Oud 15-10-2010, 18:58
Verwijderd
vertel het!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2010, 18:53
Verwijderd
Wereldreis, met backpack, round the world ticket, en GAAN!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 20:24
Verwijderd
In een Volkswagen busje (een T3) camper versie met 3 of 4 maten een wereldreis maken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 07:17
Verwijderd
ik zou wel in een zeilboot een wereldreis willen maken, en alle eilanden waar ik langskom eigenlijk bekijken, oftwel, ik ben jaloers op laura dekker
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 19:29
anoniem93
anoniem93 is offline
Met een grote auto of met het openbaar vervoer gewoon allerlei mooie/indrukwekkende/gezellige plaatsen afgaan op de wereld. Maar ook pure luxe op een cruiseschip is wel aan me besteed. Iig niet per vliegtuig. Sowieso wel de wereld rond!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 19:26
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Zon, zee, strand en omringd worden door mensen die slechts gebrekkig Engels praten. Hele dagen op 't strand liggen en shoppen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 00:15
Verwijderd
Eh, ik ga er dan maar even vanuit dat ik onbeperkt tijd en budget heb En dat ik geen last heb van sentimenteel gedoe met mensen die ik mis en verantwoordelijkheden enzo.

Ik wil eerst een auto huren, en dan naar Oost-europa reizen. Daar een kleine maand rondreizen. Niet de toeristische landen, maar juist de landen die iedereen een beetje omzeilt en waar het nog ruig en stoer en mooi is, maar ook kapot geschoten. Als het even kan, wil ik me daar aansluiten bij een organisatie waarmee ik al twee keer eerder in Bosnie ben geweest om een week mee te helpen bij het opknappen van een gehandicapteninstelling. Ik weet ook al welke instelling en het liefst wil ik dan bij mensen in huis slapen, dus in een bosnisch gezin. Vantevoren wel een taalcursus uiteraard
Vanaf daar wil ik naar Afrika vliegen, het land heb ik nog niet helemaal uitgezocht, om daar ongeveer hetzelfde te doen. Een school opknappen, een maand of twee in een weeshuis werken, zoiets. Tussen de mensen wonen en ondertussen heel veel van het land zien met de locals. Leren van hen en zien hoe zij dingen beleven. Daarna wil ik naar Australië om te backpacken, ook voor een maand ongeveer. Als ik ben bijgekomen na een week aan het strand liggen, wil ik naar Noord-Amerika om daar rond te trekken of evt. hetzelfde soort werk te doen als in Afrika. Voor een maand ofzo. En dan wil ik graag eindigen in een luxe hotel in Noorwegen, daar nog een week of twee genieten van de rust en de ruimte en de natuur. Dan word het wel eens tijd om weer naar huis te gaan.

Eigenlijk wil ik de hele wereld zien, maar niet door er echt doorheen te reizen. Mij lijkt het veel gaver om ergens echt een tijd te wonen en daar ook te werken, te leven met de mensen om je heen en op die manier het land en de cultuur te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 00:01
jordyQQ
jordyQQ is offline
Citaat:
Wereldreis, met backpack, round the world ticket, en GAAN!
Precies!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 22:52
goeieboeie
goeieboeie is offline
Gedropt worden in de zee door een helicopter en dan naar een eiland zwemmen helemaal opengehaald worden door het koraal wat daarzo mooi is maar ook erg scherp. Aan land gaan en ontdekken dat er spinnenzitten (waar ik bang voor ben), dan een kokosnoot uit een hoge boom halen( hoogtevrees). En dan een vlot bouwen om terug te komen oer de diepe zee(ben bang voor diep water)

Kom ik eens van wat angsten af en zit ik toch in een mooie omgeving ( of niet)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 11:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil met zo'n: VW_Camper_Van_on_a_campsite.jpg auto op reis gaan, met heel veel geld. En dan gewoon zien waar ik uitkom! Allemaal campings langs gaan enzo, het lijkt me geweldig! Of gewoon in een willekeurige trein of vliegtuig stappen, en in hotels blijven slapen. Ook gewoon zonder plan op reis gaan.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 20:40
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
die dingen T1 kosten alleen al gauw 15.000 tot 30.000 euro....De T2 en T3 zijn stuk goedkoper
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 11:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vond rondreizen in de USA wel erg gaaf, dus dat zou ik nog wel eens willen doen, maar dan helemaal van de west- naar de oostkust.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 12:33
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Het was altijd met mijn vriendin naar Disneyland Florida gaan, maar sinds het uit is denk ik er liever niet meer over na. Toch blijft het echt mijn droom bestemming! (En stiekem hoop ik dat het mijn ex ook mee wilt).
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 15:05
Verwijderd
Trouwen met een mooie Centraal Aziatische, een voertuig kopen (motor met aanhangsel eraan) en met onze yurt en 3 kinderen rondreizen en schapen herden <3.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.