:19
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Mijn school heeft een ideale traditie, "Grote Avond", dit is een musical die de school zelf schrijft en opvoert. Er doen heel wat mensen aan mee (inclusief moi) die allemaal verschillende taken hebben, grime, decor, script, kleding, een fondswerving groepje en ohja en natuurlijk de acteurs(-->bijzaak ). Deze oppermuscial wordt opgevoerd in theater 't Spant. Voor de bovenbouw is er dan een gala, waar uiteraard iedereen in smoking komt (op veel andere scholen is dat niet vanzelfsprekend, zelfs niet op buurscholen in 't Gooi)
KKC heeft een zelfde traditie las ik op hun site, maar ipv elk jaar om het jaar. Ook deze musical wordt opgevoerd in een echt theater(en dat is echt supervet).
HWC doet dit jaar dacht ik een opera, in de eigen school. Mn zusie spreekt dat eigenlijk een stuk minder aan. Maar mischien deden ze andere jaren wel een musical.
Het zegt wel wat dat een school het geld heeft om elk jaar een theater 3 dagen lang af te huren, te zorgen voor een band(bovenbouw) of dj (onderbouw) en het feest erna in een zaal in het theater te bekostigen. Met alleen de entreeprijs red je het niet. Veel sponsors zijn dan ook ouders (volgens een krant is onze school ong de meest vermogende school wat betreft ouders, hoe kom ik daartussen )
Als KKC ook dit geld heeft, dan denk ik wel dat het toch een bepaald soort typjes zijn, want ook in Amstelveen heb je vermogende mensen. Maar aan de andere kant ze hebben nou ook weer niet genoeg geld om t elk jaar te doen

Weet iemand van HWC of Amsteveens wat van een musical? En is dat ook echt belangerijk binnen de school, niet dat het zo'n loseractiviteit is? (bij ons is het echt de happening van het jaar) En we gaan maandag naar de open dag van de school, HWC staat naast een uitvaartcentrum...
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 20:08
Nausicaa
Avatar van Nausicaa
Nausicaa is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-02-2006 @ 09:46 :
Ik zou heel veel kunnen zeggen (bv. dat sonho's eerste reactie een dag voordat jij reageerde was en dat je Sketch post toch nog eens heel goed door moet lezen), maar ik zal m'n mond houden (en niet omdat jij dat zo graag wilt, wel omdat ik geen zin meer heb om er energie aan te besteden). Succes voor je zusje met het kiezen van een school (zij is tenslotte degene die dat moet doen).
Thanks ik ben de zusje van poepkind, maar zelfs ik vind dat jij echt heel erg overdrijft . Ik heb geen zin om tussen kakkers te komen en snap ook dat op een kak school niet alleen kakkers zijn maar toch zeker wel in het meerendeel als ik me niet vergis . Maar als ik alles goed heb gelezen woon jij niet in Amstelveen je zit zeker niet op de kkc dus jij zit eigenlijk ook te vooroordelen want hoe weet jij dan of het kak is of niet
__________________
hop hop hop tsjido hop
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Nausicaa schreef op 05-02-2006 @ 21:08 :
Maar als ik alles goed heb gelezen woon jij niet in Amstelveen je zit zeker niet op de kkc dus jij zit eigenlijk ook te vooroordelen want hoe weet jij dan of het kak is of niet
Als je alles goed gelezen had, dan had je ook gelezen dat ik niets zei over die school specifiek. Wel over wat anderen hier zeiden over die school en ook over scholen in het algemeen. Jij weet net zo veel, of net zo weinig, van die school af als ik, dus lijkt me dat jij er dan net zo min wat over kunt zeggen. Nu doe je of je alle ins en outs van die school kent en precies weet wat voor soort mensen er op zitten en dat lijkt me onzin: je zit er zelf ook niet op en je woont zelf ook (nog) niet in Amstelveen.

Maar als je je oordeel al klaar hebt, dan weet je al dat je niet naar die school wilt. En dan moet je dat ook vooral niet doen, dat is dan voor beide partijen beter waarschijnlijk. Kies de school uit die je wel leuk lijkt, jij bent degene die er naar toe moet.

