Oud 12-10-2016, 15:18
antonymous1234
antonymous1234 is offline
Hallo,
Ik heb autisme en Ik heb over 2 weken een excursie van 4 dagen met school naar het buitenland.
Toen ik me aanmeldde voor deze excursie is mij verteld dat er 2 en 4 persoons kamers zouden zijn.
Ik heb toen aangegeven een 2 persoons kamer te willen.

Maar nu krijg ik te horen dat er alleen 3 persoons kamers zijn, en zit ik ingedeeld met een heel drukke leerling.
Ik zie hier nu echt tegen op en wil nu niet gaan aangezien ik vanwege mijn autisme niet tegen teveel drukte kan.
Ik heb de contactpersoon op school dit ook verteld en deze zegt dat er alleen 3 persoons kamers zijn.
Ik heb me erg verheugd op deze excursie maar ik red het echt niet om 4 dagen met een druk persoon op de kamer te zitten.

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2016, 15:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou contact opnemen met je mentor en de situatie uitleggen. Misschien kan je zelf vast nadenken of er mensen zijn bij wie je wel op de kamer zou willen en kunnen (misschien vrienden die op se hoogte zijn van de situatie).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 15:26
Obelise
Obelise is offline
Ik vind t ook kut om met een *** kind op de kamer te zitten, maar dat ga je nog wel vaker krijgen! Zie het als een leer momentje!!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 19:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Vraag of je bij een ander op de kamer mag, dat kan vast.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 15:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kun je niet met iemand ruilen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 16:04
Obelise
Obelise is offline
Ooit aan gedacht met dat drukke persoon te gaan praten?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 20:27
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Citaat:
Ooit aan gedacht met dat drukke persoon te gaan praten?
Dat ja, laat je situatie even weten.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ooit aan gedacht met dat drukke persoon te gaan praten?
Ooit aan gedacht met die drukke persoon te gaan praten?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 20:08
Skyle
Skyle is offline
Geen ge-gramar nazi hier
On topic: Idd met je mentor praten en de situatie uitleggen, probeer als dat niet werkt met dat persoon te praten, en misschien valt het mee?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 20:36
Obelise
Obelise is offline
/samenvatting 4 credit
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 09:02
antonymous1234
antonymous1234 is offline
Ik heb geprobeerd om met mijn mentor te praten.
Helaas heeft hij wel voor andere een 2 persoons kamer kunnen regelen, maar voor mij is dat niet mogelijk..
Nu willen ze ook nog dat ik het gehele bedrag ga terug betalen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 17:42
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik weet niet hoe erg je autisme is, dus ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Ik heb zelf een lichte vorm van autisme, waar ik door de jaren heen steeds beter mee heb leren omgaan. Toen ik net naar de middelbare school ging, had ik er nog behoorlijk last van en zag ik net als jij behoorlijk op tegen excursies en kamers moeten delen met klasgenoten. Maar! Hoe spannend het ook was, ik ben iedere keer toch gewoon gegaan en het bleek altijd enorm mee te vallen!
Laat je autisme je niet tegen houden om leuke dingen te doen! Ik weet dat het makkelijker klinkt dan het is om het ook echt te doen, maar het is wel echt waar.
Wat anderen hier zeggen over 'praat gewoon met die gast' is ook zeker waar. Ik snap dat het voor jou best wel lastig kan zijn, want hee je heb autisme en een gesprek beginnen over zoiets zwaars is dan heel moeilijk, maar ik heb gemerkt dat het heel erg veel helpt als je aan mensen uitlegt wat er aan de hand is en waarom je soms een beetje raar doet. Vrijwel iedereen wil dan rekening met mij houden en heeft daarna minder moeite met mijn (sociale) gebreken. Misschien kun je het samen met je mentor doen?
Misschien kun je ook oplossingen verzinnen waardoor je minder last hebt van de drukte van je kamergenoot? Neem een koptelefoon mee en wat rustgevende muziek bijvoorbeeld.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 168
Hawahaai
500 26-05-2012 11:04
Algemene schoolzaken Leukere school
Anne_Do
1 25-02-2011 14:39
Algemene schoolzaken Hoe word school leuker?
Do_Anne
15 17-02-2011 15:32
Algemene schoolzaken Leerlingbegeleider
Verwijderd
7 29-09-2004 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.