Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2016, 18:55
vers14
vers14 is offline
Hallo,
Ik ben een meisje van 16, ik loop al een eindje rond met het idee een dildo aan te schaffen. Nu las ik na wat zoek werk dat je vliesje kan scheuren als je nog maagd bent, en dat een dildo je kan ontmaagden, mijn vraag is nu of dit klopt? Ik wist me geen raad met wat ik las En kan je een dildo aanschaffen als je minderjarig bent? Dit klinkt misschien dom, maarja

Greetz
Vers14
Met citaat reageren
Oud 12-08-2016, 19:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat hangt er van af welke definitie je op ontmaagd plakt. Er zijn meisjes die zich vrolijk 20 x in hun kont laten neuken(pardon) en dan nog rustig durven te zeggen: Ik ben nog maagd want mijn maagdenvlies is nog intact. Hoe belangrijk vind jij het om maagd te zijn/blijven?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 13-08-2016 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2016, 19:38
vers14
vers14 is offline
Wel, liever door een jongen ontmaagd worden!..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2016, 19:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Vind je het fout om met je zelf te spelen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-08-2016, 19:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het maagdenvlies is geen vliesje he, het is een randje weefsel: https://www.sense.info/ontdek-je-lic...a/maagdenvlies

Verder, het is wat jij onder ontmaagding vindt vallen. Is iets erin stoppen al ontmaagden? Is een tampon inbrengen dan ook een ontmaagding, aangezien je er dan ook iets instopt? Naar mijn mening hoef je het niet te zien als ontmaagding en kun je die benaming gebruiken voor de eerste keer dat je seks hebt met een ander. En ja, je kan gewoon een dildo/vibrator kopen als je 16 bent. Ga naar een goeie shop en kijk vooral even in dit topic, of ga naar een seksshop om je goed te laten informeren. Deze mensen zien de hele dag mensen die precies hetzelfde komen doen als jij, dus geneer je vooral niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2016, 11:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Seks met ander persoon is ontmaagd worden. Vsn sport of paard rijden kan je vlies ook scheuren zelfs vingeren kan dat
Met citaat reageren
Oud 13-08-2016, 21:55
Verwijderd
Je hebt geen vlies maar een soort ribbeltje je kan wel gaan bloeden maar je bent nog steeds maagd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2016, 22:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je hebt geen vlies maar een soort ribbeltje je kan wel gaan bloeden maar je bent nog steeds maagd
dit inderdaad en een speeltje kopen mag ook onder de 18.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 07:54
Verwijderd
Citaat:
dit inderdaad en een speeltje kopen mag ook onder de 18.
Maar dan moet je het online doen en niet in een winkel want daar vragen ze om je ID
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 08:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar dan moet je het online doen en niet in een winkel want daar vragen ze om je ID
Doen ze dat echt? En is het wettelijk niet toegestaan voor iemand van onder de 18 om een seksspeeltje te kopen? Vreemd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 09:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar dan moet je het online doen en niet in een winkel want daar vragen ze om je ID
Eigen ervaring?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 21:55
vers14
vers14 is offline
Citaat:
Vind je het fout om met je zelf te spelen?
Nee dat niet
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 21:59
vers14
vers14 is offline
Weten jullie soms wat ik het beste kan kopen als beginnersspeeltje? Ideeen? Mss eigen ervaring?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 22:03
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
Weten jullie soms wat ik het beste kan kopen als beginnersspeeltje? Ideeen? Mss eigen ervaring?
Dildo en/of vibrator
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 10:28
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Maar dan moet je het online doen en niet in een winkel want daar vragen ze om je ID
Doen ze niet ik heb ze verkocht
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 10:28
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Doen ze dat echt? En is het wettelijk niet toegestaan voor iemand van onder de 18 om een seksspeeltje te kopen? Vreemd!
Staat niks in wet van. Alleen handelingen 16+
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 10:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Weten jullie soms wat ik het beste kan kopen als beginnersspeeltje? Ideeen? Mss eigen ervaring?
Ligt aan budget maar zou beginne met niet te dure vibrator. Je kunt de pocket rocket proberen zijn voor op de klit niet inwendig maar heeft redelijk goede reviews en is goedkoop
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 19:56
vers14
vers14 is offline
Citaat:
Ligt aan budget maar zou beginne met niet te dure vibrator. Je kunt de pocket rocket proberen zijn voor op de klit niet inwendig maar heeft redelijk goede reviews en is goedkoop
Liefst niet te duur
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.