Pagina van de musical van het Amstelveens College van dit jaar. Daarnaast hebben ze in klas 1 en 2 drama en in de derde als keuzevak en ze hebben een expressieklas, misschien ook nog interessant als je van toneel ed houdt? En nee, dit weet ik niet uit eigen ervaring, maar wellicht heb je iets aan de informatie.

Laatst gewijzigd op 06-02-2006 om 07:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Nausicaa schreef op 05-02-2006 @ 21:08 :
Thanks ik ben de zusje van poepkind, maar zelfs ik vind dat jij echt heel erg overdrijft . Ik heb geen zin om tussen kakkers te komen en snap ook dat op een kak school niet alleen kakkers zijn maar toch zeker wel in het meerendeel als ik me niet vergis . Maar als ik alles goed heb gelezen woon jij niet in Amstelveen je zit zeker niet op de kkc dus jij zit eigenlijk ook te vooroordelen want hoe weet jij dan of het kak is of niet
Lekker aanvallend, tegen iemand die probeert te helpen...
Volgens mij hebben jullie al vanaf het begin besloten dat je niet naar het KKC gaat. Prima natuurlijk maar ga niet iets zeggen over het kak-gehalte van deze school als je alleen maar gehoord hebt over het vooroordeel dat men van deze school heeft. Je weet eigenlijk niet eens in hoeverre dat geldt. En naar mijn reacties kijken jullie geloof ik niet eens. Ga naar de opendag, proef de sfeer en ga dán kiezen op basis van eigen ervaringen en niet op basis van wat 'men' zegt...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 09:13
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik zou eigenlijk niet naar een school gaan in Amstelveen; dat lijkt me echt helemaal niks. Ik zat zelf op school in oud-zuid/zuideramstel (het st. nicolaas lyceum). Dat is goed te bereiken vanuit Amstelveen. Het voordeel is dat het niet zo kak is als scholen in a'veen.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:08
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
we zijn ook naar sint nicolaas geweest, maar het is toch een beetje ver reizen. (HWC of Amstelveens is vanaf waar we gaan wonen 5 min lopen). De school was voor de rest wel aardig enzo. Hebben met wat mensen gepraat, maar er was 1 groot nadeel. De bijvakken in je vrije ruimte waren best beperkt, als je NG koos kon je geen GS doen etc. Alleen wat ik niet kan geloven is dat alle scholen er bekakt zouden zijn Ervaarde jij echt dat ze allemaal kakkers trokken?

en nu ga ik weer terug mn bedje in met 39 graden koorts
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:22
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 05-02-2006 @ 15:19 :

Als KKC ook dit geld heeft, dan denk ik wel dat het toch een bepaald soort typjes zijn, want ook in Amstelveen heb je vermogende mensen. Maar aan de andere kant ze hebben nou ook weer niet genoeg geld om t elk jaar te doen
Ik had eigenlijk altijd het idee dat het HWC juist meer geld te besteden had dan het KKC en AC.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 19:14
Experiment
Experiment is offline
@ Poepkind: voortaan even vermelden dat je alleen mensen wil horen die het met je eens zijn
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 08-02-2006 @ 10:13 :
Ik zou eigenlijk niet naar een school gaan in Amstelveen; dat lijkt me echt helemaal niks. Ik zat zelf op school in oud-zuid/zuideramstel (het st. nicolaas lyceum). Dat is goed te bereiken vanuit Amstelveen. Het voordeel is dat het niet zo kak is als scholen in a'veen.
Hoe weet je dat? Ken je mensen op een A'veense school, heb je er zelf gezeten?
In oud-zuid komen ook nogal wat kakkers hoor.. (En ja ik zat er zelf op school.)

@Experiment:
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 13:40
KKCmeisje
KKCmeisje is offline
heeyy
welke school heeft je zusje gekozen en hoeveel had ze voor cito?
x sorry misschien beetje laat gevraagd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.