Oud 19-10-2016, 06:40
E2001
E2001 is offline
Hallo iedereen,

Ik ben 15 jaar en word gepest in het laatste jaar van de middelbare. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen zonder iemand te slaan. Ik zit al een tijdje op kickboksen, dus ze zullen het niet erg leuk vinden als ik het te erg vind worden. Eerst dacht ik altijd ahh weet je wat het is nog maar 28 weken, maar nu zijn ze echt te ver gegaan ze hebben een kauwgom op mijn tas geplakt en dat krijg je er niet echt makkelijk uit. Als ik weet wie dit heeft gedaan denk ik dat ik uitflip. Het pesten is trouwens begonnen toen ik een astmaaanval kreeg, dat vonden ze grappig en toen begonnen ze me te pesten. Ik vind dit echt super kinderachtig en als ze niet gauw stoppen gaat er echt wat mis. Ik heb dit jaar al een gevecht gehad en had gewonnen en ik wou iemand slaan, maar iemand haalde ons uit elkaar. Ik heb trouwens een mentor, maar ik weet niet of het wel zo slim is om het te vertellen, omdat ze dan misschien wel meer gaan pesten.

Alsjeblieft help me!

Met vriendelijke groet,

E2001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2016, 07:52
Verwijderd
Ik weet dat dit het "foute" antwoord is en de feminiene kant van het forum zal wel over me heen vallen, maar de volgende keer dat iemand je pest er op los meppen en de anderen zullen je niet meer zo snel pesten

Los daarvan: trek je er niet te veel van aan, als de pesters zien dat het je raakt, dan hebben ze lol, als je geen care toont, dan is de lol er snel af. En bijt van je af, niet per sé fysiek, kan ook verbaal. Maar probeer dat dus op een manier te doen die ze geen voldoening geeft.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 08:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geweld is i.m.o. niet de oplossing. Je hebt al eerder gevochten maar dat heeft ook niet geholpen. Als je iemand op school in elkaar slaat ben jij degene die fout zit, ook als diegene het uitlokte

Je mond open trekken, van je afbijten of inderdaad je mentor er bij betrekken zijn wel goede opties.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 20:47
E2001
E2001 is offline
Eerder werden we al snel los van elkaar gehouden maar als ik het zou willen zou ik ze zo hoeken ook al klinkt dat niet echt 'goed'
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 20:49
E2001
E2001 is offline
Ik ben nog goed in onderhandelen en als ik dus gewoon zorg dat ik niet ben begonnen met slaan praat ik me er wel uit maar aan de andere kant ik heb het aan de gymdocent verteld en die zei dat ik het mijn mentor moest vertellen hij geloofde eerst niet dat ik gepest werd maarja
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 22:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het klinkt misschien een beetje gay, maar bespreken met de mentor is wel het beste.

Mocht je toch besluiten geweld te gebruiken (wat ik niet aanraad), pak dan bij voorkeur de 'leider' van het groepje. De meelopers laten je dan vanzelf ook met rust.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 22:19
E2001
E2001 is offline
Okee ik denk dat ik dan morgen even bij de mentor langs loop bedankt allemaal en ik zal er geen te grote problemen van maken.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 21:20
Obelise
Obelise is offline
Enige en beste oplossing, ze aankijken als schorum, en het negeren, zou ze wel via de mentor een rekening voor je tas laten betalen.

Wanneer ze jouw aanvallen zou ik pas overgaan tot slaan, je gaat toch niet die losertjes peste?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 22:51
E2001
E2001 is offline
Dat is waar en de tas is al geregeld die kauwgom heb je er zo af, maar in ieder geval ik negeer ze en als zij iets doen dan kunnen ze het krijgen ook nog. Bedankt voor alle goede tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Moet dit even kwijt
JamesR10
9 20-05-2016 19:23
Liefde & Relatie Wat moet ik doen
kevints98
5 16-11-2013 12:25
De Kantine SaaiFi #1415
Verwijderd
500 16-06-2011 13:43
Psychologie Pesten (opdr. school)
Verwijderd
31 20-01-2004 09:42
Algemene schoolzaken niet meegymmen
miss sunshine1986
201 15-09-2003 12:34
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.