Oud 11-02-2014, 17:03
huisblower
huisblower is offline
Hallo iedereen,

ik ben 16 en smoor af en toe een joint, mijn ouders hadden er eerst minder problemen mee maar heb 2 a 3 maand geleden voor het laatst xtc gebruikt, ik heb het ervoor ook al een paar keer gebruikt en ben daar nu mee gestopt, maar mijn ouders zijn erachter gekomen dat ik het 2 a 3 maand geleden gebruikt heb dus mag ik ook niet meer blowen, ik doe het toch nog en mijn ouders willen het niet, dus moet ik af en toe een plastest doen.

Na een paar onderzoeken tekende het nog altijd op cannabis maar dat is sterk gedaald, ik heb vandaag weer een plastest moeten doen en de amfetaminen stonden heel hoog, 1117 en vanaf >300 heb je xtc of speed gebruikt. En dit heb ik niet gedaan, mijn ouders geloven me niet... weet iemand warom mijn amfetaminen zo hoog staan?

*btw, amfetaminen zit in xtc en speed en nog iets maar weet niet meer wat*

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2014, 18:54
Verwijderd
Ritalin gebruikt? Dat is geen amfetamine, maar lijkt er chemisch gezien wel op.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 20:12
huisblower
huisblower is offline
Citaat:
Ritalin gebruikt? Dat is geen amfetamine, maar lijkt er chemisch gezien wel op.
nee ik heb dat niet nodig, ik vind dit zeer bizar..... nu mag ik niet naar rampage in antwerpen.. en ik heb niet eens drugsgebruikt..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 20:58
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
mischien vragen of de test overnieuw gedaan kan worden ?

weet niet hoe je de test laat doen, maar mischien kan je hem nog eens doen om zeker te zijn dat het geen fout resultaat of een andere test om zeker te zijn dat er niet iets mis is met de test zelf ofzo ?
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 18-02-2014, 21:52
huisblower
huisblower is offline
GEVONDEN!
het was omdat ik ziek was en de siroop die ik moest nemen verhoogde mijn amfetaminen voor een of andere reden haha maar toch bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.