Oud 23-11-2017, 20:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb halflang haar met als het niet te lang is uit mezelf slag erin. Ik heb mijn haar meestal geknipt in laagjes op schouderlengte maar de laatste tijd ben ik niet meer zo happy met mijn haar. Het begon een jaar geleden ofzo toen de kapster me afraadde om het nog in laagjes te knippen omdat mijn haar zo dun was en ik anders helemaal geen volume meer had. Ik heb haar advies toen opgevolgd maar was niet tevreden. Dat heb ik de volgende keer gezegd en toen heeft ze er wat lange lagen in geknipt omdat het idee wel goed was (minder lagen) maar het niet mooi viel naar mijn zin zonder lagen (ik moest mijn haar ineens stylen terwijl het voorheen vanzelf goed viel als het goed geknipt was). Dit was het ook niet helemaal. Mijn haar is nu redelijk lang, net over mijn schouders heen met wat lange lagen erin maar als ik nu een staart maak, is mijn staart voor mijn gevoel veel dunner dan eerst, ook heb ik minder slag (ook als het korter is) en het valt niet meer zo fijn en makkelijk als eerst. Ik heb niet het idee dat ik heel veel haar verlies (geen bossen op mijn kussen of in het doucheputje).

Ik moet eigenlijk wel weer naar de kapper maar twijfel wat ik nu het beste kan doen, laagjes of niet, laten groeien of toch weer korter. Ik wil het niet al te kort want ik sport regelmatig en dan vind ik los haar niet fijn.

Hebben jullie advies?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2017, 20:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien eens naar een andere kapper die een frisse blik heeft op wat wel en niet kan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In dat geval zoek ik ook advies voor een goede, betaalbare kapper in Rotterdam
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:40
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik weet even niet hoe je eruit ziet, maar als man kan ik alleen zeggen dat ik lang haar kan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 20:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In dat geval zoek ik ook advies voor een goede, betaalbare kapper in Rotterdam
Ik ga even de Insta accounts linken, daar kan je gelijk zien wat ze doen. Deze kappers staan op mijn lijstje van kappers waar ik nog wel een keer heen wil (als ik het geld er voor over heb )

https://www.instagram.com/maistrokappers/
https://www.instagram.com/studiokawaii888/

Citaat:
Ik weet even niet hoe je eruit ziet, maar als man kan ik alleen zeggen dat ik lang haar kan waarderen.
Ik denk dat heel dun lang haar toch minder mooi gevonden wordt dan een iets korter kapsel wat er wel gezond uit ziet...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2017, 21:34
alap11
alap11 is offline
Ik had afgelopen jaar ook heel dun haar (vanwege een ziekte) en ik moest naar drie verschillende kappers voordat ik een beslissing kon nemen. Overleg even goed samen met je kapper/s
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 15:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben toch weer naar mijn eigen kapperszaak gegaan en heb daar advies gevraagd. Ze dacht als ze mijn haar zo zag dat mijn slag echt weg is. Ze vertelde dat de structuur van je haar tijdens je leven kan veranderen. Ze heeft het nu op schouderlengte geknipt in lagen en er wax in gedaan en het geföhnd met de diffuser en dan zit het wel naar mijn zin. Morgen ga ik sporten en het daarna wassen en dan ga ik even kijken hoe het eruit komt als ik het na het douchen gewoon aan de lucht laat drogen. Ze stelde ook nog een lok voor maar dat heb ik ooit gehad en vond ik teveel werk, dan had ik het 's ochtends goed en dan kwam ik op mijn werk en zat het alweer gewoon in een middelscheiding door een kruin.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Kappen met blowen is een eitje.
Feel Free
1 03-12-2010 18:00
Lichaam & Gezondheid Voeding- en Gezondheidstopic #15
Mara
500 07-12-2006 11:17
Lifestyle Algemene "haar/kapsel" topic deel nogwat.
Wuotan
499 28-10-2005 00:15
Lifestyle Algemene 'haar/kapsel' topic
Kiss Pookie
498 25-02-2005 21:02
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Liefde & Relatie Even serieus advies aub!!
Verwijderd
6 07-05-2003 13:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.