Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2018, 04:07
NGayT_Boy
Avatar van NGayT_Boy
NGayT_Boy is offline
Hoihoi allemaal,

Ik heb een jongen leren kennen met wie ik in korte tijd echt de beste vrienden ben geworden. Hij heeft me in die tijd geholpen met zoveel dingen, zoals bijvoorbeeld het terugwinnen van een stukje zelfvertrouwen, en het nemen van een bepaalde belangrijke beslissing.

Nu wil ik onze vriendschap eigenlijk als bedankje soort van vereeuwigen. En ik weet dat je daarvoor van die kettinkjes hebt. Echter twijfel ik of het wel kan om als jongen zijnde zoiets aan een andere jongen te geven, tenzij je in een liefdesrelatie zit ofzo.

Nu weet ik ook weer dat die jongen zelf heel erg open-minded is enzo (helaas voor mij niet gay haha), en waarschijnlijk 'geen probleem' zou hebben met zoiets. Maar zelf zit ik toch nog enigszins met die twijfels. Zijn er toevallig jongens hier die zoiets hebben als wat ik noemde? Of is dat echt een no-go wat jullie betreft?

Laatst gewijzigd op 20-06-2018 om 04:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2018, 07:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik had zelf als meisje een vriendschapsketting op de basisschool maar zou daar nu (ik ben 22) echt geen behoefte meer aan hebben. Je weet op ten duur wel wat je aan bepaalde vrienden hebt, zonder dat met zo'n ketting te hoeven benadrukken. Tegenwoordig spreek ik waardering naar vrienden ook veel makkelijker uit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2018, 08:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Als ik dit puur op mezelf en mijn vriendengroep betrek: dit zou nimmer gebeuren. Dat maakt het niet een no-go, maar wel ernstig onconventioneel. Ik zou zelf denken "Gap, what the hell, doe eens even normaal."
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-06-2018, 09:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het is bij ons in de vriendengroep ook niet gebruikelijk. Bij ons zijn kettinkjes meer als mensen een relatie met elkaar hebben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2018, 12:27
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet doen idd. Ik zou het uit respect nog wel aannemen en mijn waardering uitspreken . Maar zou er niet mee gas lopen. Gewoon zeggen dat je de vriendschap prettig vindt en proost er eens op
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2018, 12:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Geef hem iets anders wat hij graag wilt, een kadobon, een dvd, een fles drank, een boek of zo. Geen ketting o.i.d. waarvan hij denkt dat hij hem om moet doen als hij jou ziet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-06-2018, 10:24
NGayT_Boy
Avatar van NGayT_Boy
NGayT_Boy is offline
Sorry voor de late reactie mensen.

Ik waardeer de eerlijkheid vanuit jullie kant. Wat me heel duidelijk is geworden na het lezen van jullie reacties is dat ik het beter niet kan doen. Dat was ook wel min of meer wat ik had verwacht, maar ik wilde het toch zeker weten. Ik ga een andere manier zoeken om het kenbaar te maken, zonder dat het 'kinderlijk' of wat dan ook overkomt. Bijvoorbeeld zoals degene boven mij al voorstelde met een fles drank ofzo.

Dank voor de openheid, stel dat enorm op prijs!
__________________
MAKE THE NETHERLANDS GREAT AGAIN!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je
Wiltine
500 15-10-2004 16:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.