Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2017, 17:29
Boii
Boii is offline
kan iemand mij vertellen of een fleshlight echt zo lekker en goed is als ze zeggen ? en iemand enige tips voor welk ik het beste zou kopen ?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 17:36
Verwijderd
BESTE CADEAUTJE WAT IK OOIT GEHAD HEBT <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 17:36
Verwijderd
Van forummers trouwens
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 17:52
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik denk sowieso wel één van de beste toys voor mannen. Ik heb geen idee of er veel verschil tussen zit. Ga anders eerst gewoon voor de original.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 17:53
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
En het is niet voor niks zo'n populaire toy..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 19:50
Laps
Laps is offline
FF een vraagje wat is een fleshlight? het lijkt op het woord Zaklamp in het engels maar dat is het denk ik niet en waarvoor gebruik je het?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 21:42
Verwijderd
google het eens
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 22:02
Laps
Laps is offline
Ok
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 22:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
FF een vraagje wat is een fleshlight? het lijkt op het woord Zaklamp in het engels maar dat is het denk ik niet en waarvoor gebruik je het?
flashlight is inderdaad zaklamp, een fleshlight is een nepvagina die er van buiten uitziet als een zaklamp.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 22:43
Laps
Laps is offline
ok
Met citaat reageren
Oud 01-12-2017, 23:51
thieske12
thieske12 is offline
Wat kan zoiets dan gekocht worden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 17:03
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
flashlight is inderdaad zaklamp, een fleshlight is een nepvagina die er van buiten uitziet als een zaklamp.
Jupp zodat als iemand je betrapt het toch maar een zaklamp is. Het is namelijk volkomen normaal om je lul in een zaklamp te doen (dat is wat je diegene die je betrapt moet wijsmaken)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Wat kan zoiets dan gekocht worden
Je bedoelt "waar" in plaats van wat neem ik aan? Dat kan in de Fleshlightwinkel, zit op de Warmoesstraat in Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 18:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jupp zodat als iemand je betrapt het toch maar een zaklamp is. Het is namelijk volkomen normaal om je lul in een zaklamp te doen (dat is wat je diegene die je betrapt moet wijsmaken)
Het is vooral normaal wanneer iemand het vindt in je slaapkamer op het moment dat de fleshlight niet in gebruik is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 23:33
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Fleshlight zijn in verschillende vormen en maten, hoe duurder, hoe beter het aan zal voelen (lijkt me).

Eerder maakte ik zelf 1, maar dat vergt veel verwisselingen van onderdeel en is uiteindelijk stuk minder aangenaam. Tis overigens niet bepaald hygiënisch.

Ik had bij Bol goedkoop en fleshlight gekocht voor 15 euro inclusief verzend kosten.

Deze heeft 2 uiteinden (waar mijne ook aan moest voldoen). Werkt in principe prima, maar het verschil met een echte vrouw blijft groot nog. Verder wel makkelijk schoon te maken.

Al met al, het is een leuk speeltje om af en toe te gebruiken om het mastruberen iets te variëren. Ookal kan ik het begin het gebruik onwennig aanvoelen, maar vergt oefenen
Met citaat reageren
Oud 04-12-2017, 22:48
kevinbi
kevinbi is offline
Hoe heb je je eigen pocketpussy gemaakt?
Ik woon nog thuis dus is lastig om er eentje te laten komen. dus heb ook al een zelfgemaakte gebruikt.
In een beker 2 sponsjes gedaan met daartussen een handschoen en voldoende glijmiddel.
Een echte zal wel vee beter voelen maar het is eens iets anders dan de hand
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 23:48
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Hoe heb je je eigen pocketpussy gemaakt?
Ik woon nog thuis dus is lastig om er eentje te laten komen. dus heb ook al een zelfgemaakte gebruikt.
In een beker 2 sponsjes gedaan met daartussen een handschoen en voldoende glijmiddel.
Een echte zal wel vee beter voelen maar het is eens iets anders dan de hand
Zelfde methode, maar dan met pringlesbus gevuld met watten, soms handschoen, andere keer condoom. Maar tis niet een aanrader als je een echte gewend bent.

Mijn fleshlight is klein van formaat en erg smal, maar van siliconen of in elk geval erg elastisch materiaal. Makkelijk te verstoppen in een la of voorwerp.

Het voordeel is dat met glijmiddel of soms speeksel, de fleshlight strak om mijn penis heen zit. Door de 2 uiteindes, kan mijn penis er volledig doorheen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 7E3114A4-1765-4F31-BA7F-B05DBD3E6322.jpeg (447.3 KB, 10x gelezen)

Laatst gewijzigd op 05-12-2017 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2017, 14:01
kevinbi
kevinbi is offline
Citaat:
Zelfde methode, maar dan met pringlesbus gevuld met watten, soms handschoen, andere keer condoom. Maar tis niet een aanrader als je een echte gewend bent.

Mijn fleshlight is klein van formaat en erg smal, maar van siliconen of in elk geval erg elastisch materiaal. Makkelijk te verstoppen in een la of voorwerp.

Het voordeel is dat met glijmiddel of soms speeksel, de fleshlight strak om mijn penis heen zit. Door de 2 uiteindes, kan mijn penis er volledig doorheen.

Nice!
hoeveel heb je hiervoor betaald
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2017, 23:18
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Nice!
hoeveel heb je hiervoor betaald
15 euro inclusief verzendkosten bij Bol.com
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 19:29
kevinbi
kevinbi is offline
klinkt intressant !
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Fleshlight
jusman
39 04-05-2018 07:49
Seksualiteit Masturbator/Fleshlight
Sphaxy
25 03-05-2018 05:49
Seksualiteit fleshlight alternatief
goodbyeman
8 29-05-2017 10:55
Seksualiteit Fleshlight Review (advies kopen)
aap22
8 16-08-2010 10:04
Seksualiteit masturbatievoorwerpen: wat gebruik jij??
tristanmol
56 03-11-2003 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.