Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 21:49
Hank Ankermank
Hank Ankermank is offline
Hallo! Ik ben laatst met wat vrienden wezen voetballen op blote voeten. En toen ik een bal wou trappen bleef ik met de "knokkel" van mijn rechter grote teen in een kuiltje haken, gevolg: helse pijn. Een paar dagen nadat het gebeurd was voelde dat gedeelte van mijn rechtervoet warm aan, alsof er iets ontstoken was ofzo. Nu, 2 weken later, merk ik dat er iets is verschoven in mijn voet... Ik heb er nog amper last van tenzij ik mijn teen met veel kracht (uit de teen zelf) naar me toe trek...
Heeft iemand dit ook gehad of tips wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 21:53
Verwijderd
Misschien gewoon gekneusd.. Zelf nooit gehad, als het nou echt nog pijn doen zou ik wel even een huisarts ofzo raadplegen!
Wel ooit een ontstoken teen gehad doordat de nagel te diep was gegroeid, toen was hij rood zwol op en na verloop van tijd kwam er van dat gele spul uit...

Succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 11:43
Verwijderd
Niet zonder schoenen lopen

Heb dat ook, zeker als ik vroeger moest gaan zwemmen. Wel nooit laten verder onderzoeken, maar volgens mij is het gewoon aangeboren. Voetbotten die niet helemaal goed op hun plaats blijven zitten...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja het lijkt me wel duidelijk dat je bij die actie iets kapot heb gemaakt in je voet. Als je je voet nu wel weer goed kunt bewegen, onbeperkt en zonder pijn, dan is er niks aan de hand en zal het zo'n vaart niet lopen.
Maar als er echt iets verschoven is dan kun je nog best wel eens wat banden verrekt/gescheurd hebben en dat duurt langer om te genezen, en aangezien je zo lang gewacht hebt weet ik ook niet of dat deel van je teen nog wel weer op z'n plek gaat zitten.
als je dit nog eens overkomt: ga naar de dokter zodat ze je voet weer rechtzetten
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Knak in Enkel
Miracle_Sillie
6 07-01-2004 20:04
Verhalen & Gedichten <fragmentje>
MightyMarcel
1 18-12-2003 13:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.